Ga naar inhoud

Knobbeltjes in de borst ??


Miss.S

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei best_boobie:

Oh Miss, balen zeg!

Lijkt erop dat het gedaan is met de sex ;)

Nee gekheid. Hoop dat het een blaasontsteking is en dat je er dadelijk gewoon met een AB vanaf bent.

Laat maar wat weten. Beterschap in ieder geval!

Xxx

Ja sex zit er inderdaad niet in, heb nu al moeite met gewoon te gaan zitten :P hopelijk is dat gauw achter de rug ! Hoop natuurlijk ook dat gwn een blaasontsteking is en met een AB genezen is. :) Ik zal het dinsdag of woensdag horen. tot die tijd drink ik wel gewoon cranberry want ik kan sinds gister eignlk niet zo gemakkelijk naar toilet. Ik ben smorgens om 8u geweest en om 14u... En ehem... Nu ik dit typ voel ik ineens da ik NU moet plassen :P hihi maar nu doet het dus wel zeer, mja.. nogff geduld ! 

ik hou jullie op de hoogte ! En thnxx!! 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff herkenbaar ik heb zovaak blaasonstekingen gehad... en je kan inderdaad niet altijd een antibiotica kuur nemen...

Altijd als ik het nu voel opkomen dan drink ik de Cranberry Sap van Healthy people... en dan is het vrijwel gelijk weg althans na een aantal glazen en een halve dag ofzo!
Ik heb pas ook bij kruidvat iets van natuurlijke plantaardige pillen gekocht ... maar nog niet geprobeerd ... van A. Vogel is dat .

Hopelijk ben je er gauw vanaf meis want het is zoooo vervelend een blaasonsteking!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inderdaad begonnen met cranberry sap te drinken. Voel al wel beetje verschil. (kon zojuist springen en dat doet normaal al pijn) ik drink het lekker, ik doe er toch niks verkeerds mee :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Cranberriesap is preventief.. het geneest niet hihi
De zuurtegraad in de blaas wordt hiermee op peil gehouden en daarin kunnen de bacterien niet onstaan (die ontstaan in een neutralere omgeving)
Om de bacterie weer weg te krijgen, heb je wel ab nodig...

Zo heb ik het tenminste altijd geleerd :)

xxx

Ah dat kan, het helpt momenteel tegen de pijn en dat is al voldoende voor mij. Volgende week weet ik hopelijk de uitslag en zal ik inderdaad AB moeten nemen. :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dames...

Ik Heb zojuist gebeld naar mijn huisarts. Hij vroeg meteen hoe het ging dus heb gezegd dat ging, en dat ik zo nu en dan nog pijntjes maar dat het gaat en qua plassen geen pijn meer doet enz.. En urine heeft hij dus niet getest vond hij niet noodzakelijk zei hij maar hij is toch zeker dat het iets moet geweest zijn. En hij zei dat ik dan maar een afspraak moest maken bij mijn gynaecoloog en daar een echo moest laten doen. En dat ik dat zeker moet laten doen. Maar verder ja niks.

Heb dan gevraagd naar de uitslag van knobbels en die heeft hij nog niet gehad. Ik zou vanavond moeten terugbellen. Pff ... Tsja

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Hm... Heel eerlijk gezegd vind ik het daar dat ie urine niet even getest heeft.. Dat is toch zo gepiept?

Xxx

weet niet, bij mijn vorige arts werd dat opgestuurd. Weet eigenlijk niet hoe hij dit doet. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Hm oké... Ik weet dat het in NL gewoon in de praktijk van de dokter getest wordt... Maar nu moet je dus naar gynaecoloog??

Ja mijn gynaecoloog van begin mijn zwangerschap keek nog maar naar mijn plas en zei ''wauw.. jij hebt wel serieus een ontsteking'' dus hij heeft zelfs niet te moeite moeten doen om te testen. Maar verder ja.. Zal wel aan belgië liggen dat alles opgestuurd word enz? :) 

En ja zou ik idd moeten maar daar heb ik dus geen zin meer in. :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Hihi snap ik...

Als het nou bij deze ene keer blijft, is het misschien niet nodig.   Maar bij aanhoudende klachten, zou ik toch ff het zekere voor het onzekere nemen :)

Xxx

ja liefst zou ik natuurlij kwel gaan want god mag weten wat ik heb en ik wil natuurlijk niet dat ik de volgende keer weer zo'n aanval krijg maar dan 3x erger... :( K had toch verwacht nu een uitslag gehad te hebben.. Pff 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ik zal straks een vrijen met het ventje, en als ik erna mijn plasje gedaan heb en ik begin weer te creperen van de pijn bel ik morgen naar de gynaecoloog en anders kunnen ze het in hun gat steken. Ik heb namelijk geen geld boom. helaas! ik kan momenteel niet mijn borsten betalen en als het zo voort blijft gaan gaat dat er precies ook niet van komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo.. Zojuist nog eens gebeld naar de huisarts hij zou morgen contact opnemen met De Meyere om te vragen of het kwaad kan ivm de knobbeltjes, (nuja tegen dan bel ik er ook nog wel zelf om, dat maakt me nu niet echt veel uit :P ) En had hem gezegd dat mijn urine er soms toch troebel uitziet en dat ik toch graag zou willen dat hij het controleert. Dus morge mag ik plasje binnenbrengen. Ik zag trouwens mijn plas van vrijdag nog in zijn kastje liggen. Dus heb dit terug meegenomen, weggekapt en ik ga het potje nu laten koken. Is dat dan steriel genoeg denken jullie? Dan kan ik morgen vroeg mijn plasje erin doen & dan breng ik het binnen bij hem. en dan bel ik morgen avond naar hem terug voor mijn uitslag. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben nu ook wel iets geruster. Moest hij dan niets vinden zal ik verder spreken met mijn gyncaeloog.

Oke gelukkig, heb hem juist gekookt dan zet ik hem voor het slapen gaan op toilet dan kan ik er morgevroeg mijn plasje in doen. Hihihi ohh?? Jammer wou er net een tasje lekkere warme thee van maken :P:45:

 

Xxxx thnx Bb!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. Gister mijn plasje dus gebracht en hij zei aan de telefoon (maandag) dat ik dezelfde dag de uitslag kon krijgen. Dus ik belde gisteravond maar hij zei ''ahja wacht ff zien..'' maar dan volgde ''nee ik heb nog niks.. Ehem bel anders morgen middag nog eens'' ... Dus nee ik weet nog steeds niks. Ik bel zometeen om 16u. (dan ben ik zeker dat hij er is, want hij komt meestal 20-30 min te laat in zijn praktijk). 

Mijn gynaecoloog. Nuja vroedvrouw,(ze is de vrouw van mijn gyno) had gereageerd op mijn mailtje voor een afspraak en zij zei ook ''wacht het even af en laat je urine zeker testen'' dus... ik moet eerst de uitslag afwachten en afwachten of er nog reactie komt. En toch ... Iets in mij zegt dat ik een ontsteking heb.. En toch ben ik bang dat ze niets in mijn urine gaan vinden en dat ik dus nergens sta.. De pijn moet van ergens gekomen zijn? :( Wat als ze het niet weten. Dan moet ik maar verder... Met de vraag ''Wat had ik die nacht? Vanwaar kwam dat?'' ik durf nu niet eens meer te vrijen.. Puur omdat ik bang heb dat ik weer zo'n pijn ga hebben :s :( 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hihi ik ben gister rond 16u nog eens gepasseerd om idd te zien of het er nog lag en het was weg dus ik was al hoopvol om mijn uitslag te krijgen maar helaas. 

Ja inderdaad dan heb ik niet veel keus dan naar gyno te gaan idd. En uitstrijkje weet ik niet vanaf wanneer. Maar ik heb er 2 jaar geleden een gekregen na de bevalling van mijn dochter, op 6weken controle. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.