Ga naar inhoud

Buuf : 24 maart 2016 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Oke, eerst me maar eens even voorstellen.

Ik ben Buuf 46 jaar uit Amstelveen en krijg volgende weer na 20 jaar dubben eindelijk mijn borstvergroting.
Best wel spannend hoor dus ik laat alles maar over me heenkomen en ga me eens goed inlezen hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Kimye*:

Welkom Buuf op het forum! 

Wat spannend zeg ik wens je heel veel leesplezier 

xx

Dank je wel lieve Kimye........dat gaat zeker lukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Buuf:

Oke, eerst me maar eens even voorstellen.

Ik ben Buuf 46 jaar uit Amstelveen en krijg volgende weer na 20 jaar dubben eindelijk mijn borstvergroting.
Best wel spannend hoor dus ik laat alles maar over me heenkomen en ga me eens goed inlezen hier.

 

hey buuf!

hier hetzelfde verhaal. wanneer en bij wie ga jij?

ik mag volgende week al. leuk en bibberrrrrrrr....

 

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Buuf:

Oke, eerst me maar eens even voorstellen.

Ik ben Buuf 46 jaar uit Amstelveen en krijg volgende weer na 20 jaar dubben eindelijk mijn borstvergroting.
Best wel spannend hoor dus ik laat alles maar over me heenkomen en ga me eens goed inlezen hier.

 

Hoi Buuf,

:viannen_01: en heel veel succes volgende week. We zien je operatieverslag gretig tegemoet. ... we zijn dol op die verslagen hier. :38:

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei flupke:

hey buuf!

hier hetzelfde verhaal. wanneer en bij wie ga jij?

ik mag volgende week al. leuk en bibberrrrrrrr....

 

gr. flupke

In Kliniek Amstelveen bij Dr. Karim ....en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei flupke:

heeeel snel al..... 22 maart bij dokter straten in groesbeek. maar 1 week stress pfffffff

ik ben 50 en heb dus ook heel lang gewacht. wil zo graag en blijf het toch ook vreselijk spannend vinden.

Ik 24 maart. Dit jaar word ik 47 en ik heb ruim 20 jaar zitten dubben. Mijn familie heeft allemaal ruimDD t/m F en ik heb een kleine C....een mooi decolleté zat er voor mij niet in. Dr. Karim kwam bij ons in de winkel en toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb een afspraak gemaakt. Ik was zooo zenuwachtig en heb na dat gesprek nog 3 weken gewacht met een afspraak voor de operatie. 

Nu ben ik er helemaal klaar voor en kan eigenlijk niet meer wachten. 

wel een verhaal posten he na je opereratie @flupke. Ik ben heel benieuwd hoe het je is vergaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 maart krijg ik eindelijk mijn zo lang gewilde decolleté. 
Dan word ik geopereerd door Dr. Karin in Kliniek Amstelveen.Zijn er nog meer dames hier die dan geopereerd worden daar?

Na ruim 20 jaar dubben nu eindelijk de knoop doorgehakt. En zelfs dat heeft nog wel wat voeten in de aarde gehad.
Dr. Karim komt al jaren bij ons in de zaak. Maar sinds 1 1/2 jaar weet ik dus dat hij chirurg is :blink:. Toen mijn man dit vernam zei hij "ga". Je wil het al zoooooo lang.....
Maar , trut die ik ben, dost het eigenlijk niet te vragen. Mijn man heeft toen een gesprek met hem gehad bij ons in de winkel en toen is het balletje eigenlijk gaan rollen.
3 weken geleden ben ik voor het eerst op gesprek geweest bij hem.

Vreemd idee om je borsten te laten zien aan een "gewone" klant van ons, maar hij stelde me gelijk helemaal op mijn gemak.
Alles duidelijk uitgelegd en verteld wat de beste en vooral mooiste optie zou zijn. Ik moest er maar eens goed over nadenken en er dan gewoon op terug komen.

Na nog 1 week te hebben nagedacht zei ik tegen mijn man "zal ik het doen?" zei hij "jouw keuze ik steun maar JIJ moet met willen".
Uiteindelijk het mailtje gemaakt. Voordat ik op de enter knop drukte heeft dat zeker nog een uur geduurd. Waardoor ik zo twijfelde? geen idee....
Toen ik op enter drukte was dat echt met een klap en daarna viel er een enorme last van mijn schouder. Op een andere manier vraag en neem ik zelden iets voor mezelf
dus was dit best wel een stap aangezien dit echt alleen voor mezelf is.

En nu?.......ik kan niet wachten op volgende week donderdag. Ik heb er zo'n zin in. 

Ik lees jullie ervaringen en verhalen hier en als ik volgende week mijn nieuwe boobies heb laat ik jullie weten wat mijn ervaring is.en wie weet heeft een ander daar weer houvast aan.


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Kimye*:

Je gaat slapen zonder boobs en je word wakker met boobs hihi 

nog 8 dagen mop het is zo voorbij :wub:

Je komt wel langs van de week om te showen hé B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin nu ook echt zin te krijgen buuf!

alleen toch weer twijfels over de maat :blush:. ik moet een 75 C en D meenemen. maar ik ben helemaal geen fan van erg grote borsten en ik schrik dan ook van de D. denk niet dat ik daar blij van word. misschien toch maar 295 cc ipv 330 cc. pffff lastiiiiiiig

fijne dag buuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei flupke:

ik begin nu ook echt zin te krijgen buuf!

alleen toch weer twijfels over de maat :blush:. ik moet een 75 C en D meenemen. maar ik ben helemaal geen fan van erg grote borsten en ik schrik dan ook van de D. denk niet dat ik daar blij van word. misschien toch maar 295 cc ipv 330 cc. pffff lastiiiiiiig

fijne dag buuf!

Ik krijg 500cc per kant. Ik wilde heel graag de borsten die bij mijn lichaamsbouw passen. Als het goed is kom ik uit op een DD of E cup. Inmiddels een sport bh aangeschaft.

Jij ook een fijne dag @flupke ik ga zo maar eens aan het werk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kimye*:

Jazeker van het weekend even een gaatje vinden!! B)

Ben thuis hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Buuf, die week is zo om hoor! Wat fijn dat je man je heeft overtuigd, wat een lieverd...! 

Je gaat straks heel erg blij zijn, verhalen van spijt hoor je hier zelden, ja dat ze ze niet groter hebben genomen, hahaha

doei Buuf, fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Buuf:

Ik krijg 500cc per kant. Ik wilde heel graag de borsten die bij mijn lichaamsbouw passen. Als het goed is kom ik uit op een DD of E cup. Inmiddels een sport bh aangeschaft.

Jij ook een fijne dag @flupke ik ga zo maar eens aan het werk :P

:lol: dan valt mijn cc-tje wel in het niet.....lol. 

grappig, dat verschil in maat. ik kom van de puberteit uit van een aa-tje. alles wat groter is lijkt voor mij al op een planeet...

ik ben echt super benieuwd hoe dat er straks uitziet. als je lijf in verhouding is staat het allemaal zo mooi!

werkse!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei flupke:

ik begin nu ook echt zin te krijgen buuf!

alleen toch weer twijfels over de maat :blush:. ik moet een 75 C en D meenemen. maar ik ben helemaal geen fan van erg grote borsten en ik schrik dan ook van de D. denk niet dat ik daar blij van word. misschien toch maar 295 cc ipv 330 cc. pffff lastiiiiiiig

fijne dag buuf!

Kijk maar eens naar de meiden met 330 cc, meid daar krijg je geen spijt van... veel meiden hebben achteraf spijt nirt groter te hebben genomen ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Kijk maar eens naar de meiden met 330 cc, meid daar krijg je geen spijt van... veel meiden hebben achteraf spijt nirt groter te hebben genomen ☺

net nog een telefoontje gehad van de kliniek om de operatietijd door te geven. toen ze me uitlegde hoe de 330 cc zo ongeveer zou vallen, was ik al helemaal gerustgesteld. en even later dacht ik zelfs, is het niet te weinig???? ik word gek van mezelf..........:93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei flupke:

net nog een telefoontje gehad van de kliniek om de operatietijd door te geven. toen ze me uitlegde hoe de 330 cc zo ongeveer zou vallen, was ik al helemaal gerustgesteld. en even later dacht ik zelfs, is het niet te weinig???? ik word gek van mezelf..........:93:

Het is waar..je went zo snel aan je nieuwe vormen. Ik ben bijna 2 wkn terug geopereerd. 450 cc op een A-cup. Ik kom uit op een grote C kleine D gok ik. 

Ik ben er blij mee..niet te groot..zoals ik wilde..maar toch..het went echt..dus als je twijfelt..doe iets groter.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Nicole83:

Het is waar..je went zo snel aan je nieuwe vormen. Ik ben bijna 2 wkn terug geopereerd. 450 cc op een A-cup. Ik kom uit op een grote C kleine D gok ik. 

Ik ben er blij mee..niet te groot..zoals ik wilde..maar toch..het went echt..dus als je twijfelt..doe iets groter.

Succes

ooooo help, denk je dat ik nog groter kan vragen 6 dagen voor operatie??? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei flupke:

ooooo help, denk je dat ik nog groter kan vragen 6 dagen voor operatie??? 

 

Ik voel je stress;-) Natuurlijk. Meestal hebben ze alle maten wel in huis. Zou inderdaad gewoon ff bellen. 

Ik ben een paar dagen voor m'n operatie omdat ik zo twijfelde nog een x gaan passen. Merkte vooral aan de reaktie van de arts dat ik beter iets groter dan kleiner kon nemen. Kwam een beetje over van"als je het doet doe het dan goed..je wilt toch wel verschil zien'..snap je.

Maar nogmaals..hangt ook van je wensen af..ik wilde absoluut niet bekend gaan staan als die vrouw met grote borsten;-)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.