Ga naar inhoud

Evoula : 31 mei 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ben al een tijdje aan het rondsnuffelen...

ga mijn bv waarschijnlijk bij beaucare doen ( 29 maaart intake)

Ik heb nu een kleine b, nooit grote borsten gehad, bij zwangerschap en borstvoeding wel......

Ben nu ook aan het afvallen, weeg nu 72 kilo en ben 1.81 lang. Wil mooie volle borsten maar niet te. Heeft iemand tips/idee/ voorbeelden van hoeveel cc dit zal kunnen waarmaken? Ik zie zoveel foto's maar vaak niet van een lang iemand. 1 dokter raadde mij 400 cc aan, ik vind dit zoveel klinken. maar wil ook geen spijt hebben dat het te klein is, snappen jullie?

Weet eigenlijk mijn vraag niet echt. Zijn er meer meiden van mijn lengte en zal ik foto;s kunnen zien?

Dank jullie wel!

gr Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

je krijgt niet altijd een goed beeld van de lengte van mensen. ik weet dat er hier verschillende grotere vrouwen zijn, excella is vlgs mij ook 1,80, verder weet ik het niet uit mijn hoofd. ik ben zelf 1,77 m, 68 kg, iets breder gebouwd, wel slank. 400 cc komt in de buurt van mijn aantal cc's, ik kom uit op een 85C mogelijk 80D, maar vind het alleszins binnen proporties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazekers..hier ben ik al..haha..

Ik ben 1.81. En 63 kg

En ik heb 500CC whahhaaa.Neu daar zie je nix van.

400CC? Ik zeg: DOEN!

ja ieder lichaam is anders ,maar bij mij moest dr veel in omdat je t anders niet zou zien..nu heb een een D cup(bh maat E/ F dat dan weer wel ahum)

Naar wat heb je gevraagd?(qua maat)

Kijk maar ff naar mn fotos...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel! wist ik niet, dacht dat ik van ieder een ww nodig had..pffffff! :)

Ga nu kijken...Leuk!!!

Ben blij dat ik hier kan kijken voor fotos, zie veel op sites van klinieken maar dat zijn altijd de mooiste, niet heel realistisch!

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja in de gallery staat momentele nog niet erg veel hoor,de meeste hebben toch een eigen link in de handtekening staan,kwestie van even een berichtje en je kan kijken.

ja je bedoeld de amirikaanse site,s?

die zien er voor ons soms iets onrealistisch uit idd.

en op site,s van klinieken pakken ze zekers altijd de mooiste eruit ja. :36:

kijk ze :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op die sites van de klinieken vindt ik ook dat er geen mooie fotos staan(dat ze ons niet als model willen he Moontje?hahaha)

Dacht ook toen ik ging kijken bij die kliniek waar ik onder t mes wilde: jemig,ze hadden wel wat betere fotos kunnen plaatsen zeg,is niet echt datje denk:wow die wil ik ook! whahha. unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de site van mijn kliniek staan niet eens foto,s

heb ze gevraagd op consult,resultaat van zijn werk,was geen probleem,kreeg zo alles te zien.

maar op andere site,s jee idd zie er echt soms voorbij komen waarbij IK denk,dat schrikt me af als ik er zo uit kwam te zien,was ik verdrietig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Jaaa hier nog een lange in da house :4:

Ik ben 1.81 en weeg 69 kilo... ik heb 360 cc. Als je dokter 400cc zegt, zou ik het wel doen, en niet minder nemen. Het is voor deze lengte namelijk niets te groot. Als je lang bent als ons, is het anders. Ik heb nu een 75D maar het lijkt eerder een C bij mijn figuur. Het zijn toch echt 2 D'tjes :3:

Ik denk dat 400cc niet te klein is, maar ook niet te groot. Het zal een mooie cupmaat worden! Maar ga er dan vanuit dat we een beetje dezelfde bouw hebben (lang/slank)

Ik heb helaas mijn album niet meer online

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey

Ik ben ook niet klein (1.79) en mn pc raadde me voor een volle C 375 CC aan.

K ga niet meer teveel naar foto's kijken op sites (alleen nog hier:P) want ook ik schrik me soms rot! Het is zo verwarrend af en toe. Dan kijk ik naar iemand die ongeveer hetzelfde gaat krijgen als ik, en dan krijgen ze een DD. Het hangt van zoveel af... we zien het allemaal wel straks!

Geniet van het lekkere weer allemaal! Word er zo vrolijk van, vitamine D, kom maar op! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is er geen pijl op te trekken! Ik lees hier 400 cc en 360 cc. Ik ben 1.80 en weeg 62 kilo, ben wel beetje aan de dunne kant, maar mij werd bij meerdere klinieken niet meer dan 260 aangeraden en dat wordt het ook. Volgens dr laban zou ik dan uitkomen op een kleine C, heb nu A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja dat zou kunnen. Ik had een A/B en heb nu een D met 360cc. Dat is dus ook een hele cupmaat meer als waar hij jou op schat met een kleine C. Kan wel kloppen met 100cc meer.

Ik heb eerst gepast voor ik tot deze keuze kwam. 360cc stond bij mij het mooist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1.80m en weeg 60kg.

Mij wordt 325cc (dual plane) geadviseerd. Hoop hiermee van een AA naar een volle B / C te gaan.

Volgens mij verschillen de cc's ook door je omvang..

@ Vera: kies jij ook voor dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lange mensen zat dus,lol. Mja t verschil per persoon he,ik had al een best wel grote borsten voor mn bouw,kreeg dr complimenten over haha,ideale lichaam zei hij.

dat gaat mooi worden!

Bij mij dus 500CC,maar anders zag je ook echt niets als dr 250CC in zou zijn gegaan,en dat was wel wat ik wilde.

Een flink verschil,en volle cup.rolleyes.gif Dus eigenlijk is t niet te zeggen wat er bij een ander in kan/moet/mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zal me ook maar even melden als lange vrouw hahaha. Ik ben 1.82 m en weeg 58 kg. Mij is geadviseerd om van een A naar een C te komen 240 cc op de spier. Af en toe twijfel ik wel eens of dit voldoende is om op C uit te komen maar in mijn geval heb ik minder cc nodig omdat ze op de spier worden geplaatst dus het zal vast wel genoeg zijn. Ga dit toch nog wel even extra navragen aan de pc. Overigens had ik van tevoren nooit gedacht dat ik ze op de spier geplaatst zou krijgen omdat ik vrij tenger gebouwd ben maar ik bleek toch genoeg weefsel te hebben om ze op de spier te plaatsen, waar ik op zich wel blij mee ben want heb inmiddels wel begrepen dat het herstel wat minder heftig is als ze op de spier geplaatst worden.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi iedereen,

had al eerder een topic, hoeveel cc.

Snap niet helemaal hoe de site werkt , krijg berichten pas later denk ik. Dus als ik niet heb gereageerd, sorry!!!

Ik heb 31 mei een operatie bij dr plovier beaucare..heel spannend!

heb nu een kleine hangende, lege b cup. Dit zal snel verleden tijd zijn! Joehoeeee! kan niet wachten!

Ga voor 350, rond en achter de spier.

Zijn er mensen die het ook bij dr Plovier, beaucare hebben gedaan en foto's hebben? Ben zooo benieuwd!

Dank jullie wel

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eva

welkom hier, je naam kwam me al wel bekend voor, was je hier al eerder? in ieder geval gefeliciteerd met je datum. ik heb je topic trouwens verplaatst naar de operatieverslagen, ik hoop dat je je daar in kunt vinden :)

alvast veel voorpret en niet te veel zenuwen

grotjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

had al eerder een topic, hoeveel cc.

Snap niet helemaal hoe de site werkt , krijg berichten pas later denk ik. Dus als ik niet heb gereageerd, sorry!!!

Ik heb 31 mei een operatie bij dr plovier beaucare..heel spannend!

heb nu een kleine hangende, lege b cup. Dit zal snel verleden tijd zijn! Joehoeeee! kan niet wachten!

Ga voor 350, rond en achter de spier.

Zijn er mensen die het ook bij dr Plovier, beaucare hebben gedaan en foto's hebben? Ben zooo benieuwd!

Dank jullie wel

xxx

Hoi, hoi!

Ik krijg 24 september mn borstvergroting bij dr Plovier! Tis nog wel ff wachten... maar heb er zin in! Had het liever nog voor de zomer gedaan, maar ze hadden pas eind juni plek en ga in juli al op vakantie ook kan ik met mn werk niet in juli en augustus nog eens extra vrij krijgen... helaas!

Juist door de positieve berichten die ik hier gelezen heb (en de gunstige prijs), heb ik ook voor Beau Care gekozen.

Ik weet aleen niet hoeveel cc ik krijg. Had mn consult bij dr Vrambout en ik moest op de dag van de operatie foto's mee nemen van borsten die ik mooi vind. Wel worden het ws ronde prothese achter de spier.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik weet wat je bedoelt. Ben nu zo'n 3 weken hier op de site en snap het ook niet helemaal. Kan geen foto's vinden van andere :1bouncingboobs:

Ik krijg 25 juni mijn borstvergroting bij Dhr. Plovier.

Ik ben er nog niet uit wat ik wil. Dus ben nog volop aan het zoeken naar foto's van mooie boobs.

Nog maar 1,5 maand voor jou. SPANNEND!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.