Ga naar inhoud

Wendy80 : 17 juni 2010 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik neem elke 6 uur 2 paracetamollen.maar kan nog niet zeggen dat het er beter op word.wat een drama achter de spier!pijn!ik hoop dat he t elke dag wat minder gaat worden nu.ik heb mijn kinders al vanaf woensdagavond bij mijn ouders,ik kan in deze staat niet eens voor mezelf zorgen :139: laat staan voor mijn kleine kindjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 's morgens en 's avonds een ibuprofen nemen (dus 2 x 600mg) en dan mocht ik 4x per dag 1000mg paracetamol innemen. 3 dagen gedaan, nu niets meer. Het scheelt van pc tot pc blijkbaar.

Ik hoop dat je snel pijnvrij bent en dat je kan genieten van je nieuwe boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

ik hoop dat alles snel achter de rug is en dat je kan gaan genieten

ik ben nu 15 dagen verder en voel me stukken beter hoor dus het is waar wat ze zeggen de eerste 10 dagen ongeveer en dan wordt het beter

pijn is er dan nog wel bij mij in iedergeval maar het is dan uit te houden

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

balen joh die pijn. Heb je geen diclofenac voorgeschreven gekregen? (pijnstillers met ontstekingsremmende werking) Die kreeg ik en een andere vrouw ook toen we weg gingen.

Als je ze niet hebt: paracetamol maar dan. 2 per keer en niet meer dan 8 per dag. Dat zeiden ze tegen mij..wieweet mag jij er meer dat weet ik niet.

Nog even doorbijten, na week 1 is voor de meeste de ergste pijn voorbij.

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

balen joh die pijn. Heb je geen diclofenac voorgeschreven gekregen? (pijnstillers met ontstekingsremmende werking) Die kreeg ik en een andere vrouw ook toen we weg gingen.

Als je ze niet hebt: paracetamol maar dan. 2 per keer en niet meer dan 8 per dag. Dat zeiden ze tegen mij..wieweet mag jij er meer dat weet ik niet.

Nog even doorbijten, na week 1 is voor de meeste de ergste pijn voorbij.

Liefs,

Evanja :116:

Hoihoi,

nee geen diclofenac meegekregen :-(

daar heb ik ze wel gehad samen met 2 paracetamolletjes.

ik heb hier wel diclofenacnatrium liggen 50 mg,zijn van me man.het is zondag vandaag,dus ik denk niet dat er iemand is als ik naar beverwijk bel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy!

heb je heen blaadje meegekregen met "regeltjes" waaraan je je moet houden? Daar staat het nummer van de afdeling op en die kun je als het goed is ook op zondag bellen. Als je vergaat van de pijn is diclofenac wel fijn (zolang je er niet alergisch voor bent ofzo haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen te bellen, in het ziekenhuis is er natuurlijk altijd wel iemand van de verpleging ofzo.

Was je zo laat wakker nog vanacht of zo vroeg wakker?

ik heb 2 nachten helemaal niet geslapen en vannacht met een temazepam 20 mg (slaappil)ongeveer 4 uurtjes geslapen,dus was idd al wakker vanaf 4 uur vannacht.

drama,drama het is nu de 3e dag po,ik hoop echt dat het vanaf nu allemaal wat beter gaat worden hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 's morgens en 's avonds een ibuprofen nemen (dus 2 x 600mg) en dan mocht ik 4x per dag 1000mg paracetamol innemen. 3 dagen gedaan, nu niets meer. Het scheelt van pc tot pc blijkbaar.

Ik hoop dat je snel pijnvrij bent en dat je kan genieten van je nieuwe boobies.

ik hoop het ook,ben de pijn echt beu.ik weet ook niet wat het beste is.rond lopen of juist stil liggen.als ik te veel lig,worden mijn spieren nog stijver en als ik loop doe ik dadelijk misschien weer te veel?

(p.s ik reageer vaak traag,dat komt omdat ik de weg hier niet zo goed weet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi lieve mensen,

daar ben ik weer met een uitgebreider verslag.gister was ik nog niet aanspreekbaar,gisteravond ging het al wat beter,en vandaag is het eindelijk draagelijk geworden :127:

ik wer dus afgelopen donderdag om half 12 verwacht in het rode kruis in beverwijk.ik en mijn man zijn om half 9 aangereden om dat het toch dik 2 uur rijden is.we kwamer daar aan iets na 11 uur.ik moest meteen in een bed gaan liggen met mijn schortje aan en kreeg 2 paracetamollen.daar lag ik dan....te wachten gelukkig was mijn man bij me,anders was ik na 2 uur me aan gaan kleden en gegaan.ik was zo nerveus enhet duurde zo lang,ik heb meerder malen gevraagd om een kalmeringstabletje maar dat ging niet zij de verpleegster omdat de dokte me nog wilde spreken voor de operatie.uiteindelijk was het 14 uur en ik was zo over de rooie dat ik uiteindelijk toch een tablet kreeg.en zoals verwacht mocht ik toen naar de OK.daar heb ik tot 15.30 nog gelegen,wel iets rustiger natuurlijk door de premedicatie.

ze kwamen me halen dat het zover was,verschrikkelijk!daar lig je dan op een smal bedje met 2 planhjes is de jezushouding,met zeker 10 dokters of stagaires erbij,geen idee wie het allemaal waren??

toen ik bij kwam,kreeg ik geregeld morfine,en was dan ook gelijk weer weg.om 19 uur kwam ik terug.mijn man was er gelukkig.die avond en nacht echt heel veel pijn gehad.geen minuut geslapen.ook kreeg ik aan mijn rechterborst best een flinke bloeding.daardoor had ik misschien een dagje langer moeten blijven,maar gelukkig kwam de dokter nog even kijken om 17 uur vrijdag en die vond de vochtuiloop laag genoeg om te gaan.gelukkig!!op naar huis.plijsters eraf,draind eruit AUW,bh aan en wegwezen.in de auto ging het redelijk goed(gelukkig)2,5 uur gereden in de spits.thuis gekomen meteen naar bed gegaan,weer geen oog dicht gedaan zon pijn.zaterdag heel de dag rondgetiers.liggen,lopene,zitten hangen alles om het een beetje draagelijk te laten voelen.snachts in mijn dochters bed geslapen.die heeft een ijzeren rand aan haar bed,dan kan ik me een beetje optrekken als ik eruit wil.zondag slecht begonnen,veel spierpijn,overal heel mijn schouders en nek verkramt.in de loop van de middag werd het wat beter en savonds ben ik om 22.30 naar bed gegaan met een slaappil en heb geslapen tot vanmorgen half 6...eindelijk!werd wakker zo strijf als een plank.heb me uit bed gewurmd,rollend,kruipend hahaha en na 2 paracetamollen,zit ik nu toch maar mooi met een bakkie koffie dit verslagje te schrijven :-)de pijn is eindelijk draagelijk,wel is mijn linkerborst nog harder en dikker als mijn rechterborst,ik hoop dat dat geen kwaad.nou dit was het dan voor vandaag.

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Wendy,

tjee zeg,das niet zo mooi gegaan dan! balen hoor! maar je moet maar denken; ik heb ze!!!

verder zijn je borsten 2 verschillende "dingen" haha en reageren en genezen ook ieder op hun eigen tijd en manier. tot de 3 maanden kan er verschil blijven maar vaak trekt dit al veel eerder bij hoor!

ik raad je aan om om de 4 uur 2 paracetamolletjes te nemen. weet niet of je andere pijnmedicatie gekregen hebt? anders kun je die ook nemen en daarbij nog die paracetamolletjes. paracetamol mag je ALTIJD erbij slikken. je hoeft de eerste dagen echt geen pijn te hebben (of toch draaglijk) als je maar optijd slikt.

en goed je gemak houden ,das het ergste (vond ik haha)....

succes met je herstel,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Nou meid als ik jouw verslag zo lees, een kopie van de mijne qua pijn ;) Ik ben 2 dgn voor jou geholpen en voel me met de dag beter .. Dus dat gaat ook voor jou gelden mop! Ik las dat je in je dochters bed slaap om je op te trekken .. ik heb het advies gekregen dat niet te doen (ook dual plane) ik moet alles met mijn buikspieren (welke? hihihi) doen. Heb jij dat advies niet gekregen?

Elke dag n beetje beter, goed herstel gewenst Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Nou meid als ik jouw verslag zo lees, een kopie van de mijne qua pijn ;) Ik ben 2 dgn voor jou geholpen en voel me met de dag beter .. Dus dat gaat ook voor jou gelden mop! Ik las dat je in je dochters bed slaap om je op te trekken .. ik heb het advies gekregen dat niet te doen (ook dual plane) ik moet alles met mijn buikspieren (welke? hihihi) doen. Heb jij dat advies niet gekregen?

Elke dag n beetje beter, goed herstel gewenst Xx

idd welke buikspieren hahaha,ik weet alleen zeker dat ik borstspieren heb,dat is de afgelopen dagen bewezen.ik mag me niet optrekken,doe ik zo min mogelijk.als je me smorgens uit mijn bed ziet komen is gewoon de eerste prijs bij de home videos ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe vind je ze nou eigenlijk?

Ben je blij met het resultaat?

ik vind het verschil eerlijk gezegd qua grootte niet overduidelijk.230 voor of 350 achter de spier.wel wat natuurlijk.ik durf nog niet echt blij te zijn,omdat die ene borst wat harder en dikker is.hoop dat dat snel weg is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je niet heel veel verschil ziet, hopelijk ga je uiteindelijk toch nog een klein cupmaatje omhoog.

Ik zie ook op tegen de dual plane, nu voor de spier het is alweer 9 jaar geleden maar volgens mij had ik toen weinig last..zal nu wel anders worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.