Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Poppy,

Dank je meis! :blush:

Je bent voor de 360cc gegaan de eerste x da's best al een flinke borst! Ik ben jaaaaaaaaren gelukkig geweest met die 340cc! Je gaat er vast van genieten! Mocht je ooit nog eens terug moeten, na zo'n 15 jaar ofzo voor een wissel, dan kun je altijd kijken of je ietwat groter wilt gaan!

Ennuh; jaa! Van de Kerstman gekregen, dacht ik plaats wat pics... :3:

Liefs! :53:

Wist niet dat de Kerstman dit soort pakjes in de aanbieding had.. hihi.. Ik merk nu dat ik steeds blijer word met mn 360 hoor.. ze beginnen mooi te zakken en kan niet wachten om mooie bhtjes te gaan kopen.. en heb een mooie Victoria's Secret gezien, die nog eens 2 maten op pusht hahaha..

Kussie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

I am back home again. Kerst is voorbij en op naar het einde jaar! Dank voor jullie leuke reacties haha! Vind de foto's zelf ook wel stoer haha...

Nu even hapje eten bereiden en lekker eten. Erna maar n's bijlezen en meeleven met jullie verhalen.

Liefs en vast een fijne avond!

Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ff laten weten dat ik me TOP voel. Mijn herstel is vanaf het begin super verlopen. Ik heb steeds minder last van glimmende boobs, dus mijn huid rekt al lekker op. De protheses zakken ook al aardig nu. Gisteren heb ik me weer n's opgemeten. Mijn maten zijn:

Onderwijdte: 75 cm

Bovenwijdte: 106 cm

en van onder tot aan tepel: 13 cm.

Mijn decolete word steeds mooier, zelfs met een sportbh aan, (heb zelfs nog tgeen bh gekocht) zitten mijn boobs dicht tegen elkaar aan. Geweldig!

Ik draag een 75G en die zit nog goed. Merk wel dat ze zwaarder voelen, meer naar onderen zakken en dat merk je aan de bh. Hij zakt mee... Maar daardoor ziet het er weer meer sexy uit.

Ik heb helemaal nergens meer last van. Ik voel nog geen steekje. Ik lig al geruime tijd op mijn zij en dat gaat prima. Op mijn buik heb ik (nog) niet geprobeerd, maar dat zal niet meer zo gemakkelijk gaan denk ik.

Ik ben ongelooflijk blij met het resultaat. Tot nu toe heb ik nog geen rimpel gezien, maar dat zal nog wel komen. Denk dat mijn boobs het mooiste zullen zijn na een jaar... en dan zullen ze dus ook iets meer hang gaan vertonen. Wat ik op zich juist gaaf vind...

Ik zal wel braag de rest van mijn leventje sportbh's blijven dragen en wanneer ik een speciale gelegeheid heb een mooie beugelbh.

Het enige -puntje is dat ik bij beiden boobs aan de onderkant een bobbeltje voel en zie zitten. Waarschijnlijk de protheses. Maar ach, als dat alles is....

Bruno heeft me de gelukkigste vrouw op aarde gemaakt!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey din,

het meeste wat je beschrijft klinkt herkenbaar haha. ook ik ben door mijn herstel heen gevlogen vind ik.

ben erg benieuwd hoe het mams zal vergaan?!

verder zitten ook mijn borsten tegen elkaar met die sportbh van kiesjesportbh.nl en heb een heel mooie decolleté.

zag het toen ik met een vriendin aan het cammen was haha. gaaf gezicht toch wel :123: en dat zonder push-up!

en deze bh stoort me ook nog helemaal nix. al ga ik na mams d'r bv wel een mooie beugelbh kopen hopen hoor. al is het maar voor in het weekend :125:

slapen gaat ook al geruime tijd geweldig. lig bijna op mijn buik,precies zo als ik voorheen ook sliep. alleen nu niet zonder bh.

vind het ook een eng idee eerlijk gezegd.

en Bruno is een schat! :136:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey girls! :119:

K ben even weg geweest. Best jammer want mis echt een hoop van jullie spannende verhalen en sommige van jullie mis ik echt!

Wil met jullie delen dat het op dit moment super met me gaat. Ik ben nu alweer ruim 2 maanden po en dat kun je zien! :101:

M'n borsten zijn nu al heel mooi ingedaald. Super! Ik ga einde weekend weer n's wat nieuwe foto's plaatsen zodat jullie t verschil ook kunnen zien. :rolleyes:

Ik heb 1 maart mijn controle bij Bruno. ben heel benieuwd wat hij ervan vindt! :109: Ik heb wel een vraagje over de prothese rand? die zicht/voelbaar is van onderen. een klein bolletje dat je kunt indrukken zit er aan beiden borsten. Niet heel erg, maar wil graag weten wat het is?

Dan wil ik hoe het er nu naar uit ziet, morgen een afsprraak maken voor mijn piercings. K denk dat ik beiden tepels laat doen en mijn navel. Hopelijk niet al te lang herstel want k wil wel zoner ontstekingen de zomer in! :20: Krijg ik te horen dat het goed kan zijn dat het herstel echt langer kan gaan duren, dan kies ik ervoor om het na mijn vakantie te laten doen. Dat is halverwege oktober...

Ik heb een vakantie gepland staan naar de Seychellen via Dubai en ben bgin tot halverwege oktober weg. Hopelijk doen de piercings me niet zo veel pijn en duurt het herstel niet zo heel lang, zou het wel gaaf vinden als ik de piercings in de zomer al heb. Zou toch moeten lukken om voor oktober prachtige borsten te hebben met 2 piercings die er voor zorgen dat mijn tepels mooi naar buiten blijven staan?!

Ik kan eventueel na een jaar de piercings weer verwijderen, als het goed is blijft dan mijn altijd naar binnen getrokken tepel eindelijk naar buiten staan... :38:

Genoeg hierover. Ik heb nog veel bij te lezen. Liefs en een knuffel,

Pat :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pat,

leuk dat je piercings neemt.

ik was ook altijd ene piercing persoon,nu niet meer

heb er in totaal 8gehad.

en het herstel in de tepel duurt wat langer dan de navel,zetten is ook iets gevoeliger.

maar het stelt niet veel voor,vind ik dan,qua pijn dan he.

veel sucses met piercen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow gaaf Pat,

Navel hou op schei uit, die van mij is er al twee keer uitgegroeid, maar ik overweeg nog steeds om hem nog één keertje te laten zetten. Navel vind ik qua zetten een eitje. Tepel lijkt me akeliger, aan de andere kant ik heb er nog eentje beneden zeg maar, dat viel me ook erg mee qua pijn.

Veel succes, ga ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pat

ik heb tepelpiercing vorig jaar verwijderd, ik vond er eigenlijk niets meer aan. opvallend is wel dat deze piercing er 10 jaar heeft gezeten en dat ik die borst ook 10 jaar heb ontzien, tepel bleef altijd vervelend gevoelig en er bleef pus uit komen. nu is hij er een paar maanden uit en gevoeligheid is langzaam maar zeker verdwenen. je vindt het vanzelf uit of het prettig is of niet. succes ermee vandaag!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden voor jullie meedeleven. :54: Ik ben best benieud hoor. Spannend! Voor mijn ene tepel is het gewoon nodig. Voor de andere niet, maar gaat me meer om de symetrie en de navel vind ik gewoon mooi!

Vandaar ik het tochg maar ga proberen. Ik heb vast gelegd om het te laten doen op zaterdag 6 maart om 15:00 uur. Ik haal 3 verdovingspleisters op bij de apotheek van te voren. Denken jullie aan me?

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rolleyes: Jepz! Ik laat ze alledrie tegelijk zetten. Waarbij ik de navelpiercing voor een langer termijn wil houden. Die tepelpiercings haal ik er na een jaar uit waarschijnlijk. Die naar binnen getrokken tepelen schijnt door het naaldje een jaar te dragen, naar buiten te blijven en dat is nog steeds de reden dat ik ze wil laten zetten. :blush:

Zonder pleisters kan, maar met is altijd beter. Ik ga vandaag het recept opvragen bij de huisarts. Haha, kom ik aan met mijn piercings... :104: In het begin gaat er een titanium staafje doorheen. Later kan ik dat omwisselen, of alleen de uiteinden vervangen door goud of een ander metaal.

het enige waar ik tegenop zie is dat ik mogelijk weer opnieuw gevoelige tepels zal hebben, terwijl ik het nu juist eindelijk wat minder gevoelig is geworden. Ik loop nu al bijna een jaar met zeer gevoelige tepels rond... maar ja, ik wil het er voor over hebben. Toen ik in december voor de piercings ging, was ik te vroeg volgens de piercer na mijn bv. Maar hij wist me ook te vertellen dat de operatie zoals ik hem destijds heb laten uitvoeren bij Van Selms, geen schijn van slaagkans heet gehad. Doordat de naald die werd achter gelaten in mijn tepel maar een week bleef zitten en dat dit dus eigenlijk veel langer had gemoeten... Wat dus weer niet gaat omdat het een echte naald was ipv een piercing.

Nou ja, lang verhaal kort; die tepel zal na een jaar volgens de piercer voor altijd 'stijf' naar buiten blijven. Vandaar dat ik de andere tepel ook maar laat doen. Anders zie je mogelijk wel verschil erna. :unsure:

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey girls, :blush:

Ff een update svz nieuwe boobs; ben inmiddels al 11 weken po en het gaat super met me. Ik vind mijn borsten zo mooi geworden. Precies wat ik voorheen wenste. Zelfs nu vind ik ze niet mega-groot, mar wel heel mooi vol. Mijn sportbh's draag ik nog steeds dag en nacht en alleen een enkele keer draag ik mijn Marlies (beugel bh), die overigens een normale size heeft van een 75F. Ik ga 1 maart op controle bij Bruno. Ben heel benieuwd wat hij ervan vindt! :rolleyes: 6 maart ga ik voor een tepelpiercing in iedere tepel en een navel piercing. Gaat weer even zeer doen, maar het maakt me niet uit. Ik zorg dat ik het goed schoon houd dan moet het goed komen. :105: Vanaf volgende week komen mijn Victoria Secret bikini's binnen, ik zal kijken of ik daar wat mooie foto's van kan maken en plaatsen.

@ Tietie, ik weet ook dat bij dual plane plaatsing het niet altijd zo valt, als dat het bij mij deed en dat het heel goed kan zijn dat je borsten wel het effect geven zoals we willen, dat het bijvoorbeeld mee deint wanneer je loopt. X

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pat :1:

toen jij je dual plane had gehad,na hoelange tijd ging jij vollop sporten?

en toen je ruim 3mnd po was,had je toen ook nog last tijdens en na het sporten van je borstspieren?

vraag dit even omdat jij ook graag sport,en ook dual plane gehad heb toen.

ben even benieuwd naar je antwoord.

bedankt alvast patje :D

trouwens nog even me dikke complimenten,je borsten zien er echt heel goed uit,echt een superverschil zeg heey,had niet gedacht dat het nog zo drastisch zou veranderen bij voor de spierplaatsing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

K heb van de dual plane plaatsing geen hinder ondervonden met sporten. Moet zeggen dat ik pas na 4 a 5 maanden weer begon. Ik ben namelijk 3 maanden na de dual plane wissel geopereerd aan m'n tepel en deed daarom nog iets langer rustig aan. Het enige waar ik wel mee uit keek was om zo min mogelijk m'n borstspieren te belasten. Dus zeker geen fitness en al helemaal niet veel gewicht...

Thanks voor je lieve complimentjes!

Groetjes, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ik zit nog steeds te wachten op de levering. Zo'n 3 weken terug de bestelling gedaan. Ik zou als ik jou was gewoon de bestelling doen. Ik heb er op gegokt dat de cupmaten voor mij bijvoorbeeld met een DD zouden moeten passen wanneer ik een F nodig heb. Dus voor jou met een E-cup kun je een D-cup bestellen. Zodra ik het binnen heb en het past zal ik wat foto's plaatsen.

Succes en thanks voor je complimentje!

:116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Tietie,

Moht je al besteld hebben bij VS dan ben ik benieuwd of je tevreden bent... Ik heb halverwege januari een grote bestelling bikini's gedaan bij Victoria Secret en heb tot op heden 1 broekje ontvangen. Inmiddels heb ik gemaild en gevraagd hoe het toh kan zijn dat het zo lang blijft 'liggen' bij Custom Service. IK kreeg als antwoord dat ze mijn geld terug konden storten of dat ik de bestelling opnieuw mocht doen. Ik heb gevraagd om de eerste. Laat dan maar zitten. Baal er wel van want het er zaten leuke spulletjes tussen... Wel heb ik nu een andere site gevonden, weliswaar een stukkie duurder, maar dan heb je ook wat: www.phax.be alleen daar is weer het probleem dat ik bijna geen enkel topje pas en je bijna alles als setje moet bestellen. Maar ik heb er wel al wat leuks vandaan dat me past.

Nu nog even geduld, morgen naar Bruno en aankomende zaterdag mijn piercings. Heb er zin in!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwww ook jammer van je setjes zeg. Ik heb niks meer besteld daar. Bij mij zat ook de helft op voorhand al in nalevering :wacko:

Ik ben benieuwd hoe je afspraak was.

Morgen piercen.........ik ben benieuwd wat voor moois ze er van maken, wel showen hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die patje

thnx ook voor je tip van phax.be. heb natuurlijk ff gesnuffeld, mooie stofjes en bedrukkingen, heel smaakvol :141: vond de prijzen meevallen, behalve 1 merk. jammer van die ieniemienie broekjes, ik ben meer een liefhebster van grote bikinibroeken, haha!

succes morgen met de gaatjes! je zult zien dat het meevalt, ben wel benieuwd of die van jou een keer echt droog worden

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sorry meiden,

Was gisteren pas laat terug, was vanauit Bruno nog naar Amsterdam en dar happie gegeten.

Bruno was super enthousiast haha!!! Ben ik zelf ook dus beiden met een BIG smile! :rolleyes: Echt leuk. We hebben nog na-foto's gemaakt en hij heeft m'n oortjes bekeken. Ik stond binnen 10 m inuten weer buiten. Jammer genoeg haha... Was leuk hem weer even terug te zien. Maar alles gaat zo goed dat ik eigenlijk geen vragen had aan hem. Ik heb m wel de groetjes gedaan van een aantal meiden op t forum en hem gezegd dat ik veel complimentjes heb mogen ontvangen de afgelopen maanden. Vond hij leuk om te horen.

HIj zei zelf nog dat hij de kans op kc klein inschat bij me. Had het zo moeten zijn dan had ik waarschijnlijk al een verharding gevoeld nu. Ik ben 3 maanden po en ze zijn qua vorm wel hoe ze blijven. Mijn littekens zijn heel mooi glad en niet meer zo rood, na nog wat maanden blijven er heel licht 2 witte streepjes over. Kortom; ik ben super trots! :109:

Vrijdag of zaterdag zal ik nog wat foto's plaatsen zonder piercings, erna met...

Want nu nog zaterdag piercen. Hum, heb er niet zo'n zin in... maar wil van die ingetrokken tepel af nu...

Liefs en tot snel,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed joh,dat jullie beide trots voor verlopig afscheid hebben kunnen nemen,met ene BIG smile :43::43::43:

we hadden ook echt niet anders verwacht natuurlijk,want ze zien er goed uit.

en fijn dat je arts ook kc niet verwacht,ook fijne gedachten natuurlijk erbij.

en dat piercen,snap best dat je nu even er tegenop kijkt,maar als je ze straks hebt,en genezen is,voelt het als van jezelf en ben je toch weer trots dat je ze genomen hebt,en ook tevens hopenlijk van je ingetrokken tepel af bent.

en nog wat,tepelpiercing staat ook nog is cool :101:

ben benieuwd naar je foto,s weer pat

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.