Ga naar inhoud

revisie, 1 april, vlaardingen, maar nog niet blij


Gast ambertje

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei ambertje:

@Jaydee  En eh , vrijdag de 13e is een geluksdag hoor, let maar op !! 

 

We gaan het wel meemaken. Veel slechter dan het nu is, kan bijna niet, dus het zal vast wel goed komen. 

Pak jij maar lekker je rust en 'geniet' van je martelband. Ik vind ze nu al heel mooi, maar ik hoor hier aan alle kanten dat het toverwoord 'geduld' is en dat de boobies in de loop van de tijd alleen nog maar mooier worden. Dus het komt vat helemaal goed met jouw boobies.:35:.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@ambertje IK heb op dit moment hetzelfde probleem als wat jij HAD. Ze zijn niet gelijk gezakt. Hoe heeft de Pc dit nu verholpen bij jou precies? Welke stappen heeft ie precies gedaan? Ik wil dit ook zo graag verholpen hebben! Helpt het als je meer Cc neemt bij de tweede operatie?

btw nu zien ze er echt super uit bij jou!

Hopelijk kan ik ook zo een resultaat als bij jou bekomen.

Vriendelijke groetjes! Stefanie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

Hi Stefanie,

Wat ontzettend vervelend dat ze bij jou ook niet gelijk zijn ! Daar kan je je zo ongelukkig bij voelen. 

Dank je voor je compliment, maar bij mij zijn ze ook nog niet gelijk hoor :( . Helaas. Ze zitten onderaan nu wel op dezelfde hoogte, maar de borstplooi is niet gelijk en bij de een valt het litteken mooi weg in de plooi, bij de ander zit hij meer in het zicht. Ook lijkt de een gewoon wat strakker en vervelender te zitten dan de ander. Ook merk ik dat bij het dragen van bh's. Zo jammer dit !!! 

Ik zal nog een foto maken, want ik ben vandaag alweer tien weken. Dan kun je het zelf zien.

Wat is jouw situatie precies? Hoelang po, door wie geopereerd, hoeveel cc enz enz hihi?? 

Bij mij is bij de revisie de pocket aangepast (dacht ik ) .  Achteraf zei de chirurg dat de ene borst wat losser zit dan de ander. Daar heb ik zelf nog nooit iets van gemerkt, maar goed. Ik zei dat ik dat vantevoren dan wel had willen weten. Wat hij toen zei, zal ik maar even achterwege laten hier. Ik vind echter dat, als je zoiets als pc ziet, je daar iets mee had moeten doen om ongelijke borsten te voorkomen. Hij is de expert tenslotte. Omdat ik de maat te klein vond is meteen maar een grotere maat geplaatst tijdens de revisie (protheses op mijn kosten). Maar ik heb echt geen idee of dat verschil maakt hoor, qua gelijk trekken. Denk dat het daar los van staat. 

Heb jij foto's? 

Mocht je nog vragen hebben, mag je me altijd een berichtje sturen. Veel succes ondertussen he !

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Amber , 

naar mijn mening vind ik je borsten er super uit zien. Al weet ik niet hoe ze eerst uitzagen . Zoals ze hier op het forum zeggen ; geduld is het tover woord . Ik ben nu zelf ook 4 po van een borstvergroting 400 cc . Bij mij zijn ze ook erg ongelijk . Erg frustrerend zoals je weet . Zij vertellen mij ook dat ik geduld moet hebben . Maar vanaf Wanneer , na hoeveel weken Heb jij besloten en vertelde jou pc dat je een tweede operatie moest ondergaan ivm het niet zakken van de borst ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Anna Boob:

Beste Amber , 

naar mijn mening vind ik je borsten er super uit zien. Al weet ik niet hoe ze eerst uitzagen . Zoals ze hier op het forum zeggen ; geduld is het tover woord . Ik ben nu zelf ook 4 po van een borstvergroting 400 cc . Bij mij zijn ze ook erg ongelijk . Erg frustrerend zoals je weet . Zij vertellen mij ook dat ik geduld moet hebben . Maar vanaf Wanneer , na hoeveel weken Heb jij besloten en vertelde jou pc dat je een tweede operatie moest ondergaan ivm het niet zakken van de borst ? 

4 weken is echt nog te kort meis. Die gaan nog zakken! Er staat 6 weken voor de herstelperiode maar het kan veel langer duren eer je borsten gelijk zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop je onzekerheden een beetje weg te nemen, ik vind ze er iig super uitzien, en de ene moet nog zakken idd.. denk dat je er nu weinig over kunt zeggen dat weet je zelf ook wel, maar in mijn ogen heb je prachtige borsten, dat je het maar even weet ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jeetje dames, ik zie opeens reacties hier die ik dus echt NU pas lees :blush: Maanden later, oeps. 

Ondertussen is er eigenlijk niks meer veranderd in mijn situatie. Geprobeerd om ze te accepteren, maar ik blijf met een gevoel zitten dat het beter had gekund. Zeker na twee operaties.  Ze zijn niet best mooi vind ik, maar er zijn echt dingen die me storen. Zoals één litteken in het zicht, zwarte plekjes (lijken wel restjes hechtdraad, geen idee of het kan maar het enige wat ik kan bedenken), één aan elke kant,  een soort blauw plekje/pigmentvlekje dat maar niet weggaat en ik hiervoor niet had, maar natuurlijk vooral het verschil in borsten. 

Weet niet of ik het de moeite waard vind om een second opinion te vragen ergens. Ik vind het niet erg genoeg om me nogmaals te laten opereren, maar voel me wel benadeeld. 

Heb al die tijd gedacht: was ik nou maar naar Nio gegaan @Kattie . ............ :o  Mijn pc zei doodleuk: als je niet tevreden bent, dan halen we ze eruit , krijg je je geld terug........ Mijn mond viel letterlijk open toen. 

Zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen, alweer bijna 6 maanden po.

Iedereen goed herstel ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Jammer dat je je nog steeds niet happy voelt, en ook al vind je het zelf niet erg genoeg voor een nieuwe operatie, het blijft wel constant in je gedachten spelen, dus het is lastig, want zou je voor een so gaan, krijg je misschien te horen dat je gelijk hebt, en het idd beter had gekund, maar dan komt de vraag :  voel jij je daarna beter, of ga je je nog rotter voelen,omdat er bevestigd word wat jij al deze tijd al ziet,en laat je het er dan bij of ga je toch voor een her ergens anders, dus dat is een beetje een dilemma, en iets waar je goed over na moet denken, maar aan de andere kant, kun jij dit verschil etc ooit accepteren?

Zet de voor en tegen eens op papier, en kijk eens wat zwaarder weegt, en aan de hand daarvan neem je je beslissing, so of niet.

Het blauwe plekje wat je ziet is waarschijnlijk dat de huid daar heel erg dun is en als het ware doorschemert ,en dat zul je altijd blijven zien,of er moet een litteken correctie gedaan worden, zodat de huid daar een klein stukje weggehaald word.

Hoe je te woord bent gestaan door de pc is onvoorstelbaar,we halen ze eruit en geld terug, ik denk dat ik ontploft was als dat tegen mij gezegd zou worden, waar haalt die het lef vandaan !!

Nou meid, denk overal eens rustig over na.

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, wat een nare rotreactie zeg van je pc. Zoals DR al aangaf, ik zou denk ik ook ontploft zijn.

Echt balen (nog zacht uitgedrukt) dat je nog steeds niet happy bent wanneer je in de spiegel kijkt. Zou eigenlijk wel zo moeten zijn he? Snap dat je twijfelt of je wel weer om een SO moet gaan en dat je weinig zin hebt om weer geopereerd te worden en heel de meuk weer opnieuw te moeten ondergaan.

Zou inderdaad wat DR als advies geeft alle vorens en na's afgaan. Als je je zo ellendig blijft voelen met je borsten is ook niet de bedoeling, toch? Daarvoor ben je niet aan een bv begonnen toch?

Zelf krijg ik 30 september mijn wissel omdat ik ook absoluut niet tevreden ben met hoe het nu is helaas dus ik begrijp wel een beetje hoe jij je moet voelen. Het is gewoon frustrerend dat je zoveel geld neerteld en je bedrogen uitkomt met het resultaat :(

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe met het maken van je evenutele beslissing. 

Inderdaad rustig over nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ambertje,

Had ergens toch wel gehoopt dat het binnen de 6 maanden het verschil was bijgetrokken maar lees nu je up-date :( Heb je onlangs je gesprek gehad met je PC over het resultaat of was dit maanden geleden? Ik vraag dit omdat je wel enige uitleg mag ontvangen waarom dit nu allemaal speelt bij je borsten en nu zo zichtbaar is. Je hoort niet met deze vragen rond te lopen.  Desnoods stuur je een mail met foto's als je hem niet persoonlijk meer wenst te spreken en zou zeker aangeven dat zijn opmerking niet passend was in het laatste gesprek. ( zou bijna zeggen, stort het geld maar en Nio stuurt je de protheses wel terug per post :15:

Maar begrijp je dilemma en je zult voor jezelf alles op een rijtje moeten zetten. Ben benieuwd naar je foto want vond ze wel supermooi in het begin ondanks het verschil..had echt gehoopt dat dit goed zou komen. 

Sterkte en veel wijsheid :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

jaaaaaaaaaaaaaa dankjewel BrownieG hahahaha, zocht me rot !!!! 

Heb trouwens nog een raar bultje gehad, precies op de plek waar voorheen dat zwarte puntje onder de huid zat. Heel vreemd. De huisarts heeft het opengesneden, brrrrr, en er nog even in "geroerd", gruwel , omdat ik bang was dat er een restje hechtdraad zou zitten oid. Zonder verdoving he, getver. Hij vermoedde echter dat het een ontstoken talgkliertje was......................... Whatever, het deed verdomde zeer potver. Gelukkig is het bultje nu weg.

Weet dat ik het hier en daar al eerder heb gezegd, maar ik moet toch echt gauw een update foto plaatsen :1bouncingboobs:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ambertje oh bah en dat zonder verdoving :blink: Nou lijkt mij een naald in je tiet ook geen geen pretje. Maar begrijp ik uit je woorden dat je dus helemaal geen contact meer heb gehad met je PC en daarom je huisarts ernaar heeft gekeken? Ben wel benieuwd naar je boobs nu hoor haha... Tagg me maar ALS een foto gaat plaatsen ergens in 2017 :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Niet te geloven @BrownieG, I did it, hahah, eindelijk een paar nieuwe foto's geplaatst in mijn album revisie. Zoals je ziet zijn ze niet veel meer veranderd. Helaas. Blijft dus door mijn hoofd spoken, ook al zijn ze wel mooi vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey @ambertje Ik heb ze gezien en begrijp wat je bedoelt maar ze zijn idd prachtig en lekker vol ondanks het verschil. Ik zie trouwens niet zoveel verschil in tepelhoogte op je foto's? Maar snap je!! 

 

Ja weet je, het zit je ergens toch nog dwars en je zit nog binnen het jaar als je het eventueel nog bespreekbaar wil maken bij DG/hupkens. Ik begrijp dat je het vertrouwen in hem kwijt bent maar ..is het geen optie om dan een SO bij straten te doen? Die zit ook onder contract bij DG? Kijken wat eventueel je opties zijn? Nio is altijd een optie voor de toekomst. Informatie halen ( binnen het jaar) en daarna besluiten of je er überhaupt wat ermee wil doen? 

 

Xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.