Ga naar inhoud

hoeveel slinken na bv?


Aanbevolen berichten

Kwam het topic tegen en dacht laat ik ook weer even meten.

Ik heb op 29 augustus mn bv gehad had mn omtrek op 19 september gemeten en net weer en ze zijn al 5 cm geslonken :103::103::103:

Heb ook geen idee of dit nog omhoog gaat komen maar vind 5cm toch wel erg veel wat ik kwijt ben.

Vienna snap wat je bedoeld heb ik ook en heb ook natrelle protheses alleen de anatomische.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet over 3 weken nog eens kijken. De mijne waren eerst door vocht heel groot na 3 weken kleiner op 6 wkn po weer gegroeid. Ben van 80A naar 75E gegaan en tussendoor is het nog een C en een D geweest

Je moet over 3 weken nog eens kijken. De mijne waren eerst door vocht heel groot na 3 weken kleiner op 6 wkn po weer gegroeid. Ben van 80A naar 75E gegaan en tussendoor is het nog een C en een D geweest

Je moet over 3 weken nog eens kijken. De mijne waren eerst door vocht heel groot na 3 weken kleiner op 6 wkn po weer gegroeid. Ben van 80A naar 75E gegaan en tussendoor is het nog een C en een D geweest

Ehh??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Leuke topic:)

Ikzelf vind de breedte van mijn botsten dus echt geweldig mooi maar in sport bh onder een shirt van zij mis ik soms toch wat projectie..ik ben morgen pas 3 weken PO en weet dat ik geduldig moet zijn maar hoop stiekem wel dat de borststuk nog iets oprekt en ze van zijwaarts iets voller zullen lijken...

Andere hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.