Ga naar inhoud

help, help zoveel pijn na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Afgelopen vrijdag heb ik een borstvergroting gehad. Ik heb anatomische prothese gekregen onder de borstspieren. Vrijdag nergens last van gehad. Maar vanaf zaterdag een helse pijn aan de hechting van mijn linkerborst een brandende stekende pijn. Ik  kan en durf mezelf niet bewegen. Want bij iedere beweging doet de hechting zoveel pijn. Hij ziet er verder rustig uit en is niet rood. Wie herkent dit? ? En wat kan ik hier tegen doen. Ik slik om de 4 uur ubiprofen en paracetemol maar het werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben nu ook vrijdag geopereerd en ik heb ook helse pijnen gehad. Ik denk dat da wel normaal is hoor. Ik neem dezelfde pillen in als u maar bij mij helpen ze toch 50% pijn weg te nemen. Ik heb mij zojuist pas voor de eerste keer kunnen douche. Heeft mij wel goed gedaan. Ge moet begrijpen dat uw spieren zijn doorgesneden en dat da zeker niet goed doet. Wacht nog een beetje af. Blijft de pijn dan zou ik uw dokter bellen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik herken het , om de 4uur is echt te veel hoor. 

Het Brande bij mij ook verschikkelijk .. T gaat per dag beter , bij mij na 4 dagen weer top.. Het hielp bij mij om er even een koud doekje tegen aan te doen, of koelpack.. Ieder ervaart pijn op z'n eigen manier , goed rust houden. 

 

Sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het ook. Ik heb de eerste 2 weken onwijs veel pijn gehad aan 1 hechting. Ik kon geen kant op. Bij elke beweging deed het pijn. 

Toen heb ik zware pijnstillers gekregen. 

Nadat de hechtingen eruit waren ging het een stuk beter.

Sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties,  ik wacht nog even af en anders toch maar eens het ziekenhuis gaan bellen. 1 hecting ziet er rustig uit, maar 1 tje niet zo goed die doet ook ontzettend veel pijn het brand zo erg ik zal even een foto uploaden. Ik kan niet eens normaal lopen of rechtop komen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

@tinkerbel82 heb je al contact opgenomen met je pc? Ik denk echt dat het heel belangrijk is dat je dat doet namelijk!!!

xxx BB

Ja ik heb gebeld, hij zegt dat de pijn die ik voel vrij normaal is. En dat ik door moet gaan met het slikken van de paracetemol en ubiprofen. Hij zegt dat er van binnen ook hectingen zitten. Die de brandende pijn veroorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei tinkerbel82:

Ja ik heb gebeld, hij zegt dat de pijn die ik voel vrij normaal is. En dat ik door moet gaan met het slikken van de paracetemol en ubiprofen. Hij zegt dat er van binnen ook hectingen zitten. Die de brandende pijn veroorzaken.

maar heb je hem ook een foto gestuurd van je litteken??? Wie is je pc eigenlijk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat het hematoom( de bloeduitstorting) heel veel druk geeft op de wond. Bellen lijkt me zekker niet verkeerd in dit geval. Paracetamol mag je trouwens maar om de zes uur nemen 1000mg per keer, ipv om de vier uur.

Sterkte er mee, groeten Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei essi4:

Het lijkt er op dat het hematoom( de bloeduitstorting) heel veel druk geeft op de wond. Bellen lijkt me zekker niet verkeerd in dit geval. Paracetamol mag je trouwens maar om de zes uur nemen 1000mg per keer, ipv om de vier uur.

Sterkte er mee, groeten Essi4

ik vind zelfs dat plekje dat boven de hechtstrip uitpiept, vurig rood.. dat is een teken van onsteking meestal.. en aan de andere kant lijkt de borst wat rood... Onrustige borst...
maar goed, ik heb het nu vaak genoeg gezegd.. het is aan de pc nu...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

maar heb je hem ook een foto gestuurd van je litteken??? Wie is je pc eigenlijk??

Ik ben geopereerd in het diaconessen ziekenhuis in Utrecht door dokter Luijendijk. Hij was niet aan wazig maar heb met de dienstdoende arts gesproken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei tinkerbel82:

Ik ben geopereerd in het diaconessen ziekenhuis in Utrecht door dokter Luijendijk. Hij was niet aan wazig maar heb met de dienstdoende arts gesproken 

En ze hebben je gevraagd of het rood is?

Heb je trouwens verhoging, of koorts? (Je neemt te veel paracetamol, mag echt maar om de 6 uur zoals essi4 al zegt, maar met deze hoeveelheid paracetamol en ibuprofen zou jouw temp niet hoger mogen zijn dan 37.4)
en voelt je borst warme van onderen? 

Heeft de dienstdoende pc je die vragen ook gesteld???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

En ze hebben je gevraagd of het rood is?

Heb je trouwens verhoging, of koorts? (Je neemt te veel paracetamol, mag echt maar om de 6 uur zoals essi4 al zegt, maar met deze hoeveelheid paracetamol en ibuprofen zou jouw temp niet hoger mogen zijn dan 37.4)
en voelt je borst warme van onderen? 

Heeft de dienstdoende pc je die vragen ook gesteld???

Ja pc heeft dezelfde vragen gesteld. Maar heb geen verhoging. 37.2 en borst is nu ook niet rood meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei tinkerbel82:

Ja pc heeft dezelfde vragen gesteld. Maar heb geen verhoging. 37.2 en borst is nu ook niet rood meer

Ik heb een nieuwe foto gemaakt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke... ik ging uit van jouw foto (die er verontrustend uit zag) en de veel pijn die je hebt.. Ik heb dat vaker gezien als duidelijke symptomen van een stafylokokken infectie hier.. Vandaar dat ik er zo bovenop zat.. 
Als verpleegkundige heb ik er ook vaker gezien die dit soort symptomen hadden.. dus vandaar mijn reactie.. Houdt het wel maar goed in de gaten..

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

oke... ik ging uit van jouw foto (die er verontrustend uit zag) en de veel pijn die je hebt.. Ik heb dat vaker gezien als duidelijke symptomen van een stafylokokken infectie hier.. Vandaar dat ik er zo bovenop zat.. 
Als verpleegkundige heb ik er ook vaker gezien die dit soort symptomen hadden.. dus vandaar mijn reactie.. Houdt het wel maar goed in de gaten..

Succes!!

Dank je, ik ga het goed in de gaten houden. En ga morgenochtend terug naar het ziekenhuis. Laat het toch maar even onderzoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brandende gevoel en het verhaal over onderhuidse hecjtingen klinkt niet vreemd. Ik heb door mijn werk veel met dames te maken die een buik wiond hebben door een ok en die klagen ook vaak over dit gevoel. Naast 4x daags 1000mg pcm zou je ook 3x daags naproxen 250 mg mogen nemen.  Ik weet dat Luijendijk ook in de Bergman werkt en ik heb deze pijn medicatie als voorschrift van de bergman gekregen bj mijn wissel de 10e

De naproxen kan heel goed mee liften op de pcm. versterken elkaar zeg maar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.