Ga naar inhoud

Kayla: 27 augustus 2010 : Dk Chantarasak: Via Mya groep London


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik sta ervan te kijken dat dit "maar" 850 cc is...lijkt veel meer.

Maar is mij een bridge of heel wat to far dit...kan er niks aan doen,maar moet direct aan je kinderen denken..( wat voor uitwerking het op hun gaat hebben, een moeder met zulke ongelooflijke nepboobs)

Sorry dat ik het vraag,maar verdien jij je geld met je lichaam/borsten? Als dat zo is zal ik dat zeker niet veroordelen,maar dat ga ik wel denken als je zo buitenproportioneel extreem gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kayla

jee meid,ze zijn BIG!! biggrin.gif

ik ben idd ook benieuwd naar het eindresultaat,zit nu berg vocht enzo in,maar het is in elk geval een verschil met de 2de keer,dat zoiezo.

hoe voel je je verders?kan je een beetje slapen denk je met die meloenen? 4.gif

greetzz moontje

Slapen gaat niet echt naar wens voorlopig lol ik ben gewoon om op zij te slapen en nu kan ik nog niet anders dan op mijn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta ervan te kijken dat dit "maar" 850 cc is...lijkt veel meer.

Maar is mij een bridge of heel wat to far dit...kan er niks aan doen,maar moet direct aan je kinderen denken..( wat voor uitwerking het op hun gaat hebben, een moeder met zulke ongelooflijke nepboobs)

Sorry dat ik het vraag,maar verdien jij je geld met je lichaam/borsten? Als dat zo is zal ik dat zeker niet veroordelen,maar dat ga ik wel denken als je zo buitenproportioneel extreem gaat.

Hey, geen probleem met je vraag, maar het antwoord is nee al moet ik dat misschien wel overwegen om sneller de kosten gedekt te hebben. hahahaha... (voor de slechte verstaanders ik heb absoluut geen plannen in die richting)

En wat dat mogelijke negatieve effect betreft op mijn kids denk ik dat ze eerst en vooral hun mama blijven zien als hun mama die ze supergraag ziet en met heel veel zorg en liefde probeert groot te brengen en niet als iemand met grote nepborsten. Over extreem of niet extreem valt te discussiëren en daarin heeft iedereen zijn eigen standpunt. Vanaf het moment dat je een bvg laat doen heb je per definitie nepborsten als we in die termen willen spreken. Het al dan niet natuurlijke uitzicht valt onder de persoonlijke smaak.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kayla

ik had ook verwacht dat ik met me 750cc nooit meer normaal op me zij of buik kon liggen,maar echt,na 2weken lag ik al op me zij en buik,en merkte niks,ja tuurlijk merk je wel hobbels hihi maar geen pijn of vervelend gevoel.

ben wel benieuwd of jij dat ook na tal weken kan,op je zij en buik slapen.

die van jou vallen wel echt mega groot uit zeg idd voor die 850cc,zeker als ik jou met mezelf vergelijk.

ik ben jaloers op je projectie hoor,eerlijk :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, ik heb ze nu voor de spier en valt veel beter mee dan vorige keer. Pijn is eigenlijk best wel te doen nu, moet enkel opletten met te enthousiaste bewegingen. Ik vind het alleen superjammer dat ik mijn kleine meid niet even kan vastpakken, maar dat komt wel weer! Ik post een van de dagen nog wel eens nieuwe foto's.

groetje Kayla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je houd de gemoederen wel bezig..ook ik kon me niet bedwingen je nieuwe foto"s te bekijken,meid,wat heb je jezelf toch aangedaan?

Je doet me denken aan lolo ferari,zij was voor al haar operaties zo n mooie vrouw en na die tijd een freakshow.Je hebt gewoon een mooi koppie en een superslanke lijn,maar alles is teniet gegaan door die etreme vergroting,volgens mij kun je niet eens meer normaal lopen,je armen worden gewoon opzij geduwd door je borsten.

Tja,het blijft je eigen keuze en uiteindelijk gaat het erom wat jij ervan vind.Ik vind het eeuwig zonde dit en wil niet weten hoe je borsten eruit zien als je pak m beet 20 jaar verder bent.

Ik zal nu ook niet meer reageren,je weet zo langzamerhand hoe ik erover denk...

Het ga je goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Kayla,

Ik heb je nieuwe foto's net gezien. Ik vind ze veel te groot, ook al vind ik vaak de grotere borsten mooier. Ik hoop dat jij er blij mee bent en nu eindelijk hebt gekregen wat je wilde, want daar gaat het in principe om toch. Dat JIJ er blij mee bent!

Ben erg benieuwd welke maat je nu hebt en of je uberhaupt lingerie kunt kopen voor jouw maat.

Ben eigenlijk ook wel eens benieuwd of je nu niet altijd wordt nagekeken door iedereen, want het is toch een maatje wat ik in real life nog nooit heb gezien.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huuuh????Dat ziet er echt heel vreemd uit,hihi..dat het kon is al een wonder..je lichaam past er helemaal niet bij..ik vind grote juist supermooi,ben er zelf een voorstander van,maar het moet wel bij je passen,dit is een klein meisje in veel te grote borsten,zonder een bv had je er leuker uitgezien...

kleine borsten zou je juist sexyer gemaakt hebben,maar dat is mijn mening,en ik ben eerlijk..

ik hoop dat je er later geen spijt van krijg want gegarandeerd dat je er problemen mee gaat krijgen,je huid/rug heeft t nu erg zwaar denk ik..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.