Ga naar inhoud

Welk merk van prothesen hebben jullie?


Evy9714

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik word 26/02/16 geopereerd door dr. Verdonck.

Ik ben vandaag nog eens terug bij hem langs geweest voor een 2de passessie omdat ik aan het twijfelen was over de maat en het merk.

Over de maat ben ik nu 100% zeker, het wordt een 300cc achter de spier.

Enkel over het merk blijf ik twijfelen....

Hij biedt 3 merken aan : Sebbin, Mentor en Motiva.

Alle 3 super goed zegt hij, alleen is Sebbin iets boller dan de rest.

Motiva zou natuurlijker zijn, beweegt met de zwaartekracht mee.

Welk merk hebben jullie?

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 21 januari geopereerd door dr Verdonck. Ik heb zelf ook mentor gekozen. Was een aantal maanden geleden op consult geweest, en toen had die alleen nog maar de keuze uit sebbin en mentor. Dus toen had ik eigenlijk voor mentor gekozen omdat daar ook veel goede reacties over waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evy, ik heb Motiva 295cc van Verdonck.

Gekozen omdat deze het zachtst zijn en de natuurlijkste vorm hebben.

Naar gelang het resultaat dat je wilt moet je het merk kiezen :)

Heb recent nog een foto gezet, 16 dagen PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Sebbin, 300cc dual plane. Geplaatst door Verdonck :)

Heb voor Sebbin gekozen omdat deze minder breed zijn maar wel meer projectie hebben dan bijv. 300cc Mentor.

En omdat dat beter bij mijn lijf ging, ben nogal smal gebouwd en wilde niet dat ze onder mijn armen hingen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evy, ik heb Motiva 295cc van Verdonck.

Gekozen omdat deze het zachtst zijn en de natuurlijkste vorm hebben.

Naar gelang het resultaat dat je wilt moet je het merk kiezen :)

Heb recent nog een foto gezet, 16 dagen PO.

Hey popie,

Ben juist eens door je foto's gebladerd en moet zeggen het ziet er heeeel mooi uit! :-)

Mag ik vragen van welke maat je komt?

Ik heb nu een grote Acup en in overleg met dokter verdonck ga ik voor 300cc gaan, omdat ik het natuurlijk wil houden, een maatje groter zou het al wat meer 'nep' doen lijken volgens hem...

Hey Evy, ik heb Motiva 295cc van Verdonck.

Gekozen omdat deze het zachtst zijn en de natuurlijkste vorm hebben.

Naar gelang het resultaat dat je wilt moet je het merk kiezen :)

Heb recent nog een foto gezet, 16 dagen PO.

Hey popie,

Ben juist eens door je foto's gebladerd en moet zeggen het ziet er heeeel mooi uit! :-)

Mag ik vragen van welke maat je komt?

Ik heb nu een grote Acup en in overleg met dokter verdonck ga ik voor 300cc gaan, omdat ik het natuurlijk wil houden, een maatje groter zou het al wat meer 'nep' doen lijken volgens hem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Mentor 315 cc, anatomisch.

Kon kiezen tussen Natrelle en Mentor. Voordelen van Mentor (minder kapselvorming) wogen niet op tegen Natrelle (minder plooivorming)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd een 75B gedragen, maar de laatste tijd was deze maar voor de helft gevuld.... volgens de maattabel van Hunkemöller kwam ik zelfs op een A cup uit....heb deze wel nooit gepast.

Nu heb ik dus 295cc rond full motiva ergonomix. Draag nu een sportbh 75D. Wat mijn uiteindelijke bh maat wordt weet ik nog niet, moet nog even wachten :).. ze veranderen nog.

Heb lang getwijfeld met de 315cc, tot de voorlaatste dag. Voor Verdonck bleek tijdens de operatie dat 295cc wel bijna de max was (nog groter zouden ze te nep gaan zijn, ik wilde natuurlijke borsten die in verhouding zijn met mijn lichaam)

Ben 1m59 en weeg 48kg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.