Ga naar inhoud

Nina1 : 21 maart 2016 : Nio : OLVG-West (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik wil graag even met jullie delen dat ik aanstaande maandag (21 maart 2016) word geopereerd. Ik heb er ontzettend veel zin in, en ik vind het heel bijzonder dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik vind Nio een hele fijne man. Na 2 consulten bij Bergman kliniek (gesprek met Koopmann én Van Drunen) besloot ik dat Nio in me mocht snijden. Hij adviseerde me zo duidelijk over hoeveel CC en welk profiel aan mijn wensen zou voldoen dat ik daar niet over hoefde te twijfelen. Ik heb alleen nog een afweging moeten maken tussen de Monobloc Hydrogel en de Eurosilicone. Ik heb na onderzoek en nog een kort bezoekje (gecombineerd met bezoek anesthesie) gekozen voor de siliconen prothese. Maandag worden Eurosilicone 310 CC, medium extra high profile protheses geplaatst. Ik kijk er naar uit!

Liefs, Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2016om23:19 zei Nina1:

Lieve dames,

Ik wil graag even met jullie delen dat ik aanstaande maandag (21 maart 2016) word geopereerd. Ik heb er ontzettend veel zin in, en ik vind het heel bijzonder dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik vind Nio een hele fijne man. Na 2 consulten bij Bergman kliniek (gesprek met Koopmann én Van Drunen) besloot ik dat Nio in me mocht snijden. Hij adviseerde me zo duidelijk over hoeveel CC en welk profiel aan mijn wensen zou voldoen dat ik daar niet over hoefde te twijfelen. Ik heb alleen nog een afweging moeten maken tussen de Monobloc Hydrogel en de Eurosilicone. Ik heb na onderzoek en nog een kort bezoekje (gecombineerd met bezoek anesthesie) gekozen voor de siliconen prothese. Maandag worden Eurosilicone 310 CC, medium extra high profile protheses geplaatst. Ik kijk er naar uit!

Liefs, Nina

Hallo Nina

Ik wil je voor maandag heel veel succes wensen gaat helemaal goed komen bij dr.Nio.

Deze dame wordt ook maandag geopereerd in het SLAZ,

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Fijn om dit forum te kennen met vrouwen die weten hoe het voelt :)

@xShar ik denk dat ik er klaar voor ben, vandaag nog druk bezig met laatste zaken in huis en werk. Dan koffer pakken want ik trek voor een weekje in bij mijn vriend!

@Ank bedankt dat je me erop tipt dat Lotusbloem ook maandag gaat. Ik ben benieuwd of ik haar nog zie. Geen idee hoe dat gaat daar.

Liefs, Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, mag ik jou iets vragen, ik zie vaak dat jij veel weet van maten en protheses. Ik heb nu een lege 70B/C (mijn maat in pushup bh, een bh met dunne stof is redelijk zinloos). Ik krijg protheses Eurosilicone 805 N 310cc, deze heeft een diameter van 12 cm en projectie van 4,1 cm. Heb jij een idee welke cupmaat ik straks heb? :D

Liefs Nina

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nina1:

Bedankt allemaal! Fijn om dit forum te kennen met vrouwen die weten hoe het voelt :)

@xShar ik denk dat ik er klaar voor ben, vandaag nog druk bezig met laatste zaken in huis en werk. Dan koffer pakken want ik trek voor een weekje in bij mijn vriend!

@Ank bedankt dat je me erop tipt dat Lotusbloem ook maandag gaat. Ik ben benieuwd of ik haar nog zie. Geen idee hoe dat gaat daar.

Liefs, Nina

Mooi zo, gaat helemaal goed komen! Gezellig dat je lekker bij je vriend kunt blijven, laat je maar mooi verwennen haha! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lotusbloem

Hi ik had al bericht in je bh topic maar zie nu deze en mijn opmerking hoort eigenlijk hier daar ik morgen ook geopereerd word door Nio :D superspannend!!! Hoe laat ben jij aan de beurt?

Liefs Lotusbloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lotusbloem
13 uur geleden zei Ank:

Hallo Nina

Ik wil je voor maandag heel veel succes wensen gaat helemaal goed komen bij dr.Nio.

Deze dame wordt ook maandag geopereerd in het SLAZ,

xx Ank

 

Jaaaa dat ben ik Ank wat grappig dat je hiervoor mijn berichtje al had gekopieerd, jammer dat ik het niet eerder heb gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nina1:

@best_boobie, mag ik jou iets vragen, ik zie vaak dat jij veel weet van maten en protheses. Ik heb nu een lege 70B/C (mijn maat in pushup bh, een bh met dunne stof is redelijk zinloos). Ik krijg protheses Eurosilicone 805 N 310cc, deze heeft een diameter van 12 cm en projectie van 4,1 cm. Heb jij een idee welke cupmaat ik straks heb? :D

Liefs Nina

 

Waarom is een bh zonder push up redelijk zinloos? Als het namelijk qua hoeveelheid weefsel eerder op een a lijkt, dan kom je op een andere maat uit dan dat ik uitga van een b/C

Dus ik moet het eigenlijk wat precieser weten :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei best_boobie:

Waarom is een bh zonder push up redelijk zinloos? Als het namelijk qua hoeveelheid weefsel eerder op een a lijkt, dan kom je op een andere maat uit dan dat ik uitga van een b/C

Dus ik moet het eigenlijk wat precieser weten :)

Xxx

@best_boobie het is ook moeilijk te zeggen. Bij push up had ik vaak echt 70c nodig, maar een 70c zonder push up was gewoon leeg aan de bovenkant.. Misschien moet ik het maar gewoon afwachten en genieten van dat dit straks niet meer zo is. 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.