Ga naar inhoud

Hoe gaat het met jullie na de BV? Hier 24 maart geopereerd


Mams2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn eigen haar gewassen gewoon mijn hoofd schuin en naar voor en daarna lang spoelen. Maar het is ook fijn als mijn bh weer aan is. Zo even kijken voor een sport bh. Dan kan ik deze wassen. Want even zonder vind ik niet fijn. Ik heb net even goed gekeken naar mijn aanwinst en vindt ze al best mooi behalve dat ze nog erg hoog zitten. Band er dus weer omheen en hopen dat ze gaan zakken. Heb vandaag ook een keer een trui aan en dat is ook wel weer eens fijn! Fijne dag allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei mjv2407:

@flupke ik ben gisteren ook even het winkelcentrum in gegaan hoor,  dat deed me echt goed! Ik was ook echt klaar met binnen zitten en gehang. Ben vandaag 4 dagen PO. Niet te lang en goed naar je lichaam luisteren dan kan het geen kwaad denk ik. Ik moet ook nog een 2de bh bijhalen. Weet je al welke je gaat halen?

@Tat, hier ook erge last van mijn rug, stukje lopen doet dan wel goed. Vandaag komt een vriendin van me langs, ze zou zon massage apparaat meenemen, cant wait haha. Die opgezette buik ook heel herkenbaar! Geniet van je douche, ook even ontspannen voor je rug!

Ik ga nog even slapen, was al half 5 wakker.

de man bij mij op de verkoeverkamer adviseerde de sport bh van de hema. goedkoop en goed!

 

nu dag 4 po en vandaag voor de 2e keer gedouched. lekker op een krukje en me laten wassen door mijn man. (hij doet heel erg zijn best mijn boobs nog niet te zien, zooooo eng vindt hij het, :152:

ben een stuk beter te pas nu. dekbed weer van de bank af, kleren aan en make-up op. voel me al een ander mens. straks even naar buiten!

als ik een bh erbij heb lijkt mij douchen in bh ook wel erg fijn!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei flupke:

de man bij mij op de verkoeverkamer adviseerde de sport bh van de hema. goedkoop en goed!

 

nu dag 4 po en vandaag voor de 2e keer gedouched. lekker op een krukje en me laten wassen door mijn man. (hij doet heel erg zijn best mijn boobs nog niet te zien, zooooo eng vindt hij het, :152:

ben een stuk beter te pas nu. dekbed weer van de bank af, kleren aan en make-up op. voel me al een ander mens. straks even naar buiten!

als ik een bh erbij heb lijkt mij douchen in bh ook wel erg fijn!

xxx

Bedankt voor de tip.  Dan gaan we bij de hema kijken voor een extra bh. 1 is ook niet alles.. 

Oh ik ben jaloers op je massageapparaat die vanmiddag komt.  Heerlijk.  Die rug is toch een behoorlijk minpuntje. Verder geen klagen gelukkig.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mams2:

Bedankt voor de tip.  Dan gaan we bij de hema kijken voor een extra bh. 1 is ook niet alles.. 

Oh ik ben jaloers op je massageapparaat die vanmiddag komt.  Heerlijk.  Die rug is toch een behoorlijk minpuntje. Verder geen klagen gelukkig.  

weet niet meer precies hoe hij heet, de bh, maar hij moet iets van 16 of 18 euro kosten! ik ga zo ook even shoppen. kan deze eeeeindelijk in de was....

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

20 minuten geleden zei flupke:

weet niet meer precies hoe hij heet, de bh, maar hij moet iets van 16 of 18 euro kosten! ik ga zo ook even shoppen. kan deze eeeeindelijk in de was....

succes!

Had ook al zo'n bh van bij de Hema gekocht en had die gisteren mee naar ziekenhuis om aan pc te laten zien. Hij zei dat het heel belangrijk is dat bij je sportbeha de eerste weken de bandjes verstelbaar zijn. Bij de beha's van het ziekenhuis is dat nl altijd het geval want het is natuurlijk wel de bedoeling dat je borsten gaan dalen. En veel van die sportbeha's hebben vaste bandjes die borsten omhoog houden en da's dan weer precies het tegenovergestelde van wat we willen bereiken.

Een heerlijke tip trouwens: ik heb de hele dag coldpacks op mijn tieten liggen, er is al veel zwelling weg, zit  nu wel met zo'n kwabje aan mijn oksels, daar waar beha spant.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei *Eliza*:

 

Had ook al zo'n bh van bij de Hema gekocht en had die gisteren mee naar ziekenhuis om aan pc te laten zien. Hij zei dat het heel belangrijk is dat bij je sportbeha de eerste weken de bandjes verstelbaar zijn. Bij de beha's van het ziekenhuis is dat nl altijd het geval want het is natuurlijk wel de bedoeling dat je borsten gaan dalen. En veel van die sportbeha's hebben vaste bandjes die borsten omhoog houden en da's dan weer precies het tegenovergestelde van wat we willen bereiken.

Een heerlijke tip trouwens: ik heb de hele dag coldpacks op mijn tieten liggen, er is al veel zwelling weg, zit  nu wel met zo'n kwabje aan mijn oksels, daar waar beha spant.

 

je hebt gelijk, daar moet je uiteraard wel even op letten. 

 ik was net bij de hema en er is maar 1 sport bh met verstelbare bandjes. net als mijn triumph met klittenband.  hij was helemaal perfect alleen was mijn maat er niet. ..

mmmm coldpack lijkt me ook fijn....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van een wandeling naar het dorp. Daar is Geen Hema. Dus nog geen extra bh... Keek ik bij terugkomst op mijn stappenteller in mijn telefoon hebben we 5 km. Gelopen nu dus even lekker met mijn benen omhoog. Ik heb een luie ligstoel uit de schuur laten halen door mijn man. Wat een uitkomst. Benen omhoog en een beetje liggend maar ik kan hem met mijn benen omhoog duwen dus kom er altijd weer uit. Heerlijk. 

Ik ga ook een compres op mijn borsten doen als dat helpt zou dat fijn zijn. Ga gelijk proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren even de stad in geweest. Ik heb er 1 gekocht bij de hema. Vandaag weer een lui dagje op de bank. Dat massage apparaat is echt ideaal! 

Hoe voelen jullie je nu? Ik heb op het moment echt dat hele gekneusde gevoel. Ben ook een beetje blauw/geel/paars aan het worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen blauwe plekken of zo, wel wat last van schouders en rug en ook wel wat stijfheid. Niks ergs, want ik had het me 1000x erger voorgesteld. Vandaag ruim 5u gaan brunchen en ik voelde het vocht in mijn buik opstapelen. Bij het naar de auto stappen voelde ik het letterlijk klotsen :unsure: Strakke jeans uit en comfy joggingpak weer aan en ff lekker rusten nu. Gelukkig heeft niemand wat gemerkt want ik,heb niemand wat verteld en wil het ook graag zo houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei *Eliza*:

Geen blauwe plekken of zo, wel wat last van schouders en rug en ook wel wat stijfheid. Niks ergs, want ik had het me 1000x erger voorgesteld. Vandaag ruim 5u gaan brunchen en ik voelde het vocht in mijn buik opstapelen. Bij het naar de auto stappen voelde ik het letterlijk klotsen :unsure: Strakke jeans uit en comfy joggingpak weer aan en ff lekker rusten nu. Gelukkig heeft niemand wat gemerkt want ik,heb niemand wat verteld en wil het ook graag zo houden!

Heb je het echt helemaal niemand verteld Eliza?  Dat lijkt mee ook moeilijk.  

Hier dag 5 en het gaat goed.  Behalve de trekkende hechtingen. En de rugpijn  Nog even en dan gaan de hechtingen er uit. Hoop dat dat wat beter zal aanvoelen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mams2:

Heb je het echt helemaal niemand verteld Eliza?  Dat lijkt mee ook moeilijk.  

Hier dag 5 en het gaat goed.  Behalve de trekkende hechtingen. En de rugpijn  Nog even en dan gaan de hechtingen er uit. Hoop dat dat wat beter zal aanvoelen.  

hier ook dag 5, gaat een stuk beter. wel supermoe steeds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dag 4 po. Ik heb vandaag meer last dan gisteren, ben wel sinds gister van de pijnstillers af omdat ik hele erge last had van obstipatie :-(() vind het erg lastig om rustig aan te doen zeg! Ben zo'n bezige bij, wil snel te veel. Maar probeer mij zelf wel te dwingen, want wil dat het zo goed mogelijk geneest. Is heb voor de spier gekregen dus mijn herstel is sowieso wat makkelijker denk ik. Vind ze tot nu toe erg mooi, maar zie wek dat ik nog erg gezwollen ben en dat dit nog niet het eindresultaat is. Hopelijk blijven ze wel zo mooi rechtop staan.

mijn Triumph knelt wel verschrikkelijk dus wil morgen even naar de Hema voor een tweede bh, dan kan deze in de was! Wat doen jullie al een beetje gedurende de dag? Ik loop namelijk al wel met de hond en doe lichte huishoudelijke dingen.nweet niet zo gied of ik dit wel mag doen. 

Fijne Pasen iedereen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Siamese:

Hier dag 4 po. Ik heb vandaag meer last dan gisteren, ben wel sinds gister van de pijnstillers af omdat ik hele erge last had van obstipatie :-(() vind het erg lastig om rustig aan te doen zeg! Ben zo'n bezige bij, wil snel te veel. Maar probeer mij zelf wel te dwingen, want wil dat het zo goed mogelijk geneest. Is heb voor de spier gekregen dus mijn herstel is sowieso wat makkelijker denk ik. Vind ze tot nu toe erg mooi, maar zie wek dat ik nog erg gezwollen ben en dat dit nog niet het eindresultaat is. Hopelijk blijven ze wel zo mooi rechtop staan.

mijn Triumph knelt wel verschrikkelijk dus wil morgen even naar de Hema voor een tweede bh, dan kan deze in de was! Wat doen jullie al een beetje gedurende de dag? Ik loop namelijk al wel met de hond en doe lichte huishoudelijke dingen.nweet niet zo gied of ik dit wel mag doen. 

Fijne Pasen iedereen 

ik begin ook wel wat te doen hoor. kan toch ook niet anders? wasjes draaien en zo. til alleen zelf de wasmand niet.

vandaag is een luie dag, morgen wil ik echt even de deur weer uit. frisse lucht en beweging.

wie kan me zeggen wanneer ik weer kleding over mijn hoofd mag/kan aantrekken? heb nu wel erg weinig keus:blush:

en ik moet echt naar de kapper. mijn haar moet geverfd worden. kan ik al achterover in de spoelbak?????

flup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook voor het eest met 1 hond gelopen. En dan ook nog eens met de rustigste. Alle 2 uitlaten zal nog wel even op zich laten wachten aangezien ze altijd een andere kant op willen en met 2 volwassen labrador's wordt dat erg lastig.

Vanmorgen ook voor het eerst echt gedoucht. Haar gewassen en heerlijk de warme stralen laten stromen. Vervolgens het witte verband verwijderd en de wond droog geblazen met de fohn. Nieuwe pleister er op. Ziet er prachtig uit. Beetje blauw aan de onderkant maar verder dik tevreden.

Ook gestopt met de pijnstilling. Totaal geen pijn meer, alleen nog een gespannen gevoel maar is niet dusdanig erg dat ik er pijnstilling voor nodig heb, Ik heb wel het idee dat het allemaal makkelijker en meer meevalt als je het voor de spier heb in plaats van erachter of dual.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu 5 dagen po. Ik voel me goed al ben ik nog niet zo actief als jullie geweest. Ik heb nog de neiging om wat voorover te lopen omdat mijn hechtingen trekken. Verder wel een stijve rug idd.. Slapen op mijn rug blijf ik ook lastig vinden.

weten jullie ook hoe die bb van de Hema heet?

tot nu toe super blij met het resultaat. Elke dag zien ze er mooier uit! Mijn linker borst is nog iets meer gezwollen en is inmiddels groen geel bij het litteken. Rechts is beter ivm minder zwelling. 

Ik ga zo voor het eerst een rondje wandelen buiten. Even lekker bewegen! 

Succes met het verdere herstel allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 dagen Po en de pijn is er noet meer echt. Wel raar gevoel aan mijn linker borst spier. En mijn huid gaat stuk. Onder de band die ik moest dragen maar al mijn huid ziet er schilferig uit. Weet iemand wat ik eraan kan doen. Ik heb vandaag een bh gekocht bij de hunkenmuller maar twijfel of de maat goed is. Vind ik echt nog moeilijk. Maar dat mijn huid stuk gaat is echt super vervelend!! Hebbe. Jullie er ook last van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Tat:

Vandaag 6 dagen Po en de pijn is er noet meer echt. Wel raar gevoel aan mijn linker borst spier. En mijn huid gaat stuk. Onder de band die ik moest dragen maar al mijn huid ziet er schilferig uit. Weet iemand wat ik eraan kan doen. Ik heb vandaag een bh gekocht bij de hunkenmuller maar twijfel of de maat goed is. Vind ik echt nog moeilijk. Maar dat mijn huid stuk gaat is echt super vervelend!! Hebbe. Jullie er ook last van? 

De huid zelf kun je insmeren met iets van bodylotion, of calendula creme,zolang je maar niet in de buurt komt van de hechtingen,wel even goed in laten trekken voordat je bh en band weer aan/om doet. verder kun je de tenen van een sok afknippen en dan de sok over de band heen schuiven, zo is het iets zachter en schuurt de band niet meer zo.

hoop dat dit iets gaat helpen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mams2 Nee echt niemand buiten mijn man en kinderen dan, laar die zwijgen in alle talen. Op het werk,is ook niemand op de hoogte,  ik heb gewoon een weekje vakantie opgenomen en ga volgende week,weer aan de slag (halftijds administratief werk). Ik draag altijd van die pushups die ik de laatste weken ook nog extra vulde, dus ook daar gaat niemand wat merken van mijn bescheiden 255cc :)

Eenkant is op dag 3 al wel veeeeeeeel lager dan de andere, ziet er een beetje vreemd uit nu, geduld dan maar weer zeker :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 maart 2016 om 13:19 zei mjv2407:

Zo lees toch wat herkenbare puntjes! Ik ben 22 maart geopereerd. Het viel mij de eerste 2 dagen ook mee maar vandaag heb ik echt een rot dag. Heb zo'n ontzettende last van mijn rug en word gestoord van die borstband. Ik zit me eigen echt even in de weg. Kan ook helemaal geen fijne houding aan nemen. 

Ohh wat ben ik blij als alles straks wat comfortabeler is en aanvoelt pff

 

 

 

Ahhh hebben jullie dit ook af en toe als je een verkeerde beweging maakt dan lijkt er wel iets te knappen van binnen, opeens zo'n scherpe pijn. Mijn pc vertelde mij dat ik na een week mijn dochter alweer mag tillen. Vraag me toch af of dat niet te vroeg is ivm kapselvorming? 

@eliza ik snap dat je het niet aan iedereen vertelt. Bij mij weten het ook maar een paar. Ik denk namelijk ook niet dat mensen het gaan opvallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Desert-rose. Sokken zitten eromheen. Wondjes met vaseline ingesmeerd en vanaf morgen mijn borsten maar gaan insmeren. Mijn huid vindt het allemaal niet zo leuk... Maar gelukkig kan ik de dagen nu af zonder pijnstillers. Ik heb nog super veel vocht in mijn borsten en onder z

mijn oksels. Hopelijk gaat dat snel afnemen dan krijgt mijn huid ook weer wat rust. 

Morgen weer een dag verder dus vast weer een stuk beter!! 

1 uur geleden zei Desert-Rose:

De huid zelf kun je insmeren met iets van bodylotion, of calendula creme,zolang je maar niet in de buurt komt van de hechtingen,wel even goed in laten trekken voordat je bh en band weer aan/om doet. verder kun je de tenen van een sok afknippen en dan de sok over de band heen schuiven, zo is het iets zachter en schuurt de band niet meer zo.

hoop dat dit iets gaat helpen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tat:

Dank je Desert-rose. Sokken zitten eromheen. Wondjes met vaseline ingesmeerd en vanaf morgen mijn borsten maar gaan insmeren. Mijn huid vindt het allemaal niet zo leuk... Maar gelukkig kan ik de dagen nu af zonder pijnstillers. Ik heb nog super veel vocht in mijn borsten en onder z

mijn oksels. Hopelijk gaat dat snel afnemen dan krijgt mijn huid ook weer wat rust. 

Morgen weer een dag verder dus vast weer een stuk beter!! 

 

Super, denk dat dit wel iets verzacht, goed blijven drinken en bijv kiwi of ananas eten, dit is goed voor de vocht afdrijving.

Zo is het, iedere dag een stukje beter, en het klopt de huid krijgt natuurlijk ook een hoop te verduren,die moet er ook aan wennen dat het rekt, dus maar even lekker vertroetelen, let wel op dat je zachtjes inwrijft en niet gaat masseren ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.