Ga naar inhoud

Deniseee : 21 maart 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op Monday, March 07, 2016om16:55 zei 4mrt:

HoiHoi, 

 

Ben vrijdag geopereerd door dkt hupkens 450 cc ( geen hp), vind in mezelf te oud voor.

Weeg zelf 68 kg en ben 1.78 m, 37 jaar.

Foto van gisteren. 

Moet er ook even bijzetten dat ik al 2 kids heb en zelf een lege e cup had.

Succes!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi! Ik heb nu ook een c cup en ben 175 en 61 kg hoop dat die vN mij ook zo mooi worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend!!!!!  Veel succes vandaag!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Bruisend:

Spannend!!!!!  Veel succes vandaag!!!!

 

5 minuten geleden zei Nonky:

Succes en niet te zenuwachtig zijn! Xxxxx

 

11 minuten geleden zei jaino:

Succes vandaag 

Dankjulliewel  dames! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei jaino:

Alles goed gegaan? 

 

46 minuten geleden zei Eva86:

Hey! Ik hoop dat alles goed is gegaan! X

Hoi hoi! Ja het is allemaal goed gegaan gelukkig! Was zooo verschrikkelijk bang voor de narcose, maar achteraf echt niet nodig geweest haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames!

Heb sinds gister de borstband om, maar krijg nu een rare vorm in m'n borsten.. de onderkant word recht, niet meer mooi rond, net of ze platgedrukt worden :(

Wat moet ik nu doen? Dit lijkt mij ook niet normaal toch?

Er is ook ergens een filmpje over de borstband op t forum toch? Zou iemand die link kunnen geven? 

xx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De druk staat meer op de onderkant, ik neem aan dat je m gekregen hebt om je borsten te laten zakken? 

Dus geen paniek, de onderkant lijkt dan wat rechter te worden...omdat dan de prothese wat breder wordt geduwd denk ik...  Ik heb nog geen foto's hier gezien van echt vierkante borsten....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nonky:

De druk staat meer op de onderkant, ik neem aan dat je m gekregen hebt om je borsten te laten zakken? 

Dus geen paniek, de onderkant lijkt dan wat rechter te worden...omdat dan de prothese wat breder wordt geduwd denk ik...  Ik heb nog geen foto's hier gezien van echt vierkante borsten....

 

Ik zal vandaag een foto ervan maken, dan kan je zien wat ik bedoel.

Maar het is indd wat je zegt denk ik door de druk van de borstband dat ze zo worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei what ELSE:

Bedoel je deze film op youtube @Deniseee

https://www.youtube.com/embed/4bJuSB-6Xb8?feature=oembed" width="480">

Haha geen idee had het een keer voorbij zien komen dat er een filmpjevan was hoe je de borstband om moet doen, zal deze wel zijn indd haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nimphje:

k draag hem ook, maar merk hier niks van. De pc had tegen mij gezegd dat het was om te voorkomen dat de prothese zich verplaatst. Hoelang heb je ze al? Want ik draag de borstband van dag 1...

Grtz x

 

Ik kijk het even aan, ik doe mijn zo even af misschien dat het gewoon bijtrekt en het wel meevalt, anders bel ik gelijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames jullie zij ook nog maar net po hè! Vocht laat zich makkelijk wegduwen naar de plek waar t naar toe kan..de zijkant dus.

echt geen paniek, als j m op de goede plek hebt en niet te strak..

als ze blauw worden zit ie te strak...:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.