Ga naar inhoud

help, help zoveel pijn na borstvergroting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lieve dames,

Ik dacht laat maar weer eens wat van mij horen. Ik ben nu 6 dagen po en mijn herstel verloopt nu heel goed. Ik slik helemaal geen pijnstillers meer en ik begin alweer een hoop babbels te krijgen. Gisteren met mijn zoon een stuk gewandeld wat ik heerlijk vond. Mijn herstel maakt echt iedere dag grote stappen vooruit. Ik begin zowaar te genieten van mijn nieuwe borsten, ik kan mijn ogen en handen er niet van af houden hihihi. Ik wilde de dames die de tijd hebben genomen om te reageren bedanken. Het heeft mij enorm geholpen en gerust gesteld. Ben blij dat deze forum bestaat. Nogmaals thanks allemaal xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2016om14:52 zei tinkerbel82:

Hoi lieve dames,

Ik dacht laat maar weer eens wat van mij horen. Ik ben nu 6 dagen po en mijn herstel verloopt nu heel goed. Ik slik helemaal geen pijnstillers meer en ik begin alweer een hoop babbels te krijgen. Gisteren met mijn zoon een stuk gewandeld wat ik heerlijk vond. Mijn herstel maakt echt iedere dag grote stappen vooruit. Ik begin zowaar te genieten van mijn nieuwe borsten, ik kan mijn ogen en handen er niet van af houden hihihi. Ik wilde de dames die de tijd hebben genomen om te reageren bedanken. Het heeft mij enorm geholpen en gerust gesteld. Ben blij dat deze forum bestaat. Nogmaals thanks allemaal xxx

Goed hoor meis, graag gedaan. Jij bedankt voor het delen van je ervaringen. Zo helpen we elkaar.

Niet zelf  te veel aan je borsten zitten en van er steeds naar kijken gaan je ogen scheef staan. Geniet ervan ! :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.