Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb kapselvorming Baker III en vanuit de basisverzekering kreeg ik geen vergoeding van de zorgverzekering. Pas nadat ik zelf mijn aanvullende verzekering had nagekeken en opnieuw een verzoek had ingediend voor vergoeding vanuit mijn aanvullende verzekering, kreeg ik goedkeuring. Bij de eerste afwijzing verwees de zorgverzekering ook naar de "werkwijzer beoordeling behandelingen van plastisch-chirurgische aard". In deze werkwijzer wordt alleen maar gesproken over vergoeding bij Baker IV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Nathalie21:

Ja denk het wel meid, blijkbaar word dat wel vergoed, ik heb natrelle uitgekozen ik heb spijt haha achja er zijn zoveel meiden met natrelle als het slecht zou zijn zou het niet op de markt zijn neem ik aan hihi 

oh maar er wordt ook niet gezegd dat Natrelle een slecht merk is  he.. Het is een goed merk!!

Alleen de garantiebepalingen van alle merken zijn gewoon anders. Daar ging het eigenlijk om :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Essiee:

Hallo dames. Ik ben vrij nieuw met een bv , heb dus ook geen idee wat een baker inhoud. Wat t is en hoe t voelt :)

Kan iemand mij dit uitleggen aub. Ik ben vrijdag aan de beurt en krijg mentor siliconen. Heb ik een goede keus gemaakt.

Thnxs alvast x

Baker is eigenlijk de aanduiding van de gradatie.

Dus baker 1 2 3 4 is eigenlijk graad 1 2 3 4 :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal proberen te beschrijven wat ik had met baker IV. 

Allereerst zaten de protheses voor de spier, rond 280cc. Ik heb het idee dat mijn pocket destijds altijd te groot is geweest dus de protheses bleven een soort schuiven. En daardoor natuurlijk littekenweefsel aanmaken....Uiteindelijk had ik na twee jaar al hardere protheses. Na 13 jr, hormoonbehandelingen en zwangerschap waren ze hard rond vervormd en trokken samen, dat voelt alsof alles aan elkaar gekleeft zit onderhuids. Mijn armen omhoog strekken deed bijvoorbeeld zeer en het leek alsof de prothese aan de spier vastgekleeft zat. Links was het zo erg dat ik hele erge steken kreeg in mn tepel, echt hele grote auw!  en ook voelde ik een bult die plopte, leek wel een scheur in het kapsel waar die uit probeerde te piepen. Ik kon ze ook helemaal verschuiven. Het zag er niet uit, tennisbal in een sok....

ze waren niet gescheurd bleek in 2014 maar wel een behoorlijke klus voor de pc om de pocket weer juist te krijgen, die bleek te ruim geworden. Nu heb ik met de huidige protheses geen last van kapsel, zijn dualplane. Dan schijnt het minder snel te gebeuren.

mijn wissel die eraan komt heeft niks met mn huidige prothese of kapsel te maken, pc had een inschattingfoutje gemaakt qua grootte en hierdoor is mn borst nooit goed opgevuld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Nonky:

Ik zal proberen te beschrijven wat ik had met baker IV. 

Allereerst zaten de protheses voor de spier, rond 280cc. Ik heb het idee dat mijn pocket destijds altijd te groot is geweest dus de protheses bleven een soort schuiven. En daardoor natuurlijk littekenweefsel aanmaken....Uiteindelijk had ik na twee jaar al hardere protheses. Na 13 jr, hormoonbehandelingen en zwangerschap waren ze hard rond vervormd en trokken samen, dat voelt alsof alles aan elkaar gekleeft zit onderhuids. Mijn armen omhoog strekken deed bijvoorbeeld zeer en het leek alsof de prothese aan de spier vastgekleeft zat. Links was het zo erg dat ik hele erge steken kreeg in mn tepel, echt hele grote auw!  en ook voelde ik een bult die plopte, leek wel een scheur in het kapsel waar die uit probeerde te piepen. Ik kon ze ook helemaal verschuiven. Het zag er niet uit, tennisbal in een sok....

ze waren niet gescheurd bleek in 2014 maar wel een behoorlijke klus voor de pc om de pocket weer juist te krijgen, die bleek te ruim geworden. Nu heb ik met de huidige protheses geen last van kapsel, zijn dualplane. Dan schijnt het minder snel te gebeuren.

mijn wissel die eraan komt heeft niks met mn huidige prothese of kapsel te maken, pc had een inschattingfoutje gemaakt qua grootte en hierdoor is mn borst nooit goed opgevuld. 

Bedankt voor de uitleg.

Nu snap ik t helemaal.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ik had baker 4 en het werd volledig vergoed door mijn zorgverzekering ( de operatie en kapsel weghalen en protheses) volgens mij ligt het er ook aan welke zorgverzekering je heb de 1 is makkelijker dan de ander. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Didi80 said:

Hai ik had baker 4 en het werd volledig vergoed door mijn zorgverzekering ( de operatie en kapsel weghalen en protheses) volgens mij ligt het er ook aan welke zorgverzekering je heb de 1 is makkelijker dan de ander. 

 

Groetjes 

Absoluut! En welk jaar natuurlijk. Ieder jaar wordt ie minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Didi80:

Hai ik had baker 4 en het werd volledig vergoed door mijn zorgverzekering ( de operatie en kapsel weghalen en protheses) volgens mij ligt het er ook aan welke zorgverzekering je heb de 1 is makkelijker dan de ander. 

 

Groetjes 

Maar nieuwe prothesen heb je zelf moeten betalen, toch?

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 13 februari 2016 om 20:18 zei Nonky:

Ik zal proberen te beschrijven wat ik had met baker IV. 

Allereerst zaten de protheses voor de spier, rond 280cc. Ik heb het idee dat mijn pocket destijds altijd te groot is geweest dus de protheses bleven een soort schuiven. En daardoor natuurlijk littekenweefsel aanmaken....Uiteindelijk had ik na twee jaar al hardere protheses. Na 13 jr, hormoonbehandelingen en zwangerschap waren ze hard rond vervormd en trokken samen, dat voelt alsof alles aan elkaar gekleeft zit onderhuids. Mijn armen omhoog strekken deed bijvoorbeeld zeer en het leek alsof de prothese aan de spier vastgekleeft zat. Links was het zo erg dat ik hele erge steken kreeg in mn tepel, echt hele grote auw!  en ook voelde ik een bult die plopte, leek wel een scheur in het kapsel waar die uit probeerde te piepen. Ik kon ze ook helemaal verschuiven. Het zag er niet uit, tennisbal in een sok....

ze waren niet gescheurd bleek in 2014 maar wel een behoorlijke klus voor de pc om de pocket weer juist te krijgen, die bleek te ruim geworden. Nu heb ik met de huidige protheses geen last van kapsel, zijn dualplane. Dan schijnt het minder snel te gebeuren.

mijn wissel die eraan komt heeft niks met mn huidige prothese of kapsel te maken, pc had een inschattingfoutje gemaakt qua grootte en hierdoor is mn borst nooit goed opgevuld. 

@Nonky weet je nog hoe dit schuiven van de protheses aanvoelde? Heb bij bepaalde bewegingen nu ook aan mijn linkerborst dat ze onderaan lijkt te vervormen/verschuiven. Het trekt daar dan ook eventjes, het is enkel het gevoel. Ik zie het niet bewegen. Ben nu bijna 5 weken po en kliniek gebeld maar die denken aan vocht en een 2 a 3-tal maanden afwachten. Dat het nu herstellende is en je veel voelt. De borst waar ik het heb lijkt minder goed te zakken en staat nog wat hoger en boller.

ben wel een beetje bang geworden nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky en @best_boobie maar herkennen jullie hetgeen ik voel? Een soort van plooien/vervormen/verschuiven/trekken onderin de borst? Ik vind het eng omdat mijn rechterborst al beter hersteld is (gezakt en soepeler) en ik dat gevoel daar nooit gehad heb. Heb de vraag hier ook ook aan de pc op het forum gezet. 

Sorry dat ik dit topic vervuil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.