Ga naar inhoud

Chantelle : 7 maart 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lichtte vandaag mijn ouders in en toen ik aangaf dat ik waarschijnlijk op een f-cup zou uitkomen verklaarden ze me gek. En dat snap ik ook wel. Ik wil een volle d of misschien hoogstens een e. Niet te bol vanboven. Eerder mooi druppelvormig. Ik ben echt bang dat ze veel te groot gaan zijn...

ik twijfel om nog een extra consult aan te vragen maar dat is weer een uur rijden...

heb je ervoor nog voldoende tijd om de maat nog even te bespreken?

nog een vraagje; ik lees vaak dat het geld de dag zelf moet betaald worden, maar ik moet het 2 weken op voorhand overschrijven. Is dit normaal?

En dames mag ik jullie albums nog eens inkijken? Hebben jullie ook foto's met kleding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid hou er wel rekening mee dat borsten met protheses kleiner ogen dan natuurlijke borsten in de zelfde bh maat. Dus wil je die volle D of E hebben dan denk ik dat die F cup juist wel goed is. Het klinkt groot, dat snap ik. Toen ik bh's moest gaan kopen en op een G kwam viel mijn mond open. Toch zagen ze er echt niet zo uit en zeker niet met kleding. Natuurlijk als ik een spaghetti topje aan heb zie je dat ik een volle boezem heb ;), maar dat vind ik niet erg. Ik denk dat het belangrijk is dat je aan de Meyere nog even extra verteld dat je niet te veel bolling boven wil hebben. Een uhp zoals ik heb zou voor jou niet een optie zijn omdat die juist meer bolling geeft boven. Dat is juist iets wat ik meer wilde omdat het bij mij zo leeg was en ik de vulling ook echt kon gebruiken. Ik zal proberen om morgen een foto met kleiding te maken. Een extra consult kan geen kwaad, maar ik denk dat je het ook kunt zeggen met je gesprekje voor de operatie.

Wat betaling betreft. Ik kon toen kiezen om een bank betaling te doen of op de dag zelf contant betalen. Ik heb zelf gekozen om het contant te doen. Die 2 weken is misschien om een bepaalde veiligheid in te bouwen zodat ze ruim op tijd kunnen zien dat het op de rekening staat?

Heb je nog vragen, dan geef je maar een gil ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh weet je wat het is met die betaling bedenk ik me net! De prijs is omhoog gegaan, en nu zitten ze boven een bepaald bedrag.. Volgens mij was het zo, dat tot 3000 euro contant betaald mocht worden, maar aangezien de prijs daar nu boven zit, zijn ze verplicht een bepaald bedrag al vooraf binnen te krijgen.. Ooit heb ik dat ergens gelezen....

Voor de rest sluit ik me volledig bij Esmiralda aan!!
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esmiralda, bedankt om me toe te laten tot je fotoalbum. Je hebt een stevige boezem maar zo op het zicht lijkt het inderdaad geen g-cup. (Ik hoop maar dat je het kiet erg vind daarbij dit zeg). Een g lijkt zo buitenformaats terwijl ik jouw borsten mooi bij je lichaam vind passen. Ik stel mij bij g al eerder Lolo Ferarri borsten voor vandaar. :D

Dat stelt me toch wel weer wat geruster.

ultra-high zal ik inderdaad niet vragen. Ik heb zo het idee dat ik mijn borsten bij gelegenheid wel met een push-Up wat zal opduwen indien nodig. Maar wil niet constant een push-Up look hebben.

langs de andere kant is het weer stom om alsnog push-ups te moeten dragen na een bv dus dan toch maar gemiddelde bolling vragen? Wat is dat dan,gewoon high-profile? Of bepaald hij dat wel op basis van mijn meegebrachte foto's? 

vinden jullie nog wel genoeg mooie lingerie in zo'n grote maten? Ik kan niet wachten om eindelijk mooie lingerie te gaan kopen maar ben bang van vooral oma-modellen te vinden in zo'n grote maat.

Dan nog een vraagje: mag mijn partner bij het aftekenen nog mee binnen? En worden er voor en na-foto's genomen? Zo ja, krijg je die dan erna ook mee of kan je best zelf een fototoestel meenemen? Gaat het er dan nog relaxed aan toe of moet dan alles snel-snel gaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank ;) 

Lingerie in grote maten is in het begin even een uitdaging. Je moet in het begin wel een beetje zoeken naar wat voor jou borsten het beste zit, maar als je dat eenmaal weet heb ik geen probleem. Ik zal niet slagen bij de h en m of prikark en kom wel in de betere lingerie zaken terecht. 

Bij het aftekenen mag je partner er gewoon bij zijn. Die van mij heeft zelfs nog even een foto genomen hihi. de Meyere heeft voor foto's van mij gemaakt, maar eigenlijk geen na foto's. hoe dat zit weet ik niet precies. Ik vond het bij de meyeri er erg relaxed aan toe gaan. Had ook daarom helemaal geen zenuwen ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar betere lingeriezaken is geen probleem. Goed gerief moet in een goede verpakking haha. Dan weet ik weer wat voor bons te vragen bij men verjaardag, kerst, enz.

heeft demeyere je de voor-foto's dan ook nog bezorgd? 

En mocht je voor de operatie nog eens passen? 

Oh en nog een vraag: hoe lieten jullie de gewenste Boobfoto's zien? Allemaal uitgeprint of gewoon op telefoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb de voorfoto's die hij gemaakt heeft nooit gezien, maar ook niet om gevraagd. Ik heb mijn eigen voorfoto's al ;)

Ik heb niet gepast voor de operatie. Ik heb tijdens mijn consult gepast, maar geen voorbeeldfoto's laten zien. Natuurlijk had ik ze wel mee(printjes), maar niet laten zien omdat het gewoon zo goed ging het consult. Ik heb wel heel duidelijk proberen aan te geven wat ik wilde. Ik was juist heel bang dat het te weinig zou worden. Had liever een maatje meer dan minder.  Ik wist ook niet hoeveel ik precies zou krijgen, maar had er alle vertrouwen in dat het goed zou komen. Voor de operatie nog een gesprek gedaan en hem nogmaals extra aangegeven wat ik wilde en dat was voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb echt even wat peptalk nodig hoor. Ik ben opeens zo bang geworden. Soms denk ik echt waar begin ik toch aan. In gedachten zie ik mezelf al karikaturaal met gigaborsten a la lolo Ferarri. Wat is dat toch met mij? Moet ik doorgaan of afzeggen? Pfff zal ik gelukkiger zijn erna? Of ga ik me dan net schamen omdat mijn borsten te groot zijn? Ik wil echt niet dat iemand weet dat ik een bv heb gehad. Wil geen stempel om me gedrukt krijgen of dat ze over me gaan praten en ik hier in het dorp degene ben met de 'valse borsten'.

Hoop maar dat ik me niet elke dag zo ga voelen.

Eerst was ik het die ten allen tijde mijn man moest overtuigen en nu alles in kannen en kruiken is, datum gepland is en hij verlof heeft genomen in functie van mijn operatie begin ik zo hard te twijfelen dat hij tegen mij moet zeggen van het gaat goed komen...

nog zo'n twijfelkonten die achteraf super tevreden zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid het hoort er inderdaad bij. Koudwatervrees zullen we maar zeggen ;)

Het is natuurlijk allemaal heel onbekend voor je wat er zal komen en hoe het er echt uit komt te zien, maar meid het gaat echt goed komen! Kijk maar naar ons :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt een ver van mijn bed show. Ken persoonlijk ook niemand die een borstvergroting heeft laten doen (toch niet dat ik weet). Weet dus ook totaal niet hoe siliconen borsten aanvoelen, er echt uitzien, ed. Ok ik zie hier wel foto's maar dat is toch niet hetzelfde. Wat had ik graag gehad dat er op consult een soort levend model was met siliconen waar je echt naar kon kijken en aan kon voelen (ocharme het mens, het zal je werk maar zijn)... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje aan degenen die door demeyere geholpen zijn. Het consult deed me eerder denken aan een huisarts dan aan een kliniek. Demeyere in pak en er was ook geen aanmeldbalie of secretaresse wat ik enigszins wel verwacht had. Je moest gewoon wachten in de wachtzaal tot hij je riep en vervolgens langs een andere deur terug buiten omwille van de privacy. Is dat op operatiedagen anders? Is er dan meer volk? Verpleegsters in uniform zodat het meer kliniek-achting aanvoelt? Wanneer mag je man naar de uitslaapkamer en moet je dan ook langs de andere deur buiten?

helemaal anoniem is het toch niet want ik lees dat er soms al vrouwen aankomen terwijl de man van de vorige patiënt nog in de wachtzaal zit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Chantelle:

Nog een vraagje aan degenen die door demeyere geholpen zijn. Het consult deed me eerder denken aan een huisarts dan aan een kliniek. Demeyere in pak en er was ook geen aanmeldbalie of secretaresse wat ik enigszins wel verwacht had. Je moest gewoon wachten in de wachtzaal tot hij je riep en vervolgens langs een andere deur terug buiten omwille van de privacy. Is dat op operatiedagen anders? Is er dan meer volk? Verpleegsters in uniform zodat het meer kliniek-achting aanvoelt? Wanneer mag je man naar de uitslaapkamer en moet je dan ook langs de andere deur buiten?

helemaal anoniem is het toch niet want ik lees dat er soms al vrouwen aankomen terwijl de man van de vorige patiënt nog in de wachtzaal zit. 

 

Haha, nou, is wel grappig dat je het zegt, want ik dacht bij mijn consult ook: huh, zitten we nou gewoon in de hal van een huis? 
Maar ik was van te voren al bij D'hondt op consult geweest, en daar was dat ook zo.. In Belgie komt dat vaker voor..

Hij heeft 1 client tegelijk, en is natuurlijk de enige pc in zijn eigen kliniek.. Hij heeft dus ook niet echt een secretaresse nodig die de klanten opvangt.. De info die hij krijgt van de client, gaat in zijn tablet (toen tenminste) en dan heeft hij alles bij elkaar.. Oh ja, en een soort van dossier van papier...

Op de dag van de operatie, lopen er idd zusters rond, en die komen ook ff naar de ' wachtkamer' als jij al aankomt als de vorige nog op tafel ligt :)
Zij zorgen ook voor je..tijdens en na de operatie.

Je man zit op de gang, en die is idd niet anoniem, en die ziet waarschijnlijk ook de volgende binnen komen.. Maarja.. ach.. hij weet niet waar diegene voor komt.. Neus? boobs? schaamlippen? Of misschien is het wel een man voor en penisverkleining? ;)

Je man komt naar de uitslaapkamer als jij er al ligt, maar je loopt zelf naar je bed :P Je krijgt namelijk geen spierverslappers daar, dus je wordt wakker op de operatietafel, en dat herinner je je niet of misschien een beetje.. Dan zie je je boobs, wat je ook weer vergeet (bummer :45: ) en dan lopen ze met je naar je bed.. Daar word je vervolgens weer een keer of 6 wakker in haha...

En yep.. daarna heb je nog gesprekje aan zijn bureau, en dan ga je via de achteruitgang naar buiten hahaha. Ik vond dat echt lachwekkend, maar wel zo prettig, met die roze hals van de desinfectans, haar in de war en bril op, zonder make up :P

 

 

7 minuten geleden zei Chantelle:

Ja maar dat is ook zo raar. Ik zou erna ook geen wildvreemde mijn borsten laten zien laat staan aanraken :P

Ga je nog op terug komen :45:
Ik dacht ook: die ga ik niet laten zien.. En toen mijn schoonzus vroeg hoe dat nou was.. toen liet ik ze zien en voelen hahaha.. Je bent er gewoon zo trots op :P
Oke, ik zeg niet dat jij dat gaat doen, maar als je bij mij in de buurt zou wonen, en ik zou thuis zijn (en niet in spanje zitten heel de winter) dan zou ik zeggen, kom langs, je mag voelen haha. Echt, het boeit me totaal niet meer! (wat dat betreft dan.. want ik ga niet zomaar naakt rondlopen en zo.. ook niet zomaar iemand die ik ken mijn borsten laten zien, maar wel een vriendiin, of iemand die ik verder helemaal niet ken en alleen 1 keer zie vanwege de boobs :) )

 

 

7 minuten geleden zei Chantelle:

@best_boobie Jij hebt precies wel veel ervaring over borsten en het medische. Denk jij dat het bij mij met mijn voorsituatie mooi gaat worden? En moet ik 400 vragen of eerder 450cc om natuurljk uitziende borsten te bekomen?

Kan ik echt niks over zeggen.. Demeyere zal dat ook tijdens de operatie bekijken en je man/vriend mag gaan kijken tijdens de operatie. Daar is trouwens niks raars aan, want hij ziet echt alleen een tiet. Mijn man is een held op sokken hoor, maar dat vond ie echt niet eng.. Hij was verbaasd dat het zo 'normaal' was.. Hij zag alleen een tiet uitsteken tussen een heleboel groene doeken. Ik was nergens te bekennen :P

Het gaat om de breedte van je huidige borst.. Is de 450 te breed en ga je daardoor randen zien, dan zal hij kiezen voor 400.. Ligt echt aan jouw borst..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Chantelle:

Kan je eigenlijk best 1 of best meerdere voorbeeldfoto's meenemen? Ik heb wel mijn favoriet maar elke borst en uitgangspositie is natuurlijk anders...

maakt demeyere ook zo goed boobs na als plovier?

Ik zou er meerdere meenemen die je mooi vindt. Ik had er een heel aantal oogeslagen op mn iPad en Nio scolde er doorheen en op een gegeven moment gaf hij aan welke 'mogelijk' waren en ook wees hij aan dat bij 1 foto ik echt wel meer cc nodig zou hebben voor een zelfde resultaat, dat was mooi want ik vond die ook net te groot haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En stel je hebt maar 1 foto mee en zegt: nee dit kan niet, want die vrouw heeft een heel andere bouw oid dan zit je daar et je goeie gedrag en voorbeeldfoto, heb je er dus nog niks aan. Maar dat is mijn mening. Ik vond het erg geruststellend dat Nio een doto aanwees bij mij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens met dreamlou!

Maar.. Demeyere gaat geen borsten namaken zoals Plovier kan haha.. Demeyere is echt een man die JOUW borsten vergroot zoals ze nu zijn. 
Plovier houdt wel van een robbertje vechten binnenin, zeg maar :P
Klinkt heel stom, maar hij houdt gewoon van boetseren, die man.. Dat hoeft niet slecht te zijn, maar het is maar net wat je wilt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Chantelle:

Oh ik heb echt even wat peptalk nodig hoor. Ik ben opeens zo bang geworden. Soms denk ik echt waar begin ik toch aan. In gedachten zie ik mezelf al karikaturaal met gigaborsten a la lolo Ferarri. Wat is dat toch met mij? Moet ik doorgaan of afzeggen? Pfff zal ik gelukkiger zijn erna? Of ga ik me dan net schamen omdat mijn borsten te groot zijn? Ik wil echt niet dat iemand weet dat ik een bv heb gehad. Wil geen stempel om me gedrukt krijgen of dat ze over me gaan praten en ik hier in het dorp degene ben met de 'valse borsten'.

Hoop maar dat ik me niet elke dag zo ga voelen.

Eerst was ik het die ten allen tijde mijn man moest overtuigen en nu alles in kannen en kruiken is, datum gepland is en hij verlof heeft genomen in functie van mijn operatie begin ik zo hard te twijfelen dat hij tegen mij moet zeggen van het gaat goed komen...

nog zo'n twijfelkonten die achteraf super tevreden zijn?

Dit heb ik ook meid ben zo bang dat het te groot wordt en dat ik last krijg van me rug! Dat ik geen leuke lingerie meer kan vinden bij de hunkemoller of dat er mssn iets mis gaat pfff word er sago van maar uiteindelijk willen wij allemaal 1 ding de ene wat meer dan de ander. Wat zal ik blij zijn als het achter de rug is pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Akachanel:

Dit heb ik ook meid ben zo bang dat het te groot wordt en dat ik last krijg van me rug! Dat ik geen leuke lingerie meer kan vinden bij de hunkemoller of dat er mssn iets mis gaat pfff word er sago van maar uiteindelijk willen wij allemaal 1 ding de ene wat meer dan de ander. Wat zal ik blij zijn als het achter de rug is pfffff

Jij gaat naar nio zag ik maar hoe lang moet je nog wachten? Ik nog 1,5 maand. Lijkt een eeuwigheid! Zou soms zo even heel hard willen gillen! Aaaaaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen weet precies op voorhand perfect wat ze gaan krijgen. Bij mij zei hij gewoon tussen de 400 en 450cc (heb 430 gepast). Hij zei van zeker vbfoto mee te nemen van hoe bol ik ze wil. Ik neem dan aan dat hij foto van opzij bedoelde en de bolling bovenop. Maar van high of medium profile is niks gezegd. Is het altijd high-profile bij demeyere? Wordt er voor de operatie nog gepast? Ik ben gewoon om steeds veel controle over alles te (willen) hebben en ben zo bang om dit in handen te geven van een ander. Ben bang dat ik op voorhand niet genoeg heb aangegeven wat ik wil want tijdens de operatie kan ik me natuurlijk niet meer mengen. Tijdens een consult word veel gezegd en ik was zo overdonderd. Langs de ene kant denk ik van nog eens op consult te gaan maar het is zo ver en geraak hier niet zo makkelijk weg met de kindjes. 

Langs de andere kant denk ik hij is de professional en zal wel zien wat best bij me past...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Chantelle:

Jij gaat naar nio zag ik maar hoe lang moet je nog wachten? Ik nog 1,5 maand. Lijkt een eeuwigheid! Zou soms zo even heel hard willen gillen! Aaaaaah

Lijkt inderdaad een eeuwigheid! I know how you feel! Ik had 9 november mn consult en volgende week mn ooeratie, dus moest 11 weken aftellen.... Maaaar toch gaat t took wel weer snel, soms haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.