Ga naar inhoud

Nonky : 15 maart 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij Kliniek Beaucare is het standaard dragen van een speciale BH met borstband, die je van de kliniek krijgt. Deze moet je tussen 4 en 6 weken dragen. nu 4 weken PO lijken mijn borsten al geheel op zijn plaats. Ik hoef de speciale BH niet meer te dragen, maar ik draag hem nog wel als ik ga slapen...voelt ook wel "safe", lekker op zijn plek!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit topic ook even volgen, ben ook erg benieuwd!

Ik ben nu 8 weken po en hoop ook dat ze nog wat zakken..

Zie hier op foto's bij sommige veel verschil na een paar weken.

Ze worden al wel een stuk zachter/soepeler, dat is al heel fijn!!

maar verder weinig verandering wat zicht betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil,zo graag foto's van het begin en een jaar later, ik krijg maar geen goed beeld!

Kelly4 en best_boobie hebben iig foto's van meer dan een jaar po

kelly is niet veel meer online, dus weet niet of je nog vriendjes kunt worden..

Nath58 heeft van een half jaar po foto's

Ik vind het zelf ook jammer dat je die bijna niet ziet, maar wel begrijpelijk!

En met die paar foto's kun je helaas nog niet echt een beeld vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal een dezer dagen nog eens foto's plaatsen

. ben nu dik 2 jaar po.

In het begin staat alles strak, ook bij wisselen, tenzij je sowieso al veel vel over had...

Hoe snel alles soepel wordt (dus je huid, niet je prothese) heeft vooral met de hoeveelheid vocht na de operatie on je borsten te maken, met de elasticiteit van je huid, met de zwaarte van je borst... Ach en zo zullen er nog wel wat dingen op te noemen zijn..

Het is vooral een kwestie van geduld :P

Dan die borstband... Sommigen hoeven hem helemaal niet. Anderen krijgen hem na een of twee weken en anderen direct na de operatie....

Waarom krijg je hem? Ik denk zelf dat daar verschillende redenen voor zijn maar dat deze niet allemaal zomaar toegegeven zullen worden door pc's.. Een reden kan zijn: hogere plaatsing van de prothesen, een strakke spier waardoor je tegendruk nodig hebt om de prothesen op z'n plaats te houden, een te grote pocket en hiermee zorgen dat prothesen toch op de juiste hoogte inkapselen en om veel te hoog geplaatste implantaten nog naar beneden te drukken ( wat ik toch vaak als kansloos zie... Of bijna kansloos)

Nonky, jouw borsten zijn niet te hoog geplaatst, die zakken vanzelf voor zover ik kan zien. Echter soms kiest een PC er toch voor om een handje te helpen met een band... Is ook waar de PC de voorkeur aan geeft.

Het is met een bv zo dat je vooral geduld nodig hebt.. Jah laten we daar nou toevallig nooit genoeg van te hebben ;)

Ik heb mijn boobs nu dik twee jaar en wat zijn ze zacht en soepel in vergelijking met het begin, maar ook in vergelijking met een half jaar po!

Ik heb ze dan wel voor de spier, maar draag altijd een BH, ook onder strapless kleding (wonderbra die geweldig ondersteunt) en mijn boobs zijn nauwelijks lager gaan hangen. Dus dragen van goede bhs is echt heel belangrijk. Al speelt je huid kwaliteit en elasticiteit natuurlijk ook een grote rol...

Keep calm ;)

Het heeft tijd nodig :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb heb gisteren even gespiekt bij jou maar dat deed me wel goed. Jij kwam ook flink gehavend uit de strijd, ik zag veel vocht en ook gehecht opzij. Het is wel fijn om dan te zien dat het flink bijtrekt. Ik moet nog zo wennen, ze zijn nog niet de mijne zeg maar. Dus ben natuurlijk enigszins ongeduldig maar heb wel goede hoop op een mooi eindresultaat. Die van jou zijn echt supermooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aardbei'ke... heb net even gekeken en ik vind dat jouw prothesen erg hoog zitten idd... Heb je geen band gekregen? En houd je je wel goed rustig?

Weet niet hoe je herstel verder is, want lees nog maar heel weinig hier op het forum, maar het is wel heel belangrijk, zeker als prothesen zo hoog zitten, dat je niet je ellebogen hoger dan je schouders heft, niet zwaar tilt en geen repeterende bewegingen maakt zoals strijken, dweilen stofzuigen enz..

Maar een band zou bij jou misschien niet overbodig zijn.. denk ik....

De bh zit vaker zo strak bij meiden, dus zou geen kwaad moeten kunnen.. Of het comfortabel is, is natuurlijk een tweede haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid, nee Dr vissers geeft nooit geen borstband, op die foto was ik nog maar 1 week PO misschien daarom ze nog zo hoog zaten?. met mijn ellebogen boven mijn schouders heb ik zeker niet gedaan :) zou pijnlijk zijn ook denk ik :) ik ga beetje afwachten en per week evalueren hoe ze gaan zakken, wanneer moeten ze op hun plaats zitten?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja, visser idd :)

Sja.. dan idd maar goed rustig houden.... Hoop dat ze ondertussen wat gezakt zijn..

Wanneer ze op hun plek zitten is niet te zeggen. dat is bij iedereen anders...

Na 3 maanden zie je wel ongeveer het eindresultaat. Dan zouden de prothesen zeker op hun plek moeten zitten.

Succes met niksen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de profielfoto is van vandaag en ik ga het indd elke week mooi opvolgen maar volgens mij zijn ze al wel gezakt, ale die indruk heb ik toch (y) niks doen? ik moet werken in het weekend, al ga ik natuurlijk wel opletten ;) ik ben niet goed in niksen MAAR ik let wel op wat ik doe bedankt voor de raad dames xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja.. niks doen is natuurlijk niet wat ik bedoel.. maar ik bedoel geen dingen doen die je niet mag doen...

Anders werk je het zelf in de hand. dat zou natuurlijk jammer zijn van je herstel :) Dat is wat ik bedoel :)

OOk ik zit niet graag stil, maar voor mijn boobs liet ik alles hoor. Dan maar even geen gestreken was, of gestofzuig. Ik heb het graag schoon en hubby doet het ook wel, daar niet van, maar ik zou het niet gedaan hebben. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik de enige vier weken in mijn leven die ik rustig aan moet doen, dan opeens vanalles was gaan doen wat niet mocht en ik daarna problemen zou hebben gehad :)

Maar goed, je zult ook vast wel opletten :)

Oh die foto's zijn dus van 1 week po.. Kan idd zijn dat het nu veranderd is.. stuur me maar pb als je nieuwe foto's plaatst anders, dan kijk ik nog eens als je wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja.. niks doen is natuurlijk niet wat ik bedoel.. maar ik bedoel geen dingen doen die je niet mag doen...

Anders werk je het zelf in de hand. dat zou natuurlijk jammer zijn van je herstel :) Dat is wat ik bedoel :)

OOk ik zit niet graag stil, maar voor mijn boobs liet ik alles hoor. Dan maar even geen gestreken was, of gestofzuig. Ik heb het graag schoon en hubby doet het ook wel, daar niet van, maar ik zou het niet gedaan hebben. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik de enige vier weken in mijn leven die ik rustig aan moet doen, dan opeens vanalles was gaan doen wat niet mocht en ik daarna problemen zou hebben gehad :)

Maar goed, je zult ook vast wel opletten :)

Oh die foto's zijn dus van 1 week po.. Kan idd zijn dat het nu veranderd is.. stuur me maar pb als je nieuwe foto's plaatst anders, dan kijk ik nog eens als je wilt :)

xx BB

Wat ben je toch altijd lief en behulpzaam! Vind ik leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi dames,

Omdat ik een poosje weg was van t forum hier even een korte voorstelronde. Ik ben Nonky, 47 jr en heb al een aantal jaar geleden, 2001, mijn eerste bv gehad. In 2014 gewisseld want ik hed ernstig kapsel vorming... Vanaf dag 1 hebben de oude protheses niet lekker gezeten. Het kapsel kwam denk ik door hormoonbehandelingen. Dus eindelijk in 2014 augustus een wissel. Helaas is er te weinig volume in gegaan waardoor mijn borsten niet goed zijn opgevuld. Ik ben geopereerd bij Velthuis. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een hersteloperatie volledig vergoed krijg wat ik absoluut supernetjes vind. Ik ben dan ook heel blij. En half maart gaan we dan voor de derde x onder het mes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meis.

Ik dacht echt dat na je wissel alles voor jou ook goed was

verlopen, maar wel fijn te lezen dat deze wissel vergoed

wordt.

En dat je dan eindelijk je droom boobs krijgt na alle complicatie's.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik haal je even omhoog ;) je plaatst zo geruststellende berichten hier op het forum.In je onderschrift staat half maart maar mogen wij ook de juiste datum weten.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank en alle andere dames, 

Bedankt, en natuurlijk mag je de datum weten. Als alles netjes verloopt word ik op dinsdag 15 maart geopereerd door Dokter van Selms in de Velthuiskliniek in Hilversum. Lekker naast de deur dat niet maar wat je ver haalt is lekker dus kom maar op.

Vandaag ben ik op gesprek gegaan bij weer een andere arts binnen de Velthuisklinieken. Het loopt niet lekker tussen mij en mn arts en dat is geen goede basis voor een operatie. Eerder was ik al bij dr van Tits geweest maar daar las ik weer wat nare  ervaringen over en zeg nou zelf, als je hoort dat een restaurant een slechte biefstuk heeft geserveerd dan sla je ff over....dus mijn keus ging uit naar dokter van Selms. En daar gaat een hele nwe wereld voor me open. dr van Tits was aardig maar deze dokter geeft me echt een supergoed gevoel. Goede antwoorden en adviezen gekregen. Het voelde zeer vertrouwd.

Na wat meten en kijken kwamen we uit op een ronde prothese, mentor, coh II, 650 cc, uhp. Hij gaf ook aan dat het draaien van een anatomische prothese veel groter is na een wissel. De binnenkant is een gladde holte. Als je voor de eerste x een bv doet kan het wel. Ook zei hij dat je na twee jaar het verschil niet ziet tussen anatomisch of rond, daar is een heel onderzoek naar geweest. Ook gaf hij aan om nu eerst een mammografie te laten maken voor de wissel, zodat er een nulmeting is. Ik was zowiezo binnenkort aan de beurt dus dat is een goed plan....auw..... En wat ook bijzonder is en wat geen van de vorige artsen aangaf is dat hij me graag elke vijf jaar wil controleren. Dat doet hij bij iedereen. Hij is de eerste die dit aangeeft!

Mijn borsten zijn breed, meer dan 15 cm, tepelstand verschilt iets(huh?) en de borstplooi tot tepel is 10 cm.....(o?) geen 8cm? In een wissel naar grotere maat zag hij geen enkel probleem,  je bent groot, stevig, genoeg weefsel, hoeft echt geen lift. Maar hij benadrukte dat dit niet voor eeuwig zou blijven zitten en dat er over 10 jr ofzo weer iets moest gebeuren. Ja, dat lijkt me logisch.

Nog even naar mn buik laten kijken, ja dat zou hij ook heel mooi kunnen maken, hoeft niet te reven , buikspieren top in orde. Ik weet niet of ik dat ook gelijk wil, lijkt me best veel.

over het herstel, dat is zo weer ok, ik denk twee weken.....? Ik hoef niks op te rekken, je hoeft ook geen drains. Jiehoe! 

Dus als datum nu 15 mrt als optie, nog ff de financiele toestand afwikkelen, velthuis intern dan. Endan! Yes! Ik zei tegen de comsulente wat een lieve man. Ja zei ze, ook altijd heel fijn om mee te werken. Straks heb ik lekker een paar mooie Selmpjes. Laat die zomer maar komen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.