Ga naar inhoud

Deniseee : 21 maart 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb 10 februari een consult bij diana gabriels voor een borstvergroting!

Ik wil door Frans straten geopereerd worden , lees eigenlijk alleen  maar positieve reacties over hem alleen heb ik geen resultaten gezien..

Hebben jullie misschien nog wat te vertellen over Frans straten?

En ben zo bang voor de narcose:(iemand die me gerust kan stellen?

 

Liefs Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Spannend, je consulten!! Ben benieuwd wat ze je gaan adviseren :)
Rechtsboven zit een zoekbalk. Als je daar 'narcose' intikt (en het balkje ervoor op 'discussies' zet) dan zie je alle berichten die over narcose gaan. Toevallig is er recent een bericht geplaatst  dat de titel 'narcose' heeft, dus dat zul je dan zeker tegen komen :)

Veel leesplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum ...

Frans is een hele fijne chirurg ,en  zal je alles heel goed uitleggen .

Verder ben je in Kliniek Heyendael bij Frans en zijn team in zeer goede handen ...

Voor de narcose hoef je idd niet bang te zijn ....je bent zo onder zeil .

Ik heb dan wel geen bv gehad ..maar hij heeft een heel mooi buikje gecreëerd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook is er ergens een Frans straten topic waar alle boobs zijn verzameld!!  Heb je ze op een rij haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 11 januari door Frans geopereerd via Diana en ik ben heel tevreden. Vriendelijke kundige arts die prachtige borsten maakt. 

In de kliniek was iedereen ook ontzettend aardig tegen me.

Vanavond gaan mijn pleisters eraf dus hoop dat dat er ook een beetje mooi uit ziet. 

Bij mijn foto's kun je zien hoe lelijk mijn voorsituatie was en hoe het nu al is opgeknapt :0)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans is een hele fijne man. Ook op sociaal gebied heeft hij het e.e.a. dat anderen niet altijd hebben. Ik had een consult bij hem! 

Wat betreft de narcose, je hoeft er niet bang voor te zijn, maar houdt er rekening mee dat je achteraf goed wat dagen misselijk kunt zijn, of licht in je hoofd. Voorbereiding kan helpen.. wat dextro energie, een emmer in de auto enz. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames ik twijfel verschrikkelijk:blink:

Ik ben van de week op cconsult geweest  en we zijn op 450 uitgekomen (pc heeft dat goedgekeurd)..Maar nu twijfelde ik dus ben weer terug gegaan en 500cc gepast dat stond ook heel mooi en zou ook wel passen..maar ben nu weer bang dat dat toch te groot is en 21 maart word ik geopereerd  (Frans straten)

Ben1.73 lang en weeg 63 kilo en de omvang onder m'n borsten in 79 cm best slank dus..

Heb  nu een 75A en zou dan een 75E krijgen ongeveer.

Maar wil dus niet dat ik straks spijt krijg omdat ik heb toch te groot vind :unsure:

Heeft er iemand hier ook 500cc  of 450cc en dezelfde lengte enzo als mij?

Ik hoop dat iemand m'n twijfels kan wegnemen!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 1,75 en 67 kilo en heb eergister 500 cc high profile gekregen. Erg kort na de operatie nog maar heb foto's van t resultaat en t passen. Ik vond vrij weinig verschil zitten tussen de 400 en 500 die ik heb gepast. Toen op advies van de arts 500 gekozen.

mijn voor siutatie was wel anders dan die van jou, namelijk 75B/C

de sportbh die ik nu aanheb is een 80D. (Omvang onder mijn borsten is 78cm)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei DreamLou:

Hoi, ik ben 1,75 en 67 kilo en heb eergister 500 cc high profile gekregen. Erg kort na de operatie nog maar heb foto's van t resultaat en t passen. Ik vond vrij weinig verschil zitten tussen de 400 en 500 die ik heb gepast. Toen op advies van de arts 500 gekozen.

mijn voor siutatie was wel anders dan die van jou, namelijk 75B/C

de sportbh die ik nu aanheb is een 80D. (Omvang onder mijn borsten is 78cm)

Bedankt voor je reactie!

Hoe bevalt 500cc?  Vind je het niet te groot?

Pfff vind het zo moeilijk hahah!:unsure:

Ik vind grote borsten mooi maar het moet niet te groot zijn:P

Hoe kan ik foto's toevoegen?  Dan zal ik m'n pas foto's is toevoegen 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga binnenkort ook weer op consult om 400 te passen. Ik sta nu op voor 500 cc maar wil gewoon voor mijn eigen gemoedstoestand 400 passen :-)

dr. Nio adviseerde 500 en stiekem vertrouw ik daar ook wel op. Ben zelf 1,67 en 61 kilo. Heb nu een 70A. Foto's in m'n album. Lastig he dat kiezen? Sjucht.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was als de dooood dat t te groot zou worden, ik was namelijk al niet plat van mezelf, maar t is groot, maar niet te denk ik. Vooral wennen is het.

ik vond de keuze ook erg moeilijk, heb lang getwijfeld of t niet te groot zou worden.

Ok, ik had een bericht van BB toegevoegd over het plaatsen van een album, maar zie ent dat ze die zelf al heeft geplaatst :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey... Twijfel is heel normaal.. Hebben we allemaal wel last van denk ik.. Ik denk alleen niet dat 50cc echt veel voorsteld, en zou ik daarvoor gaan. Je gaat je geheid afvragen of het niet net iets mooier was geweest met die 50cc extra. En van wat ik tot nu allemaal via het forum geleerd en gelezen heb is dat bij 150 cc meestal een cupmaat gerekend word. Misschien is dat wat meer doorslaggevend .. Ik wilde in de eerste instantie voor 500 cc gaan.. Toen dacht ik.. Weet je ik hou van mooie grote borsten en ik ga gewoon vragen en passen voor 600cc .. En ehhhhh ik krijg 750cc hahahaha.. Tja dus wat zal ik zeggen .. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het altijd lastig omdat voor een ander te zeggen. Het hangt altijd van je wensen af natuurlijk. Zelf was ik als de dood om deze operatie te doen en achteraf te denken dat ik ze toch iets te klein vond. Mijn keus zou dus zeker die 500cc zijn. Het verschil van 50cc is niet heel groot en zou het zelf liever net iets groter hebben dan iets kleiner.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 500cc en ben er erg blij mee! Niet te klein en zeker niet te groot! Ik ben bijna 3 weken po en draag nu een sportbh maat 85D. Maar ben dus wel wat forser gebouwd dan jij. Mijn voorsituatie was een 80B/85A.

Heel veel succes met je keuze! Niet te bang zijn voor het aantal cc, als jij de maat tijdens het passen mooi vond, dan zul je er vast en zeker achteraf geen spijt van krijgen! Het is echt erger als je je boobies na de operatie te klein zou vinden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Grappig. Ik heb ongeveer dezelfde maten als jij. Ik twijfel zelf over 400 of 450. Ik ben 1 keer bij Nio geweest. Ik word sowieso door hem geopereerd. 4 mrt as al. maar om mijn laatste twijfels weg te nemen ga ik morgen nog een keer met hem praten en passen.

Ik denk dat ik bij 450 blijf. Is ook zijn advies. Ik vond het handig ook om hem foto's te laten zien van in mijn ogen mooie borsten. Toen riep hij"dan moet er echt wel 450 in';-) Maargoed..moet ook nog langs de anesthesie afdeling, dus combineer het.

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey deniseee,

ik heb niet zoveel ervaring als sommige andere dames hier, maar ik denk 450 of 500 dat dat niet een wereld van verschil gaat geven in eindresultaat ... ik zou zeggen, volg je hart! Vind je 'n beetje groter niet erg? Kies voor 500, heb je toch bang dat het net iets 'te' groot word, neem dan 450 .. Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welk merk gaat het? En waar gaat die 50cc naar toe? In de projectie of de breedste? En wat vindt jij mooier? Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

Ik ben 168, 56 kilo en 71cm onder de borsten. Ik deed het met een 75A en wat ik nu heb weet ik nog niet maar er is 450cc HP in gegaan en ik ben tevreden! Groot maar niet te. Ik zal zsm foto's plaatsen maar denk dat je 500 echt wel kan hebben. Verschil is niet ontzettend groot met 450.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 februari 2016om18:49 zei Deniseee:

Hallo dames ik twijfel verschrikkelijk:blink:

Ik ben van de week op cconsult geweest  en we zijn op 450 uitgekomen (pc heeft dat goedgekeurd)..Maar nu twijfelde ik dus ben weer terug gegaan en 500cc gepast dat stond ook heel mooi en zou ook wel passen..maar ben nu weer bang dat dat toch te groot is en 21 maart word ik geopereerd  (Frans straten)

Ben1.73 lang en weeg 63 kilo en de omvang onder m'n borsten in 79 cm best slank dus..

Heb  nu een 75A en zou dan een 75E krijgen ongeveer.

Maar wil dus niet dat ik straks spijt krijg omdat ik heb toch te groot vind :unsure:

Heeft er iemand hier ook 500cc  of 450cc en dezelfde lengte enzo als mij?

Ik hoop dat iemand m'n twijfels kan wegnemen!

Liefs.

Hoi meid,

ik ben 1.71cm en weeg 70kg

je kan mijn foto,s bekijken als je wilt om een idee te krijgen alleen had ik wel voor de operatie een slappe C cup en mijn omtrek is ook 79cm 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meende altijd dat ik een brede borstkas had met mijn 82 cm onder de borste. Op mijn eerste consult bij Diana Gabriels is 400 cc aangeraden.Nu ik jullie foto's zie twijfel ik heel erg of ik niet ook voor de 500 cc moet gaan. Ik heb nu  75B ( voorgevormd, met beugel en push up) weeg 72 kg  en ben 1,73. Wat denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.