Ga naar inhoud

Angel16: 25 maart 2016 : Dr. Nio : OLVG- West


Aanbevolen berichten

Je bent niet de enige meis. Komt goed. 

Ik geloof dat we bijna allemaal uber zenuwachtig waren en ik was zelfs heel bang voor narcose.

Achteraf gezien was dat het minst erge van alles haha.

Ik heb heerlijk geslapen, werd helemaal uitgerust wakker. Infuus is supersnel en kundig aangebracht.

De anesthesiologe was met een heel team aanwezig bij de operatie. Je gaat idd een paar dagen of weken van te voren ook 3 verschillende mensen spreken over de narcose. Ze vragen alles helemaal uit.

Er wordt supergoed voor je gezorgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Angel16:

Hee @Melis88 dat is toevallig! Er zitten echt veel mensen hier die bij Nio gaan.. En gelukkig niet allemaal letterlijk tegelijk haha, hoop ik :P

Roompie: Wat toevallig, zo allemaal op dezelfde dag! Waar dit forum toch niet goed voor is haha. Dat is een mooie maat! Is achter de spier en dualplane hetzelfde eigenlijk? Ik lees inderdaad dat achter de spier veel pijnlijker is dan voor de spier. Lekker vroeg al zeg, 2 maart... :125: Ik heb er ook zo'n zin in! Kan niet meer wachten.

Ik moet me om 7 uur melden en ben dan volgens mij als 3e aan de beurt, dat begreep ik niet zo goed. Stel je word om 3 uur geopereerd, moet je jezef dan ook om 7 uur melden?

Ja toevallig haha, er gaan er zeker veel naar Nio.. zoveel goede verhalen en hij is zo aardig ook! 

Heb je de 700cc en 750cc ook beiden gepast? En wat vond je ervan? 

Nee, dual plane en achter de spier is niet hetzelfde. Dual plane is een gedeelte achter de spier en een gedeelte boven de spier, half half zoiets. En achter de spier is dus volledig erachter. Dan worden die gewoon helemaal doorgesneden. En ik ga dan voor de hydrogel, een zoutwaterprothese die biologisch afbreekbaar is (indien de protheses zou kunnen gaan lekken of iets dergelijks).

Heb je dan misschien een allergie of aandoening dat je gelijk van nio op gesprek moet met de anesthesioloog?

Ik ben vandaag gebeld en heb ook gelijk online de vragenlijst ingevuld. Ik ben pas 3 uur in de middag aan de beurt en moet twee uur aanwezig zijn. Dus als het goed is hoor je vanzelf wel wanneer je aanwezig moet zijn. Of ben je al gebeld? 

Ja ik heb er ook zin in. Jij ook haha:D:D:D de ttijd gaat gelukkig ook best snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei motormuisje:

Hi! ik heb ook monobloc hydrogel volledig achter de spier (340 cc) en ik vond het qua pijn heel erg meevallen :) Ik hoop dat het jou straks ook meevalt! 

Hoi @motormuisje:7:

Is het echt meegevallen?  Omdat hij al begon met.. Ja het gaat wel voelen alsof er een tram over je heen is gereden. Wat voor soort pijnstilling kreeg jij? Morfine of gewoon paracetamol en diclofenac? 

Ik hoop ook dat het gaat meevallen haha.  Bedankt meis:119:

Ben je nog blij ermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Suus2015:

Dat was weer een goede dag voor Nio haha.

Ik moet me om 7u melden en mag als eerste :) maar goed t is pas 23 juni. Dus de agenda was nog leeg haha.

Ik krijg dual plane :) wordt afzien in t begin maar daarna wordt t vast prima.

Ook hydrogel en ik twijfel nog tussen 370, 400 en stiekem 430 ;) neig naar 400

Hoi Suus.

Je bent dan wel lekker als eerste haha. Anders heb je de hele dag de zenuwen van ochtend tot middag als je in de middag pas aan de beurt(zoals ik:(()^_^

Waarom heeft hij eigenlijk dual plane bij jou aangeraden. Bij mij achter de spier. Hij zei anders ga je die randen zie. (Terwijl ik juist geen dunne huid heb op m'n borst ofzo). Misschien omdat ik meer cc krijg. Snap t ook niet. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roompje, ik vond het echt heel erg meevallen. Ik had het heel erg verwacht (de pijn). Ik heb maanden lang hier alle operatieverslagen gelezen en ik was best bang gemaakt. Na de operatie moet je een getal geven van 1 tot 10 hoeveel pijn je hebt. Ik gaf een 5. Bevallen doet zoveel meer pijn! Heb je kinderen? Het maakt denk ik wel uit of je in je leven al meer pijn hebt ervaren ;) Ik kreeg Naproxen en PCM. Slapen vond ik de eerste nachten wel heel erg verrot. Ik kreeg zo'n last van m'n rug! Ik heb toen van een vriendin slaappillen gekregen :) Die zou ik je wel aanraden om achter de hand te hebben, gewoon voor de eerste 4 nachten. Je weet natuurlijk ook waarvoor je het doet. Ik was (ben!) zo blij met m'n borsten! Dan maakt die pijn gewoon veel minder uit. Je weet dat je pijn gaat krijgen en dat de pijn ook weer over gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik ook eigenlijk niet..

Angel16 jij krijgt ook achter de spier las ik?

Ik zal m eens bellen of mailen en het vragen. Ben wel benieuwd.

Heb ansich wel wat borstweefsel zei hij; net te weinig voor meer dan 300cc voor de spier (als t siliconen zouden zijn want hydrogel durfde hij sowieso niet ervoor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2016om19:44 zei motormuisje:

Roompje, ik vond het echt heel erg meevallen. Ik had het heel erg verwacht (de pijn). Ik heb maanden lang hier alle operatieverslagen gelezen en ik was best bang gemaakt. Na de operatie moet je een getal geven van 1 tot 10 hoeveel pijn je hebt. Ik gaf een 5. Bevallen doet zoveel meer pijn! Heb je kinderen? Het maakt denk ik wel uit of je in je leven al meer pijn hebt ervaren ;) Ik kreeg Naproxen en PCM. Slapen vond ik de eerste nachten wel heel erg verrot. Ik kreeg zo'n last van m'n rug! Ik heb toen van een vriendin slaappillen gekregen :) Die zou ik je wel aanraden om achter de hand te hebben, gewoon voor de eerste 4 nachten. Je weet natuurlijk ook waarvoor je het doet. Ik was (ben!) zo blij met m'n borsten! Dan maakt die pijn gewoon veel minder uit. Je weet dat je pijn gaat krijgen en dat de pijn ook weer over gaat.

Haha. Wel fijn dat het mee viel voor jou. Ja het is zo verschillend he en iedereen heeft een verschillende pijngrens misschien ook.. of de een is gevoeliger dan de ander. Bevallen lijkt me wel pijnlijker ja.. Maar ook dat weet ik niet hoe het voelt haha..Heb geen kinderen. 

Welke cup had je er voor? Misschien dat dat ook nog een rol speelt. Hoe minder borst hoe meer het op moet rekken ofzo? Dus extra pijn.. 

Tja ik kan veel redenen zoeken haha maar moe't het dan maar zelf ervaren over 11 dagen ^_^ bedanKt voor je berichtje. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten er wat voor over hebben...^_^ Voor jou komt het echt dichtbij @Roompie

Ik ben trouwens allergisch voor Pensyline, misschien dat ik daarom op gesprek moet bij de anesthesist. Heeft iemand trouwens het mail adres van Dokter Nio? En zou die dit via PB willen sturen?

Vraag me af of er ook dames zijn die ze uiteindelijk te groot vinden? Ik twijfel nu toch om 800 en 750cc te nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Angel16:

We moeten er wat voor over hebben...^_^ Voor jou komt het echt dichtbij @Roompie

Ik ben trouwens allergisch voor Pensyline, misschien dat ik daarom op gesprek moet bij de anesthesist. Heeft iemand trouwens het mail adres van Dokter Nio? En zou die dit via PB willen sturen?

Vraag me af of er ook dames zijn die ze uiteindelijk te groot vinden? Ik twijfel nu toch om 800 en 750cc te nemen..

 

Ja dat is waar haha^_^:P Ja de tijd gaat wel snel hoor... en voor dat je het weet ben jij ook aan de beurt!

Oh ben je allergisch voor het antibioticum Penicilline.. maar lijkt me niet dat je dat krijgt na een borstvergroting. Dat was geloof ik alleen bij een wissel. Maar goed misschien is dat wel de reden van het gesprek ja. Moet je ver rijden trouwens voor dat gesprek met de anesthesist? 

Ik heb het email niet.. weet ook niet waar je dat kunt vinden. Misschien moet je het aan BB vragen. 

Er zijn vast wel dames die hun borsten achteraf te groot vinden denk ik:mellow: vooral misschien direct na de bv.  Omdat je geen voorstelling kan maken, tenminste niet exact hoe groot of klein het nou gaat worden.  Het kan altijd tegenvallen. Maar ik heb echt alleen maar goede verhalen gelezen over bv door Nio. 
Twijfel je trouwens een beetje? Is moeilijk he.. is het volume vooral belangrijk voor jou of de breedte? 

Kijk, ik krijg de hydrogels maar die zijn in tegenstelling tot de siliconen breder.. want Nio zei aan het einde van het gesprek nog ja we kunnen ook 550 doen, dat scheelde niet veel met 480cc... maar ben bang dat die protheses dan weer te breed worden. Dus ik dacht laat ik het maar bij 480cc houden, ik heb al niet echt veel van mezelf en dan wordt de overgang misschien te groot.:P Maar ik weet niet hoe het bij jou zit. Ja anders stuur je Nio nog even een berichtje, en zeg je dat je twijfelt. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je ook naar Nio gaat!

bij mij heeft hij ook de boel gelift mbv een prothese, twee weken terug. Ik was erg bang dat het te groot zou worden en vind het ook groot (in dat laatste ben jk hier wel een uitzondering hoor) maar ik begin steeds meer te wennen.

ik moest mij om 6.45 me,den in het OLVG en was al eerste aan de beurt, de meid die zich om 07.00 moest melden was als derde aan de beurt en werd rond 10 uur geopereerd.

Nio laat alle dames vroeg in de ochtend al komen omdat hij om 07.00-07.15 uur iedereen gaat aftekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 13-3-2016 om 12:30 zei Angel16:

Nog 12 dagen en ik heb me boobies!! :wub: Het begint nu echt dichtbij te komen. Ik twijfel erg om toch voor 800 a 850cc te gaan...

 

Hoe gaat het met jullie nu?

Hallo Angel

Ik wil je voor vrijdag veel succes wensen bij dr.Nio.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal! Bij deze dan mijn verslag, eerder lukte me niet vanwege de pijn.

Ik ben nu 3 dagen PO.

Vrijdag om half 5 ging de wekker, want om half 6 moesten we gaan rijden richting Amsterdam. Ik had heel de nacht goed geslapen, ook toen ik opstond was ik nog niet echt zenuwachtig. Alleen wat gezonde spanning.

Om kwart voor 7 kwamen we aan in het OLVG west ziekenhuis waar ik mijn kamer toegewezen kreeg. En waar de zuster me vragen kwam stellen, mijn mooie blauwe schort aan mocht doen en ik kreeg EMLA pleisters tegen de pijn van het infuus (wat het enige was waar ik eigenlijk tegenop zag). 

Daarna kwam Dokter Nio om me af te tekenen, ik liet nog wat voorbeeldjes zien en hij zei: Dat gaan we maken! :rolleyes: Om kwart voor 9 zou ik opgehaald worden om naar de ruimte te gaan waar ze mijn infuus zouden prikken.

Tegen half 9 begon ik toch wat zenuwachtig te worden, en rond 10 over half 9 kwam de zuster me halen. Toen heb ik afscheid genomen van mijn ouders en werd ik naar de ruimte gebracht. Waar twee lieve zusters op me wachtte die me erg gerust stelden. Eentje prikte het infuus, waar ik echt totaal niks van voelde en ik nog steeds niet begrijp waarom ik hier zo tegenop zag! Wat een meevaller. Voor mij mocht de operatie beginnen.

Toen werd ik op gehaald en mocht ik naar de OK, waar de anesthesist me nog een aantal vragen stelde. Ik kreeg een kapje voor me gezicht en binnen 10 seconde werd ik lekker duizelig en ik hoorde ze zeggen, denk maar aan de zee. En voor ik het wist werd ik wakker, op de uitslaapkamer.

Er stond een zuster bij me, waarmee ik gelijk praatte. Schijnbaar had ik gezegd dat ik naar de Mac Donalds wilde, want ik had zo'n honger. Dit weet ik zelf alleen niet meer. Toen ik goed wakker werd, voelde ik gelijk de pijn. Daarom kreeg ik nog wat paracetamol door mijn infuus. Het voelde al gelijk alsof er een olifant met twee voeten op me stond.. Ik keek even onder de deken, ik vond het gelijk mooi.. Ik vroeg zelfs aan de zuster of ze het ook wilde zien.....:107:

Na een half uurtje ongeveer mocht ik terug naar mijn kamer, waar mijn ouders zaten te wachten. Hier kreeg ik een boterham met kaas en wat appelsap, wat ik goed op kreeg. En kreeg ik mijn sport bh aan. Ik ging ook gelijk even naar het toilet, wat best goed lukte. Daarna ging ik nog even liggen in bed, maar god wat had ik een pijn.... Ik mocht nog geen pijnstiller, want had al heel veel gehad en mocht om half 2 naar huis en net daarvoor zou ik nog een Oxycodon pil krijgen. Eenmaal deze gekregen werd ik best duizelig en kreeg ik het heel warm, ook werd ik een beetje misselijk. Ik ben toen toch met de rolstoel naar de auto gegaan en dat ging best goed.

Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan zitten, want liggen deed veel meer pijn door de druk die op mijn borst stond, ik slik veel pijnstillers en heb heel veel pijn gehad. Ik had het zwaar onderschat, een borstvergroting is niet zomaar iets. De eerste dagen nam ik 6 Oxycodon pillen, 4 Paracetemollen van 1000mg, Antibiotica, maagbeschermers en nog zakjes poeder die ervoor zorgen dat ik goed naar het toilet kan wat door de Oxycodon schijnbaar lastig is. :121:

Ik ben nu 3 dagen PO, neem wel al wat minder pijnstillers en het gaat ook steeds beter. Heb vandaag ook al voor het eerst gedoucht, zelf. En ik ben al heel blij met het resultaat! Ik zal hiervan ook snel een foto op mijn profiel plaatsen. Wel heb ik af en toe, bijvoorbeeld bij bewegen of opstaan hele erge branderige steken in mijn linkerborst. Wat na het lezen op dit forum ook normaal blijkt te zijn.

De eerste twee had ik echt spijt van wat ik mezelf had aangedaan.. Maar nu ondanks alle pijn en beperkingen die ik heb, zou ik het tot nu toe zo weer doen.

Uiteindelijk is er links 750 en rechts 800 cc extra high profile in gegaan, dual plane. Van sport bh draag ik nu van de ene 85E en van de andere 85F.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 maart 2016 om 12:05 zei Angel16:

Dankjewel allemaal! Bij deze dan mijn verslag, eerder lukte me niet vanwege de pijn.

Ik ben nu 3 dagen PO.

Vrijdag om half 5 ging de wekker, want om half 6 moesten we gaan rijden richting Amsterdam. Ik had heel de nacht goed geslapen, ook toen ik opstond was ik nog niet echt zenuwachtig. Alleen wat gezonde spanning.

Om kwart voor 7 kwamen we aan in het OLVG west ziekenhuis waar ik mijn kamer toegewezen kreeg. En waar de zuster me vragen kwam stellen, mijn mooie blauwe schort aan mocht doen en ik kreeg EMLA pleisters tegen de pijn van het infuus (wat het enige was waar ik eigenlijk tegenop zag). 

Daarna kwam Dokter Nio om me af te tekenen, ik liet nog wat voorbeeldjes zien en hij zei: Dat gaan we maken! :rolleyes: Om kwart voor 9 zou ik opgehaald worden om naar de ruimte te gaan waar ze mijn infuus zouden prikken.

Tegen half 9 begon ik toch wat zenuwachtig te worden, en rond 10 over half 9 kwam de zuster me halen. Toen heb ik afscheid genomen van mijn ouders en werd ik naar de ruimte gebracht. Waar twee lieve zusters op me wachtte die me erg gerust stelden. Eentje prikte het infuus, waar ik echt totaal niks van voelde en ik nog steeds niet begrijp waarom ik hier zo tegenop zag! Wat een meevaller. Voor mij mocht de operatie beginnen.

Toen werd ik op gehaald en mocht ik naar de OK, waar de anesthesist me nog een aantal vragen stelde. Ik kreeg een kapje voor me gezicht en binnen 10 seconde werd ik lekker duizelig en ik hoorde ze zeggen, denk maar aan de zee. En voor ik het wist werd ik wakker, op de uitslaapkamer.

Er stond een zuster bij me, waarmee ik gelijk praatte. Schijnbaar had ik gezegd dat ik naar de Mac Donalds wilde, want ik had zo'n honger. Dit weet ik zelf alleen niet meer. Toen ik goed wakker werd, voelde ik gelijk de pijn. Daarom kreeg ik nog wat paracetamol door mijn infuus. Het voelde al gelijk alsof er een olifant met twee voeten op me stond.. Ik keek even onder de deken, ik vond het gelijk mooi.. Ik vroeg zelfs aan de zuster of ze het ook wilde zien.....:107:

Na een half uurtje ongeveer mocht ik terug naar mijn kamer, waar mijn ouders zaten te wachten. Hier kreeg ik een boterham met kaas en wat appelsap, wat ik goed op kreeg. En kreeg ik mijn sport bh aan. Ik ging ook gelijk even naar het toilet, wat best goed lukte. Daarna ging ik nog even liggen in bed, maar god wat had ik een pijn.... Ik mocht nog geen pijnstiller, want had al heel veel gehad en mocht om half 2 naar huis en net daarvoor zou ik nog een Oxycodon pil krijgen. Eenmaal deze gekregen werd ik best duizelig en kreeg ik het heel warm, ook werd ik een beetje misselijk. Ik ben toen toch met de rolstoel naar de auto gegaan en dat ging best goed.

Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan zitten, want liggen deed veel meer pijn door de druk die op mijn borst stond, ik slik veel pijnstillers en heb heel veel pijn gehad. Ik had het zwaar onderschat, een borstvergroting is niet zomaar iets. De eerste dagen nam ik 6 Oxycodon pillen, 4 Paracetemollen van 1000mg, Antibiotica, maagbeschermers en nog zakjes poeder die ervoor zorgen dat ik goed naar het toilet kan wat door de Oxycodon schijnbaar lastig is. :121:

Ik ben nu 3 dagen PO, neem wel al wat minder pijnstillers en het gaat ook steeds beter. Heb vandaag ook al voor het eerst gedoucht, zelf. En ik ben al heel blij met het resultaat! Ik zal hiervan ook snel een foto op mijn profiel plaatsen. Wel heb ik af en toe, bijvoorbeeld bij bewegen of opstaan hele erge branderige steken in mijn linkerborst. Wat na het lezen op dit forum ook normaal blijkt te zijn.

De eerste twee had ik echt spijt van wat ik mezelf had aangedaan.. Maar nu ondanks alle pijn en beperkingen die ik heb, zou ik het tot nu toe zo weer doen.

Uiteindelijk is er links 750 en rechts 800 cc extra high profile in gegaan, dual plane. Van sport bh draag ik nu van de ene 85E en van de andere 85F.

 

 

Leuk verslag! Wat goed dat het nu wat beter gaat met je! 

Ik kan je foto's niet zien? Zou je mij willen toevoegen zodat ik mee kan spieken?^_^

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 maart 2016 om 12:05 zei Angel16:

Dankjewel allemaal! Bij deze dan mijn verslag, eerder lukte me niet vanwege de pijn.

Ik ben nu 3 dagen PO.

Vrijdag om half 5 ging de wekker, want om half 6 moesten we gaan rijden richting Amsterdam. Ik had heel de nacht goed geslapen, ook toen ik opstond was ik nog niet echt zenuwachtig. Alleen wat gezonde spanning.

Om kwart voor 7 kwamen we aan in het OLVG west ziekenhuis waar ik mijn kamer toegewezen kreeg. En waar de zuster me vragen kwam stellen, mijn mooie blauwe schort aan mocht doen en ik kreeg EMLA pleisters tegen de pijn van het infuus (wat het enige was waar ik eigenlijk tegenop zag). 

Daarna kwam Dokter Nio om me af te tekenen, ik liet nog wat voorbeeldjes zien en hij zei: Dat gaan we maken! :rolleyes: Om kwart voor 9 zou ik opgehaald worden om naar de ruimte te gaan waar ze mijn infuus zouden prikken.

Tegen half 9 begon ik toch wat zenuwachtig te worden, en rond 10 over half 9 kwam de zuster me halen. Toen heb ik afscheid genomen van mijn ouders en werd ik naar de ruimte gebracht. Waar twee lieve zusters op me wachtte die me erg gerust stelden. Eentje prikte het infuus, waar ik echt totaal niks van voelde en ik nog steeds niet begrijp waarom ik hier zo tegenop zag! Wat een meevaller. Voor mij mocht de operatie beginnen.

Toen werd ik op gehaald en mocht ik naar de OK, waar de anesthesist me nog een aantal vragen stelde. Ik kreeg een kapje voor me gezicht en binnen 10 seconde werd ik lekker duizelig en ik hoorde ze zeggen, denk maar aan de zee. En voor ik het wist werd ik wakker, op de uitslaapkamer.

Er stond een zuster bij me, waarmee ik gelijk praatte. Schijnbaar had ik gezegd dat ik naar de Mac Donalds wilde, want ik had zo'n honger. Dit weet ik zelf alleen niet meer. Toen ik goed wakker werd, voelde ik gelijk de pijn. Daarom kreeg ik nog wat paracetamol door mijn infuus. Het voelde al gelijk alsof er een olifant met twee voeten op me stond.. Ik keek even onder de deken, ik vond het gelijk mooi.. Ik vroeg zelfs aan de zuster of ze het ook wilde zien.....:107:

Na een half uurtje ongeveer mocht ik terug naar mijn kamer, waar mijn ouders zaten te wachten. Hier kreeg ik een boterham met kaas en wat appelsap, wat ik goed op kreeg. En kreeg ik mijn sport bh aan. Ik ging ook gelijk even naar het toilet, wat best goed lukte. Daarna ging ik nog even liggen in bed, maar god wat had ik een pijn.... Ik mocht nog geen pijnstiller, want had al heel veel gehad en mocht om half 2 naar huis en net daarvoor zou ik nog een Oxycodon pil krijgen. Eenmaal deze gekregen werd ik best duizelig en kreeg ik het heel warm, ook werd ik een beetje misselijk. Ik ben toen toch met de rolstoel naar de auto gegaan en dat ging best goed.

Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan zitten, want liggen deed veel meer pijn door de druk die op mijn borst stond, ik slik veel pijnstillers en heb heel veel pijn gehad. Ik had het zwaar onderschat, een borstvergroting is niet zomaar iets. De eerste dagen nam ik 6 Oxycodon pillen, 4 Paracetemollen van 1000mg, Antibiotica, maagbeschermers en nog zakjes poeder die ervoor zorgen dat ik goed naar het toilet kan wat door de Oxycodon schijnbaar lastig is. :121:

Ik ben nu 3 dagen PO, neem wel al wat minder pijnstillers en het gaat ook steeds beter. Heb vandaag ook al voor het eerst gedoucht, zelf. En ik ben al heel blij met het resultaat! Ik zal hiervan ook snel een foto op mijn profiel plaatsen. Wel heb ik af en toe, bijvoorbeeld bij bewegen of opstaan hele erge branderige steken in mijn linkerborst. Wat na het lezen op dit forum ook normaal blijkt te zijn.

De eerste twee had ik echt spijt van wat ik mezelf had aangedaan.. Maar nu ondanks alle pijn en beperkingen die ik heb, zou ik het tot nu toe zo weer doen.

Uiteindelijk is er links 750 en rechts 800 cc extra high profile in gegaan, dual plane. Van sport bh draag ik nu van de ene 85E en van de andere 85F.

 

 

Hoi angel,

leuk verslag! 

Hoe gaat het nu met je inmiddels? 

Ik vond bij mijn eerste BV de eerste 3 dagen echt een hel daarna ging het elke dag steeds beter dus komt goed even volhouden ;) 

wauw wat een mooie maat! 

Toch blij dat je ietsjes groter bent gegaan? ;)

ben benieuwd waar je uit eindelijk op uit komt! 

Nog heel veel sterkte gewenst en een voorspoedig herstel! 

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.