Ga naar inhoud

kim01 : 5 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben hier nieuw dus wil me even voorstellen!
Ik lees al maanden mee met jullie verhalen en het heeft me dan ook heel erg geholpen. Ik ben 1,75m lang en weeg 62 kilo en heb (helaas!) maar een A cupje.
Na jaren lang twijfelen, mezelf schamen en me dood ergeren bij het passen van bh's/bikini/s (tot huilen toe) durf ik uiteindelijk de stap te nemen om een borstvergroting te laten doen! 
 
Afgelopen zaterdag ben ik in Brussel geweest bij Belgian breast clinic bij Verdonck. Wat stelde hij me op me gemak! Ik was een beetje zenuwachtig vooral toen ik me bovenlichaam moest ontbloten, maar toen ik de pas protheses kreeg was ik opslag verliefd!! Wauw, dit is wat ik wil! Tijdens het gesprek hebben we gekozen voor 275cc Motiva dualplane. Nu ben ik een datum aan het prikken samen met zijn assistent en het zal rond juli/augustus worden... Woehoe ik kan niet wachten!!:3:

Zijn er hier meer met 275cc Motiva? Zo ja, ik ben erg benieuwd naar de foto's hihi:56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

 

Ik ben hier nieuw dus wil me even voorstellen!
Ik lees al maanden mee met jullie verhalen en het heeft me dan ook heel erg geholpen. Ik ben 1,75m lang en weeg 62 kilo en heb (helaas!) maar een A cupje.
Na jaren lang twijfelen, mezelf schamen en me dood ergeren bij het passen van bh's/bikini/s (tot huilen toe) durf ik uiteindelijk de stap te nemen om een borstvergroting te laten doen! 
 
Afgelopen zaterdag ben ik in Brussel geweest bij Belgian breast clinic bij Verdonck. Wat stelde hij me op me gemak! Ik was een beetje zenuwachtig vooral toen ik me bovenlichaam moest ontbloten, maar toen ik de pas protheses kreeg was ik opslag verliefd!! Wauw, dit is wat ik wil! Tijdens het gesprek hebben we gekozen voor 275cc Motiva dualplane. Nu ben ik een datum aan het prikken samen met zijn assistent en het zal rond juli/augustus worden... Woehoe ik kan niet wachten!!:3:

Zijn er hier meer met 275cc Motiva? Zo ja, ik ben erg benieuwd naar de foto's hihi:56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid! Allereerst welkom! Ik snap dat je je prettig voelde, ik ben door hem geholpen alleen dan in de wellnesskliniek..

 

 

Veel plezier met aftellen ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meid!  Super dat je de stap hebt genomen.  

Ik ben 1m67,  weeg 53 kg en heb donderdag motiva ergonomix 275cc dual plane gekregen van Dr Verdonck (superdoker! ).  Je mag altijd eens kijken in mijn album,  bij 'about me' zie je mijn voorsituatie! 

Ga je ook voor dual plane? 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei kim01:

@Kyra Oké en wat heb je nu voor cupmaat ongeveer? Kan ik het ongeveer een beetje vergelijken hihi! :)

het is niet helemaal duidelijk, omdat ik behoorlijk opgezwollen ben,

Normaal is mijn omtrek 72 en nu 78 :P dus net een sport BH 80B gekocht, die past goed, dus dan heb ik straks 75C ongeveer denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kyra:

het is niet helemaal duidelijk, omdat ik behoorlijk opgezwollen ben,

Normaal is mijn omtrek 72 en nu 78 :P dus net een sport BH 80B gekocht, die past goed, dus dan heb ik straks 75C ongeveer denk ik.

Ooh snap ik, wanneer ben je geopereerd? Hoe gaat je herstel voor de rest, veel last gehad of valt het allemaal wel mee?

Maar jeetje zou een mooie cup zijn!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei kim01:

Ooh snap ik, wanneer ben je geopereerd? Hoe gaat je herstel voor de rest, veel last gehad of valt het allemaal wel mee?

Maar jeetje zou een mooie cup zijn!! 

Ja als dat het wordt ben ik ook super blij! Maar een volle B vind ik ook mooi :) 

Ik ben inmiddels 12 dagen po. Het herstel gaat goed, helaas veel last gehad van de narcose, maar verder niet veel last van pijn. Wel een beetje druk op de borst, maar dat was het ook. Vandaag wat steken gehad. Ik heb rustig aan kunnen doen dus dat scheelt denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei kim01:

@Mamalisa  Nee we zijn met een datum bezig, waarschijnlijk in Juli/Augustus! Heb er z'n zin in, van mij zou het morgen al mogen! Jij ook al een borstvergroting gedaan? Of staat het in de planning?
 

Haha ja als je het eenmaal in je hoofd haalt dan ook het liefst zo snel mogelijk he,

ik heb 9 jaar geleden een bv gehad en wil dit jaar voor nr 2 omdat ik ze groter wil. Nog geen concrete plannen, eerst sparen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim01,

Ik herken je verhaal. Ik ben 1M79 en weeg 61KG en ook een heeeeele krappe A. Ik wordt 2 mei geopereerd!!!

Ik ga naar de BergmanClinics

Natrelle Inspira Style TRM/TSM Moderate Projection 

Nu lijkt het erop dat ik voor 255CC ga, alleen twijfel ik nog of ik toch niet voor de 300CC ga.....

Over twee weken afspraak met de anesthesist.... SPANNEND!!!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kim01:

@Evivi  Ooohh nieuwe boobies vers van de pers dus! Hoe is het nu met je? Veel last of gaat het herstel goed? Ik ga ook voor dual plane inderdaad!  Ik ga is even spieken bij je foto's!! 

Vers van de pers,  inderdaad ;).  Met mij gaat alles goed!  De dag van en de dag na de operatie was wat moeizaam met de pijn maar gaat elke dag beter!  

Stilaan merk ik wel dat ze vanboven minder gezwollen geraken dus ben blij! Voor jou gaat het in de zomer door? Aftellen dan maar!  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2016 om 22:07 zei Evivi:

Vers van de pers,  inderdaad ;).  Met mij gaat alles goed!  De dag van en de dag na de operatie was wat moeizaam met de pijn maar gaat elke dag beter!  

Stilaan merk ik wel dat ze vanboven minder gezwollen geraken dus ben blij! Voor jou gaat het in de zomer door? Aftellen dan maar!  :rolleyes:

Gelukkig dat het elke dag beter gaat.. Zie net je nieuwe foto echt; wauw! :2:
Zat nog te twijfelen of 275cc niet teveel zou zijn, maar nu ik jou foto zie denk ik meteen; dat wil ik ook haha! Heb de datum vast gelegd dus 11-08 is de datum! Aftellen inderdaad, kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4 april 2016 om 20:31 zei kim01:

@Mamalisa  Nee we zijn met een datum bezig, waarschijnlijk in Juli/Augustus! Heb er z'n zin in, van mij zou het morgen al mogen! Jij ook al een borstvergroting gedaan? Of staat het in de planning?
 

Dag Kim,

Veel succes! Ik heb maandag mijn eerste consultatie bij dr. Verdonck. Heb je bewust zelf gekozen om pas juli/augustus te gaan voor een Bv? Ik zit er een beetje mee dat ik liefst zo snel mogelijk wil geopereerd worden. Ben momenteel thuis en heb tijd om te herstellen... 

Was het een leuke ervaring bij dr. Verdonck? 

 

Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt hier op het forum alsof iedereen super tevreden is over het werk Dr. Verdonck. Hij is zeker sponsor, hier (ja flauw, ik weet 't). Maar het klinkt alsof er een lange wachttijd is voordat je geholpen kan worden. Ik wil misschien bij hem een afspraak maken, maar zo'n wachttijd is niet echt motiverend. Alhoewel, aan de ene kant kan ik niet wachten tot de bv achter de rug is en aan de andere kant zijn er nog heel wat dingen die ik achter de rug wil hebben voordat ik een tijd 'uit' ben.

Het valt me zo op dat bij iedereen iets anders past én dat smaken verschillen. Gelukkig maar, anders liepen we allemaal met dezelfde broek, jas, schoenen en borsten. 

Veel succes met het plannen en wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2016 om 21:22 zei Muzke:

Dag Kim,

Veel succes! Ik heb maandag mijn eerste consultatie bij dr. Verdonck. Heb je bewust zelf gekozen om pas juli/augustus te gaan voor een Bv? Ik zit er een beetje mee dat ik liefst zo snel mogelijk wil geopereerd worden. Ben momenteel thuis en heb tijd om te herstellen... 

Was het een leuke ervaring bij dr. Verdonck? 

 

Grtjs 

Hee Muzke,

Heb ik inderdaad bewust voor gekozen, omdat ik dan vakantie op kan nemen! Maar het liefste zou ik het natuurlijk z.s.m. doen!
Ben benieuwd hoe jou ervaring was vandaag bij Verdonck. Ik was zeer tevreden en kan niet wachten tot het 11-08 is:D!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Ecao

 

Klopt, maar Verdonck heeft ook vewl tevreden klanten, net als andere PCs

Ik kon na een week al terecht, en operatie kon ook snel maar bewust gekozen voor late operatie ivm vakantie

 

Maar bijna iedere PC heeft een wachttijd van 2 weken hoor ☺ hij is geen uitzondering

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.