Ga naar inhoud

Buikwand correctie


bloodelf

Aanbevolen berichten

Hey Lady,s

ik heb nu zo'n 7.5 maand een bv gehad en ben er zeer tevreden mee hoewel ze groter zouden mogen zijn denk ik nu eerder aan een buikwand correctie. Nu heb Ik dus heel recent best veel geld uitgegeven aan mijn bv. Maar ik begin nu steeds meer te balen van die rot buik. Ik heb bij als ik het goed het Prinsjes gezien en ben helemaal verlieft op dr buik :123: . Ik vind het echt zo mooi gedaan en het zou dan ook om de zelfde pc gaan. Alleen nu heb ik dus geen geld. Ik heb nu een formulier ingevuld of ik het in termijnen zou kunnen betalen maar ik heb er een hard hoofd in daar ik een BKR heb. Ik het geen idee hoe moeilijk ze daar over zullen doen? Zeker omdat ik mijn bv ook daar heb laten doen en dat gelijk heb betaald zou er hoop zijn of zouden ze het afwijzen :140: Ik baal zo erg van mijn buik dat mijn boobs ondertussen ook een beetje in het niets vallen door die buik. EN dat vind ik toch wel erg jammer.

Ik zal er wel een paar foto's opzetten zodat jullie zelf kunnen oordelen of veroordelen wat een drama is dat toch met dat lijf van mij. Het is net als met een tattoo zetten heb je er 1 dan wil je meer zo ook met dit. :160: Ik ben 1.71 en weeg ondertussen ook 70 kilo :102: :102: :102:

Groetjes Bloodelfje

Foto's zijn te bekijken en de galerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien eerst wat afvallen en dan het losse vel verwijderen.

Lipo kan ook maar met je buik wordt het daar meestal niet mooier op, kuiltjes en bobbels enzo.

Volgens mij wat ik kan zien is je navel nog mooi?

Mischien kan een kleine dan ook?

Maar ik ben hier geen expert in moet ik zeggen hoor.

Heb vroeger weleens geinformeerd en toen zeiden ze als je navel en daarboven nog mooi is kan een kleine.

Ik heb een soort sterretjes navel dus ik zou een groot litteken moeten :(

Omdat de navel dan verplaatst wordt.

Met de BKR heb ik er een hard hoofd in helaas.

Die zullen dan waarschijnlijk een negatief advies geven, is dan aan de kliniek wat ze er mee doen.

Ben benieuwd wat ze zullen zeggen, wanneer hoor je wat?

Plastische chirurgie is inderdaad verslavend voor sommige.

Ik heb al eens lipo aan de buitenkant bovenbenen gedaan.

Toen een bv nu een lift en prothesewissel.

Wil ook graag een bwc en dan eigenlijk ook nog wel lipo aan de binnenkant, maar ja geld he..

Als jij nou toch je lening kijgt is er ook nog hoop voor mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoe zit dat met reven van spieren want daar snap ik niets van. Ik weet idd wel dat er verschil zit als ze het onder de navel kunnen doen is het een mini anders een volledige met navelcorrectie. ik hoop dat het ene mini is scheelt weer in prijs. Maar ik hoor ook wel eens dat sommige bubbels aan de zijkant overhouden zit ik ook niet op te w88.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja straks kan ik eindelijk een leuke bikini aan zijn die broekjes weer veel te laag :145:

Reven van spieren :wacko:

Wat houd dat in?.

Mijn bwc zal nog wel een aantal jaar duren denk ik :(

Mag je dan eigenlijk ook bepaalde dingen een aantal weken niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dogears is niet te wijten aan slechte chirurgie, heeft gewoon te maken met het lichaam.

Een goede chirurg geeft daar een snelle nacorrectie voor, is een makkelijke ingreep onder plaatselijke verdoving

Maar goed, ik zit er ook niet op te wachten, maar heb geen vet meer over dus de kans is veel kleiner

Reven is het terug aantrekken van de spieren, terug het natuurlijk corset maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik al terug gebeld of ik volgende week op consult kon komen. :59:

Omdat er door de telefoon natuurlijk niet precies gezegd kan worden wat het gewenste bedrag is en welke behandeling? Over een betalingsregeling konden we het wel eens worden. Nou ik ben benieuwd ik hoop echt dat het door zou kunnen gaan :101:

Voor een beetje geluk :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hee Bloodelf,

Spannend zeg. Maar pas op met die BKR. Ik weet dat ze daar heel moeilijk over doen. Je wordt ontzettend gescreend.

Misschien in Belgie?? Op die manier kan je het ontlopen geloof ik..

Nou, in ieder geval veel succes!!!

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben al mijn gegevens al ik moest mijn paspoort nummer ook geven dus zullen ze dan al niet een screenings hebben gedaan? En tegenwoordig heeft bijna iedereen een BRK zelfs bij een abonnement word je geregistreerd waarom weet ik ook niet. Het gaat er vooral ook om en welke graad misschien. Ik heb nu verder geen schulden of wat ook. maar die BKR blijft geloof ik 5 jaar staan en daar ben ik dan nog niet voorbij helaas

:wacko:

Ik weet niet of ze in België met gespreide betalingen doen or heb geen idee eigenlijk :84:

Maar jah als het dan tog daar zou kunnen gaan kan ik beter gelijk mijn boobs ook laten doen alles gelijk in 1 x daar ik ze toch groter wil, dan is het echt een mams make-over :43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen niet dat mensen in de financiele schulden komen door veel leningen, hypotheek, incasso bureaus, telefoon abbonementen etc.

Op zich wel goed dat ze advisren, maar vaak wel teleurstellend.

Ja je heb verschillende gradaties daarin, kan je niet aan de kliniek vragen of ze akkoord gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk niet dat ze zeggen dat ik op consult kan komen terwijl ze geen goed advies geven of het advies was negatief maar gaan er niet in mee. Het is een kleine moeite om te checken iig. En het lijkt mij ook een beetje klote als ze mij daar laten komen en het is voor niets. Dan is het iemand ook blij maken met een dode mus en nog niet te vergeten mijn reistijd van ruim 1 uur :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

TJEE Bloodelf!!! Ben even niet op forum geweest en dan lees ik dit! Wat een beslissing! Ik hoop voor je dat het gaat lukken met het geld!!! Zoals ik je ook al in een berichtje had gezegd, denk ik dat je wel een volledige BWC wordt aangeraden; ik dacht ook dat ik met een mini wel geholpen zou zijn maar twee pc's zeiden allebei dat een volledige nodig was. Trouwens; heb ook gehoord dat veel mensen na een mini BWC niet tevreden zijn met het resultaat!! Met een volledige BWC zijn de meeste mensen wel heel tevreden. Denk trouwens ook zeker dat het bij jou een heel mooi resultaat zal geven!

En.. zóó fijn om te lezen dat je verliefd bent op mijn buik...! Ik zal je vertellen: het wordt echt alleen maar mooier! Sta soms wel een uur voor de spiegel naar mezelf te kijken :blush: ! Buikspieren aanspannen, beetje draaien, van een andere hoek bekijken... erg he?! Haha! Maar goed; het duurt dus even maar dan heb je ook wat! Ben zo benieuwd hoe het er over een jaar uitziet! Dan is alles écht helemaal mooi 'af'. Zeker omdat dan de littekens minder opvallend zijn. Daar kijk ik echt naar uit!!!!

Nou; ik hou je topic in de gaten! Succes meid!

PS: Ga je naar dr. Roddi??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Spieren aantrekken wordt niet gedaan bij een mini buikwand correctie is mij verteld, ik krijg 26 oktober een mini buikwand correctie en borstvergroting. Had graag gehad dat de spieren ook aangetrokken konden worden omdat ik een holle rug heb en bolle buik maar helaas. Een grote buikwand correctie was niet nodig zei de pc. Heb all andere stukje nog niet gelezen over de mommy make overs dat ga ik zo doen en dan zelf ook een topic openen en foto's maken en plaatsen.

saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.