Ga naar inhoud

revisie, 1 april, vlaardingen, maar nog niet blij


Gast ambertje

Aanbevolen berichten

Gast ambertje

Ondertussen vier dagen po, maar eindelijk mijn verslagje :

Voor alle duidelijkheid: afgelopen november heb ik een borstvergroting gehad, 400 cc rond medium profile, door dr Hupkens in kliniek Vlaardingen. Helaas is er iets misgegaan met de pockets en is de rechter prothese nooit gezakt. Verschil was echt groot en het zag er niet uit. Bij de controle na zes weken, werd dit gelukkig direkt erkend en gezegd dat dit hersteld zou gaan worden.  Omdat ik de maat direkt al te klein vond besloten om dan, bij die revisie, direkt een maat groter te gaan. (revisie op hun kosten, nieuwe protheses op de mijne). Mijn zorgen werden hierdoor wel enigszins weggenomen en ik had er vertrouwen in dat het goed zou komen.  Er moesten een aantal maanden tussen zitten, dus het wachten kon beginnen.................... 

Was het zo zat, die scheve tieten! Geen nieuwe bh's kunnen kopen, nog steeds ongelukkig zijn als je in de spiegel kijkt, gestreepte shirts of teksten niet kunnen dragen....... Allemaal onbenullige dingen misschien, maar, als je al jaren een borstvergroting wilt, zoveel geld hebt uitgegeven, dan is dit zo niet waar je op had gehoopt ! Wat ik ook zo vervelend vond: ik was alleen nog maar met die tieten bezig :blush:

Maar goed, na vier maanden, was het eindelijk zover, yeah: 

Afgelopen vrijdag om 7 uur 's morgens gemeld bij de kliniek in Vlaardingen. Blij dat ik vroeg aan de beurt was, want dat nuchter zijn vind ik best lastig als echte koffieleut :blink: hihi.

Al vrij snel mocht ik door om afgetekend te worden door de pc. Nog even over de maat gesproken omdat ik had getwijfeld. Voor de geplande prothesen gekozen: rond, high profile, 550 cc. Nog even in de wachtruimte gezeten en toen mocht ik door.  Omgekleed, spulletjes in het kluisje en daar zit je dan,  in je operatiehemd met warme deken om je heen, met bungelende benen op de rand van een bed, te wachten. Het was maar een kwartiertje denk ik, maar naar mijn gevoel duurde dat lang. Je kunt daar ook niks natuurlijk, behalve naar de dozen met protheses staren of je zondes overdenken :154:. Toen werd ik gehaald voor de ok.   Ik was totaal niet nerveus, alleen maar blij dat het eindelijk ging gebeuren. 

Ik ging op de operatietafel liggen, weer een heerlijk warme deken, hoofd in een kuil/gat, armen opzij en, na nog een aantal vragen, ging het infuus erin. Ze zeiden dat ik me duizelig kon gaan voelen voordat ik wegzakte. Ik was wel blij met die waarschuwing want dat voelde inderdaad zo, heel vreemd, alsof je achterover valt terwijl je weet dat je plat ligt. Maar voordat je het weet ben je al vertrokken.

Ik werd wakker op de verkoeverkamer. Wat zijn ze daar toch lief voor je! Er wordt goed voor je gezorgd, alles wordt goed in de gaten gehouden. PC is paar keer langsgeweest, net als de anaesthesist en het verplegend personeel is er constant. Je krijgt te drinken en iets te eten, voelde me gewoon verwend. Volgens pc waren mijn borsten nu symmetrisch, ik moet een borstband dragen en de bh een paar x per dag paar uurtjes uit om de borsten de kans te geven te zakken. Nog even lekker mijn ogen dicht laten vallen tot ik me mocht gaan aankleden. Nog een uurtje of zo in de relax stoel gelegen, heerlijk. Toen kwam een vriendin me ophalen. Gewapend met een lading medicijnen naar huis. 

Bij thuiskomst natuurlijk in de spiegel gaan kijken. Grote teleurstelling , ik vind ze helemaal niet symmetrisch ! Het verschil is lang niet zo groot als voor de operatie, maar het is helemaal niet zoals ik had gehoopt. Ik kan het verschil ook voelen. Wond links zit echt keurig in de borstplooi, borst is er overheen gezakt, maar rechts kun je zelfs de tekening nog zien onder de borst, deze moet duidelijk nog een stuk zakken. Zucht.  Aantal cc's lijken bij mij ook te verdwijnen. Behalve dat ze ongelijk zijn, zijn ze niet rond, maar ze lijken wel afgevlakt aan de onderkant.

Misschien heb ik vandaag gewoon een slechte dag, ook weet ik dat ze nog moeten zakken, maar, ik kan nu wel janken want ik vind ze zo echt niet mooi.

Sorry voor mijn gezeur, maar ik ben gewoon verdrietig ervan :102:

Pijn heb ik eigenlijk alleen aan de wonden/littekens. Borsten zelf heb ik, tegen verwachting in, totaal geen pijn aan. Maar, ik ga daarom juist wel oppassen dat ik niet te veel ga doen. Braaf hang, zit, lig ik op de bank of bed en loop een beetje in huis. Wil het herstel niet tegenwerken natuurlijk. 

Over twee weken controle.

Hopelijk komt het nog goed ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ambertje

jee, wat balen zeg! ik kan zo goed begrijpen hoe je je voelt en dat het niet overeenkomt met je verwachting. je hebt nu natuurlijk de eerste keer nog in je hoofd maar als dit je eerste keer was zou je er misschien wat meer ontspannen naar kunnen kijken. het heeft ook nu weer tijd nodig en waarom zou het niet goedkomen??? ik denk dat een arts dat vooraf wel had kunnen inschatten en het je had verteld. heb vertrouwen ambertje! dat gaat vast heeeeeeelemaal goedkomen! :71:

keep cool!

 

xxx

flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww...ja je het er waarschijnlijk niks aan maar je moet echt ff wachten tot twee weken met conclusies trekken...de onderkant zakt wel uit, dat duurt lang. En die ongelijkheid mag hij uitleggen.

ik snap heel goed dat je er vreselijkvan baalt....waardeloos......maar nu op dit moment kan je er echt niks mee. Dus probeer je hoofd koel te houden en ga voor je herstel.....

schelden en janken mag hier hoor, daar zijn we voor...! 

Veel liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

@flupke dankjewel !  Je woorden doen me goed.

Ik denk dat ik het vertrouwen nu een beetje kwijt ben, juist doordat het de vorige keer niet goed is gegaan.  Vandaag nog een foto gemaakt en geplaatst en dan schrik ik toch wel. 

Maar, ik ben ook niet zo goed in geduld hebben B) en het is pas vier dagen po, dus.......we wachten af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

@Nonky dankjewel, dan ga ik nu een potje janken haha. Maar, je hebt helemaal gelijk, ik denk ook aan mijn herstel nu. Ga denk ik maar even met een heleboel chocola op de bank hangen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gooi het er maar uit hoor ;) want dat lucht lekker op. Begrijp dat de verwachtingen hoog gespannen zijn, maar wat ik hier heb geleerd is de betekenis van het het woord G.....D. haha vul maar in. 

Enne, ik ga lekker met je meejanken want alles zit even tegen en vind die van mij nu ook heel erg lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhh meissie wat balen dat je je zo rot voelt zeg. 

Maar echt.... Zoals de andere meiden ook zeggen, wacht t nog ff af, je bent nog maar zo kort po, er gaat nog zoveel veranderen! Echt!

En hou je niet in om al je frustraties eruit te gooien hier he, hopelijk kunnen we je een beetje opkikkeren:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ambertje:

@F-cupje en @Joy1980  jullie kunnen de foto's zien in mijn album scheef. De een na onderste is 1 dag po, de onderste 4 dagen po. Wat is er bij jou @Joy1980? Gedraaide prothese?

als ik naar je profiel ga zie ik geen knop met albums, waar vind ik je album dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en moet je anders ff kijken hoe ik er bij liep..met diet barbapappatieten.... Ik weet hoe het voelt....

ik heb net gespiekt ambertje, ik snap je wel alleen die ene borst loopt zowieso achter op die andere. Die hele huid staat strakker want die was natuurlijk nooit aan de onderkant goed gezakt! Dus....logisch ergens..... Als die nu wel zakt staan ze op een moment weer samen netjes op eenrijtje! Dat geloof ik wel! Het zal langer duren aan die kant denk ik....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's bekeken, het ziet er ten eerste al veel beter uit dan eerst en ten tweede ik snap dat je je zorgen maakt want er is indd een verschilletje  nog,  maar ik weet wel zeker dat het bij gaat trekken. Je ziet dat de prothese niet meer zo hoog zit als eerst, heb er alle vertrouwen in xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber, ik ken je gevoel wel een beetje. Het heeft tijd nodig en je borsten genezen afzonderlijk, waarbij soms de een achterblijft op de ander in het begin. Geef het de tijd. Mijn eerste reactie bij mijzelf was ook help ik ben verminkt. En nu (morgen 5 weken po) ben ik er superblij mee. 

Zou je mij toe willen voegen aan je album?

En zoals al gezegd is gooi je frustratie er hier op het forum uit en blijf er niet mee lopen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net jouw foto's bekeken. Ben maar een leek hoor maar zie niks geks, alleen dat ze een heel stuk groter zijn ;) Ik heb last van een ronde en een langwerpige tiet. Waarschijnlijk is de 1 gedraaid en kan ik zelf opdraaien voor de kosten van een wissel. 

Heb er vertrouwen in dat het bij jou echt wel goed komt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola Ambertje, 

Balen dat je met dit gevoel zit maar ergens ook logisch want je vorige bv zit nog vers in je achterhoofd. Je gaat onbewust van alles zitten bedenken en al helemaal als ze nu niet symetrisch eruitzien. Maar wellicht helpt dit; mijn vriendin is onlangs geholpen aan een wissel en zij is toch ECHT met gelijke borsten de ok ingegaan maar werd ook wakker met 2 verschillende borsten, eentje hoger en die moest dus ook nog zakken. Haar chirug gaf aan dat ze er van uit moest gaan dat ze een nieuwe operatie onderging en dat ze haat vorige bv niet moest vergelijken met deze!! Nu is ze 3 weken en ze zien er al prima uit!! Je bent nog erg kort po dus verwacht wel dat ze komende tijd gelijk gaan staan. Doe rustig aan en laat tijd zijn werk doen!! En als je zo twijfelt kun je toch je PC een foto sturen en aangeven dat je nu ook ongerust bent? Wellicht kan hij je geruststellen door iets meer te vertellen waarom die ene borst nu hoger staat! 

Fijn herstel en laat je niet gek maken want weet zeker dat ook jij met mooie borsten de zomer ingaat :147:

effe volhouden BrownieG

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet leuk Ambertje, je bent pas een paar dagen geleden geopereerd en als het een keer mis is gegaan ben je heel bang dat het weer niet goed gaat. Toch even afwachten en sterkte voor nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast ambertje

Volgens mij wel iets vooruitgang, wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei ambertje:

Volgens mij wel iets vooruitgang, wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi Ambertje,

Ik weet niet hoe het er eerst uitzag, maar ik vind ze er prachtig uitzien :35:. Ik krijg zelf over tweeënhalve week 560cc,  dual plane (Ik heb nu 270cc, volledig achter de spier en een double bubble), maar als die van mij er net zo mooi uit gaan zien als die van jou, dan spring ik een gat in de lucht :38:. Het belangrijkste is natuurlijk dat je ze zelf mooi vindt, maar eeehhhh..... mijn zegen heb je, meis. Ik vind dat je prachtige borsten hebt. 

XXX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ambertje, heel moeilijk als je het vertrouw verlies van iemand... Maar nog belangrijk nu is de tijd jezelf te gunnen... Neem echt de tijd en probeer het RUST te nemen. Dat help enorm! Geloof dat het zo werk.

ik moet ook nog tot juli wachten voor een vulling aan mijn deuk, maar ik ben zo blij wat ik nu al heb bereikt, met rust en geduld.

geloof in jouw licham meis.

 

xx zp 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

@Jaydee dankjewel ! Ik vind ze eerlijk gezegd allebei nu wel mooi, maaaaaaar zo verschillend. Nou ben ik niet zo'n ster in tietenselfies maken haha en ziet het er op de ene foto beter uit dan op de andere.  Maar voor de duidelijkheid; de bovenste foto is een week po denk ik en de onderste is van vanmiddag (drie en een halve week). De hoge is echt nog zo'n ronde opgeplakte bol en de ander zat direkt na de operatie al keurig op zijn plekje en ziet er best natuurlijk uit (vind ik dan). Gelukkig is de hoge (rechts voor mij) al een beetje gezakt, eindelijk, en daardoor heb ik wel weer een beetje hoop gekregen dat het toch nog goed gaat komen. Dankzij de martelband en heeeeel veel rust nemen.   Pffffffffff, valt niet mee, maar alles voor de boobies. En eh , vrijdag de 13e is een geluksdag hoor, let maar op !! 

@flupke nu 3 1/2 week po, dus hopelijk komen ze nog n x gelijk te staan, ik heb nog tijd :) Thank, en die borrel ga ik zeker nemen haha

@Zwarte panter ik neem zeker mijn rust, nu nog volhouden ........... dank voor je lieve woorden ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.