Ga naar inhoud

help, help zoveel pijn na borstvergroting


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei essi4:

Brandende gevoel en het verhaal over onderhuidse hecjtingen klinkt niet vreemd. Ik heb door mijn werk veel met dames te maken die een buik wiond hebben door een ok en die klagen ook vaak over dit gevoel. Naast 4x daags 1000mg pcm zou je ook 3x daags naproxen 250 mg mogen nemen.  Ik weet dat Luijendijk ook in de Bergman werkt en ik heb deze pijn medicatie als voorschrift van de bergman gekregen bj mijn wissel de 10e

De naproxen kan heel goed mee liften op de pcm. versterken elkaar zeg maar. 

 

Net weer gebeld, ze gaan een recept met zwaardere pijnstillers naar de dienstdoende apotheker faxen. Nu mijn lieve vriendin op pad sturen en hopen dat ik een beetje de nacht door kom. Bedankt voor al de reactie. Het is prettig om van andere te horen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei essi4:

Brandende gevoel en het verhaal over onderhuidse hecjtingen klinkt niet vreemd. Ik heb door mijn werk veel met dames te maken die een buik wiond hebben door een ok en die klagen ook vaak over dit gevoel. Naast 4x daags 1000mg pcm zou je ook 3x daags naproxen 250 mg mogen nemen.  Ik weet dat Luijendijk ook in de Bergman werkt en ik heb deze pijn medicatie als voorschrift van de bergman gekregen bj mijn wissel de 10e

De naproxen kan heel goed mee liften op de pcm. versterken elkaar zeg maar. 

 

Klopt absoluut.. Vond alleen de foto wat verontrustend...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei tinkerbel82:

Net weer gebeld, ze gaan een recept met zwaardere pijnstillers naar de dienstdoende apotheker faxen. Nu mijn lieve vriendin op pad sturen en hopen dat ik een beetje de nacht door kom. Bedankt voor al de reactie. Het is prettig om van andere te horen 

Dat is fijn!! Hopelijk helpen ze je!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei tinkerbel82:

Bedankt voor je reacties xxx

Ik heb mijn vriend even een foto laten maken van allebei de borsten. Ze zien er verder nu rustig uit

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei tinkerbel82:

375 cc

Dank je er was gisteren iemand die door had gekregen dat Luijendijk wel groter zou plaatsen als de pc, die ze gezien had. Die wilde niet verder als 300 haan. Ik ken we wat meiden die bij Luijendijk zijn geweest maar die waren niet verder dan 300 gekomen. hahaaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei essi4:

Dank je er was gisteren iemand die door had gekregen dat Luijendijk wel groter zou plaatsen als de pc, die ze gezien had. Die wilde niet verder als 300 haan. Ik ken we wat meiden die bij Luijendijk zijn geweest maar die waren niet verder dan 300 gekomen. hahaaha

Ik had 2 optie uitgekozen 330 cc of 375 cc. Mijn voorkeur ging uit naar 375 cc en dat heb ik dokter Luijendijk ook verteld. Hij zei mij wel eerlijk dat hij eerst ging kijken wat het mooist was en wat paste. Maar dat hij zou proberen mijn voorkeur aan te houden. Naar de operatie kwam hij mij vertellen dat het toch 375 cc was geworden omdat het mooi was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei tinkerbel82:

Ik had 2 optie uitgekozen 330 cc of 375 cc. Mijn voorkeur ging uit naar 375 cc en dat heb ik dokter Luijendijk ook verteld. Hij zei mij wel eerlijk dat hij eerst ging kijken wat het mooist was en wat paste. Maar dat hij zou proberen mijn voorkeur aan te houden. Naar de operatie kwam hij mij vertellen dat het toch 375 cc was geworden omdat het mooi was.

Dan heeft hij niets gelogen, ziet er prachtig uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 5 februari ook 375cc gekregen van Luijendijk. Maar ik heb ook diclofenac gekregen wat ik om de 6 uur moest slikken (3x per dag) in combinatie met paracetamol en een maagtablet. Als ik dit netjes slikte had ik hoogstens in de ochtend wat pijn. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Fay84:

Ik heb 5 februari ook 375cc gekregen van Luijendijk. Maar ik heb ook diclofenac gekregen wat ik om de 6 uur moest slikken (3x per dag) in combinatie met paracetamol en een maagtablet. Als ik dit netjes slikte had ik hoogstens in de ochtend wat pijn. Succes meid!

Ja, dat kan ook. De maagtablet mag je slikken ivm de diclofenac, die is wat agressiever voor de maag. Fijn dat jij dus ook meer dan 300cc hebt gekregen van hem.  Gisteren was er iemand die naar hem was doorverwezen door dr. de Blecourt. Omdat hij niet groter dan 300cc wilde gaan bij haar, maar Luijendijk misschien wel.

Ze iets gepost, geloof dat het "niet meer dan 300cc" heet ofzo.

Misschien kunnen jullie haar ook even opweg helpen met jullie ervaringen bij deze pc.

Lijkt hier namelijk altijd wel over Nio te gaan op het forum omdat hij zo groot plaatst.

Groeten Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei essi4:

Ja, dat kan ook. De maagtablet mag je slikken ivm de diclofenac, die is wat agressiever voor de maag. Fijn dat jij dus ook meer dan 300cc hebt gekregen van hem.  Gisteren was er iemand die naar hem was doorverwezen door dr. de Blecourt. Omdat hij niet groter dan 300cc wilde gaan bij haar, maar Luijendijk misschien wel.

Ze iets gepost, geloof dat het "niet meer dan 300cc" heet ofzo.

Misschien kunnen jullie haar ook even opweg helpen met jullie ervaringen bij deze pc.

Lijkt hier namelijk altijd wel over Nio te gaan op het forum omdat hij zo groot plaatst.

Groeten Essi4

Ow oké, ik zal even kijken of ik de discussie kan vinden :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tinkerbel82:

Ik had 2 optie uitgekozen 330 cc of 375 cc. Mijn voorkeur ging uit naar 375 cc en dat heb ik dokter Luijendijk ook verteld. Hij zei mij wel eerlijk dat hij eerst ging kijken wat het mooist was en wat paste. Maar dat hij zou proberen mijn voorkeur aan te houden. Naar de operatie kwam hij mij vertellen dat het toch 375 cc was geworden omdat het mooi was.

Hoi!!

ik was dat ben bij dr blecourt geweest en die wou niet groter als 300cc en ik wil graag max 400cc dus heb 5 maart een gesprek bij dr luijendijk dr blecourt zei dat hij waarschijnlijk wel groter wou gaan!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik ben nu 2 weken geleden geholpen. Ook onder de borstspier. De eerste week was voor mij ook een hel. De stekende en brandende pijn schijnende inderdaad normaal te zijn. Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Zorg voor goede rust, pijnstillers (neem deze op tijd en ben de pijn voor) en laat je goed verwennen!

hoop dat je je snel weer beter voelt... Over een paar dagen zal t zeker minder zijn

beterschap 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mt:

Hoi!!

ik was dat ben bij dr blecourt geweest en die wou niet groter als 300cc en ik wil graag max 400cc dus heb 5 maart een gesprek bij dr luijendijk dr blecourt zei dat hij waarschijnlijk wel groter wou gaan!!  

Hey :) 

Voor mij was de grootte alleen niet de reden dat ik voor Luijendijk had gekozen. Ik ben zelf 1.84 dus dan mag het ook wel een onsje meer zijn hahaha. Maar goed ik vind het een prettige pc dus ben benieuwd hoe jij het zal ervaren 5 maart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten!!! Liefst word ik vandaag nog geopereerd ben het helemaal zat zolang gewacht en nu eindelijk de definitieve beslissing gemaakt vervelend dat je zo een last heb!! Dat is een van de mindere punten.. Morgen nog even contacten met de Bergman in Amsterdam want de pc vertelde dat dr koopman ook wellicht groter wou gaan ben 1,75 en 63 kilo maar 300cc vond ik echt te weinig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei LoveR:

Hoi hoi

ik ben nu 2 weken geleden geholpen. Ook onder de borstspier. De eerste week was voor mij ook een hel. De stekende en brandende pijn schijnende inderdaad normaal te zijn. Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Zorg voor goede rust, pijnstillers (neem deze op tijd en ben de pijn voor) en laat je goed verwennen!

hoop dat je je snel weer beter voelt... Over een paar dagen zal t zeker minder zijn

beterschap 

Hoelang duurt die stekende pijn ? Bij iedere beweging die ik maak schiet de pijn door mijn borst heen

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Fay84:

Hey :) 

Voor mij was de grootte alleen niet de reden dat ik voor Luijendijk had gekozen. Ik ben zelf 1.84 dus dan mag het ook wel een onsje meer zijn hahaha. Maar goed ik vind het een prettige pc dus ben benieuwd hoe jij het zal ervaren 5 maart. 

Dokter Luijendijk is inderdaad een hele aardige pc en een goede

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei tinkerbel82:

Hoelang duurt die stekende pijn ? Bij iedere beweging die ik maak schiet de pijn door mijn borst heen

Bij mij heeft dit 3 dagen aangehouden. Maar als je t niet vertrouwt dan mss toch even laten controleren hoor! Mss dat t je meer gerust stelt als je bevestiging van je arts krijgt. Of mss een zwaardere pijnstiller

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Mt:

Hoi!!

ik was dat ben bij dr blecourt geweest en die wou niet groter als 300cc en ik wil graag max 400cc dus heb 5 maart een gesprek bij dr luijendijk dr blecourt zei dat hij waarschijnlijk wel groter wou gaan!!  

Hahahah jullie hebben elkaar gevonden. De dames van de Luijendijk borsten!

12 uur geleden zei tinkerbel82:

Dokter Luijendijk is inderdaad een hele aardige pc en een goede

Ik ben zelf miet door hem geholpen, maar een vriendin van mij wel. Zij was echt heel tevreden over hem en zij is in het Diac in utrecht door hem geholpen. Ik ben echt heel tevreden over de Bergman kliniek. Succes met zoeken verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

@tinkerbel82 was je nog op controle geweest vandaag zoals je gisteren zei?

Xx BB

Goedemorgen best_boobie, ik ben gisteren terug naar het ziekenhuis gegaan voor een controle. Alles ziet er goed uit. Ik slik geen paracetemol, diclofenac en ubiprofen meer. Slik alleen nog maar 2 x maal daags oxycodon, deze pijnstiller werkt goed. De brandende stekende pijn is bijna weg. Ik heb gisteren zelfs al kunnen douchen en begin weer aardig op te knappen, ik begin mezelf iedere dag iets beter te voelen en bewegen gaat al vele malen beter. Ik denk dat ik het ergste heb gehad. Heb de pijn naar de bv erg onderschat denk dat ik daarom ook zo in paniek raakte. Bedankt voor jullie medeleven xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, February 21, 2016om20:50 zei Mt:

Hoi!!

ik was dat ben bij dr blecourt geweest en die wou niet groter als 300cc en ik wil graag max 400cc dus heb 5 maart een gesprek bij dr luijendijk dr blecourt zei dat hij waarschijnlijk wel groter wou gaan!!  

Succes 5 maart bij dokter Luijendijk, het is een aardige man, buiten de pijn om heb ik een hele prettige gevoel over gehouden naar alle consults en operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.