Ga naar inhoud

Waar wonen jullie?


jaino

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Jaydee:

Ik ben 49 jaar, bijna 29 jaar getrouwd met een superleuke vent, we hebben drie kinderen en één kleindochter van tweeëneenhalf jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Culemborg en ben 29 jaar geleden dus richting Tiel getrokken. En dat bevalt me prima. :35:

XXX Jaydee

Ow wat leuk. Ik heb 2 jongens van 11 en 5 jaar. Ik mis het ook heel erg in Tiel. Ben gelukkig om de week een weekendje er, gelukkig. Morgen ben ik er weer :). Misschien zien we elkaar een keer.

Groetes Essiee xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Jaino,

Nee hoor, niet meer dik. Ik heb wel wat last van korstjes, vooral in de wenkbrauwen. En mijn oogleden beginnen een beetje te jeuken. Maar dat schrijnende gevoel is eigenlijk ook helemaal weg. .. Heeft maar één dagje geduurd. Ik vind het wel grappig dat ik nu wenkbrauwen heb als ik in de ochtend opsta. ..... Ik had van mezelf maar van die blonde halve wenkbrauwtjes, dus ik ben er nu al helemaal blij mee, ook al zijn ze nog een beetje donker. :D

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2016om07:10 zei Essiee:

Ow wat leuk. Ik heb 2 jongens van 11 en 5 jaar. Ik mis het ook heel erg in Tiel. Ben gelukkig om de week een weekendje er, gelukkig. Morgen ben ik er weer :). Misschien zien we elkaar een keer.

Groetes Essiee xxx

Hahaha. .... Ja, maar we weten niet van elkaar hoe we eruit zien, dus dat valt niet mee dan :45:.

Dan zeg ik gewoon 'hallo' tegen elke vrouw van Turkse afkomst met flinke boobies, die twee kinderen bij zich heeft van ongeveer 11 en 5 :38:

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jaydee:

Hey Jaino,

Nee hoor, niet meer dik. Ik heb wel wat last van korstjes, vooral in de wenkbrauwen. En mijn oogleden beginnen een beetje te jeuken. Maar dat schrijnende gevoel is eigenlijk ook helemaal weg. .. Heeft maar één dagje geduurd. Ik vind het wel grappig dat ik nu wenkbrauwen heb als ik in de ochtend opsta. ..... Ik had van mezelf maar van die blonde halve wenkbrauwtjes, dus ik ben er nu al helemaal blij mee, ook al zijn ze nog een beetje donker. :D

XXX Jaydee

Gelukkig maar!ik mocht er vaseline op smeren en dat hielp goed tegen jeuk. 

Haha gek hé ik had ook steeds als ik m'n make-up afhaalde  en in de spiegel keek dacht ik huh nog niet schoon..ohja dat blijft zitten haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Hahaha. .... Ja, maar we weten niet van elkaar hoe we eruit zien, dus dat valt niet mee dan :45:.

Dan zeg ik gewoon 'hallo' tegen elke vrouw van Turkse afkomst met flinke boobies, die twee kinderen bij zich heeft van ongeveer 11 en 5 :38:

Xxx Jaydee

Hahahaaa ik was vanmiddag ff in de stad en dan ga je indd zoeken. Heel stom. We zouden gewoon moeten afspreken. Mn familie woont in de vogelbuurt. Hihii misschien bekend bij je .

Groetjes Essiee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei jaino:

Gelukkig maar!ik mocht er vaseline op smeren en dat hielp goed tegen jeuk. 

Haha gek hé ik had ook steeds als ik m'n make-up afhaalde  en in de spiegel keek dacht ik huh nog niet schoon..ohja dat blijft zitten haha 

Hahaha, ja klopt :45:. Ik ben blij dat ik het heb laten doen iig...... heerlijk. ... Op vakantie ook zomaar weer met wenkbrauwen uit de zee komen. ..... Mijn wenkbrauwpotlood was helaas niet zeebestendig :38:.

Ik ga alleen wel de eyeliner op mijn bovenooglid iets dikker laten zetten over vier weken. ... Maar dat mocht ook zei ze; ' we kunnen beter dun beginnen en het daarna dikker maken, want andersom gaat niet'.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Hahaha, ja klopt :45:. Ik ben blij dat ik het heb laten doen iig...... heerlijk. ... Op vakantie ook zomaar weer met wenkbrauwen uit de zee komen. ..... Mijn wenkbrauwpotlood was helaas niet zeebestendig :38:.

Ik ga alleen wel de eyeliner op mijn bovenooglid iets dikker laten zetten over vier weken. ... Maar dat mocht ook zei ze; ' we kunnen beter dun beginnen en het daarna dikker maken, want andersom gaat niet'.

 

Ja dat is echt heerlijk opgemaakt uit water komen!gewoon altijd mooi HHahaha

II heb mijne met bijwerken ook dikker laten maken idd. Komt vast goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nonky:

:45::45::45:

ik kan het me al helemaal voorstellen....

Ja. ..... is een gekke gewaarwording. 

Hoe is het met de boobies, Nonk?

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei jaino:

Ja dat is echt heerlijk opgemaakt uit water komen!gewoon altijd mooi HHahaha

II heb mijne met bijwerken ook dikker laten maken idd. Komt vast goed 

Zeker weten! En als het nou met de boobies ook nog eens een keer wat ging worden, dan kan mijn dag niet meer stuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Essiee:

Hahahaaa ik was vanmiddag ff in de stad en dan ga je indd zoeken. Heel stom. We zouden gewoon moeten afspreken. Mn familie woont in de vogelbuurt. Hihii misschien bekend bij je .

Groetjes Essiee

Hahaha. ...... Waar zoek je dan naar?.... Want bij mij hoef je nog niet naar flinke boobies te zoeken. ... Ik ben nog niet geopereerd. 

Ja. ... kunnen wel een keer afspreken. .... gaan we bakkie doen bij de Betuwe of bij de Brownies en Downies:62:... Maar ik wil eerst mijn operatie achter de rug hebben, Oké? 

Nee. .. Ken de vogelbuurt niet.... Kom ook niet echt uit Tiel, maar dorpje eromheen :3:

Groetjes, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Jaydee:

Hahaha. ...... Waar zoek je dan naar?.... Want bij mij hoef je nog niet naar flinke boobies te zoeken. ... Ik ben nog niet geopereerd. 

Ja. ... kunnen wel een keer afspreken. .... gaan we bakkie doen bij de Betuwe of bij de Brownies en Downies:62:... Maar ik wil eerst mijn operatie achter de rug hebben, Oké? 

Nee. .. Ken de vogelbuurt niet.... Kom ook niet echt uit Tiel, maar dorpje eromheen :3:

Groetjes, Jaydee

Oww jaa. Hihii 

Dan wachten we totdat jij je boobies heb en dan gaan we een keer lkkr bakkie doen. 

Is vlakbij de leenbakker en gamma, die kant op.

En jij? 

Xx Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Essiee:

Oww jaa. Hihii 

Dan wachten we totdat jij je boobies heb en dan gaan we een keer lkkr bakkie doen. 

Is vlakbij de leenbakker en gamma, die kant op.

En jij? 

Xx Essie

Ohja.... Dat ken ik wel. Ik heb je ff een pb gestuurd. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 16 maart 2016 om 15:55 zei pammetje:

Putte (tussen Bergen op Zoom en Antwerpen) , 1 minuut wandelen en ik sta in Belgie :-)

 

Op 16 maart 2016 om 15:57 zei Miss.S:

lol ja inderdaad dan sta je bij mij :P:45: ! 

@pammetje dan woon jij wel heel dicht bij mij, haha :D en @Miss.S woon jij daar ook in de buurt ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Miss.S:

ik dacht altijd dat er alleen @pammetje was :P maar de wereld is blijkbaar veeeeel groter!! :D

We hebben het over een straal van pak 'm beet 15 km (als we dat al redden) 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.