Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Hey meis,

Ik ben blij dat alles goed is gegaan!!! Ik kon helaas niet eerder reageren vanwege van alles en nog wat. En ik heb net gesport!!! Pfff wat viel dat tegen na zo'n lange tijd. Tegenover de salon is een zaak met cabines gekomen. De eigenaresse is een klant van me en ik wil het een tijdje gaan proberen. Niet om af te vallen maar voor een strakker velletje!! Eens even aankijken...

Heb je al je vragen kunnen stellen?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey meis,

fijn te horen dat alles goed gegaan is en dat je antwoorden gehad hebt op je vragen!

en jammer genoeg ben ik ook blij dat je zeurende boobs hebt :38: ben ik niet alleen haha.

en navelpiercing is ook gaaf maar ik vind tepelpiercing ook gaaf haha

jij ook fijne avond meis,

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls!!! :53: Thanks voor jullie lieve reacties! Ik ben jullie nog vergeten door te geven dat k Bruno ook nog heb gezegd dat er alleen maar lovende woorden over hem t forum over gaan en dat wij ons de Bruno girls noemen. Hij moest hier hartelijk om lachen. Nice! :105:

K ga nu gauw slapies doen. Morgen om 6 uur op en eerste lange dag werken. Ben benieuwd. Heb een drukke baan en ben toch 12 uur lang onderweg...

Liefs! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meis,ik geloof je meteen.

ik heb vanochtend weer auto moeten rijden. ze gingen naar het voortgezetonderwijs en hadden chauffeurs nodig. en gekke Gerda rijdt weer wel :wacko:

en voel het weer in mijn borsten. maarja.. zucht... sommige dingen moeten gewoon. gelukkig is werkster vanmorgen geweest dus alles is weer brandschoon :D

succes met de middag meis!

liefs X

p.s; mis jou ook hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

Kan me goed voorstellen dat autorijden ook nog zwaar is nu. Ik heb niet hoeven rijden, maar ik vind de dag wel heel lang duren zo. Ben gewend aan de halve dag in mijn huispak op de bank met mijn lap. Dit is toch wel even anders. maar daarnaast is het ook nog eens gekkenhuis hier. verschrikkelijk druk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries en anderen,

Ben thuis. Ff snel wat te eten gemaakt. Geen zin meer. Pfff... Maar goed, het spits is eraf. Wel jammer dat bijna niemand het dit x weet. Maakt het extra zwaar. Ben je fijn met vakantie geweest werd er volop gevraagd vandaag... tsja, voelt ook niet super, maar heb er geen zin in te vertellen dat ik 4 x per jaar onder het mes ben gegaan omwille van mijn Beauty :blush:

Het gaat verder wel oke. Wanneer ik teveel loop, voel ik de steekjes, niet echt prettig, want ik blij toch wel bang voor kapselcontractie dit eerste jaar. Wanneer ik merk dat ik teveel heb geaan, ook mijn arm te ver omhoog, onbewust vaak wel een paar x per dag, dan baal ik erna weer zo van mezelf. Nu nog even de laatste weekjes voor Kerst goed doorbrengen en dan komt het wel goed.

Ik vraag me nu dus wel af of ze het allemaal niet aan me zullen zien? Ik bedoel ben wel de helft in cc's omhoog gegaan! Maar misschien kan ik het toch wel goed camoufleren? Heb wel andere kleding aan en voorheen droeg ik nog mijn push up bh's. Nu is het maar een sportbh. Tot nu toe is het iig onopvallens gebleven. Ben benieuwd haha... :rolleyes:

K ben benieuwd hoe je bh van 'kies de juiste sportbh.nl' zal zitten. Ik ga nu ook maar eens op zoek naar een goed bh, maar probleem is dat ik gewoon niet weet welke maat ik moet kiezen? Want heel eerlijk; wanneer ik mijn ondermaat strak neem is die 75cm en wanneer ik de bovenwijdte iets losser neem en recht hou (samen met Frans gemeten) kom k uit op 107cm. Dat is 32 cm. Als ik dan een goed bh zou willen vinden heb ik dus en I-cup? Nou liever niet, want ik kom dan niet aan een goede bh?! Dus wacht ik nog maar tot ik 6 weken verder ben? Misschien slinkt het nog wel... Of pas ik ook wel een G-cup? :104:

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

klinkt allemaal zo herkenbaar! van die steekjes,armen omhoog en balen daarover... onbewust doe je dat toch soms.

ja ik ben ook benieuwd. maar voor de juiste maat moet je die test invullen. daar kun je je maat en bv aangeven en vertellen wat je kwijt wilt. binnen 2 dagen krijg je een mailtje met een advies. en dan kun je nog maar zien wat je doet.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Is ook zo. Ik denk dat ik de test wel vast kan invullen. Wist niet dat ze die ook hadden... :rolleyes: Hier heb ik dus een sportbh liggen waar 75G in staat, maar die is iets te klein. Misschien past een 75H wel. Maar aan de andere kant denk (lees hoop) ik dat ik over een 3-tal weken een winkel in kan lopen, me op kan laten meten en er achter kom dat ik een 75 G makkelijk pas. Zou fijn zijn. Er blijft meer mogelijk in die maat.

Gisteren toen de pleisters werden verwijderd zag ik dat mijn boobs aan de onderkant recht zijn! :blink: Hahaha... zal nog bijtrekken lijkt me, maar ziet er best gek uit! Mijn litteken is ook best lang (komt ook door mijn vorige operaties) maar die zie je dus soms van opzij. Nu zie ik aan de ene kant ook een verdikking. Een bobbeltje. Best gek. Maar zal wel wegtrekken ook nog. Ze zijn wel zichtbaar nog een tikkie groter nu, hihi

Haha... oow ja, toen ik riep dat wij het met de meiden op t forum hebben over 'de Bruno-girls' had hij er nog eentje. Schijnt dat er een meisje was die naar hem geroepen heeft; kijk mij nu met mijn Bruno's! Ze refereerde aan haar Boobies! :101: Hihi...

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ja, kun je die van jou doorsturen of zeggen waar ik de test kan vinden? :125: Dan vul ik m in. Anita heeft me een dit jaar al eens geholpen, komt een 2e keer vast ook goed.

And jepz! :18: aan de onderkant als ik recht voor de spiegel sta, zie ik geen ronding, maar een recht vlak van links naar rechts! Dat moet gewoon nog veranderen, kan niet anders, haha

:21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schat,

Had ik dus zelf al de test voor ogen en heb m helemaal ingevuld. dacht ik bij een vraag, hey nog even terug gaan om te kijken of ik goed had ingevuld, was ik de hele test kwijt! Zucht, steun, KREUN! Wil niet nog een keer! :104:

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patje

heb jij nog tips voor het maken van foto's. gebruik jij een statief of heb je een fotograaf?

wij hebben een spiegelreflex, zo'n zware, en we hebben geen statief, dus is lastig om foto's zelf te maken. nou verwacht ik niet dat mannie er bezwaren tegen heeft om mij eens per dag te 'shooten', maar is natuurlijk wel handig om af en toe zelf picjes te maken.

ik hoop dat mijn toekomstige boobs wel in een praktischer maat gaan vallen, binnen de leuke lingerie marges. lijkt me wel een mindere kant van jouw prachtboobs, maar als je internationaal gaat shoppen, via ebay of zo, is er waarschijnlijk wel genoeg leuks voor je.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girly!!! :rolleyes:

leuk dat je me vraagt hoe ik de foto's zo krijg gemaakt. Idd mijn vent vind t heel leuk om ze te maken, dus heb ik me een beetje afhankelijk gemaakt. Wij hebben ook een grote spiegelreflex en ook geen statief! Maar de foto's worden prachtig. Ik wacht steeds tot we er samen tijd voor vrij kunnen maken. Nu nog maar een update eens per week. is wel te doen, vind manlief niet errug! :125:

Weet e, mijn borsten zijn nu idd groot, maar ook deze grootte went dus, gek genoeg. Met kleding aan kan ik het prima verbergen en pas nog genoeg bovenkleding ook. da's wel een voordeel. Ik heb mijn mateb nnu echt een paar dagen achtereen gemeten met mijn vent en het komt erop neer dat ik nu wel dezelfde maten lijk te houden namelijk 75 bij 105. Dit lijkt me een H cup, maar met een beetje geluk een G.

Ik had de bh-test gedaan bij de site; kiesdejuistesportbh.nl en daar kwam het advies uit voor een G-cup.

Ik denk dat wanneer ik een G-cup eb ik nog wel bij lingeriezaken terrecht kan. Heb ike r ook geen honderd nodig. Ik zal het langzaam aan gaan opbouwen, met een eerste beugelbh na mijn 6 weken. Marlies heeft nog in G en er zijn meerdere merken. Maar ook heb ik iemand gevonden die in het buitenland shopt en zo kan ik ook wanneer ik een I cup zou overhouden bij har terrecht. Komt dus wel goed.

Ik begrijp iedereen wanner ze zeggen; nee voor ij niet zo groot, echter heb ik ze natuurlijk altijd al flink gehad, dit is alleen opnieuw een vergroting voor mij. Klinkt misschien raar, maar zo voelt het voor mij. IK kan iig zeggen dat ik enorm opgelucht ben. Ik heb eindelijk de boobs die ik al die tijd al wilde. Ik kan Goddank dit voor mij k*tjaar afsluiten met 2 prachtboobs. Ik heb me echt waar verminkt gevoeld en later een manwijf. Mijn trots was WEG! Ben zo blij dat ik weer mezelf terug heb! Dat allemaal dankzij Bruno! geweldig!

Liefs en voor jou zoooooow spannend! Nog maar 5 dagen he?!

:116:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb gisteren ook eens mijn maten opgemeten. Had ik al zo lang niet meer gedaan. Ik zit op 76cm onder en 100 boven. Vind dat ze op die site wel hele mooie en fijne sportbh's hebben. Ook maar eens een keertje rondsnuffelen.

Ik denk wanneer ze dadelijk helemaal genezen zijn, je toch nog op een gangbare maat blijft hangen hoor!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

jeetje dat is best een verschil al in je maten! Je had voorheen 74 bij 102. Oke, nu dus 24 verschil. Ik heb nu nog 32 verschil met een 75 bij 105 en als ik het goed opmeet en een klein beetje losser het lint laat om de bovenwijdte dan heb ik 32 verschil en is het dus 75 bij 107.

Ik heb nu de zwarte en witte bh besteld die ik op advies heb ontvangen in maat 75G. ben benieu8wd!

laat het je snel weten want ze zijn al onderweg!

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

hoe ist?

ik heb vandaag die zwarte binnen gekregen. doe hem vanavond aan dus zal je later op de avond vertellen hoe hij (bij mij) zit. :)

ik wissel van maat :wacko:

onderkant van 83 tot 86,iedere keer wat anders

en boven rond de 108 zeg maar. eerst 107,5 maar daarstraks was het ruim 108/108,5.

als je zelf meet is dat toch beetje moeilijker.

vreemd dat ze groter worden ipv kleiner qua omvang :unsure:

ben ook benieuwd hoe ze passen bij jou!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello girls,

Willen jullie me helpen de juiste keuze te maken? Ik kom er niet uit....

Ik moet zsm een piercing nemen in m'n tepel (die steeds naar binnen blijft trekke. Een piercing lijkt nu nog de enige opossing om de tepel naar buiten te krijgen en houden. Het naar binnen trekken doet nu echt zeer!!! Nu ik mijn laatste bv heb gehad heb ik enkel nog maar pijn.

Maar nu twijfel ik, zal ik dan de andere tepel ook maar piercen? De andere tepel trekt niet naar binnen, maar ik weet niet of ik het wel een mooi gezicht vind, maar 1 piercing? Ik ben meer van de symetrie...

Maar als ik heel eerlijk ben, vind ik een tepelpiercing helemaal niet zo mooi, enkel ik heb geen andere keuze meer. Ik heb de operatie al gehad en die heeft het alleen maar erger gemaakt. Eerst trok de tepel naar binnen zonder pijn. Nu doet het me zeer. Toen waren het de melkganegtjes die te kort waren, nu is het t littekenweefsel die m terug trekt.

De artsen zeggen dat wanneer je er een nald doorheen doet, de tepel naar buiten moet blijven... Dus?! Dan maar piercen?

Ik kan morgen gaan. Of ik nou pijn heb van de piercing of van hoe hij nu naar binnen trekt, maakt niet veel meer uit...

Maar ik twijfel dus, beiden tepels doen?

En dan nog een laatste vraagje; een navelpiercing heb ik wel altijd al gewild. Maar alle 3 tegelijk laten doen? Of is dat echt te veel genezen erna tegelijkertijd?

Zucht, ik weet t niet meer... HELP?

Thx! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis,

Ik begrijp je twijfel, maar dit is zoooo persoonlijk!

Ik zelf vind juist 1 tepelpiercing mooier en ja, doe dan ook gelijk je navel

als je dat toch altijd al wilde.... zou ìk zeggen...

Maar ja, het gaat om jou!!! Wat vind je zelf???? Zijn er geen plaatjes te googlen

om je een beeld te geven wat je mooier vindt...?

Veel succes!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.