Ga naar inhoud

Wendy80 : 17 juni 2010 : Dr. Melis : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

ik vond het voor de spier ook niet echt erg 13 jaar geleden,dit is idd wel ff anders,maar vele hebben het gedaan en ook overleefd(hoop ik :blink: )ik hoop echt wel dat die zwelling uit mn borst gaat hoor dat wel,want moet er niet aan denken om een hersteloperatietje te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

idd welke buikspieren hahaha,ik weet alleen zeker dat ik borstspieren heb,dat is de afgelopen dagen bewezen.ik mag me niet optrekken,doe ik zo min mogelijk.als je me smorgens uit mijn bed ziet komen is gewoon de eerste prijs bij de home videos ;-)

Ik word er ook handig in hoor, veel kontje schuiven op bed (waardoor m'n boxer weer gaat draaien en heel ongemakkelijk gaat zitten Grrr).

Heb je ook een album? Of hou je foto's bij? Ik zie wel in de gallerij een foto van voor je wissel.

Beterschap mop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wendy80

Ik word er ook handig in hoor, veel kontje schuiven op bed (waardoor m'n boxer weer gaat draaien en heel ongemakkelijk gaat zitten Grrr).

Heb je ook een album? Of hou je foto's bij? Ik zie wel in de gallerij een foto van voor je wissel.

Beterschap mop!

hey cloud,

er staat ook een foto van 6 dagen po op

:116: wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Wendy,

Wat een verhaal.

Ik hoop dat je langzaamaan wat minder pijn hebt.

Nu ik jou verhaal zo lees ben ik weer even van mijn roze wolk af en dat is wel goed.

Het is en blijft natuurlijk een operatie dus een aanslag op je lijf.

heel veel betershap en een goed herstel gewenst. En ik hoop dat je tevreden bent met het resultaat!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.