Ga naar inhoud

Waar wonen jullie?


jaino

Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei pammetje:

@Tinka @Miss.S @Catje Ik zou bijna zeggen , kom een wijntje drinken vanmiddag haha

haha ik drink niet , maar hoe dan ook, ik zou zeggen met alle plezier maar ik zit met een 2jarige die zo moet eten en om 13u naar bed moet ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Miss.S:

haha ik drink niet , maar hoe dan ook, ik zou zeggen met alle plezier maar ik zit met een 2jarige die zo moet eten en om 13u naar bed moet ;) 

I was just kidding he...Maar als we allemaal onze tetten hebben , vind ik het een prima idee om een keer af te spreken :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei pammetje:

I was just kidding he...Maar als we allemaal onze tetten hebben , vind ik het een prima idee om een keer af te spreken :-)

 

me to !! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in St. Willebrord ook wel 't heike genoemd.. in brabant. Durf te wedden dat niemand het kent :45: zo ja dan vast niet veel goeds uit de kranten :45: nee valt wel mee hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Marietje:

Ik woon in St. Willebrord ook wel 't heike genoemd.. in brabant. Durf te wedden dat niemand het kent :45: zo ja dan vast niet veel goeds uit de kranten :45: nee valt wel mee hoor!

Jawel ik ken dat wel. En nee niet uit de kranten :-) Is een goed half uur / 3 kwartier bij mij vandaan.
Alles voor tjong toch bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei pammetje:

Jawel ik ken dat wel. En nee niet uit de kranten :-) Is een goed half uur / 3 kwartier bij mij vandaan.
Alles voor tjong toch bij jullie?

:45: kom er zelf niet vandaan kulleke mijn man wel haha idd alles voor tjong :P waar jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Marietje:

:45: kom er zelf niet vandaan kulleke mijn man wel haha idd alles voor tjong :P waar jij dan?

Putte , tussen Bergen op Zoom en Antwerpen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei pammetje:

Putte , tussen Bergen op Zoom en Antwerpen :-)

Ah ja.. weet welke richting ik nu op moet denken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/20/2016 om 23:41 zei Blondie94:

Hee echt wat leuk. Nu maar aan de overkant gaan wonen :P

Haha, echt toevallig! En ja, komt vooral eigenlijk doordat ik mijn vriend heb leren kennen die daar woont, anders had ik vast nog in obl gezeten, haha. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.