Ga naar inhoud

Nonky : 15 maart 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nonky, ga binnenkort voor een wissel en meer cc bij de veldhuiskliniek. Ik heb last van kapselvorming wil graag ervaringen delen met dames die al eerder dit hebben meegemaakt.

Ik ga van 270 cc naar 370 of 410 dual plane.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ik krijg een prothese wissel ivm kapselvorming.

Nu heb ik mcghann 270 rond voor de spier, dit word 370 of 410 anatomisch dual plane.

Natrelle MX-410370 370gms 12.5cm 11.6cm 6.0cm

Of 410gms, ik laat het de chirurg beslissen tijdens de operatie.

Heeft iemand hier ervaring mee met deze protese, liefst foto's natuurlijk.

Ik wil een natuurlijk resultaat ben 185 cm omvang 85 , 85 kg.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang heb je je implantaten al?

Krijg je de OK vergoed?

Succes hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had eigenlijk al snel last na de eerste bv in 2000 van een plooi links, volgens mij heb ik in 2002 al kapsel gekregen. Eerst nog weinig en later veel meer. Twee jaar terug zelfs heel erg zeer geweest.

Ik heb lang gewacht met de operatie omdat ik echt bang ben. Maar na zwangerschap en heel veel kilo's aankomen en weer afvallen is alles zo veranderd....

Ik ben er nu klaar voor. Twijfel wel rond anatomisch, waarom, hoeveel....pfffffbeetje adhd....

Nu afspraak gemaakt 12 aug 370 gr anatomisch dual plane high profile.

Ik wil zo graag een voorbeeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames,

12 aug krijg ik bv bij de Velthuiskliniek. Ik heb oefeningen meegekregen om mijn borstspieren op te rekken voor de operatie om dat de plaatsing dual plane wordt. Ik heb nu protheses voor de spier.

Deze oefeningen moet ik eigenlijk 6 x pd doen. Ik kom er niet aan en vergeet ze ook vaak...druk druk druk.

Hoe is jullie ervaring hiermee? Krijgt iedereen deze oefeningen om te stretchen?ik lees er eigenlijk niks over in de forums. Ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Groetjes Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook dual plane, en geen oefeningen op voorhand gedaan. Ik heb helemaal geen pijn gehad in mijn borstspier (kon op 1 hand push-ups dus redelijk ontwikkeld ;-) ), ook pijnstillers niet meer genomen vanaf dag 2 PO, nu 5d PO en misschien iets of wat spierpijn-achtig gevoel. Denk dus dat je oefeningen mss wel kunnen helpen, maar geen ramp als je ze niet doet. Denk dat je gewoon geluk of pech hebt met al dan niet pijn hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de oefeningen die je moet doen, Laura mooijen zaal doet dit veel ism een fysiotherapeut , nieuwe ontwikkelingen voor minder pijn na dp OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren ook begonnen.. Word over 4 weken ook geopereerd.

Ik denk maar zo, gewoon doen, scheelt hopelijk straks wat pijn.

En vast patroon er in maken, ontbijt, lunch en diner. Eerst oefening en dan is het klaar.

Beter iets dan niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lower chest stretch: 4-6 keer per dag 20 seconden

  • Schredestand in de deuropening
  • Gebogen armen
  • Ellebogen onder de schouders
  • Handen plat tegen de muur
  • leun naar voren

Middle chest stretch:

  • Schouders en ellebogen in 90 gr

Upper chest stretch:

  • Schouders en ellebogen in 90 gr

En nog een aantal maar die moet je in de sportschool uitvoeren en is lastig uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies die oefeningen. Voorheen deed Velthuis Rotterdam dit in combinatie met een fysiotherapeut. Nu geven ze de oefeningen mee en het advies om te beginnen met arnicadruppels.

Alles blijkt te helpen aan een spoedig herstel. Ook weer dezelfde soort oefeningen om aan te sterken na twee weken.

Ik blijf het lastig vinden om het een aantal x per dag te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe 'heten de oefeningen. Oor in de sportschool'. Kan ik ze opzoeken en uitproberen :-) alvast bedankt!

Ik train 4 x pw. Doe krachttraining en ben zoals ze dat noemen atletisch gespierd. :-)stom om dat zo over jezelf te schrijven haha.

Maar wat ikke afvraag zullen mijn spieren niet 'te strak' staan ofzo? Kan dat überhaupt? Volgens de chirurg maakt dit niet uit. Iemand met ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door dokter Moojen zaal geopereerd en kreeg nadrukkelijk het advies om voor de operatie geen krachttraining te doen maar alleen maar die rek oefeningen. Juist omdat je spieren door krachttraining korter worden en door die oefeningen alvast wat langer waardoor ze sneller wennen aan het nieuwe volume na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nonky

Een BV blijft spannend ik begrijp volkomen met je wissel.

Een eerste BV is alles nieuw en kijk je er na uit, maar na een wissel heb je meer ervaring met alle pijn.

Met mijn tweede BV was een lekkende prothese ontdekt alles verwijderd en de pijn viel achteraf mee.

Succes meis op 12 augustus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.