Ga naar inhoud

Joyce1985 : 5 juni 2010 : Dr.D" Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

ooh ik zie het al,dat heb ik ook gehad,niet bij me dual plane,maar nu wel met de voor de spier plaatsing,ik was helemaal van gedachten dat me pocket te klein was gemaakt,maar dat is volledig weggetrokken,bij mij trok het weg op moment dat ik de grote indaling kreeg,en het is ook echt volledig weg,dus denk toch dat je het nog even moet afwachten :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

dank je wel voor jullie reacties. Ik merk echt dat mn rechterborst achterloopt op de andere. Zag net dat mn tepel ook een beetje dik is van de rechterkant heel raar...Is dat normaal? Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gehad? Ben nu 3 weken PO en heb de hele tijd veel meer pijn gehad in mn linkerborst. Rechterborst eigelijk helemaal niet. Gaat dat indalen ook gepaard met pijnscheuten enzo?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Had je ook last van een tepel die dikker werd? Vind het wel vreemd dat het zo ineens is gekomen, vraag me ecgt af wat het is:(

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ik ben 5 juni geopereerd voor een borstvergroting 280 CC achter de borstspier. Vanaf het begin is mijn rechterborst als iets voller en harder geweest. Maar sinds 1,5 week voel is mijn rechterborst gevoelig, vooral bij de tepels en ook een beetje pijnlijk als ik snachts op mijn buik lig. Maak me ontzettend veel zorgen, ben vanaf het begin al heel bng geweest voor kapselcontractie, en ik maak mezelf ook bang. Dus ik hoop dat er iemand antwoord zou willen geven op mijn vraag. Wat voel je precies als er kapselcontractie ontstaat en wat is er evt aan te doen? Overdag heb ik er geen last van, maar zodra ik mijn beha uitdoe, of het koud heb dan trekt het een beetje ofzo. Het is geen extreme pijn die ik voel als ik op mn buik lig maar het voelt ook niet fijn. Mn rechterborst is wel wat harder maargoed zoals ik al zei is dat al vanaf het begin eigelijk.

Ik hoop dat iemand me een beetje kan geruststellen:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik eens op na controle gaan bij je pc,

die weet het echt het beste te vertellen!

Je schiet er niks mee op als je hier gaat speculeren denk ik!

Jij was toch geopereerd bij D'Hondt?

Ik dacht dat je hier laatst al een topic over had? of zit ik nou verkeerd?

Liefs en succes ermee :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey joyce,

Mijn pc vertelde mij bij mijn eerste consult dat er nu iets nieuws op de markt is een medicijn tegen kapselcontractie moet je innemen als je denkt dat je dat begint te krijgen ik zou daar is naar vragen !! veel succes vrijdag !1

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten zijn 2 afzonderlijke 'operatiewonden' met elk een eigen herstel . Als je rechtshandig bent is 't normaal dat die borst meer 'te lijden' heeft .

Je bent niet na 6 weken 'genezen' , pas na een jaar , zeker bij plaatsing volledig onder de spier (ik heb dual plane). Net zoals jij was ik ook serieus bang voor kapselcontractie en dat is dan ook het eerste waarvoor je vreest wanneer je dénkt iets abnormaal te voelen .

Zelf kon ik voor 6 maanden PO niet eens pijnloos op me'n buik liggen en tot 10 maanden had ik her en der pijntjes (zoals stekende borsten / overgevoelige tepels bvb) . Meestal deed ik tot een jaar PO mijn sportbh aan om te gaan werken (nogal fysieke job) en dan ging het 's avonds beter .

Jij denkt dat je wel ver genoeg PO bent om alles te doen dat je ervoor deed maar af en toe roept je lichaam je een halt toe wanneer je teveel doet . Je borstspier is serieus gekwetst en dat duurt màànden eer dat geneest . Wanneer je je bh uitdoet is ook nog eens die extra ondersteuning weg .

Volgens mij maak je je zorgen om niks maar als je'r echt van wakker ligt en die borsten je dag beheersen , zou ik persoonlijk voor die 2,5u durende rit kiezen ... een huisarts heeft geen enkele evaring wat dat betreft en ik zou dus niet echt gerustgesteld zijn . Wél door reactie's zoals de mijne :38: . Niet iedereen walst door dat herstel alsof 't niets is hoor , volgens mij hoor jij bij 't clubje van moeilijke genezers net als ik :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou kunnen wat B-cupje zegt. Ik zelf genees ook moeilijker dan de rest. Heb 300cc achter de borstspier. Nu kan ik heel af en toe een mooie bh aan overdag maar s'nachts toch nog liever een sportbh aan en op andere dagen ook. Geeft een beter ondersteuning en dat voelt prettiger aan. Heb op dit moment geen rare steken meer in mijn borsten alleen de steken die ik daarvoor ook had tegen de menstruatie. Naja dat kan dus ook he. Als je je toch druk blijft maken over je borst zou ik er een lange rit wel voor over hebben. Al is het alleen voor die onzekerheid weg te halen.

Succes meid vrijdag.

Liefs,

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Ik ben wel weer een beetje gerustgesteld hoor!! B cupje dank je wel voor je lange reactie! je hebt ook helemaal gelijk, want het zijn idd 2 afzonderlijke wonde. Het enige wat ik dan raar vindt, is dat ik eerst geen last had van die borst en nu ineens wel. Maarja misschien moet ik het eerst die rust gunnen. Ik had al contact opgenomen met het ziekenhuis hier,met de afd plastische chirurgie en ze wouden ook wel ev en erna kijken, maar dan zou het pas in Januari zijn, belachelijk lang nog. Vandaar dat ze zeiden, neem eerst is contact op met je huisarts en evt kunnen ze wel een echo maken en als het dan spoed is kan ik eerder terecht. Ik ga er vrijdagh maar wel even heen, even kijken of hij abnormale dingen voelt en zowieso voor die echo.

@ bambie: van dat medicijn heb ik nog nooit gehoord, je weet toevallig geen naam? Ik d8 dat je kapselcontractie niet tegen kon gaan.

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

heey joyce dit is een heeeele late reactie haha was dit toevallig aan het doorlezen, over die medicijnen heb ik hier nog niks gelezen! weet ook de naam niet maar dkr maas vertelde mij dat toen en vind het wel vreemd dat ik er nog steeds niks over gelezen heb!! ben benieuwd hoe het nog is afgelopen met je borst? ben inmiddels zelf ook geopereerd en ben dus rechtshandig en mijn rechter borst is veel pijnlijker en harder/hoger :D

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.