Ga naar inhoud

kim01 : 5 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

De eerste afspraak is prima meegevallen. Ik wou de afspraak al vastleggen, maar toen zei de assistente dat je pas een operatie kan enerveren na de resultaten van de echo! 

Maar ze waren zo vriendelijk om naar de radiologie te bellen in de buurt en was binnen het half uur geholpen. En ik heb dinsdag 3 mei mijn operatie!(1weekje later al)

Ik twijfel alleen aan de cc! Ik heb drie protheses moeten passen en de middelste leek mij ok! 

Achteraf zei dr. Verdonck dat dit 300cc was !

Op zich ben ik er heel blij mee, maar ik twijfel aan net dat beetje meer (330cc)

Niet dat ik spijt ga hebben dat het juist iets groter mocht zijn.

Ik heb nu niet veel a75... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 25-4-2016 om 19:24 zei Muzke:

De eerste afspraak is prima meegevallen. Ik wou de afspraak al vastleggen, maar toen zei de assistente dat je pas een operatie kan enerveren na de resultaten van de echo! 

Maar ze waren zo vriendelijk om naar de radiologie te bellen in de buurt en was binnen het half uur geholpen. En ik heb dinsdag 3 mei mijn operatie!(1weekje later al)

Ik twijfel alleen aan de cc! Ik heb drie protheses moeten passen en de middelste leek mij ok! 

Achteraf zei dr. Verdonck dat dit 300cc was !

Op zich ben ik er heel blij mee, maar ik twijfel aan net dat beetje meer (330cc)

Niet dat ik spijt ga hebben dat het juist iets groter mocht zijn.

Ik heb nu niet veel a75... 

Ja ik moet inderdaad ook een echo laten maken, maar heb ik de operatie al vast gelegd hoor! wat vreemd dat jij eerst de echo moest maken. Maar wat fijn dat alles is geregeld en dat je al zo snel geopereerd kan worden!! 

Ik heb er inderdaad ook 3 gepast en ben voor de 275cc gegaan, maar nu twijfel ik constant of dat niet te groot word haha. Maar als ik hier en daar lees op het forum zie ik dat er veel mensen achteraf spijt hebben dat ze niet voor groter zijn gegaan. Ik heb nu ook 75A, kan niet wachten tot 11-08!! hihi

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2016 om 20:35 zei popie:

Hey Ecao, 

toen ik belde, periode november  2015, kon ik al na 2 weken langsgaan voor consult. Vindt dat dat zeer goed meevalt met wachttijd. De operatie zelf kon ook al 2 weken later!

 

Op 25-4-2016 om 16:54 zei TessaDLCDP:

Ha @Ecao

 

Klopt, maar Verdonck heeft ook vewl tevreden klanten, net als andere PCs

Ik kon na een week al terecht, en operatie kon ook snel maar bewust gekozen voor late operatie ivm vakantie

 

Maar bijna iedere PC heeft een wachttijd van 2 weken hoor ☺ hij is geen uitzondering

Ik heb een afspraak bij Dr. Verdonck gepland :rolleyes: Nu is het te hopen dat hij zo goed is als het lijkt. Doordat hij door zo veel vrouwen hier geprezen wordt, heb ik eigenlijk wel hoge verwachtingen van hem. Maar door al die goede commentaar die hij krijgt kon ik het echt niet laten om ook bij hem een afspraak te plannen. Het is al over anderhalve week. Zo snel! Ik ben al bij 3 verschillende pc's geweest en moest telkens ongeveer 2 maanden op een afspraak wachten. 

Bedankt voor de goede raad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ecao:

 

Ik heb een afspraak bij Dr. Verdonck gepland :rolleyes: Nu is het te hopen dat hij zo goed is als het lijkt. Doordat hij door zo veel vrouwen hier geprezen wordt, heb ik eigenlijk wel hoge verwachtingen van hem. Maar door al die goede commentaar die hij krijgt kon ik het echt niet laten om ook bij hem een afspraak te plannen. Het is al over anderhalve week. Zo snel! Ik ben al bij 3 verschillende pc's geweest en moest telkens ongeveer 2 maanden op een afspraak wachten. 

Bedankt voor de goede raad!!

Haha, maar dat is over veel PC's hoor, dat irdereen hier zo positief is, niet alleen Verdonck... ik ben tot op heden tevreden, 4 1/2 maand PO en vindze mooi ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK zie nu dat je een datum hebt :35:
Wat leuk zeg!! Zal het meteen even aanpassen in je topictitel en je verhuizen naar de categorie operatieverslagen. Dan kun je alles updaten in dit topic, ook na je operatie :)
Staat alles makkelijk bij elkaar!

Handig voor jou en voor ons ;)

Veel aftelplezier nog!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Aaah... De operatie is verplaatst naar 05-08-2016, nog maar een week!! En jeetje wat ben ik nu al zenuwachtig. Ik ben nog een keertje langs gegaan en uiteindelijke gekozen voor Motiva 295cc... maar nu slaan de twijfels toe, is het niet te groot? Gelukkig was vriendlief mee met passen en hij stelt me dan weer gerust, want hij zegt dat ik het meeste straalde bij deze maat haha. Nu hopen dat ik alles in huis heb voor volgende week!

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag! Twijfel vooral aan de kleding die ik die dag aan moet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, spannend zeg!!!
zal het meteen ff aanpassen in je topictitel!!

Echt fijn dat je nu zekerder bent van je maat en dat je er echt naar kunt uitkijken, ook al ben je zenuwachtig hihi.

Kleding? Makkelijk zittend, broek zonder rits of knoop, vest of topje waar je van onderaf in kunt stappen. Neem wel een vest mee, want van narcose kun je het soms koud krijgen. (ook al is het 30 graden buiten :P )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Oh, spannend zeg!!!
zal het meteen ff aanpassen in je topictitel!!

Echt fijn dat je nu zekerder bent van je maat en dat je er echt naar kunt uitkijken, ook al ben je zenuwachtig hihi.

Kleding? Makkelijk zittend, broek zonder rits of knoop, vest of topje waar je van onderaf in kunt stappen. Neem wel een vest mee, want van narcose kun je het soms koud krijgen. (ook al is het 30 graden buiten :P )

xxx BB

Dankjewel! Hihi ja zo spannend! 

Dankjewel voor de tip.. Hoop dat het die dag geen 30 graden is haha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Ik wordt 19 augustus geopereerd door dokter Verdonck en krijg ook 275cc! Zo spannend!:D 

Ooh inderdaad spannend! Ik ben ook zo benieuwd, krijg al wat zenuwen maar jeetje wat kijk ik er naar uit om wakker te worden met mooie nieuwe boobies hihi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de operatie zit erop! Even een verslagje:

Gisteren optijd naar bed gegaan en heerlijk kunnen slapen tot 4 uur, vanaf toen niet meer kunnen slapen. We zijn om half 7 gaan rijden, de spanning viel gelukkig nog mee. Rond 8 uur waren we bij de kliniek, moest nog even een formulier invullen en mocht daarna direct mee. Het ging allemaal erg snel. Omkleden, infuus erin ( hier keek ik het meeste tegen op maar ging super goed) en hop ik mocht naar de operatie kamer!

Wat een lieve mensen werken er! Ik kreeg nog de vraag of ik vragen had, maar geen vragen! Het kon voor mij niet snel genoeg gaan haha. Ze maakte nog even wat grapjes en toen kreeg ik de narcose ingespoten. Verdonck vroeg nog even hoe ik me voelde waarop ik reageerde; een beetje stoned. Hier konden ze erg om lachen en weg was ik haha.

Voor mijn gevoel werd ik een minuut later wakker.. Ik kon ze nog even zien en kon alleen maar zeggen; Ooh wat mooi! En toen werden ze goed ingepakt. Vervolgens nog een uurtje op bed gelegen en toen mocht ik naar huis.

Nu thuis lekker in bed, voel me goed! Alleen een druk op m'n borst, alsof er iemand op zit.. Heel naar gevoel! Voor de rest helemaal happy!!! Ben zo blij!!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! Hopelijk heb je de volgende dagen ook niet teveel pijn. En denk je tevreden te zijn van de grootte? Ben je nu voor 275 of 295cc gegaan? Ik twijfel zelf ook tussen die groottes maar dr Verdonck stelde zelfs 320cc voor alleen heb ik schrik dat dit wat te groot wordt. Hoe groot ben jij en wat is je gewicht? Wat was je maat voor je operatie? (Dan kan ik wat vergelijken ;)) ik wens je alvast een spoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Stewie:

Proficiat! Hopelijk heb je de volgende dagen ook niet teveel pijn. En denk je tevreden te zijn van de grootte? Ben je nu voor 275 of 295cc gegaan? Ik twijfel zelf ook tussen die groottes maar dr Verdonck stelde zelfs 320cc voor alleen heb ik schrik dat dit wat te groot wordt. Hoe groot ben jij en wat is je gewicht? Wat was je maat voor je operatie? (Dan kan ik wat vergelijken ;)) ik wens je alvast een spoedig herstel!

Wat lief dankjewel! Ik heb ze heel even kunnen zien maar was nog duf van de narcose.. Maar vond ze op dat moment mooi haha. Nu ziet het er ook mooi uit! Moet er even aan wennen maar dat gaat zeker goed komen! Ik ben voor de 295cc gegaan. Eerst raadde hij me 275cc aan maar toen ik nog een keer ging passen 295cc, maar dat was wel de max! Het voordeel van Verdonck is dat hij de maat aanraad die bij je lichaam past en niet voor de grootste gaat, zodat het te groot word. 

Ik ben 1,75 weeg 64 kilo en had hiervoor 70A ( te klein!!! Haha) ben heel benieuwd wat m'n maat nu word!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei femme b:

Allereerst proficiat met je nieuwe boobies :43:

Leuk om je verslag te lezen. Hoe gaat het nu met jou?

Ik zou ook graag een bv laten uitvoeren en Verdonck lijkt me wel een zeer goede chirurg. Ben je geopereerd in zijn kliniek in Brussel?

Dankjewel!!! 

Met gaat goed hoor, gisteren nog wel koorts gehad maar nu gaat het veel beter! Doe gewoon rustig aan haha.. 

Ik ben er tevreden over Verdonck! Hele aardige man en voelde me meteen op mijn gemak. Ik heb het consult in Brussel gehad maar ben geopereerd in Lichtaart. Bij Delta Clinic, ik begreep dat hij daar elke vrijdag werkt! Dus ik kan hem je zeker aanraden!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei kim01:

Ik heb het consult in Brussel gehad maar ben geopereerd in Lichtaart. Bij Delta Clinic, ik begreep dat hij daar elke vrijdag werkt! Dus ik kan hem je zeker aanraden!! 

Is dat zo ja? Ik hoor het dinsdag natuurlijk maar dat zou me 40 minuten schelen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.