Ga naar inhoud

kim01 : 5 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Lisanne:

Leuk verslagje om te lezen, allemaal goed verlopen dus :) Hoe gaat het herstel tot nu toe? X

Hihi dankjewel, zat toevallig net als jou verslagen te lezen. Jeetje het gaat erg goed bij jou he? Hoop echt dat ik volgende week ook zo rond loop haha.

Ben zaterdagavond nog goed ziek geweest maar het gaat nu veel beter! Heb alleen een branderig gevoel bij de wond van m'n linkerborst, z'n naar gevoel! Probeer ook steeds meer dingen zelf te doen, gaat me goed af soms iets te goed en merk ik dat ik echt weer even op de bank of op bed moet gaan liggen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update! Het gaat erg goed, slik bijna geen pijnstillers meer en merk echt aan mezelf dat ik me moet afremmen. Wil al veelste veel doen wat natuurlijk niet de bedoeling is. 

Vandaag contact gehad met de kliniek want mijn verband zakte af en aan de achterkant kroop het omhoog. Ik mocht een sport bh gaan halen en ze dus voor het eerst zien! Wauw!!! Helemaal happy! De vrouw van de Hunkemöller schatte een 70D :wub:, helemaal in love!! Hier onder even fotootje met sport bh! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig hoor! Moet een verademing zijn ook zonder dat verband! 

ik ben gisteren door hem geopereerd en voel me met momenten goed, met momenten beroerd. Vooral het opstaan uit bed of zetel doet pijn! Het stuk van onder mijn borsten tot ongeveer mijn navel doet meer pijn dan de borsten zelf <_<

Gaat het met jou al beter? Kan je jezelf al aankleden, doet het opstaan nog pijn na een week? Ik slenter maar wat rond thuis ^_^

Succes met je verdere herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Caresse:

Prachtig hoor! Moet een verademing zijn ook zonder dat verband! 

ik ben gisteren door hem geopereerd en voel me met momenten goed, met momenten beroerd. Vooral het opstaan uit bed of zetel doet pijn! Het stuk van onder mijn borsten tot ongeveer mijn navel doet meer pijn dan de borsten zelf <_<

Gaat het met jou al beter? Kan je jezelf al aankleden, doet het opstaan nog pijn na een week? Ik slenter maar wat rond thuis ^_^

Succes met je verdere herstel! 

De dag na de operatie was ik ook ziek. De dag erna kwam er visite en was ik goed afgeleid en lang uit bed geweest.. Dit hielp me erg goed want de dagen erna ben ik eigenlijk ook alleen maar uit bed geweest! Het opstaan was inderdaad ook pijnlijk.. Een raar gevoel, maar moet zeggen dat dat nu ver weg is. Alleen in de ochtend heb ik er nog last van. Wat gek dat het daar onder juist pijn doet.. Hopelijk is dat snel over!

Met mij gaat het erg goed! Aankleden gaat redelijk.. Sommige shirtjes lukt niet en bij de meeste broeken moet toch even iemand de knoop dicht doen hihi.. Ik hoop dat je snel hersteld!!! Maar komt vast goed en dan kan je gaan genieten van je boobies :wub:

 

35 minuten geleden zei Lhien:

Wat fijn dat jè het verband uit mocht doen. Fijn een sport bh aan.

Ziet er netjes uit hoor. 

Ik ga er ook maar vast een aanschaffen ipv wachten tot de 2 weken voorbij zijn.

kan het maar in huis hebben.

 

x Lien 

Ja voelt erg fijn! Ik durfde vooraf nog geen aan te schaffen omdat ik de maat niet wist. Dus naar de Hunkemöller gegaan.. Daar m'n verband eraf gehaald en gaan passen hihi.. Gelukkig maken ze het vaker mee en hebben ze me goed geholpen:D!  Heb je voor de rest alles in huis?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
8 uur geleden zei Stewie:

Hoi Kim! Hoe gaat het ondertussen met je? Heb je soms nog last of is de pijn volledig weg? Welke cupmaat heb je nu, of nog geen bh's gepast?

groetjes

Hoi hoi!

Wat leuk dat je er naar vraagt:)! Het gaat erg goed met me! Zo nu en dan voel ik met bepaalde bewegingen wat, maar voornamelijk heb ik echt nergens last van gelukkig! Betrapte me er vd week zelfs op dat ik op m'n buik sliep. 

Qua sportbh's heb ik nu 70D.. Bh heb ik nog niet gepast.

 

en hoe gaat het met jou:)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei kim01:

Hoi hoi!

Wat leuk dat je er naar vraagt:)! Het gaat erg goed met me! Zo nu en dan voel ik met bepaalde bewegingen wat, maar voornamelijk heb ik echt nergens last van gelukkig! Betrapte me er vd week zelfs op dat ik op m'n buik sliep. 

Qua sportbh's heb ik nu 70D.. Bh heb ik nog niet gepast.

 

en hoe gaat het met jou:)?

Super te horen dat het goed met je gaat!

Hier begint de pijn stilletjesaan te minderen maar dat verband geeft echt een zware druk! Ik weet niet of ik dit zo nog 1,5 week volhou. Het slapen begint hier ook al wat beter te gaan alsook het rechtkomen. Kijk er zo naar uit om ze te zien!

Toen je de draadjes er liet uithalen, had je toen nog veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim01,

Hoelang heb jij met het verband rondgelopen? Ik werd vrijdag geopereerd en mijn verband vanonder is al aan het afzakken en het verband vanboven zit echt veel te strak. Het verband werd onder mijn armen op mijn zij vastgeplakt, maar dat is aan de rechterkant al aan het loskomen :huh:. Ik denk dat ik ook al toe ben aan een sportbh zodat ik ze eindelijk kan zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.