Ga naar inhoud

Vreselijk pff


Cccgg

Aanbevolen berichten

Op Thursday, December 17, 2015om20:49 zei best_boobie:

Als je idd voor het zicht een E/F wilt.. dan denk ik ook dat je de 700 het beste kunt nemen..
Wil je beha maat E/F dan is 600 beter.. Maar het is idd zo, dat op een enkeling na, de meesten spijt krijgen van het nemen van de kleinere prothese...

Het beste is om bij Nio zelf nog te gaan passen.. Ik vind rijst echt geen goede indicatie geven... (als ik eerlijk ben)

Verder weet ik niet of het een optie is om op de website van bergman, zo een 3d visualisatie te doen? (crisalix)
Maar dan moet je niet naar het aantal cc kijken, omdat ze daar met een ander merk werken, maar naar dezelfde verhouding breedte projectie...

xx

Best-boobie, zou jij eens bij mijn profiel willen kijken? Wil graag uitkomen op volle c eventueel D. Heb nu kleine 75 b. Passessie was 350cc. Arts is dr. Straten.  Mentor rond dual plane. Denk je dat ik daar mee uitkomt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Daantje73:

Best-boobie, zou jij eens bij mijn profiel willen kijken? Wil graag uitkomen op volle c eventueel D. Heb nu kleine 75 b. Passessie was 350cc. Arts is dr. Straten.  Mentor rond dual plane. Denk je dat ik daar mee uitkomt? 

qua zicht een C/D of qua bh maat?
Daar zit namelijk wel wat verschil in :)
Een E in bh, is vaak een Volle C, of redelijke D (afhankelijk van hoe het bij jou valt) qua zicht.

350 cc heeft namelijk (als het tenminste om de high profile gaat?) een projectie van 4,9 cm en normaal gezien zou je dus in bh wel uitkomen op een 75E/F (afhankelijk van de grootte van je huidige B..)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

qua zicht een C/D of qua bh maat?
Daar zit namelijk wel wat verschil in :)
Een E in bh, is vaak een Volle C, of redelijke D (afhankelijk van hoe het bij jou valt) qua zicht.

350 cc heeft namelijk (als het tenminste om de high profile gaat?) een projectie van 4,9 cm en normaal gezien zou je dus in bh wel uitkomen op een 75E/F (afhankelijk van de grootte van je huidige B..)

xx BB

Thanks, bedoelde inderdaad qua zicht. Dacht nog dat ik alle info neergezet had haha. Ben nu aan het spelen met bh's over elkaar en weet dan goed wat ik wil qua zicht. Denk dat ik het zo ook maar aan de pc laat zien. Dan zal hij wel weten hoeveel cc erin moet. Nogmaals dank voor je reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cccgg:

Ik mag 18 februari wat gaat t snel word 600 ik ben maar 167/ 53 kilo en ben nooit dik geweest enzo en ruime 75B gaat dus wel n F worden denken de meeste

Hey ik denk dat 600cc een goede keuze is nog maar 12 dagen he dan ben je aan de beurt :-) ik ga aanstaande maandag 600 cc passen bij Nio. Heb ook een 75b veel hang na 3 kids en borstvoeding we zien wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd bij twijfel gewoon passen en kijken tijdens de possessie wat jij mooi vindt en daar voor gaan!! Ik zou niet te veel afgaan op andermans foto's want 1 niet dezelfde bouw 2 moment opname bewegend/ real life is het toch anders en 3 de hoek waarin een foto wordt genomen zorgt voor optisch bedrog. En hoe weet jij nou of dat bij de foto's speelt of niet? 

Soms zie ik borsten en dan denk ik wauw die zijn echt huge. Kijk ik later, zie ik niet alleen een boob shot maar ook de buik schouders nek en armen er bij. Ja dan ziet het er toch al anders uit. 

Pak maar ieder voorwerp. Een ballon, je telefoon iemands anders borsten. Ga eens van een afstandje kijken, normaal formaat. Ga er nu eens met je neus boven op zitten? Ja dan is het een stuk groter.

Dus ga tijdens een passessie aan houden wat jij het mooiste vindt voelen en staan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.