Ga naar inhoud

Body and face kliniek


janna1001

Aanbevolen berichten

Body and face in maldegem.. daar zou ik eigenlijk mijn operatie laten doen. Omdat ik tever woon kon ik consult en operatie op 1 dag doen, mocht ik de operatie willen natuurlijk.

Daar aangekomen sloegen de twijfels toe en had ik er een zeer slecht gevoel bij.. op dat moment belde beaucare, te vragen of ze nog niet telaat waren maar ze hadden iemand die net had afgezegt. Dat was voor mij het teken om weg te gaan en naar beaucare te gaan.

Toen ik net binnen kwam legde nathalie mij alles een beetje uit en gaf ze mij een contract, die wou ik nog niet tekenen want ik zou eerst nog een gesprek met de pc hebben. Op dat moment vroeg ik nog; wat gebeurd er met mijn aanbetaling van 500euro als ik het niet wilt doen? ja geen probleem zei ze, tuurlijk krijg je die terug.

Nadat ik met de pc gesproken had (en op dat moment belde beaucare ook) zei ik dat ik er niet mee door wou gaan.

Dat leek ze niet erg te vinden en ze verzeekerde me nog dat ik mn geld terug zou krijgen, waarna ik vroeg of ze dat ook even op papier wou zetten, wat ze ook gedaan heeft.

Nu zijn we ruim 3 weken verder en ik heb me geld nogsteeds niet, de 1ste 2 weken zei ze dat ze nog geen tijd heeft gehad bla bla bla, toen belde mn vader op waarna zei eventjes leuk vertelde dat haar boekhouder zei dat ze het geld niet terug moet geven! Mijn vader was hier erg boos over en alsnog zou ze het geld overmaken zei ze maar helaas gebeurd dit gewoon niet!

Ben erg teleurgesteld in de slechte service die ze bieden en wil echt wel mn geld terug! heb immers geen contract getekend!

ik ga zo maar WEER is een e-mail sturen.. kijken wat ze nu weer erop te zeggen heeft :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is kut man.. hoop dat het goed komt!119.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is een hele slechte zaak inderdaad!

het is niet zomaar iets 500 euro. Geloof mij maar dat je het terug gaat krijgen want zij heeft mondeling de afspraak gemaakt en ook mondelinge afspraken zijn bindend. Dat haar boekhouder later zegt dat ze het niet terug moet geven is niet meer jou probleem. Dan had ze geen uitspraken van te voren moeten maken. En als het schriftelijk ook nog genoteerd staat heeft zij geen poot om op te staan.

Belachelijk 500 euro voor een consult eigenlijk.

Hoop dat je snel je geld terug hebt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb een e-mail terug ontvangen.

Ze had niks te zeggen over als ik het geld wel of niet terug kreeg, enige wat ze zei: ¨Ik heb uw reactie gelezen op het borstenforum, bedankt voor de gratis publiciteit!¨

Tis toch niet te geloven he :83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat onproffesioneel om zo'n reactie terug te sturen!

Je voorgevoel is in ieder geval goed geweest Evelien, goed dat je je daar niet hebt laten opereren.

Mochten ze het niet niet teruggeven, dan zou ik het terug gaan halen, echt belachelijk!

Liefs Jesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg jammer dat het allemaal zo moet..

Ik hoop dat ik mijn geld gewoon nogsteeds terug krijg dat al dit uitstellen een ´goede´ reden heeft.. Als ik mijn geld nog krijg laat ik dat natuurlijk even weten waarna ik vriendelijk vraag of dit topic verwijderd kan worden.

Enige wat ik wil weten of ik me geld krijg ja of nee. ik kan best begrip hebben als het voor een reden wat langer duurt maar ik wil gewoon eerlijkheid, dat is toch niet teveel gevraagd? het is een hoop geld dat ik echt hard nodig heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En of dat een hoop geld is...en wat een reactie zeg..mag ze blij mee zijn met die negatieve publiciteit!! Gratis en voor niks! Zal voor mij iig een waarschuwingsteken zijn mocht ik over deze kliniek nadenken en dit lezen.

Is natuurlijk een slechte gang van zaken.Ook ik denk dat je gewoon recht heb op teruggave en als ze je gewoon netjes te woord zouden staan en laten weten dat het allemaal iets langer kan duren door wat voor reden dan ook was het nog heel anders en had je ook vast dit topic niet geopend.

Ik kan met je meevoelen,500 euro is niet niks!

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Wat erg zeg, hoop dat je toch nog spoedig het geld terug krijgt, als kliniek neem ik aan dat ze toch niet graag zo'n publiciteit willen dus zou maar snel terug betalen in hun geval, is toch niet meer dan normaal! Je hebt toch steeds het recht om terug te komen op je beslissing.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou vandaag heeft ze gezegt dat ik mijn geld NIET krijg omdat ik dit hier op dit forum heb gezet!!!!!!!!!!!!!

ah ja ik krijg mn geld wel terug en ze verliest nog meer door alle klanten die ze hierdoor gaat kwijtraken, gelukkig heeft iedereen nu internet en weten ze waar ze aan beginnen. en op een vraag die ik kreeg, de pc daar is dr vercoutere..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat BELACHELIJK! Evelien, je moet het er nu echt niet bij laten hoor! Ga er desnoods heen met je vader en/of iemand die verstand heeft van juridische zaken, want dit is echt te gek voor woorden! Uberhaubt al die sarcastische mail die je hebt ontvangen van de kliniek kan absoluut niet + we leven in een vrij land, vrijheid van meningsuiting + je hebt het als het goed is op papier staan dat je je geld terug zou krijgen toch? Al met al, jij staat in je recht en zij hebben geen poot om op te staan! @#$%^&*( ongekend dit.

Veel succes meid, hoop voor je dat je geen verdere maatregelen hoeft te treffen en dat dit met een sisser afloopt...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze kliniek zit in maldegem, belgie. Ik heb idd op papier staan dat zij mij 500 euro terug betaald ivm het niet door gaan van de operatie.

Volgens mij was zij nooit van plan om mij het geld terug te geven maar gebruikt ze dit gewoon als excuse maar idd juridisch gezien is dit geen goede reden, ik mag mijn mening uiten op een forum en was er niet op uit om deze kliniek zwart te maken, denk dat ze dit nu zelf wel genoeg doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames/meiden :141:

hier even een reactie tussendoor van een tevreden 'patient' van body & face in maldegem

Vorig jaar heb ik m'n borsten laten liften en vergroting

(zwanger geweest van een tweeling en van 100 kilo teruggegaan naar 70 kilo :wacko: )

Daar moest dus e.e.a. aan gedaan worden, vond ik persoonlijk.

Mijn man vond het niet nodig en ik merkte bij body and face dat dit een heel belangrijk punt was, de vrouw in kwestie moet het zélf willen en het niet doen voor de 'buitenwereld'.

Na de ingreep heb ik weinig of geen last gehad

Het werd vóór de borstspier gedaan omdat ik van mezelf al een slappe huid had en wanneer de implants áchter de spier worden geplaatst zou ik naar verloop van tijd 'dubbele borsten' krijgen, niet echt fraai natuurlijk :mellow:

Mijn huid bleek dus HEEL SLAP te zijn, binnen 3 maanden hingen m'n grotere borsten weer, wel minder dan daarvoor maar het was anders uitgepakt dan de bedoeling was natuurlijk.

Ik ging terug op controle bij body and face en werd zeer goed geholpen en geadviseerd.

Doordat ik ook een lift had gehad was er natuurlijk ook wat binnenwerk verricht en om er zeker van te zijn dat alles goed genezen was vooraleer er wéér een ingreep plaats zou vinden kreeg ik het advies een jaartje te wachten en dan gewoon terug te komen.

Zogezegd zo gedaan, 1 jaar later ben ik teruggegaan, m'n implants zijn verwijderd en vervangen door een maatje groter (van 285cc laag profiel naar 375 hoog profiel).

De chirurg in kwestie heeft aan de binnenkant alles nog extra verstevigd, óók de huidplooi heeft hij verstevigd door een bepaalde manier van hechten en ik heb nu prachtig mooie borsten, wederom zonder noemenswaardige pijnlijke taferelen.

Deze laatste ingreep was tegen kostprijs en ik ben naar volle tevredenheid geholpen :35:

Ook een pluspunt voor body and face vind ik dat ze kijken naar welke maat er bij je lichaam past.. hoewel het voor mij nog wel íets groter had gemogen vind ik het toch wel goed dat ook daar op gelet word.

Dus voor mij aan body and face niets dan lof :136:

Ik hoop dat er nog meer positieve reacties komen, en ik betreur de gang van zaken zoals bij Evelien... maar 1 mindere ervaring wilt niet zeggen dat alles slecht is...

Succes voor iedereen, en doe waar je jezelf goed bij voelt :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje...het zal je maar gebeuren!

Het zal best dat er ook mensen zijn met een positieve ervaring..

Maar je weet het..dit is echt een soort wet en in elke branche toe te passen:

Een negatieve ervaring weegt meer dan 1000 positieve!

Geloof me....zeker op een site als deze zorgt dit voor een terug loop in klanten..(wat wil je met 1500 meiden op een forum!) Bizar dat ze voor 500 euro over hebben...zitten ze in de finaciële problemen????

Wat is 500 euro voor een kliniek...reklame is veel duurder!

Tipje: Vraag advies aan de consumentenbond!!!(gratis advies voor leden en je mag ten alle tijden lid worden ook als het probleem zich al voor doet)

Die weten heel goed...welke wegen je hiervoor kunt bewandelen...

Veel sterkte en hou iedereen op de hoogte!

Liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook zeker niet dat deze kliniek slecht is of niet goed zn werk doet MAAR me meermaals iets beloven en dat ook schriftelijk op papier zetten en dan gewoon niet doen vind ik schandalig, het is MIJN geld en dat willen ze gewoon houden, tevreden klanten en goede reclame maakt hun blijkbaar niet zo veel uit.. Als ik mn geld gewoon had gehad dan zou ik niks verkeerds te zeggen hebben over deze kliniek, ik dacht dat alles erg goed was maar had gewoon een beter gevoel bij beaucare dus ben ik naar daar gegaan. (het ging mij trouwens om de chirurg niet de kliniek)

Als ze me niet MEERDERE KEREN verteld en beloofd had dat ik gewoon mn 500 euro zou terug krijgen, had ik gewoon geaccepteerd dat ik mn 500 euro kwijt zou zijn maar blijkbaar is het makkelijker om te liegen en me dan gewoon in de steek te laten..

Ze heeft ook laten weten dat ze met mijn topic hier problemen had terwijl ik alleen mijn ervaring gaf, ook heb ik gezegt dat ik dit topic weg haal als alles is opgelost maar ook dat maakt hun niks uit helaas.. Zoals ik het zie hebben ze gewoon geen zin om het terug te geven..

Ik vind het zo jammer, ik heb best wat contact met deze klniek gehad, vond ze altijd heel aardig en behulpzaam.. jammer hoe iemand zich kan vergissen in mensen zeg..

Verder heb ik niks meer van haar gehoord, ze heeft niet op mn laatste mailtjes geageerd en ook op msn heeft ze me geblokt.

Het is me nu duidelijk dat ik mn geld gewoon niet terug krijg.. toch ben ik blij dat ik niet daar geopereerd ben, zo weinig respect dat ze nu tonen hadden ze ook kunnen doen na de operatie als er bv iets mis zou zijn..

Trouwens zijn er wel goede verhalen te vinden op internet over deze kliniek, al heb ik wel hele grote twijfels of deze verhalen ook echt van patienten zijn..

Buiten dit om vind ik dat elke kliniek eerlijk ter werk moet gaan, en ik vind het echt heel jammer dat deze kliniek gewoon niet eerlijk kan zeggen; jammer dat het zo is gegaan, hier heb jij je geld terug en daarmee sluiten we het af, ik mn geld terug en van mijn kant heb ik dan geen slecht word meer over deze kliniek te vertellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evelien, jouw reactie getuigd van klasse

vele mensen die niet naar tevredenheid behandelt word verlaagd zichzelf tot een bepaald niveau zoals vaak te lezen op forums.. maar jij blijf netjes, eerlijk en beleefd.

Het heeft inderdaad niet veel met operatieverhalen te maken, maar ik word er soms ook moe van dat mensen blijkbaar alleen graag negatieve verhalen lijken te lezen dat ik na lang aarzelen toch maar m'n eigen verhaal ertussen heb gezet.

ik hoop écht voor Evelien dat er nog een oplossing komt, zo niet.. dat zou triest zijn.

en ja, ik ben een echte patient.. maar ik begrijp wat je bedoelt.

grtjx,

Marga

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.