Ga naar inhoud

Nonky : 15 maart 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Het zal uiteindelijk achteraf wel meevallen maar het blijft spannend....

Al heb ik het idee dat er ook veel meiden zijn die het gewoon ff doen?!

Brdankt voor je reactie Ank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Nonky! Ik heb aankomende dinsdag een BV. Eerste keer!

Tot nu toe slaap ik nog wel goed, maar droom wel elke dag over borsten. Denk ergens toch bang dat het niet wordt zoals ik wil.

We gaan er voor!! En we zijn in goede handen:D Ben erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meni, ja ik heb het advies om arnica druppels gekregen via Velthuis Rotterdam.

Ik krijg wel wat verwarring van al die verschillende adviezen....

@djem248, vraag aan Frans hoe hij daar tegenover staat. Ik moet de oefeningen 6 x pd doen...ben blij als ik drie x haal......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt wel als heel weinig als ik naar je lengte en gewicht kijk. Sowieso als je ze achter de spier zou doen (ik weet niet waarom je voor voor kiest) lijken ze sowieso al een stuk echter.

Volgens mij gaat ze van voor naar achter de spier omdat ze van rond naar anatomisch gaat.. Een pocket waar een ronde prothese in gezeten heeft, daar kan niet zomaar een anatomische ingezet worden..

De breedte van de prohtese lijkt idd niet erg breed voor gewicht en lengte, maar de projectie is toch heel mooi :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 270 cc en daarmee al een D cup. Nu krijg ik wel dual plane. Ik wil bewust geen hele grote protheses, pas nu al haast niks door mijn lengte en ik hoop dat dit goed genoeg is.

Moet toch vertrouwen op de kundigheid van de chirurg. Bovendien heb ik al een hele uitgerekte huid door zwangerschap, hij was bang dat het anders teveel zou gaan hangen in de komende jaren.....dat moet ik ook niet hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ik kan melden dat het steeds iets beter gaat. Nog veel vocht in de borsten maar kan nu zelf douchen en de borst laten hangen. Links is meer gekwetst dan rechts en dat zie je ook. Ik zie ook dat het veranderd, positief dan.

Dinsdag as ben ik twee weken PO. ik heb goede hoop dat het mooi komt. Volgens mijn arts hoeft kapsel niet terug te komen, ik hoop t maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nonky.

Fijn te lezen dat het iets beter met je gaat,ik heb zoiets zelf ervaren maar dan met een lekkende prothese.

Die borst was ook veel gevoeliger.

Ik wens een goed herstel met een mooi resultaat.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkende prothese, ook zo' n nachtmerrie....ikmwas er bang voor, dat was ook het eerste wat ik vroeg aan de arts. Wonder boven wonder bleek ie no goed te zijn. Als je nagaat dat er vanaf dag 1 een vouw in heeft gezeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees eigenlijk geen goed nieuws verhalen over dames die een wissel hebben gehad vanwege kapselvorming die daarna ook geen last meer hebben gehad daarvan.

Zoals ik begrijp komt het steeds maar terug.

Mijn chirurg gaf aan dat het niet hoeft terug te komen terwijl ik hier ook lees dat er artsen zijn die aangeven dat het drie x zo grote kans is dat het wel terugkomt. Ervaringen zijn van harte welkom! De negatieve heb ik veel gelezen ben eigenlijk op zoek naar de succesverhalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd vertelde mijn chirurg ook dat als je kapsel krijgt

, 90% kans hebt. Dat het terug komt.

Dit zie /lees je ook als je Googled..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.