Ga naar inhoud

Hoe gaat het met jullie na de BV? Hier 24 maart geopereerd


Mams2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

@flupke. Ik doe al 3 dagen kleding over mijn hoofd. Heb heel eerlijk ook niet zoveel last bij het omhoog doen van de armen.  Het zijn de onverwachte bewegingen welke pijn doen.  

 

@Kyra fijn dat je zo blij bent met het resultaat. Hier ook heel blij met het resultaat.  De perfecte grote!  

Mijn hechtingen voelen als een soort van gekneusd.  Wie herkent dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei *Eliza*:

@Mams2 Nee echt niemand buiten mijn man en kinderen dan, laar die zwijgen in alle talen. Op het werk,is ook niemand op de hoogte,  ik heb gewoon een weekje vakantie opgenomen en ga volgende week,weer aan de slag (halftijds administratief werk). Ik draag altijd van die pushups die ik de laatste weken ook nog extra vulde, dus ook daar gaat niemand wat merken van mijn bescheiden 255cc :)

Eenkant is op dag 3 al wel veeeeeeeel lager dan de andere, ziet er een beetje vreemd uit nu, geduld dan maar weer zeker :wub:

 

Ik heb ook echt verschil in mijn borsten. Vanaf het begin al maar word alleen maar erger.  Maar idd Geduld Pff, hopelijk komt het in orde, word er wel onzeker van. Jij niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dit borstenforum fijn!

Ik ben 25maart geopereerd 400 en 425 cc dual plane door Dr Hupkens.

Qua pijn gaat het nu heel goed, kan opzich alles wel weer maar probeer nog zoveel mogelijk te rusten.

Wel ben ik echt bont en blauw, daar maak ik me heel erg zorgen om maar ze zeidem dat het niet zo erg is en dit per persoom verschilt.

 

Hier een foto en dit is vooral alleen links en tussen de borsten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie kan mij vertellen wat er nog aan de grootte verandert?

 

ik zie vandaag goed dat het echt heel mooi gaat worden. in 1 week tijd is er al veel verschil. maar nu ben ik bang dat ze nog kleiner gaan worden doordat het nu nog gezwollen is. maar...... ik wil niet kleiner.....

hoe verloopt dit bij jullie?

ik heb nu een bh maat C die heeeeel strak zit en de D zit een stuk prettiger.

(en ik ben ook aan alle kanten geel/groen. )

have a nice day!

flup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maybel. Heel eerlijk ziet het er niet best uit.  Dit is een beste bloeduitstorting.  Ik zou wel even contact opnemen met je pc. Vooral als je je zorgen maakt.  

@flupke wat fijn dat je ziet dat het heel mooi gaat worden.  Hier ook zo blij met het resultaat.  Ik ben ook wel benieuwd wat de uiteindelijke grote wordt.  Maar alles is groot voor mij :-) Was helemaal plat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mjv2407 ik heb dual plane dusss  :43: ik hoop dat jij de expert bent :blush:.

ik zou notabene eerst naar bergman gaan waar ik slechts 245 cc kreeg. op de valreep nog bij frans straten een consult gehad en ben er zooooo blij mee. nu 330 en had echt niet minder gewild. ik dacht ook dat als ik ze aan de kleine kant zou vinden, ik altijd nog een push up of maximizer kon dragen, maar dat mag dus helemaal niet begrijp ik nu. 

gr. flup

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flupke hahah voor mij hoop ik van niet want vind die van mij net te groot nu! Ook nog ongelijk dus even afwachten. En de grootte went ook heel snel zoals ik hoor van anderen dus zal wel goed komen.

Wel goed dat je nog een 2e consult gehad hebt dan anders was je nu heel ontevreden geweest waarschijnlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flupke ik denk precies zoals jij! Ik hoop dat ze niet kleiner worden hihi ik ben zo benieuwd hoe ze over 6 a 12 maanden zijn als ze Op z'n zachtst zijn! Volgens mijn pc was 375 cc de max achter de spier dus daar heb ik ook voor gekozen. 

Voel jij je al veel comfortabeler @flupke? Ik voel niet echt pijn zoals eerst alleen wel een heel erg trekkende bh band in m'n schouders wat erg pijn doet. Heb jij nog zwelling? Ben echt benieuwd hoe het voelt als die zwelling afneemt en dat vocht of je je dan stukken beter voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb 25 maart me laten opereren...375 voor de spier. ik ging eigenlijk voor minder maar dr de meyere besloot dat 375 het best was. Voor de spier gelukkig, blijkbaar beter omdat ik hangende bvanbove lege d-cup had. Zeer brede borst maar vanboven leeg.

Nu zit ik hier wel met kei harde joekels van borsten, ik hoop echt dat ze er zo snel mogelijk natuurlijker gaan uitzien. Had al ronde borst, maar dit is nu wel kei-rond wat ik heb...en veeeel te groot.

Heb BH 80E/65F meegekregen... zeg me aub niet dat dat een Ecup zal zijn???

advies altijd welkom

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook erg benieuwd wat de maat doet nu nog veel vocht maar wat gebeurt er straks. Hoop niet dat ze veel kleiner worden. Morgen voor controle naar mijn pc en maandag mogen de hechtingen er dan pas uit. Hebben jullie ook af en toe steken in je tepel/ tepelhof? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ilse559 ze zullen nu ook heel strak en gespannen staan door vocht etc. Ik merk nu na een week dat ze wat minder strak staan. 

Hier even helemaal happy, het verschil van gister en vandaag is enorm. Vanaf de operatie is rechts groter dan links en links zat hoger. Gister leek het grootte verschil op zijn ergst en ik zag vanavond dat ze echt wat meer gelijk getrokken zijn. Foto van voor tm nu in album.

Hebben jullie ook foto in album staan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

Ik hen 24 maart geopereerd. Prothesewissel van 300cc voor de spier naar 520 cc dual plane. Nu dus dag 7. Pfffff had me er weer op verkeken zeker met kleine kindjes. Nog steeds behoorlijk opgezwolle.  Als ik teveel doe dan harde borsten en steken.  Wil zo graag andere bh maar hunjemuller enzo heeft niks in mijn maat.  Hebben jullie tips?  Ben ook nog snel moe. Ben voornemens 11 april te gaan werken.  Wanneer gaan jullie ad slag? 

Wat fijn om hier herkenbare verhalen te lezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren weer aan de wandel geweest. S'avonds zie ik dat ik op de dag bijna 7 km had gelopen. Dus gister weer gevloerd. Vandaag goed uit bed gekomen maar proberen mezelf rustig te houden. Vind ik erg moeilijk. Maandag ga ik weer werken nadat de hechtingen eruit zijn. Dan 13 dageb Po. Het wordt steeds mooier. Al ben ik blij als ik andere bh's aan mag. Moest de eerste 2 weken alleen die van de Clinic aan. En die vindt ik zo lelijk. Maar zit gelukkig wel goed. Geniet in alle rust van het mooie weer!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Boob78:

Hallo allemaal, 

Ik hen 24 maart geopereerd. Prothesewissel van 300cc voor de spier naar 520 cc dual plane. Nu dus dag 7. Pfffff had me er weer op verkeken zeker met kleine kindjes. Nog steeds behoorlijk opgezwolle.  Als ik teveel doe dan harde borsten en steken.  Wil zo graag andere bh maar hunjemuller enzo heeft niks in mijn maat.  Hebben jullie tips?  Ben ook nog snel moe. Ben voornemens 11 april te gaan werken.  Wanneer gaan jullie ad slag? 

Wat fijn om hier herkenbare verhalen te lezen! 

Wat voor maat heb je nu dan? Ik heb bij hunkemuller 90 F sport bh gekocht en die zit heerlijk.  

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports-sport-bh-extra-strong-support-black-106164-1.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Boob78:

Hallo allemaal, 

Ik hen 24 maart geopereerd. Prothesewissel van 300cc voor de spier naar 520 cc dual plane. Nu dus dag 7. Pfffff had me er weer op verkeken zeker met kleine kindjes. Nog steeds behoorlijk opgezwolle.  Als ik teveel doe dan harde borsten en steken.  Wil zo graag andere bh maar hunjemuller enzo heeft niks in mijn maat.  Hebben jullie tips?  Ben ook nog snel moe. Ben voornemens 11 april te gaan werken.  Wanneer gaan jullie ad slag? 

Wat fijn om hier herkenbare verhalen te lezen! 

Ik heb precies het zelfde als jij! Ook 24 maart geopereerd bij Velthuis hilversumIk ben alleen stom geweest om te denken dat ik 4 april weer kan werken maar daar zie ik nu zwaar tegen op! Ik heb nog veel last van zwelling links en als ik ook maar iets teveel doe BAMMM nog meer zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Boob78:

Dank voor de tip buuf!  Ik zal eens bij een andere hunkemuller kijken! 

Boobie243 oh jeeee aanstaande maandag alweer werken... Zou ik ook erg tegenop zien!  Kan je niet kijken of je nog een week vrij kan nemen? 

Ja ik ga toch nog even komende week aankijken. Maandag ben ik nog vrij omdat ik dan op vervroegd consult moet. En dan overleg ik met m'n pc. Ik wil goed luisteren naar m'n boobies:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11 po en het gaat super goed. De littekens zijn klein en mooi. De stijfheid gaat weh en ik doe bijna alweer teveel. Maar zo gaat dat helaas. Mijn  boobs blijven mooi van vorm. Mag dus niet klagen. Hoop voor een ieder op zo'n goed herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik heb even een vraagje. Ik ben nu 4 dagen po en ik had op de 2e dag al mijn BH wat Losser gedaan omdat het tergend strak zat. Ik moest vanwege een blaar naar Diana en zij heeft de BH weer op zijn strakst gezet. Ik word inmiddels echt onpasselijk van het geknepen gevoel, de striemen staan op mijn rug en schouders en er zitten afdrukken op mijn borsten. Ik heb de post operatieve BH carefix Anna maat xl . 

Is dit gewoon normaal en moet ik er FF doorheen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker wat losser zetten, dit hou je niet vol en is ook slecht want knelt de afvoerkanaaltjes ook af! Die afdrukken komt door t vocht maar te strak is niet te doen.dus hup losser zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.