Ga naar inhoud

Joyce1985 : 5 juni 2010 : Dr.D" Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Zaterdag 5 juni was het dan eindelijk zover!! We zijn vrijdags teruggekomen van vakantie en gelukkig was ik daardoor niet zo heel erg zenuwachtig. Vrijdagnacht om half 4 thuis en om kwart over 12 werk ik geopereerd.

We zijn om 9 uur hier aangezien we ongeveer 2,5 uur moesten rijden. het was een lange rit en in de auto werd ik toch wel erg zenuwachtig, 6 uur van tevoren geen eten en drinken, dus was wel een beetje trillerig op mn benen. Gelukkig geen files op de weg dus we waren mooi op tijd, een halfuurtje van tevoren.

We mochten gelijk meelopen, nog even een gesprekje gehad met de vrouw van dr de Hondt over de formulieren die we moesten invullen over je gezondheid e.d. Daarna ging dr de Hondt alles aftekenen en was het tijd om afscheid te nemen. :( toen was het zover, ik mocht nog even naar de wc en toen bracht ze me naar een kamertje waar ik sloffen kreeg en de operatiekleding.

een paar minuutjes later kwam de anesthesist me ophalen en mocht ik op de operatietafel gaan liggen. Ik kreeg een infuus en iemand anders was bezig met een bloeddukmeter om te doen, het begon allemaal te draaien en weg was ik!

Het was heel erg raar toen ik wakker werd, het enige wat ik nog weet was dat het ongelofelijke pijn deed, ik was nog half aan het slapen en hoorde iemand naast me die schijnbaar ook net geopereerd was en heel vrolijk aan het praten was, toen dacht ik hoe kan dat nou!! ik kreeg echt geen woord uit mn mond, er rolde alleen maar tranen over mn wangen, zo'n vreselijke pijn had ik! :(

toen kwam mn mannetje en ik was natuurlijk heel blij om hem te zien.

Ik kreeg nog een spuit in mn bil tegen de pijn en iets later een paracetamol. Ik had het echt koud en toen deden ze zo'n warme luchtblazer tussen de dekens, dat was heerlijk, gelukkig ging het toen een stukje beter!

We hebben nog een hele tijd gezellig gekletst met de vrouw van dr de hondt, wat een super aardige en lieve vrouw. Toen het wat beter ging hielp ze me met uit bed komen en met de kleren aandoen. Ik voelde me alweer redelijk goed. Even later voelde ik me heel duizelig en bnegon helemaal te zweten, ik viel bijna flauw, dus kreeg snel een suikerklontje om mn suikerpeil een beetje omhoog te krijgen. waarschijnlijk kwam het omdat je natuurlijk niks mocht eten.

Nu nog de lange rit naar huis, daar zag ik wel een beetje tegenop, eerst nog even langs de apotheek om de medicijnen op te halen, opzich ging he toen we


l redelijk. Ik had enorme honger, dus even een broodje gegeten en toen werd ik misselijk ineens! bah! Had echt het gevoel dat ik moest overgevem, maar ik was er bang voor omdat ik dacht dat het erg pijn zou doen na de operatie. Iets later gingen we even stoppen bij een parkeerplaats even een frisse neus halen, maargoed het was heel warm buiten dus de misselijkheid werd alleen maar erger en ja hoor toen moest ik overgeven:s jammie lekker op de parkeerplaats haha...maargoed daarna ging het weer ietsje beter gelukkig, maar dat was helaas maar van korte duur, ben zo'n beetje ehele weg naar huis misselijk geweest , toen we thuis de auto uitstapte moest ik weer heeel snel rennen naar de wc. pfff..nou dit had ik dus niet echt verwacht dat ik me zo zou voelen.

 

Ik voelde me zo slap als een vaatdoek, dus maar even wat droge crackertjes gegeten met thee en dat ging gelukkig goed, thuis nog even gekletst en om half 11 naar bed gegaan.

Iets hoger in bed gaan lioggen met een extra kussen. en dat ging wel goed, om 3 uur werd ik wakker en het leek wel of er een vrachtwagen over me heen was gereden, een enorme druk op mn borsten. ik moest naar de wc en mn mannetje heeft me gelukkig geholpen om rechtop te komen, want alleen lukt je dat echt niet! Even naar de wc en toen ben ik maar op de bank gaan liggen, telefoon naast me zodat ik mn vriend kon bellen als er iets was!

nog even tv gekeken en daarna weer prpberen te slapen. l Daarna werd ik wakker van de honger dus even wat geeten en toen werd ik weer misselijk! pff.. voor mij even geen brood meer dus:S sóchtends weer overgegevenm..joepiee wat voel ik me toch lekker

!haha...maarja wie mooi wil zijn....';)

Tovh maar weer aan de droge crackertjes dan!

Sóchtends een nieuwe sportbeha aangedaan, schrok wel een beetje, ze zijn natuurlijk nog wel een beetje opgezet enzow, dus dan lijken ze ernom. maargoed als het goed is trekt de zwelling snel weg. Bn wel heel erg nieuscherig als de tape eraf is hoe het er dan uitziet! nog even een weekje geduld! eerst een weekje lekker rustig aan doen.

Ik ben iig nog steeds heel erg blij dat ik mn operatie bij dr de Hondt heb laten doen, je voelt je er meteen thuis en ze zijn zo lief en zorgzaam voor je! absoluut een aanrader voor iedereen die het overweegt om bij hem te laten doen! Ik heb al wel wat foto's gemaakt, zal is kijken of het me lukt om ze erop te zetten!:)

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Joyce,

welkom :)

wat leuk zo een uitgebreid verslag te lezen,je zit dan ook echt in je verhaal,top!

goed te lezen dat het super is gegaan.

ben wel net als de andere,enorm benieuwd welke plaatsing ,merk prothese en hoeveel cc,s er geplaatst zijn?

foto,s zijn ook leuk te zien,maar geen verplichting uiteraard :6:

beterschap

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ging even wat fout haha..

Ik heb McGhan 410 mm 280 cc anatomisch onder de spier gekregen.

Hiermee hoop ik op een c uit te komen.

Poehh ik heb wel echt vreselijk veel last ervan hoor, hebben jullie ook zoveel pijn gehad? Kan bijna niet slapen van de pijn. Is dat wel normaal?

heb geprobeerd een foto toe te voegen aan dit berichtje, hoop dat het is gelukt! en anders doe ik het van de week wel even in de gallerij zetten.

liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Das voor 't eerst dat ik hoor dat iemand op een zaterdag is geopereerd! Gefeliciteerd met je aanwinsten! :1bouncingboobs: Ziet er al heel goed uit voor wat ik kon zien op je foto's! :35: Hoop dat het met de pijn en de misselijkheid spoedig beter gaat, de eerste dagen zijn het ergste, dus nog effe doorbijten! :88: Laat je lekker verwennen en geniet ervan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff ja de eerste dagen zijn echt niet leuk! gisternacht( 2e nacht) was het echt vreselijk die pijn, en vandaag is het ineens een heel stuk beter, gek he? Maar ik hoop dat het snel beter gaat!!

Schrokken jullie ook een beetje van de maat toen je ze voor het eerst zag? zo gek om jezelf ineens met borsten te zien! Mn dochtertje is zo lief voor me! ze zag me voor het eerst en vind me helemaal zielig enzo...kleine meid snapt er niks van! Ik ben blij dat mn mannetje er is om voor haar te zorgen, zodat ik lekker de tijd heb om bij te komen.

Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer alles zo'n beetje kon?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Joyce :)

Voor je écht weer dingen mag gaan doen (en kan doen zonder pijn..) dat duurt wel 3 weekjes. Je hebt ook een plaatsing achter de spier. Dat is wat heftiger dan bijvoorbeeld bij mij voor de spier. Doe dus vooral lekker rustig aan! Laat je verwennen!

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat sinds vandaag echt al een stuk beter, heb net voor het eerst even buiten gewandeld en dat ging best goed. tuurlijk voel je het nog wel enzo, mn borsten reageerde gelijk op de kou, echt een heel vreemd gevoel hihi...

ik ben wel blij met het resultaat, ik kan het natuurlijk nog niet goed zien door de tape,maar ik den k dat als de zwelling is afgenomen dat ik dan erg blij ben met de grootte, net even een vestje eroverheen gedaan en het ziet er niet te groot uit, en dat wou ik ook niet! toch merk ik wel dat je te snel weer dingen gaat doen, ben best een druk persoon en altijd bezig met van alles, dus moet mezel;f echt dwingen om het rustig aan te doen;) hihi...

blonde dollie, zou ik jou foto's misschien mogen zien?? jij bent een maand geleden geopereerd zie ik,hoe gaat het nu met jou? Ben je blij met het rusultaat?

Marisjuh, voor jou begint het nu ook op te schieten he? nog iets meer dan een maandje, spannend hoor!! je zal wel niet meer kunnen wachten;)

hoelang hebben jullie vrijgenomen van je werk?

liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn meid dat je even lekker naar buiten bent geweest

Even lekker frisse neus hihi.

Dat lijkt me ook erg moeilijk, kan ook niet echt stil zitten en wil het liefst zo snel mogenlijk dingen doen :blush:

Tot wanneer moet de tape erom blijven zitten?

Nou ben benieuwd hoor!

Ja voor mij nog iets meer dan een maandje, en nu mag het wel opschieten hoor :blush:

Heel veel beterschap meid

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag mag de tape eraf, ben echt superbenieuwd!! hahah...kan me echt niet voorstellen hoe het eruitziet zonder de tape. Ben je er al helemaal over uit hoeveel cc je gaat nemen en voor of achter de spier? ik was erg aan t twijfelen nl over het aantal cc's. Was bang dat het te groot voor m zou worden, maar achteraf ben ik toch heel blij dat ik 280 cc heb genomen hoor!

liefs (K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Yasje! Dank je wel voor je berichtje:) Als ik wakker wordt, heb ik wel supererg last van spierpijn, of als je eventjes stilzit, maar meestal gaat het wel over als je een beetje beweegt..

Ik zag dat jij ook bijna aan de beurt bent! spannend meis! nog een maandje, je zal er wel naar uitkijken he? Ik heb er ook aan gedacht om het bij de bergmankliniek te laten doen, beviel het consult je goed?

en heb je nog meerdere consulten gehad?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi angelina! sorryy had jou berichtje even over het hoofd gezien :rolleyes:

Dank je wel voor je berichtje! jij ook al bij de bergmankliniek;) hihi wat grappig!! nog een paar maandjes!! Zijn er zulke lange wachttijden bij de bergmankliniek?Of heb je er zelf voor gekozen om het in augustus te laten doen? Spannenddd :126:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op naar vrijdag! Moet heel spannend voor je zijn dat kun je je boobs helemaal bewonderen ^_^

Hoe gaat het nu met de pijn? Kun je je een beetje vermaken?

Ik ben er ondertussen uit hoor meid :11:

Het gaat ronde Mcghan soft touch, medium profile, 325 cc voor de spier worden :63:

Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien!

Vind ze nu al erg mooi bij je lichaam passen meid

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh!

Dank je wel:D

Het gaat echt al stukken beter met de pijn!! Ik heb overdag nauwelijks nog pijn eigelijk, alleen van de tape die aan je lichaam trekt. Maar verder gaat het prima. Net even naar de stad geweest even wat dingetjes gekocht,

wel merk je dat je geopereerd bent hoor, snel moe enzo. Dus nu maar weer even lekker uitrusten! :62:

Wat goed dat je er helemaal uitbent nu! ben ook heel erg benieuwd hoe het bij jou gaat worden! spannend he? Zo raar want je went er zo snel aan eigelijk. In het begin vond ik ze best groot, maar nu ben k er al best aan gewend eigelijk! kan alleen niet wachten tot het vrijdag is en de tape eraf is! dan wen je er denk ik helemaal snel aan!

Op welke cup wil jij uitkomen?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Biebeltje

Hoi Joyce

ik ben nog vrij nieuw hier, en ik kwam vandaag nog eens kijken toen ik jouw operatieverslag zag. Ik word namelijk volgende maand geopereerd door Dr D'Hondt... Fijn om jouw verslag te lezen en om jouw foto's te zien! Zo kan ik me al levendig inbeelden hoe het er dan aan toe gaat gaan, want het blijft toch iets 'unieks' he...! En nu ben ik dus al een beetje voorbereid, bedankt!

Je borsten zien er inderdaad heel mooi uit, voor zover je het nu al kan zeggen! :35: , post je ook foto's vrijdag nadat de tape er af is?

Ik ben zelf ook heel benieuwd naar het resultaat van mijn borsten. Volgens mij zijn ze ongeveer te vergelijken met die van jou. Over de maat ben ik ook nog altijd aan het nadenken: hij stelde me 280cc of 320cc voor, maar raadde me de 208cc aan, omdat ik graag sport. Voor de geboorte van mijn twee zoontjes had ik een mooie volle C. De vorm van mijn borsten vind ik nog altijd prachtig, maar er zit geen volume meer in... En ik draag zo graag kleedjes en topjes! Ik wil dus ook niet te groot gaan, enkel wat meer volume. Langs de ene kant heb ik schrik voor 'te' groot en te onnatuurlijk, langs de andere kant heb ik schrik dat 280cc na enkele maanden toch wat minimaal zou kunnen uitvallen... Ik twijfel dus nog, hoewel mijn gevoel uitgaat naar de 280cc.

Zeg, je hebt echt wel veel pijn gehad zo te lezen, amai... Ik heb er wel een beetje schrik voor...

Wij hebben 12 dagen erna een feestje waar we naar toe moeten... Zou dat lukken denk je qua pijn / dingen doen? En zit je dan nog in je 'mega-opgezwollen-boobie - fase?? :131: Hihi... Want dan zal ik mijn nieuws niet moeten vertellen, dan zullen ze het wel zien zeker!!

Bedankt voor je fijne verslagen en tot snel!

Liefs

Biebeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce!

Fijn om te horen dat het goed gaat en dat je minder pijn hebt, ga zo door meid. Nog maar paar minder leuke daagjes maar daarna wordt het echt genieten van je :1boobs: .

Zijn er zulke lange wachttijden bij de bergmankliniek?Of heb je er zelf voor gekozen om het in augustus te laten doen? Spannenddd :126:

Ik heb er zelf voor gekozen. Ik kon al in juli geopereerd worden, maar door de onderbezetting kan ik pas in augustus vrij van mijn werk krijgen. Beetje jammer, maar goed, heb dan meer tijd om alles goed voor te bereiden.

Veel liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Biebeltje!

Wat leuk dat jij ook wordt geopereerd door dr de Hondt! en wat fijn dat je wat aan mn verhalen hebt gehad:)

Wat spannend voor je! welke datum wordt je geopereerd?

Ik zat in het begin ook heel erg in twijfelen of ik 280 of 245 cc moest nemen hoor, was ook bang dat het onnatuurlijk zou lijken of inderdaad te groot, het blijft toch heel lastig he! Op het moment dat je aan het passen bent voel je je ook niet heel erg op je gemak dus kan je ook niet op je gemakje kijken welke jij denkt dat het beste is.

Ik heb ook besloten om een borstvergroting te doen na de geboorte van mijn kleine meisje, ik heb 8 maanden borstvoeding gegeven, ervoor had ik een mooie B cup waar ik wel tevreden mee was. Maar erna is er echt niks van over gebleven:( Heb er echt 3 jaar overna gedacht en uiteindelijk toch besloten het te doen. Achteraf ben ik er heel erg blij mee dat ik het gedaan heb hoor, ookal heb ik best veel pijn gehad de eerste dagen. Je zal wel geschrokken zijn van mn verhaal;) hihi...maar het is echt bij iedereen anders hoor! Sommige hebben er helemaal geen last van! het ligt er gewoon aan hoe je lichaam erop reageerd. Bij mij vond ik het ergste de misselijkheid...is zo vreselijk, vooral omdat we 2,5 uur moesten rijden naar huis toe en het was warm buiten..pff..als ik daar nog aan denk! Waar woon jij? Moet je ook ver rijden?

Nu ben ik 4 dagen PO en het gaat echt al een heeeeeeel stuk beter met me, zoals je wel hebt kunnen lezen kan ik al een beetje op mn zij liggen met slapen en ik kan al veel meer dingen doen. het enige waar ik nog echt last van heb is van de tape, naja last gewoon een beetje vervelend trekkerig gevoel. En als je sóchtends wakker wordt, of na een middagdutje;) dan ben je echt helemaal stijf en voelt het als erge spierpijn. maar als je weer even in beweging bent, valt het allemaal heel erg mee!

Ik kan niet wachten op vrijdag hoor, het lijkt nu nog zo "niet echt "ofzo haha...door die tape enzo, net of het niet je eigen borsten zijn. Vrijdag zie je ze dan helemaal, ben heel nieuwschierig en ook wel een beetje bang.. dat het misschien toch niet zo mooi is als je had gehoopt ofzo..

Wat je zei over dat feestje, ik denk wel dat het kan hoor, ik ben nog maar 4 dagen po en het gaat al een stuk beter, denk dat het over een week al eeen heeel stuk beter gaat, of ze dan nog erg opgezwollen zijn dat weet ik niet, nu nog wel iig!! haha...

Heb jij het tegen veel mensen verteld? Ik niet eigelijk, alleen mn ouders en zus en een paar vriendinnen. Verder niemand. het lijkt me wel heel raar hoor als je mensen voor het eerst ziet na je bv die van niks weten of ze het zien enzo..

Nou meis, ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden en hoe jij het allemaal gaat ervaren!

Liefs Joyce :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Biebeltje

Hello meid!

Leuk, zo snel antwoord!

Mijn grote dag is 12 juli... Nog een dikke maand te gaan dus! Soms vind ik het zelf allemaal nog zo onwezelijk... Na de geboorte van mijn eerste zoontje hebben mijn man en ik het er al eens over gehad, over een borstvergroting. Maar de plannen zijn nooit concreet geweest, ook omdat we nog twijfelden voor een een tweede kindje. Onze jongste is ondertussen bijna twee, en over die borstvergroting is nooit meer gepraat.

Tot we enkele toffe topjes en kleedjes via het internet besteld hadden: ik trok ze thuis aan... en weg waren die borsten... :139:

Ik was daar zo van geschrokken (in die topjes en kleedjes zit een soort beha - zonder beugel - zodat je je eigen BH niet meer moet aandoen --> mooier! )maar ipv ze te ondersteunen, drukte ze hetgeen ik nog had helemaal weg... Helemaal pvv (platvanvoren) :124:

Natuurlijk kwam die borstvergroting snel terug ter sprake... Mijn schoonmama zei me: 'Als ik zo oud was als jij en ik dacht zo over mijn borsten, dan zou ik geen moment twijfelen!' En dat heeft de doorslag gegeven eigelijk! 3 afspraken vastgelegd: In de WK in Genk bij Dr Damen, hier in Turnhout waar ik woon bij Dr Meylemans en bij Dr D'Hondt in Tongeren. Bij deze laatste omdat ik er zoveel positiefs over gelezen had en zijn foto's spraken me enorm aan op zijn website. Hij was mijn eerst afspraak, en dat was zo fantastisch, dat ik de andere twee gewoon heb afgebeld.

De dag erna heb ik mijn datum vastgelegd: 12/7!

Ik denk dat alles op een maand tijd gebeurd is. Snel he. Ik lees dat sommige vrouwen er jaren mee bezig zijn, net zoals jij.

Soms twijfel ik nog, ik heb mooie borsten, moet ik daar nu echt in laten snijden? En moet ik daar nu echt zoveel geld aan uitgeven?

Maar dan denk ik weer aan die mooie topjes en kleedjes waar ik weer lekker mee kan pronken zoals vroeger... Mmmm... Was het al maar zover!

Gek genoeg heb ik het nog maar aan weinig mensen verteld. Mijn schoonmama was de eerste, en vervolgens mijn schoonzusje omdat ik met haar heel goed kan babbelen. En mijn beste vriendin, die weet het ook. Mijn mama en mijn zussen weten het niet, de rest van de familie en vrienden ook niet. Maar ik heb geen zin om het rond te bazuinen, het is iets privé. Daarom die gekke vraag wanneer die gezwollen boobs wat weg zijn! Hahaha!!

Ik zou het vreselijk vinden moesten ze me aanstaren en zich afvragen waar ik in godsnaam die ballonnen vandaan gehaald heb!! Hihi...

Misschien is het toch beter om het binnenkort te vertellen... Maar dan weet ik nu al dat ze op dat feestje ipv mij goeiendag te zeggen, dat tegen mijn borsten gaan doen!!!! Woehaaahaaaaa!!!! Niet te doen... Ik heb al beslist dat als ze nog altijd mega zijn, ik het feestje ga overslagen. Spaart ons ook een babysit uit! :131:

Vanwaar bij jij afkomstig trouwens??

Veel liefs

Biebeltje

x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.