Ga naar inhoud

Buuf : 24 maart 2016 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Nicole83:

Ik voel je stress;-) Natuurlijk. Meestal hebben ze alle maten wel in huis. Zou inderdaad gewoon ff bellen. 

Ik ben een paar dagen voor m'n operatie omdat ik zo twijfelde nog een x gaan passen. Merkte vooral aan de reaktie van de arts dat ik beter iets groter dan kleiner kon nemen. Kwam een beetje over van"als je het doet doe het dan goed..je wilt toch wel verschil zien'..snap je.

Maar nogmaals..hangt ook van je wensen af..ik wilde absoluut niet bekend gaan staan als die vrouw met grote borsten;-)

 

 

 

haha, heel lief! zo wil ik ook niet bekend staan. ik heb al gemaild of ze een paar extra kunnen bestellen en of ik vlak voor de operatie nog even zou kunnen passen. ik ben bang dat ze me daar inmiddels al voor gek verklaren.:66:

nu zijn ze waarschijnlijk net zo groot als wanneer ik mijn bh met vulling draag. dat schiet niet echt op....wilde juist dat er iets meer onder mijn trui zou zitten zodat het wat vrouwelijker oogt. en op de foto die ik bij het passen heb gemaalt lijkt dat ook wel zo, maar het is zooooo lastig in te schatten. want ik begrijp dat je na een bv ook geen push ups meer mag dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei flupke:

haha, heel lief! zo wil ik ook niet bekend staan. ik heb al gemaild of ze een paar extra kunnen bestellen en of ik vlak voor de operatie nog even zou kunnen passen. ik ben bang dat ze me daar inmiddels al voor gek verklaren.:66:

nu zijn ze waarschijnlijk net zo groot als wanneer ik mijn bh met vulling draag. dat schiet niet echt op....wilde juist dat er iets meer onder mijn trui zou zitten zodat het wat vrouwelijker oogt. en op de foto die ik bij het passen heb gemaalt lijkt dat ook wel zo, maar het is zooooo lastig in te schatten. want ik begrijp dat je na een bv ook geen push ups meer mag dragen. 

Ik vond het vooral lastig dat de ene arts me 300 aanraadde, de andere 500..geen pijl op te trekken. 

Heb mijn eigen keuze maar gemaakt..mede aan de hand van voor en na voorbeeld foto's.

Als je wilt kun je mijn foto's bekijken. Als het goed is staan ze openbaar. Heb geen voor foto's erop staan alleen. Maar ik had zeg maar bijna niks meer na zwangerschappen;-(

Je moet inderdaad wel verschil zien. Bij mij zie je dat wel..ook met kleding aan..ik ben vooral blij dat het natuurlijk oogt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Nicole83:

Ik vond het vooral lastig dat de ene arts me 300 aanraadde, de andere 500..geen pijl op te trekken. 

Heb mijn eigen keuze maar gemaakt..mede aan de hand van voor en na voorbeeld foto's.

Als je wilt kun je mijn foto's bekijken. Als het goed is staan ze openbaar. Heb geen voor foto's erop staan alleen. Maar ik had zeg maar bijna niks meer na zwangerschappen;-(

Je moet inderdaad wel verschil zien. Bij mij zie je dat wel..ook met kleding aan..ik ben vooral blij dat het natuurlijk oogt. 

ik heb net bij jou gekeken en..... I'm impressed. echt supermooi zeg! en dat vind ik niet heel snel. ik kijk nu ook naar vergelijkbare cc's maar het schijnt zo verschillend te zijn per merk en model. ik moet het maar gewoon loslaten denk ik....anders ga ik deze week niet volhouden:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 7 nachtjes slapen en dan eindelijk aan de beurt. Ik lijk wel weer een klein kind die uitkijkt naar iets leuks en eigenlijk niet meer kan wachten.

Vandaag de paracetamol ingeslagen zodat ik niet zonder kom te zitten. Wat er over is gaat gewoon mee naar de zaak. 

Ook nog stiekem even bij de lingerie zaak binnen gelopen vanmiddag en alvast het een en ander bekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha spannend he! Je krijgt ook een heel mooi kadoo! Ik hoop voor je dat je net zo snel hersteld als ik. Het gaan is nog het engst....vanaf dat je je infuus hebt is t eigenlijk al gedaan. En die pc van jou wil nog heel lang bij jou id zaak komen dus die gaat me toch zn best doen! 

Dat wordt shoppen! Ik heb zelf ook al een paar mooie Prima Donna's uitgezocht! En bij de Pabo hebben ze ook leuke dingen, beachwear, topjes, gewoon sexy niet perse ordi ofzo. En 4 miljoen bh's......xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een belletje gekregen....Ik mag me om half 8 melden.

Ohhhh het is nu echt bijna zover en ik heb er zin in :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben de eerste. Nu maar hopen dat iedereen uitgeslapen is en ze wel aan de goeie kant gaan opereren.
Mijn achterwerk is al groot genoeg :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Buuf:

Ja, ik ben de eerste. Nu maar hopen dat iedereen uitgeslapen is en ze wel aan de goeie kant gaan opereren.
Mijn achterwerk is al groot genoeg :154:

Hahahaahaha @Buuf :15::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nonky:

Als je dan maar niet andersom op de tafel stapt..:45:

:o Daar had ik nog niet aan gedacht :dash1:.......Ben ik blij dat je me helpt herinneren pfffff :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tatatadaaaa! Nog maar 1 nachtje slapen en dan.....! 

Krijg je nu de zenuwen al? Heb je al voor drie weken boodschappen? Hahaha.

ik ben hier nu een week verder, het was allemaal spik en span...het is nu een zooitje... Maarja...komt wel weer goed straks.....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nonky:

Tatatadaaaa! Nog maar 1 nachtje slapen en dan.....! 

Krijg je nu de zenuwen al? Heb je al voor drie weken boodschappen? Hahaha.

ik ben hier nu een week verder, het was allemaal spik en span...het is nu een zooitje... Maarja...komt wel weer goed straks.....

xx

Nou wel gezonde zenuwen. Ik was verdorie vanmorgen al om half 6 klaar wakker terwijl ik dat morgen pas moet zijn :77:
Ik balen joh....want ik dacht nog "gelukkig kan ik me nu nog eens lekker op mijn buik rollen" maar helaas.....

Ik ga straks mijn laatste boodschappen in huis halen en nog even het bed verschonen bij mijn moeder want dat komt er ook een tijdje niet van, dus zal ze dat echt uit handen moeten geven. Ons eigen bed is inmiddels wel al voorzien van heerlijk ruikende schone lakens. Gelukkig heb ik 3 mannen hier in huis die mijn huishoudelijk taken kunnen overnemen....:154:Echt niet dus!!!!!
En keuken prinsen zijn het ook niet echt. Maar de kookboeken en recepten liggen al op een strategische plek. Ik ga het beleven. Wat mijn mannen wel zijn? Lief.....:wub:

Vandaag ook alles op de zaak regelen voor de komende dagen. Ik hoop volgende week dinsdag even een uurtje te kunnen gaan om wat administratie te regelen en anders nemen ze dat maar mee naar huis voor me.

Kortom Ik ben er klaar voor :viannen_01: Boobbie's 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha herkenbaar! Ik had een grote pan soep gemaakt vd eerste dag. Dat was heel handig! Verder heeft hij 1x gekookt, haha dat was grappig. Hij raakt ervan in paniek! Nu na een week doe ik t zelf weer. Heb de hele dag de tijd dus stukje bij beetje lukt t wel.

nou spannend hoor! Je hebt in ieder geval genoeg afleiding! 

Fijne dag xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 maart 2016om12:21 zei Nicole83:

Het is waar..je went zo snel aan je nieuwe vormen. Ik ben bijna 2 wkn terug geopereerd. 450 cc op een A-cup. Ik kom uit op een grote C kleine D gok ik. 

Ik ben er blij mee..niet te groot..zoals ik wilde..maar toch..het went echt..dus als je twijfelt..doe iets groter.

Succes

Hoi Nicole, 

Ik ben vorige week geopereerd, heb even bij je foto's gekeken. Ze zijn prachtig!

ik ben lang blijven twijfelen tss 320 en 350...

dokter ook aangeraden om iets groter te nemen omdat het verschil miniem is.

en nu zit er een windel rond en kan ik niets zien.... Ben zo bang dat ze te groot zijn...

ik kom van een lege B , na kids.... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Riri7:

Hoi Nicole, 

Ik ben vorige week geopereerd, heb even bij je foto's gekeken. Ze zijn prachtig!

ik ben lang blijven twijfelen tss 320 en 350...

dokter ook aangeraden om iets groter te nemen omdat het verschil miniem is.

en nu zit er een windel rond en kan ik niets zien.... Ben zo bang dat ze te groot zijn...

ik kom van een lege B , na kids.... 

 

 

En..al gekeken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Buuf,

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen.  Morgenavond ga jij lekker naar huis met nieuwe boobs. Ben wel benieuwd hoe die dokter voortaan naar jou kijkt, als hij in jullie winkel komt. Dan is hij vast heel trots; "Dat heb ik toch maar ff mooi gedaan". :38:

Succes meis. ...... xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nicole83:

En..al gekeken? 

Ik heb gekeken. Ze lijken groter dan verwacht... Maar de vorm is wel mooi.

worden ze nog kleiner? Ik veronderstel dat ze op dag 6 nog wat gezwollen zijn? Hoop ik stiekem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Hoi Buuf,

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen.  Morgenavond ga jij lekker naar huis met nieuwe boobs. Ben wel benieuwd hoe die dokter voortaan naar jou kijkt, als hij in jullie winkel komt. Dan is hij vast heel trots; "Dat heb ik toch maar ff mooi gedaan". :38:

Succes meis. ...... xxx Jaydee

Dank je wel @Jaydee Ik ben ook heel erg benieuwd als hij weer in de winkel komt...Als tie dar de nacontrole maar niet gaat doen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.