Ga naar inhoud

Kayla: 27 augustus 2010 : Dk Chantarasak: Via Mya groep London


Aanbevolen berichten

Jammer dat je erover denkt om voor een wissel te gaan, en dan ook nog eens met protheses van 900-1000CC!

Je hebt nu al mooie en zeer volle borsten, wees er trots op en geniet ervan.

@Evoula, dat bestaan:BDD (Body Dysmorphic Disorder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey meid!

Ik kom ook even binnen vallen :blush:

Ik heb je foto's bekeken en je borsten zijn echt heel mooi nu!

Net zoals de anderen zelfs iets te groot voor je lichaam met al een beetje hang erin.

Als je nog groter gaat gaat het echt niet mooi meer worden en hangen ze echt op je knieen

Ik zou het niet doen maar ik weet niet hoe jij hierover denkt.

Als je zoveel cc's neemt zou ik wel een lift nemen anders gaat het echt fout.

En bh's zoeken zal echt moeilijk worden en misschien krijg je hier nog wel klachten door.

Meid je borsten zijn mooi zo, wees trots opjezelf.

Ik denk dat het alleen maar voor problemen gaat zorgen en niet mooi zal worden.

Hoop dat je snel reageert en er nog eens goed overnadenkt ^_^

Veel succes,

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat het de boobs van zijn zus zijn

nee geloof wel dat ze echt duidelijk een mening wil,maar denk dat ze dit soort antwoorden wel al verwacvht had,ja goed

ik laat iedereen in zijn waarde,maar soms is het jammer dat iemand zich niks aantrekt van de goed bedoelde meningen.

hoop dat ze het allemaal nog eens overdenkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je erover denkt om voor een wissel te gaan, en dan ook nog eens met protheses van 900-1000CC!

Je hebt nu al mooie en zeer volle borsten, wees er trots op en geniet ervan.

@Evoula, dat bestaan:BDD (Body Dysmorphic Disorder)

Daar had ik last van na al het vermageren, ik kwam niet meer buiten en mijn onzekerheid verplaatste zich op andere vlakken.

Bij de psycholoog gelopen en de psycholoog vertelde dat het veel beter ging gaan na de operatie.

Maar denk niet dat de psycholoog dat in dit geval gaat zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel apart dat er na zoveel meningen,waar om gevraagd wordt,helemaal niet wordt gereageerd!

maar ook hier mijn ongezouten mening..

bv nr 1 is idd niet mooi..

bv nr 2 heb je idd al erg hang en zie je duidelijke randen..

als jij het mooi vind en evt risico's en/of klachten die hier aan vast kleven voor lief neemt,moet je vooral doen!

wat ik me alleen afvraag...voor wie doe je het eigenlijk..

ik vind dat de reden ook niet erg duidelijk naar voren komt..of ik heb eroverheen gelezen!

ben benieuwd of er een reactie komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar even reageren.

Ik vind het zelf een beetje ongeloofwaardig 1000CC al kan dit komen omdat de dame in kwestie helemaal niet terug reageert op eerdere reacties van forum leden.

Ik denk ook dat een plastisch chirurg iemand in bescherming moet nemen als iemand daar zelf niet toe in staat is. Is 1000CC uberhaupt wel medisch verantwoord en waarom was de pc niet happig. Zou mij genoeg zeggen eigenlijk.

Niet lullig bedoeld maar je ben meer dan alleen borst. Omdat het erop lijkt dat het voor jou nu een obsessie is geworden, Kan komen dat ik dit oordeel vel omdat je weinig achtergrond informatie heb gegeven maar geluk moet je niet halen uit je lichaam maar uit alles in het leven.

Mijn vergrootte borsten hebben onzekerheid over mijn borsten weggehaald, maar ik zal altijd over dingen ontevreden blijven wat menselijk is. En altijd denken van goh ze hadden toch iets groter mogen zijn maar dan zal ik altijd iets vinden. Zolang ik mij er bij neerleg is dat ook helemaal niet erg, we hoeven niet allemaal perfect te zijn tot in de puntjes.

Ik hoop dat je terug reageert en meer over je zelf verteld zodat je je redenen kan toelichten zonder dat ik er naar moet graaien en je misschien verkeerd beoordeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien houd ze van aandacht krijgen en dan helpt zoiets natuurlijk behoorlijk ;)

Dus in dat opzicht doe je het dan wel voor jezelf vind ik, om op die manier aandacht te kunnen krijgen.

En ach waarom ook niet denk ik dan, als zei daar gelukkiger van wordt.

Denk alleen dat je er uiteindelijk na een aantal jaar ongelukkig van wordt.

Omdat je er de verkeerde mensen/mannen mee aantrekt lijkt mij en dat er vervelende dingen kunnen gebeuren met je.

Ik denk dat je goed moet nadenken of je eigenlijk dat soort reacties wilt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik blij te lezen dat iedereen verstandig hier op reageert.

Bedenk dat je elke dag 2 pakken melk draagt aan de voorkant, probeer het anders eens uit!!!

Het zal er zeker niet fraaier op worden.

Sterkte met je besluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik weet dat het even geduurd heeft voor ik weer reactie geplaatst heb, maar ik heb niet elke dag de tijd om op de site te komen al wordt dat blijkbaar wel verwacht. smile.gif Omdat er velen achter gevraagd hebben even wat achtergrond. Ik ben bijna 30 jaar (oh jee tijd vliegt) en heb twee schatten van kinderen Amber en Jesse en een fantastische vriend Bart die me overal in steunt.

Ik merk dat al jullie reacties 100% rechtuit zijn en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Het is tenslotte dat wat ik origineel gevraagd had, eerlijke meningen. Aan het einde van de dag is en blijft het wel voor de volle 200% mijn eigen beslissing (ik las dat sommigen hierover twijfelden) en een derde operatie laten doen is iets waar ik al een tijdje mee rondloop en hard over nagedacht heb. Ik wil graag meer projectie aan de bovenkant van mijn borsten en ook simpelweg meer volume. Dat is een persoonlijke smaak en keuze waarvoor ik me niet moet verantwoorden naar mijn mening. Ik besef ten volle dat de kans dat het resultaat nog natuurlijk oogt bijna onbestaande is, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik heb er geen probleem mee dat het duidelijk is dat mijn borsten nep zijn (ze zijn dat immers ook).

De operatie zal gebeuren in Londen bij Mya. Ik heb daar enkele jaren terug een tijdje gewoond en ook mijn tweede operatie werd daar gedaan. Even een kleine update over mijn toekomstige operatie. Gisteren werd ik nog gebeld door mijn chirurg om grootte nogmaals te bespreken. Omwille van mijn vraag naar de mogelijkheid voor ongeveer 1000cc had hij navraag gedaan bij Allergan (fabrikant implantaten onder de productnaam natrelle) voor custom-sized. Dit was mogelijk, maar zoals verwacht kostte dit toch wel meer en had hij ook omwille van volume liever binnen het normale gamma gebleven. Ik heb uiteindelijk gekozen voor ronde high profile implantaten met zoutoplossing en gevuld tot maximaal volume van 850cc.

Ik hoop hiermee alvast enkele van jullie vragen beantwoord te hebben.

ps: ik heb geen zus zoals hier even "gesuggereerd" werd 3.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kayla,

Fijn en goed dat je gereageerd hebt met extra info.

Mijn inziens is ook 850cc way over the top voor jou,maar zoals je zei:je eigen keuze en risico.

Voor de rest weet je al hoe ik erover denk,ondanks dat je heel stellig bent hoop ik dat je het allemaal nog eens overdenkt..

Veel wijsheid en succes toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kayla,

Fijn reactie van jou te lezen! Las dat je dus meer projectie wilt aan de bovenkant en meer volume, helaas denk ik dat dit niet verenigbaar is met elkaar, vrees dat meer volume automatisch resulteert in meer hang en dus ook nog minder vulling vanboven. Als je echt meer vulling wilt bovenaan lijkt me een borstlift en minder volume een betere optie, maar goed dan zullen ze er wel te natuurlijk uitzien naar jouw smaak vermoed ik.

Wens je succes met je komende operatie! En hoop dat we het resultaat ook te zien krijgen hier, wie weet zitten we wel helemaal fout en dan wil ik dat wel graag eens zien! Hoewel ik het me bijna niet kan voorstellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Kayla,

jaaaa eindelijk reaktie,en nee we verwachten niet dat je elke dag komt hoor,is onmogelijk voor de meeste met dit mooie weer.

heb je nu trouwens gewoon siliconen?

omdat je nu ineens voor implantaten met zoutoplossing kiest?

en dan tot 850cc,word dit achter de spier of toch ervoor?

als je nu silicnen hebt,zal het wel een groot verschil worden vermoed ik tussen die 2 :rolleyes:

maar bij je vraag naar de arts toe over de meer projectie en volumme bovenin de borst,is er dan gezegd dat dat mogelijk is met die 850cc??mij lijkt namelijk dat dat enkel eerste jaar geeft wat je vraagt,maar erna is het weer omgekeerde wereld dan door de zwaartekracht.of is dat niet verteld aan je?dan blijf je toch bezig?na dat jaar doet zwaarte zijn werk,en ben je weer bij begin af aan :ph34r:

wat vind je daar zelf van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje, ze komen voor de spier en idd nu heb ik siliconen. Volgens chirurg zal verandering van prothese van anatomisch naar rond zorgen voor een betere "opvulling" van de bovenkant van mijn borsten. Dat wil ik bereiken. Volume zou geen probleem mogen zijn. Ik zie dat jij ook van anatomisch naar rond bent gegaan en op de foto's die ik heb kunnen zien vind ik toch duidelijk dat je bovenaan meer vulling hebt nu. Ik lees ook dat je 750cc hebt wat zeer dicht in de buurt komt van wat ik wil laten doen.

groetjes en nu ga ik verderpuffen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

spuit 11 is er ook hoor... pff lees je topic ik nu pas!

Maar ik vind zoals ze nu zijn al echt enorm groot...

Niet mijn ding!

Maar het gaat erom dat jij er gelukkig mee bent!

Dus ik wil je succes wensen en hoop dat je de goede beslissing maakt :)

Ben stiekem wel benieuwd naar het resultaat!

Wanneer gaat het gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kayla,

maa rik ben niet vergelijkbaar hoor,ik bene en uitzondering onder ons allen met nog iemand samen,itsme

weet niet of je me story kent?afijn dat is een verhaal apart

ja die bolling krijg je zeker bovenin met rond voor de spier,goede keus ,maar dat gaat een keer minderne weer he,en mijn arts vertelde,als je al hang hebt,dan ben je die bolling bij voor de spier binnen jaar kwijt,en dat klopt ook,want er zijn er hier ook weer die dat dus hebben ondekt,oa patries hier op het forum,die baald nu ook dat de bolling weg is,door de hang ook uiteraard,en dat binnen een schaal van een jaar,nog niet eens een jaar zelfs,

vind je dat zelf niet een risico dan?straks ben je na een jaar weer van begin af aan?zou daarom achter se spier niet beter zijn dan?is dat uberhaud te sprake gekomen ook?

p.s ik krijg zelf ook 1000cc,maar met hoge uitzondering,die plaatsen ze namelijk niet zomaar ff hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EUHH? Voor de spier? Gut, ik ging er al helemaal vanuit dat het dual-plane of achter de spier zou worden,was geen issue bij jou voor mij gezien de hang in je borsten nu al ( niet lullig bedoeld.ik vind die je nu hebt ondanks de enorme grootte nog mooi),en dan krijg je ze ook nog voor de spier?

En toegegeven,net als Lesilla heb ik ook aan je kinderen gedacht,wat het voor uitwerking heeft op hun straks na je bv..( denk daarbij aan opmerkingen omgeving,andere kinderen..)je bent vast een goede moeder,maar ik vind dat je terdege rekening moet houden in deze mbt je kinderen.

Je merkt,je doet een hoop stof opwaaien en dat is niet voor niks,en helaas voor jou is er nog niemand enthousiast,ondanks dat we heus nieuwsgierig zijn naar het resultaat,maar zet het je nu echt niet aan het denken ,al die reacties hier van velen met ervaring op het gebied van bv"s?

En de chirurg is doorgaans ervaringsdeskundige op dit gebied,maar ik snap zowel zijn keuze voor het soort implantaat als de plaatsing niet..

Wees svp zo wijs op meerdere consults te gaan,er zal menig chirurg zijn die je heel anders toespreekt als hij/zij je wensen hoort....

Ik wou dat ik je tegen jezelf in bescherming kon nemen,maar uit je schrijven maak ik op dat je erg standvastig bent en je keuze allang hebt gemaakt en koste wat kost deze operatie doorzet.

Meis,bezint eer ge begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

850 cc kan ik mee leven hoor :)

Ik denk ook dat als je van grote borsten houd (ik ook) dan zullen ze het eerste jaar super zijn!

Maar besef goed dit is een tijdelijke oplossing!

Want inderaad zwaartekracht he..die gaan na 1 jaar hangen op je buik.

En is de bolling boven in inmiddels al weer uitgezakt.

Helemaal voor de spier namelijk.

Het verbaasd me ook dat je niet achter de spier krijgt ivm met zoutwaterprothese die toch het liefst achter de spier geplaatst worden ivm hoge kans capselcontractie!

En meid zoutwater protheses waar begin je aan??

Nadeel van een zoutwaterprothese is dat ze onnatuurlijk aanvoelen. Dit komt vooral omdat ze harder en minder goed te vormen aanvoelen dan de andere soorten van borstprothese vullingen. Dit is minder prettig omdat de zoutwaterprothese daardoor minder natuurlijk zijn, wat vanzelfsprekend het streven is. Ook kunnen ze enigszins ‘klotsend’ aanvoelen en gaan vaak rimpelen! Ook ontstaan er wel eens problemen met het ventiel. Dit kan wel eens lekken. Wat natuurlijk geen probleem is omdat uw lichaam daar geen enkel probleem mee heeft. Het kan echter wel gebeuren dat uw borsten dan niet meer een gelijke grootte hebben waardoor u weer een bezoekje aan uw plastisch chirurg moet brengen. Ook hebben zoutwaterprotheses over het algemeen een gladde buitenkant. En een glad omhulsul van een prothese betekent dat er grotere kans is op overmatig kapselvorming en samentrekken van het kapsel. Gladwandige protheses brengen een hoger kapselrisico met zich mee.

Dus houd er rekening mee dat je vaak naar Londen terug moet om bij te vullen en te vervangen als je capselcontractie krijgt en rimpling

Want ja daar kan je toch echt wel van uit gaan bij zo een slanke dame als jij ;)

In Amerika zijn ze dolblij dat ze weer siliconen mogen gebruiken en daarom laat iedereen ze nu massaal wisselen daar.

250.000 vrouwen pj doen nu een wissel daar om weer siliconen te hebben, en dat doen ze niet voor niets.

Keiharde gerimpelde borsten die half leeg gelopen zijn en klotsen zit niemand op te wachten ;)

Waarom neem je geen eurosiliconen? Die gaan tot 1100cc :)

Succes met je beslissing, en besef wel dat je uiteindelijk niet onder liften uit komt;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.