Ga naar inhoud

hoeveel slinken na bv?


Aanbevolen berichten

hey Evelien

Ik heb toch ook wel last hoor van dat slinken,

en veel dames hier hoor hihi,denk je dat je heel wat krijgt

en verlies je een hoop doordat die zwellingen afnemen,balen :( .

Mijne waren in het begin best groot,heb ze voor de spier en nu zeker wat minder,

maar ze zijn nu wel voller door het zakken.(ben er nog niet helemaal uit

wat ik ga doen voor eventueel meer cc's te gaan nemen)

Ze zijn zeker 10cm minder in omtrek geworden helaas nu met 5 weken PO en hoeveel het

je uiteindelijk gaat kosten is denk ik bij iedereen verschillend,hoe je ze geplaatst hebt.

groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé,

Bij mij net omgekeerd.

Mijn boobs zijn 15 cm bijgekomen tot nu toe. Die cm zij er vooral bijgekomen na het verwjderen van de bandage en de drie weken daar opvolgend. Nu worden ze nog een beetje voller.

Ik heb ze wel achter de spier. ik denk dat deze int begin altijd wat platter zijn daardoor.

gr poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja denk idd dat ze achter de spier wel wat groter worden aangezien je spier zich wat moet uitrekken natuurlijk.

ben wel bij dat die voor de spier wat slinkt (begrijp dat het voor andere niet zo leuk is natuurlijk) maar ik wou een kleine D dus een F-cup vind ik nu wel beetje teveel van het goede haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder nog dames die voor de spier hebben gekregen? vind het allemaal erg lastig, vooral op de amerikaanse sites word er veel 400 a 450 gebruikt maar dat ziet er helemaal niet zo groot uit..

slinken ze echt nog tot 6 weken PO? of is de meeste slinking echt al na de 1ste week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heey meiden,

Wat een leuk topic ^_^

Ik heb dual-plane en ben nu bijna 5 weken PO

Ik ben van 89 cm naar tot nu toe 93 gegaan dus zeker gegroeid :D

Ik denk wanneer je ze voor de spier hebt dat het er vooral aan ligt of je huid helemaal is meegerekt? :56:

Maar ik hoor toch dat je echt 3 maanden moet wachten tot je zeker weet dat alles helemaal goed is :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angel,

Heb net je foto's nog eens bekeken, vind ze er persoonlijk groter uitzien dan in het begin! Denk dat je er gewoon aan gewend bent geraakt aan de grootte, dan denk je dat ze kleiner zijn geworden maar is het in werkelijkheid niet zo. Ze zijn in ieder geval heel mooi hoor meid! :33:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd , je wordt aan de grootte gewend :rolleyes:

Je vocht en zwelling is weg , ze zijn al een stuk ingedaald , je huis staat minder gespannen enz. ...

Ik denk soms ook wel eens 'verdekke , ze zijn zo klein geworden' en dan doe ik me'n bh aan en die past nog steeds hetzelfde :wacko: Ik had daags na de bv dezelfde maat als nu , dik 2 jaar verder , hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn eerste bv voor de spier gehad en ben wel een jaar bezig geweest met het hele slinkproces.

Nu 4 p.o, niets qua omtrek in cm geslonken, eerder ietsiepietsie voller (millimeter werk hoor)et dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bij mij is het nu 5 weken geleden en moet nog steeds iedere ochtend even voelen of het er allemaal nog zit, haha.

Het gaat al zo gewoon voelen. En ik denk ook steeds dat ze kleiner worden, maar in totaal maar 1 cm.

Had ook niet zoveel last van zwelling, maar hoop dat het nu zo blijft, dan ben ik dik tevreden.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had behoorlijk veel zwelling. Bij mij is het echt aardig geslonken. Na OK had ik denk ik een volle C, nu een kleine C/volle B. Mijn sportbh kon ook in een paar dagen tijd twee haakjes strakker....Ik snapte na OK ook niet hoe mijn borsten zo groot konden zijn met 200cc. Tot ik voelde en voelde dat het zwelling was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had behoorlijk veel zwelling. Bij mij is het echt aardig geslonken. Na OK had ik denk ik een volle C, nu een kleine C/volle B. Mijn sportbh kon ook in een paar dagen tijd twee haakjes strakker....Ik snapte na OK ook niet hoe mijn borsten zo groot konden zijn met 200cc. Tot ik voelde en voelde dat het zwelling was...

E-mail me

Hoi Fruitella, Ik lees dit net van jou. Ga zelf 31 aug. de operatie ondergaan bij dr. Koopman in de bergmankliniek. Ga van 80A/B naar maat groter. volle B. We kwamen uit op 220 cc dual plane medium profile. Wat had jij voorheen ? En ben je nu tevreden? kan ik eventueel fotos van jou zien ? gr. akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Hey,

ik dacht ook na over dit onderwerp en één dame zei dat mijn borsten niet meer zouden slinken na 5/6 weken.

Nu denk ik: 'Eerst maar eens zien!'

Ook zouden de borsten volgens haar groter worden, doordat ze meer gaan hangen. Ik kan nu alleen maar hopen!

Als ze maar niet veel meer kleiner worden. Ik heb nu 75D.

Inderdaad, de tijd zal het leren.

Ondertussen koop ik zo weinig mogelijk bh's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dit is een oud topic maar een nieuwe maken terwijl er al een bestaat lijkt mij niet juist. Dus ladies wie oh wie maakt mij blij? Kunnen borsten weer groeien na 5/6 weken po? Ik groeiende tot 4 weken po van 96 naar 102cm met een omtrek van 78 was dat een volle D/E. Maar nu op 5 weken po ben ik weer terug bij af met 96cm bovenwijdte. Das ook niet leuk. Dat geeft mij een volle B/C maar daar heb ik geen €3200 voor betaald. Ik ben zo ontzettend aan het balen vooral ook omdat ik had begrepen dat na 6 weken er niet veel groei verandering zou komen? Please iemand zeg dat het niet zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop juist dat ze zo gauw mogelijk slinken!! Ik voel me net lolo Ferrari! Vooral aan de zijkant onder mijn oksels, zt veel vocht, zelfs op mijn rug! Zie eruit of ik 10 kg ben aangekomen!

Heb ze duale plane en ze mogen wel wat naar voren komen, want ze zijn idd wel plat.

Mijn linker zit overigens veel meer naar buiten, dat trekt ook wel bij toch? Hoop ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze aan de zijkant zitten heb ik dus ook.. Ik heb hier op het forum gelezen dat dat vanzelf zachter wordt, geduld..

Volgens mij is die van mij ook kleiner geworden hoor.. :(

Het naar voren komen komt vanzelf, Bij mij is het nu na 6 weken wat boller.

Tevens is me tepel ook nog puntig haha, hoop dat dit snel bijtrekt.

*net even snel opgemeten met me prothese links erbij. Kom nu op 94cm dus hij is toch niet gekrompen haha"*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook alleen maar hopen dat ze niet slinken. Ik ben vandaag bh's gaan passen (kon het niet laten;-)) en ik kwam op een 75D uit. Maar zo zien ze er totaal niet uit, vind het meer een grote B lijken. Ik hoop dat het over een paar weken wat meer naar voren is gekomen, dat dat heel anders oogt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Help, komt dit goed en blijft er nog wel wat over?

Deze foto's zijn 1 week po en nu 3 weken po.

De vorm vind ik mooier en van voren is het ook mooi,

maar als ik dit zo zie vind ik het veel te plat worden van de zijkant :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet over 3 weken nog eens kijken. De mijne waren eerst door vocht heel groot na 3 weken kleiner op 6 wkn po weer gegroeid. Ben van 80A naar 75E gegaan en tussendoor is het nog een C en een D geweest

Je moet over 3 weken nog eens kijken. De mijne waren eerst door vocht heel groot na 3 weken kleiner op 6 wkn po weer gegroeid. Ben van 80A naar 75E gegaan en tussendoor is het nog een C en een D geweest

Je moet over 3 weken nog eens kijken. De mijne waren eerst door vocht heel groot na 3 weken kleiner op 6 wkn po weer gegroeid. Ben van 80A naar 75E gegaan en tussendoor is het nog een C en een D geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.