Ga naar inhoud

Angel16: 25 maart 2016 : Dr. Nio : OLVG- West


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Graag stel ik me even voor. Ik ben Angel16 en overweeg een borstvergroting.

Ik ben 1.72 lang en weeg 73, ben 20 kilo afgevallen en ben daardoor van een E-cup naar een slappe/lege D/C gegaan.

 

Gisteren heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels gehad, die adviseerde mij 500cc rond voor de spier omdat ik een beetje de grotere ''rondere'' uitstraling wel mooi vind. Ze adviseerde mij dokter Schiettecatte. Nu ben ik begonnen met lezen op dit forum en kwam ik veel goede reacties tegen over dokter Nio. Deze wil ik morgen gaan bellen voor een consult.

 

Ik zou het heel erg leuk vinden om foto's en reacties van jullie te zien/lezen die iets vergelijkends hebben gehad of bij de zelfde artsen. Ook ik zal een foto bijvoegen van hoe het nu is en van wat ik mooi vind.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Welkom! Je hebt erg mooie borsten zo op de foto vind ik! Zeker voor iemand sie zoveel kilo is afhevallen, knap van je zeg! 

Ik ga donderdag bij Nio onder het mes (Olvg Amsterdam) en krijg 500 cc dual plane. Mijn borsten zien er wel anders uit nu maar heb een 75c cup.

over een paar dagen heb ik fotos van de nasituatie. Ik heb veel vertrouwen in Nio, hij is een erg kundig arts en gaf een goed gevoel bij het consult :) 

veel leesplezier hier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ben 22 jaar, vind dat ze best hangen... 

Spannend! Heel veel succes & alvast plezier ervan. Ik heb 15 februari een consult bij dokter Nio in het Olvg. Heb er nu al veel zin in! :rolleyes:

Ben erg benieuwd naar je ervaring en foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel, nou daar kan Nio wel wat moois van maken. Ze zijn nu al mooi vind ik maar ik snap je, ze zijn leeggelopen.. Schiettekatte is volgens mij ook een goede arts.

als diana 500 adviseert. nio gaat makkelijk tot 700 denk ik als ik je wens bekijk.

spannend he! Ik ga je volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ben erg benieuwd naar dokter Nio, door alle goede reacties die ik hier lees. Klinkt wel groot, 700cc. Zou dit voor dezelfde prijs zijn als 500cc? En voor die 3100,- zit daar dan alles bij? Operatie, nazorg enz. 

Ik had een goed gevoel bij Diana Gabriels, alleen vertelde de consulente mij dat borstvergrotingen maar tot 600cc gaan. Ik vroeg, hoe zit dat dan met die super grote. Vertelde ze dat dat Photoshop was.. Hierdoor voel ik me een beetje slecht ingelicht.. 

Jouw operatie komt ook dichtbij zie ik en 600+cc, spannend! Ik ga je volgen, ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Angel16:

Dankjewel! Ik ben erg benieuwd naar dokter Nio, door alle goede reacties die ik hier lees. Klinkt wel groot, 700cc. Zou dit voor dezelfde prijs zijn als 500cc? En voor die 3100,- zit daar dan alles bij? Operatie, nazorg enz. 

Ik had een goed gevoel bij Diana Gabriels, alleen vertelde de consulente mij dat borstvergrotingen maar tot 600cc gaan. Ik vroeg, hoe zit dat dan met die super grote. Vertelde ze dat dat Photoshop was.. Hierdoor voel ik me een beetje slecht ingelicht.. 

Jouw operatie komt ook dichtbij zie ik en 600+cc, spannend! Ik ga je volgen, ben erg benieuwd!

Photoshop???? Zei ze dat seriues????

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Nijn:

 

@best_boobie heeft ook wel het een en ander te zeggen over Diana Gabriels ;)

Ik zeg alleen dingen die ik zeker weet ;)
En zeg nou zelf.. als iemand zegt, dat boven de 600 cc gefotoshopt is, dan ben je toch niet helemaal lekker, wel?
 

 

56 minuten geleden zei Angel16:

Dankjewel! Ik ben erg benieuwd naar dokter Nio, door alle goede reacties die ik hier lees. Klinkt wel groot, 700cc. Zou dit voor dezelfde prijs zijn als 500cc? En voor die 3100,- zit daar dan alles bij? Operatie, nazorg enz. 

Ik had een goed gevoel bij Diana Gabriels, alleen vertelde de consulente mij dat borstvergrotingen maar tot 600cc gaan. Ik vroeg, hoe zit dat dan met die super grote. Vertelde ze dat dat Photoshop was.. Hierdoor voel ik me een beetje slecht ingelicht.. 

Jouw operatie komt ook dichtbij zie ik en 600+cc, spannend! Ik ga je volgen, ben erg benieuwd!

Yep, bij Nio in het SLAZ (olvg-west heet dat tegenwoordig) kost een bv, ongeacht het aantal cc, 3100 euro.
Alles zit daarin, behalve de bh, die moet je zelf aanschaffen :)

Succes met je keuze!! 
xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..
ik ga ook bij nio 26 feb, maar ik ga in parkkliniek.
wat de kosten verder zijn in slaz? geen idee.
bij park betaal ik ( eurosilicone 750 cc extra high profile dual plane)  

50 consulkosten ( maar als je besluit om bij parkkliniek te gaan worden die verekend, mits je dat beslist in 6 maanden)

3910 voor de borstvergroting zelf. (eigenlijk dus 3960 maar die 50 consult word daar dus vanaf gehaald)
750 toeslag voor boven de 500CC
90 voor de bh ( dit hoeft natuurlijk niet, maar ik vond het gewoon prettig omdat je zelf moeilijk kan inschatten welke maat je nou nodig gaat hebben. En geld ben je toch al kwijt..:P)
dus totaal 4750 ( + 50 consultkosten= E 4800-, totaal)
 

verder hebben we bij mij gekozen voor 750 cc omdat ik "leeg"ben, ik heb 6 zwangerschappen gehad en daardoor geen weefsel eigenlijk meer en vet heb ik ook niet. om bij mij een mooi en vol effect te geven krijg ik extra high profile om ook aan de zijkanten net iets meer volume te geven. en omdat ik graag groter wilde een extra 100/150 cc . we hebben voor dual plane gekozen omdat je dan een natuurlijker effect krijgt en voor de spier meer kans hebt, zeker in mijn geval , op plooivorming. ( ik heb al een borstvergroting gehad en heb nu 300 cc, ook nu heb ik plooivorming) 

Persoonlijk als ik jou fotos zo zie..
gok ik dat nio een 600/700 cc extra high profile niet gaat uitsluiten. voor het natuurlijke effect , tja ik denk dat hij toch wel dual plane gaat kiezen bij jou. maar omdat je toch een hang hebt sta ik ook niet raar te kijken als ie meer cc wil plaatsen, aangezien hij daar ook niet zo moeilijk over doet, maar dat hangt natuurlijk volledig van jou zelf af.
ik ben super blij met mijn keuze en ik kan niet wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

 

Ik ben net op consult geweest bij dokter Nio in het OLVG west ziekenhuis. En ik word 25 maart geopereerd door hem! Ik vind het nu al spannend.

Ik ben 1.72 en weeg 74 kilo. Wil graag nog 5 kilo afvallen voor de operatie. Ben momenteel 20 kilo afgevallen en dat is ook gelijk de reden van mijn borstvergroting. Het is niet meer wat het geweest is.

We hebben samen gekozen voor ronde, dual plane van 750 en 700cc.:o klinkt groot maar dit was volgens hem nodig omdat de ruimte er wel was en ik geen hang wil..

Ik ben heel benieuwd en ben blij dat het al zo snel kon! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zag jou zitten ;) want ik ben voor jou bij hem geweest. Je was met nog iemand ;) dus ik weet niet welke jij bent overigens hahaha

Wat ontzettend knap dat je zoveel afgevallen bent! Superfijn dat je nu een bv krijgt om het weer netjes te maken :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reacties! Roompie en Suus wat is er bij jullie uitgekomen? Gaan jullie ook voor Nio?

Lieke08 wat spannend! Wat ga jij precies laten doen?

Suus, ik had jou inderdaad gezien! Wat toevallig. Ik was de donkerblonde met de krullen haha.

Ik vind Nio echt een grappige en aardige man! Ik ben ook bij Diana Gabriels geweest, daar wilden ze 500cc voor de spier doen, wat volgens hun de max grootte van borstvergrotingen was :blink:. Nu krijg ik 750 dual plane.. Ben blij dat ik dit forum tegen gekomen ben en verder ben gaan zoeken! 

Ik ben wel heel benieuwd wat voor cupmaat er ongeveer uitkomt en hoe groot het word. Ik snap nog niet zoveel van de maten.. Normaal van BH heb ik 80D en ik moest van sport BH 90E bestellen.

Straks als ik thuis ben zal ik ook even wat foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Angel16 ^_^ 

Ik was voor Suus aan de beurt. 

Voor het consult had ik 400cc in gedachten(hydrogel) maar alles gepast. Toen vond ik de 480cc het mooist. Achter de spier trouwens. (Pijnlijk:() haha. Ik kom van 75A en hij zegt dat ik uitkom op een 75D. 2 maart ben ik aan de beurt in de park kliniek.. omdat die daar als eerste mogelijkheid nog een plek over had denk ik. Ben ook pas in de middag helaas aan de beurt.

Weet jij je tijd ook al en ben je al zenuwachtig:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Melis88 dat is toevallig! Er zitten echt veel mensen hier die bij Nio gaan.. En gelukkig niet allemaal letterlijk tegelijk haha, hoop ik :P

Roompie: Wat toevallig, zo allemaal op dezelfde dag! Waar dit forum toch niet goed voor is haha. Dat is een mooie maat! Is achter de spier en dualplane hetzelfde eigenlijk? Ik lees inderdaad dat achter de spier veel pijnlijker is dan voor de spier. Lekker vroeg al zeg, 2 maart... :125: Ik heb er ook zo'n zin in! Kan niet meer wachten.

Ik moet me om 7 uur melden en ben dan volgens mij als 3e aan de beurt, dat begreep ik niet zo goed. Stel je word om 3 uur geopereerd, moet je jezef dan ook om 7 uur melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Angel16:

Hee @Melis88 dat is toevallig! Er zitten echt veel mensen hier die bij Nio gaan.. En gelukkig niet allemaal letterlijk tegelijk haha, hoop ik :P

Roompie: Wat toevallig, zo allemaal op dezelfde dag! Waar dit forum toch niet goed voor is haha. Dat is een mooie maat! Is achter de spier en dualplane hetzelfde eigenlijk? Ik lees inderdaad dat achter de spier veel pijnlijker is dan voor de spier. Lekker vroeg al zeg, 2 maart... :125: Ik heb er ook zo'n zin in! Kan niet meer wachten.

Ik moet me om 7 uur melden en ben dan volgens mij als 3e aan de beurt, dat begreep ik niet zo goed. Stel je word om 3 uur geopereerd, moet je jezef dan ook om 7 uur melden?

Hi Angel,

Ik wordt ook op 2 maart geopereerd en moet mij om 12.00 uur melden en wordt om 13.00 uur geopereerd. Er even van uitgaande dat alle operaties daarvoor vlekkeloos verlopen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was weer een goede dag voor Nio haha.

Ik moet me om 7u melden en mag als eerste :) maar goed t is pas 23 juni. Dus de agenda was nog leeg haha.

Ik krijg dual plane :) wordt afzien in t begin maar daarna wordt t vast prima.

Ook hydrogel en ik twijfel nog tussen 370, 400 en stiekem 430 ;) neig naar 400

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roompie:

Hey @Angel16 ^_^ 

Ik was voor Suus aan de beurt. 

Voor het consult had ik 400cc in gedachten(hydrogel) maar alles gepast. Toen vond ik de 480cc het mooist. Achter de spier trouwens. (Pijnlijk:() haha. Ik kom van 75A en hij zegt dat ik uitkom op een 75D. 2 maart ben ik aan de beurt in de park kliniek.. omdat die daar als eerste mogelijkheid nog een plek over had denk ik. Ben ook pas in de middag helaas aan de beurt.

Weet jij je tijd ook al en ben je al zenuwachtig:P

Hi! ik heb ook monobloc hydrogel volledig achter de spier (340 cc) en ik vond het qua pijn heel erg meevallen :) Ik hoop dat het jou straks ook meevalt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk zeg allemaal bij Nio! Kunnen we straks foto's en ervaringen delen!:blush:

Ik heb eigenlijk helemaal niet gevraagd wat er precies in gaat, lees ook dingen zoals extra high profile enzo? En soorten hydrogell.. Het enige dat ik weet is rond Dual plane, 750 en 700cc.. Kan ik Nio hiervoor nog mailen of is dit eigenlijk niet van belang? Hij zal het tenslotte wel weten aangezien ik mijn wensen aan heb hem laten zien en verteld heb.

Ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten, dan word ik nog zenuwachtiger. Wel moet ik voor de operatie nog een keer langs bij de man die mij in slaap gaat maken zeg maar, moeten jullie dat ook? Ik zou graag met hem overleggen om eventueel een kapje te krijgen om in slaap te komen. Ben zo bang voor een infuus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.