Ga naar inhoud

Wendy80 : 17 juni 2010 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

Allereerst staat deze topic verkeerd(sorry) :67: Op mijn 17e heb ik een bv gedaan in het catharinazkh in eindhoven.Er werd 230 cc geplaatst boven de spier.Nu inmiddels 13 jaar verder,zijn de protheses geplooid en door 2 zwangerschappen,waarvan 1 met borstvoeding,zeker niet meer mooi.Ik heb van de CZ een akkoord gekregen om de protheses te laten verwijderen,maar uiteraard moet ik de nieuwe wel zelf betalen.Ik ben eerst weer naar het Catharina gegaan,maar wat blijkt,ik moet daar 2500 bijbetalen voor alleen de protheses.Ik ben vevolgens rond gaan bellen en kwam bij Dhr.Melis uit,in Beverwijk.Hij staat bekend als een gele goede arts.Na een gesprek gaf hij aan dat de protheses overal om en nabij 500 euro p.s zijn(m.u.v mc ghan)dus zou ik met bijbetaling van 1000 euro klaar zijn!Ik heb heel veel gelezen en gezocht naar dit ziekenhuis en deze arts.Ik heb alleen maar goede verhalen gevonden en besloten het daar te laten doen.

Na een paar gesprekken,narcotiseur,bloed prikken e.d kreeg ik afgelopen week een telefoontje dat ik a.s donderdag geopereerd word :18: dat is snel!

Ik krijg donderdag 350 cc onder de spier,ben doodsbang voor de pijn en de narcose.Ook ben ik een roker,en maak me nu al druk over dat ik donderdagochtend niet kan roken,terwijl ik 2,5 uur moet rijden naar het ziekenhuis(zwaar gestresst)

Ik ga vandaag proberen te genieten van het WK,en dan nog een paar dagen rond ijsberen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi meid!

Welkom hier ten eerste! Wat vreemd dat ze je bij CZ zoveel wilden laten betalen!! Dan is het inderdaad beter iemand te zoeken waarbij je niet het gevoel hebt afgezet te worden, heel verstandig! :41:

Donerdag is wel erg snel he, nog maar 3 dagen! Misschien maar beter, zit je niet zolang in spanning als sommige meiden hier.

Over de pijn bij een onder de spier plaatsing kan ik helaas niet meepraten, ik heb ze dual plane gekregen. Bij mij waren de eerste 5 dagen heel zwaar, maar daarna voelde ik me echt elke dag beter. Nu 3.5 week later kan ik bijna alles alweer. De narcose heb je toch al eens gehad? Nouja, ik heb wel van veel meiden gelezen dat ze misselijk waren, meestal alleen de dag van operatie. Hier heb ik weinig last van gehad gelukkig, ligt per persoon anders. Ik ben ook een roker en heb eigenlijk alleen de dag van operatie niet gerookt :blush: ..natuurlijk is dat niet goed voor je en kan het je herstel beinvloeden, maar als je een goede weerstand hebt zal dat vast wel meevallen.

Heel veel succes alvast donderdag en veel lees en post plezier hier op het forum :rolleyes:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wendy

zo wat lekker snel en wat spannend

ik was ook best bang voor de narcose maar dat is me echt mee gevallen vond het eigenlijk wel lekker dach alleen dat ik maar 1 min nog niet eens weg was geweest :P

ben wel een beetje misselijk geweest maar ben een beetje suiker verslaafd en als ik geen suiker krijg dan wordt ik misselijk dus denk dat ik daardoor zo misselijk was want na een zak snoep in de auto ging het al een heel stuk beter en wat suikerklontjes

zelf ben ik ok een roker en voor dat ik de kliniek binnen ging rookte ik er nog we 1 niet echt goed voor je weet het maar kon het niet laten juist als ik zenuwachtig ben rook ik me dood :P

en toen ik na huis reed was ook het eerste wat ik deed er 1 aan steken

heb er geen last van gehad

heel veel suc6 donderdag

en wel ff je verhaal erop zetten ben heel benieuwd

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplichters zeg, de mcghan is 700,- inkoopsprijs de rest inderdaad rond de 400/500 euro.

Leuk ook een wissel, ik ook :)

Beverwijk is een heel goed ziekenhuis, sterker nog ze waren eerste geworden met plastisch chriurgen .

Ik woon er vlakbij en hoor alleen maar goede verhalen.

Mijn fotos staan in de gallerij ik ga van een 400cc (F cup) voor de spier na denk ik een 345 cc dual plane of achter de spier (hopelijk D cup). (met lift)

Oon na kindejes te hebben gekregen.

Ik ben ook bang hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

belachelijk he dat het catharina ziekenhuis 1500 euro meer vraagt voor de protheses?ik begrijp dat ook niet hoor,inkoop is inkoop!het is wel balen dat ik nu 2,5 uur moet rijden,naar het catharina rijd ik in een klein half uurtje.ik heb idd ook gelezen dat beverwijk goede artsen heeft.ik hoop het maar :unsure:

gelukkig blijft mijn mannetje bij mij in beverwijk.hij slaapt in een 5 ster hotel vlak bij.hij vond dat hij ook wat luxe mocht,want ik krijg een elektrische bed :154:

ik denk dat ik voor de operatie ook wel een sigaretje moet roken hoor.ik weet ook dat het slecht is,maar 2,5 uur in de auto,stress en dan niet roken?! :blink:

het is wel heel spannend nu,nog 3 nachtjes...ik moet wel zeggen dat het ook zijn nadelen heeft.ik ben nu als een gek heel mijn huis op aan het poetsen,want ik weet wel hoe mijn man het volgende week doet :83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

owww f*uck wat ben ik bang!zo vet gestresst!was het maar vrijdag,alles achter de rug :139:

roken is slecht voor de operatie :140: IK WEET HET! :107: ik hou het niet vol,rook als een schoorsteen nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

even kort mailtje.ik heb zo pijn!niet te harden.

ben donderdag om 16 uur geholpen,ik kwam bij om 19 uur.gister mocht ik eerst niet naar huis wegens nabloeding.dat stopte gelukkig,en mocht alsnog om 17uur naar huis.ik spreek jullie snel als ik weer wat beter ben oke,ik val bijna om achter mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend allemaal :(

Achter de spier doet inderdaad vaak erg pijn, zeker de 1e paar dagen.

Na 2 weken heb je het ergste gehad.. :mellow:

Neem maar veel paracetamol en dat soort dingen.

Gelukkig is je nabloeding voorbij, das al positief.

Liefs Bfly

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.