Ga naar inhoud

Vreselijk pff


Cccgg

Aanbevolen berichten

Dan toch maar wéér n topic

Omdat er genoeg andere zijn met t zelfde

Gekozen voor 700 dat werd t wist t zeker bij de pas sessie

Nu veel gelezen en gezien hier op t forum en nu twijfel ik zo..

Denk dat t toch 600 word is t verschil groot?

Help bij veel vind dat ik dat de passessie minder groot lijkt als de foto's erna of komt dat omdat t foto's zijn..

Pff! Echt vreselijk dit zeg .. Dan toch maar weer naar Amsterdam?? Nog keer passen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je twijfelt zou ik toch nog eens een passessie doen!

Heb je vorige keer foto's meegenomen van hoe je ze wil?

Jaa maar niet laten zien helemaal vergeten

Nio zei word E/F dat is ook wat ik wil! Maar meide hier zeggen dat hij daar slecht inzicht oo heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal even de maten onder elkaar zetten voor je, tussen de 600 en 700 cc.. Je zult zien, dat er bij 600 en 650 alleen maar een verschil is in breedte, en dat de 700 tussen die twee in zit qua breedte, maar dan weer meer projectie heeft...

Ik zou me niet te bang maken, echt niet.. Maar ik zet wel ff de maten onder elkaar.. kun je zelf ff kijken wat ik bedoel:

600 cc is 13,1 cm breed en heeft 6,4 cm projectie

650 cc is 13,6 cm breed en heeft 6,4 cm projectie

700 cc is 13,4 cm breed en heeft 7,1 cm projectie

Wat was ook alweer jouw voorsituatie? Welke maat? Ik wil ook nog wel eens een gokje wagen anders... Weet niet of ik dat al ooit gedaan heb bij jou?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal even de maten onder elkaar zetten voor je, tussen de 600 en 700 cc.. Je zult zien, dat er bij 600 en 650 alleen maar een verschil is in breedte, en dat de 700 tussen die twee in zit qua breedte, maar dan weer meer projectie heeft...

Ik zou me niet te bang maken, echt niet.. Maar ik zet wel ff de maten onder elkaar.. kun je zelf ff kijken wat ik bedoel:

600 cc is 13,1 cm breed en heeft 6,4 cm projectie

650 cc is 13,6 cm breed en heeft 6,4 cm projectie

700 cc is 13,4 cm breed en heeft 7,1 cm projectie

Wat was ook alweer jouw voorsituatie? Welke maat? Ik wil ook nog wel eens een gokje wagen anders... Weet niet of ik dat al ooit gedaan heb bij jou?

xx BB

Lief van je dankjewel

Ik ben maar 53 kilo , 1,67 en maat 70/75 B .. Heb maximixer 70c maar telt niet mee haha

Heb nog nooit geen kindje gehad en ook niet dik geweest of want dan ook dus ben echt heel slank en n strakke huid vandaar ook de dual plane..

Ben benieuwd wat je zeg ik neem ze 100% gevuld euro siliconen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er zit een cupmaat verschil tussen 70 en 75 b hihi... Dat maakt het niet makkelijker...

Heb je anders een voor foto die je me privé kunt sturen?

Wil je graag helpen maar dan is het beter om wat specifiekere info te hebben.

Xxx BB

Door die maximizers weet ik t niet .. Heb 75B denk ik ..

Lief van je stuur alleen geen foto's wil graag ongeveer n F denk .. Wat denk jij?

700 is bij veel mensen die helemaal plat zijn al n G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 70F/75E met 450 cc (high profile)

Ik kwam ook van een 75B (al had ik dat idd ook bij de maximizers, en was de omvang daarvan te groot, dus moest eigenlijk voor een gewone bh een 70B hebben, maar dat wist ik toen niet)

Wil je dus in bh maat een 75F, als je van 75B komt, dan zul je ongeveer moeten uitgaan van een projectie rond de 6 - 6,5 cm....

In dat geval zou de 600 cc dan de beste optie voor je zijn...
Ik kan echter geen garanties geven, want ik ben ook maar een leek, maar dit is wat ik denk... en ga anders nog eens passen bij Nio.. of overleg het nog eens met hem (kan ook via email hoor ik vaker)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 70F/75E met 450 cc (high profile)

Ik kwam ook van een 75B (al had ik dat idd ook bij de maximizers, en was de omvang daarvan te groot, dus moest eigenlijk voor een gewone bh een 70B hebben, maar dat wist ik toen niet)

Wil je dus in bh maat een 75F, als je van 75B komt, dan zul je ongeveer moeten uitgaan van een projectie rond de 6 - 6,5 cm....

In dat geval zou de 600 cc dan de beste optie voor je zijn...

Ik kan echter geen garanties geven, want ik ben ook maar een leek, maar dit is wat ik denk... en ga anders nog eens passen bij Nio.. of overleg het nog eens met hem (kan ook via email hoor ik vaker)

xx BB

Nio zei 700 word E/F zonder dat ik wat had gezegd maar veel zeggen dat hij er vaak naast zit .. Wat is t moeilijk he

Denk hoe zeker ik ook was van me 700 dat t toch 600'word .. Wil over een tijdje ook n kindje en dan worden ze vaak nog groter.. Moeilijk pff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat 700, bij een voorsituatie met een 75B, groter wordt dan een E/F.. maar dat is qua bh-maten he!!
Het gaat er wel uitzien als een E/F.. Maar in bh zal het groter worden idd, richting G...

De keuze zul je helaas zelf moeten maken, en als ze te groot worden is ook zonde... Dus je moet er idd goed over nadenken.. Wil je voor het zicht een E/F? Of wil je dat in BH?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat 700, bij een voorsituatie met een 75B, groter wordt dan een E/F.. maar dat is qua bh-maten he!!

Het gaat er wel uitzien als een E/F.. Maar in bh zal het groter worden idd, richting G...

De keuze zul je helaas zelf moeten maken, en als ze te groot worden is ook zonde... Dus je moet er idd goed over nadenken.. Wil je voor het zicht een E/F? Of wil je dat in BH?

xxx

Het zicht zeker een E/F siliconen oog altijd kleiner te klein is ook een rot gevoel vind t vreselijk... 100 cc verschil en word er gek van

Dankjewel voor je berichtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je idd voor het zicht een E/F wilt.. dan denk ik ook dat je de 700 het beste kunt nemen..
Wil je beha maat E/F dan is 600 beter.. Maar het is idd zo, dat op een enkeling na, de meesten spijt krijgen van het nemen van de kleinere prothese...

Het beste is om bij Nio zelf nog te gaan passen.. Ik vind rijst echt geen goede indicatie geven... (als ik eerlijk ben)

Verder weet ik niet of het een optie is om op de website van bergman, zo een 3d visualisatie te doen? (crisalix)
Maar dan moet je niet naar het aantal cc kijken, omdat ze daar met een ander merk werken, maar naar dezelfde verhouding breedte projectie...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties helpt echt!!

Nio zei wat je ziet is wat je krijg en vond t geweldig t komt door dat rijst van laatst dat ik dacht omg wat is dit nou! Zo groot?

Klopte gewoon niet kan echt niet .. Maar als ik op dit forum 700 zie denk ik soms super en soms oh nee .. Gewoon door de voor situatie enzo, en lichaams verschillen natuurlijk

Blijft een moeilijke keuze he ! Vraag me alleen nog 1 ding af , door voor situatie enz. Is de maat bij iedereen anders maar 700 bij nio oog toch bijna bij iedereen als passessie t zelfde??

Bedanktmeide

Ik zou gewoon voor de 700 cc gaan,dan kan je jezelf niet voor je kop slaan achteraf als je ze toch te klein vindt...

Over het algemeen willen de meeste meiden toch wat groter achteraf gezien zoals je zelf ook al wel gelezen zal hebben hier.

Geloof me maar,het went ECHT snel!

X

Jouwess zijn moooooi!!

Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
7 uur geleden zei DreamLou:

Ik zie net een foto voorbij komen van Jennifer120884 die heeft ook  700 cc zag ik.... Ziet er niet mega huge uit, eigenlijk.

Ja zij heeft mooie tieten man zo iets wil ik zeker maar dat is echt de max meer niet heb ongeveer dezelfde postuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 19 januari 2016om23:31 zei Akachanel:

Zelfde dilemma hier... Heb je al een beslissing genomen? Wanneer is je boobday? Pffff ik denk dat ik nog effe ga om te passen ben echt bang voor 700cc

Ik mag 18 februari wat gaat t snel word 600 ik ben maar 167/ 53 kilo en ben nooit dik geweest enzo en ruime 75B gaat dus wel n F worden denken de meeste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.