Ga naar inhoud

Evoula : 31 mei 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Dat van die foto's begrijp ik ook niet nee!

En ik ben ook nog druk aan het zoeken naar borstenplaatjes ;).

Twijfel toch nog een beetje tussen een b of c cup. Ik dacht aan het laatste maar ben een beetje bang dat het dan onnatuurlijk wordt, omdat ik best smal ben.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Hoi

welkom...

spannend zeg nu je datum dichterbij komt van je GROTE dag.

foto,s kan je in de gallery bekijken,helemaal bovenin de pagina

en in albums kan men kijken door eerst aan de gene een ww te vragen,handigst is dat even via een prive mailtje,want de meeste zullen het niet openbaar in een topic vermelden hun ww.

dat beloofd veel goeds,wat er geplant staat,zeg maar dag tegen je hangende B cup

greetzzz moontje

p.s sucses met aftellen en nog veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Plovier, 350 cc rond :) Ben wel bij dat het ronde worden. Lees toch wat enge dingen over de druppel.

Ben ook bang dat hij het verkeerd gaat doen en ik rare opgeplakte ballen krijg. :5:

Haha, voorstress denk ik.....

Heb zoveel zin :)

Heb echt lege zakjes. Ben 9 kilo afgevallen en heb bv gegeven.

:1big_boobs: doeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh, voel mij lullig. Zie dat ik allemaal reacties heb. Helaas krijg ik daar geen bericht van! Ga mij er ff in verdiepen nu!

Gewoon elke dag even komen kijken :P

Dan mis je niks! En dan rechts bovenaan klikken op 'Bekijk nieuwe inhoud'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evoula ,

kom hier even lezen omwille van je reactie op mijn foto's hier in de galerij .

Had ook bang dat het van die 'opgeplakte ballen' gingen zijn maar tegenwoordig zie je dat toch niet zoveel meer hoor . Wel wat ronder bvb al ik vind dat ook niet lelijk maar 'k vind de mijne natuurlijk mooier > gelukkig maar . Er zijn ook vrouwen zat die ze niet mooi vinden , 'platte' pannekoeken' is hier het woord voor het tegenovergestelde van de 'ballen' :rolleyes::38:

Smaken verschillen en voor elk wat wils !

Ach meid , het zal allesinds vééééél beter zijn vanaf 1 juni :125:

Het herstel had ik vreselijk onderschat maar gelukkig lees je meer dat het 'wel meevalt' , dat kan je niet inschatten want is voor iedereen anders .

Waar we't wel allemaal mee eens zijn is dat het het waard was :6:

Heb nog wat vraagjes voor je : hoe worden ze geplaatst (voor/achter de spier of dual plane ~ langs borstplooi of tepel ? En weet je welk profiel je krijgt ?

Enja , die 'voorstress' kennen we allemaal hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Bedankt voor je reactie! Ohhh dat profiel, dat weet ik niet. Heb ik niks over gehoord op het consult. Kan je mij dat uitleggen? Wat is het mooist ( natuurlijkst) wat heb jij? :1bouncingboobs:

Ze worden achter de spier geplaatst, langs de borstplooi.

Vind ghet zo spannend allemaal, kijk de hele dag naar borsten, hihi.

Herstel zal wel zwaar worden, heb een dochter van 3. Als ik geen kind had dan lijkt het mij makkelijker omdat je dan toch meer kan liggen en rusten. Ach ja, wie mooi wilt zijn.............

Toch zie ik nog wel eens opgeplakte ballen op foto's. Vooral op die Amerikaanse sites. Wat doen die het groot altijd zeg!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Profiel is de manier waarop je borst geprojecteerd wordt , naar opzij (laag profiel) of eerder naar voren (hoog profiel) . Bij dat laatste heb je wat 'rondere' borsten en zijn ze bovenaan voller wat een mooi decoleté oplevert .

Zelf heb ik laag profiel (de meesten hoog , denk zelfs 80%), er bestaat ook nog medium , extra hoog en extra laag hoor .

Het herstel zal idd gaan lachertje zijn achter de spier geplaatst . Zelf heb ik dual plane en dat was me al pijlijk genoeg . Maar goed , het kan ook best meevallen , kan je van te voren toch niet inschatten hoor . Genoeg pijnstiller slikken .

Nog maar 2 weken ... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi iedereen.

Ben maandag geopereerd bij Beaucare. Alles is opzich goed gegaan. Vond de kliniek wel behoorlijk tegenvallen. Werd geopereerd in een soort container. Ook de informatie achteraf viel mij tegen.

Heb ze moeten bellen om te zien hoeveel cc ik heb gekregen en ben wel geschokken. Het zal rond de 350 worden. maar nu blijkt het 470 te zijn??? Heb duidelijk gezegd dat ik natuurlijk het mooist vind, liever cup kleiner dan opgeplakte ballen. Ik ben wel lang, 181. Kan het resultaat nog niet echt zien, ga zo douchen...Ze voelen gigantisch!! Met de pijn gaat het wel, neem veel pijnstillers en lig lekker op bed.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: ik word op 25 augustus ook geopereerd door dr plovier in Machelen, ik ben maandag geweest voor mijn consult en idd, er stonden van die containers. was het proper daar binnen? Ik vond ze daar wel vriendelijk, enkel het consult zelf was aan de korte kant maar ik wist alles al en kon wel al mijn vragen stellen. Hoe vond je Dr plovier? Viel hij mee? Zou je een uitgebreider verslag willen maken :) Kwestie dat ik weet waar ik me aan kan verwachten binnen 3 maanden :) Zou ik ook je foto's mogen zien aub? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evoula,

Welkom

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs:

jee wat een apart verhaal,in een container geopereerd?wat kan ik me daarbij voorstellen dan hahaha

en jee,meer cc,s dan verwacht was en wat was afgesproken,kom je ook niet vaak te lezen,denk wel dat het een voordeel is,want ik lees best vaak,dat men achteraf spijt heeft,omdat er niet voor meer cc,s gekozen is,dus denk dat als jij nu meer hebt als afgesproken,dat dit toch nodig was om het resulttaat te geven wat je wenste,en hoef je ook minder bang te zijn dat het te klein uitvalt.

beterschap

greetzz moontje

p.s heb gelijk even je topictitel aangepast,zodat het wat overzichtelijker is :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby V: Ik zal zeker een wat uitgebreider verslag gaan plaatsen, voel mij alleen nog een beetje suf. Zal morgen of snel ook een voor en na foto plaatsen moet de na alleen nog even maken.

Moontje: Ik zat thuis te twijfelen tussen 350 en 400. Heb toen gezegd dat hij maar moest kijken wat zal passen voor het effectt dat ik wil ( volle c, kleine d, mooi bij mijn lichaam).. Ik vertrouw er wel op dat het goed komt, vind 470 alleen zo veel. Was echt verbaasd toen ik dat hoorde. Ze zien er niet heel erg groot uit. Nog opgezwollen, hoog en voelt erg oneigen. Weet het nog niet zo goed allemaal. ben bang dat ze uit mijn bh vallen.

Oh, en wat is die speciale bh lelijk! Heb geen idee hoe ik die moet verbergen met dit mooie weer !

Welterusten, ik ga weer lekker liggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Fijn dat je het achter de rug hebt. Moet wel een hele aparte ervaring zijn om geopereerd te worden in een container, hahaha. Zijn weinig die dat kunnen zeggen...

Ik ben nu 4 dgn. PO en ik ga zeker niet proberen om die bh te verbergen. Een hemdje aan doen is nu nog out of the question, maar ik ga ze straks zeker gewoon dragen, ook met die rotband nog om. Boeit me niet.

Trouwens, zo lelijk vind ik die bh niet. Ik heb eentje met een racer back, zo'n sport bh, maar met ritsje als voorsluiting. Ideaal voor nu.

Maar ook groot en zwart... handig onder witte topjes! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de ´container´ ken ik maar het is van binnen erg mooi en schoon en tevens is het ook allemaal goed gekeurd natuurlijk, als een ziekenhuis verbouwen moet gebruiken ze deze ´containers´ ook. ik ook heb meer cc gekregen dan verwacht; dacht zelf aan zo 300 a 310 maar dat was volgens hem echt te weinig omdat ik erg lang ben, 1.86, hij zei dat het zeker tegen de 400cc ging aanlopen maar hij vroeg om hem te vertrouwen, hij doet er heel veel en als ik voor de 310cc zou gaan zou ik zeker spijt krijgen omdat ze dan uiteindelijk gewoon teklein zijn voor mijn lichaam. ook ik schok toen ik hoorde dat er 450cc! inzat, maar moet zeggen ze ogen helemaal niet groot plus ze zijn erg gezwollen nu dus ik denk dat ik er heel blij mee ga zijn (heb ze nog niet gezien haha, ben pas 2 dagen PO)

dr plovier vind ik geweldig, best jonge man met goude handjes. heel aardig was hij en na de operatie is hij 3 keer langsgekomen om te kijken hoe het met me was, vertellen dat alles goed is gegaan, vertellen dat hij verschillende maten had geprobeerd maar de 450 was echt het mooiste bij mijn lichaam.

wacht het nog een paar weken af, de zwellig neemt af en je went snel aan je nieuwe maat, ik denk dat je er heel blij mee gaat zijn hoor vooral omdat je ook lang bent oogt een grotere aantal cc vaak een stuk kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi ja sorry,mag niet lachen eigenlijk,maar dat gevoel of ze uit je bh vallen,is heel herkenbaar hoor,heb ik ook gehad,en voor nu geloof je het vast niet,maar eerlijk,over een paar weken,voelen ze als van je eigen,eerlijk waar,dat is nu onwerkelijk in je ogen,en ja het klinkt in cijfertjes best veel ja,maar goed,je bent best lang,en ik denk dat je het goed kan hebben,en dat je arts dat wel goed heeft ingeschat,komt helemaal goed,als je eenmaal de eerste week gehad hebt,voelt alles al anders,minder strak en minder pijntjes enzo.

geduld,al horen we dat woord niet graag :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gaat al een stuk beter :)

Ik heb dokter Plovier dus helemaal niet gezien na de operatie. Ik wou graag weg, kreeg het spaans benauwd in de kliniek en toen ik hoorde van mijn vriend dat ik mij aan mocht kleden ben ik weggegaan. Vind het nu wel jammer dat ik hem niet gesproken heb.

Ben erg blij met mijn borsten, ze zien er behoorlijk nep en rond uit maar dat trekt nog bij. Formaat is goed. Zal jullie graag foto's willen laten zien maa r mijn internet ligt eruit ( zit nu met laptop illegaal internet te gebruiken ) en foto's zitten op de normale computer. Ben niet zo heel technisch verder.

Echt stom ben vergeten door alle opwinding van de bv mijn upc tte betalen.Aaaargggggg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje: hahaha, lach ons maar uit joh! Ze vallen gewoon écht uit je bh, zeker weten. :152: Dat gevoel heb ik ook na 4 dgn PO.

Jij bent 186 lang, dus dan zul je idd grotere borsten/450 cc kunnen hebben. Ik ben 168 en 63 kg.Wat heeft die gek die mij geopereerd heeft dan bezield om er 430 cc erin te doen?

Nee hoor, geintjuh! Ik heb juist 't idee dat ik straks weer heel gewoon op mijn b-cup uitkom. De sportbh van de kliniek is een 75C en als straks alle vocht weg is, zit ik vast weer op 75B, net als van te voren, alleen dan 3400 euro lichter. :wacko:

Ach, het zal allemaal wel mee vallen.

Wat ik al eerder las hierzo: geduld hebben, 't komt allemaal goed.

Maar liever nu dan morgen. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby V:

Heb wat foto's geplaatst in de gallerij. Ik weet niet echt wat ik nog meer kan vertellen. Kwam aan in de kliniek en moest een uurtje wachten. Ik vond de kliniek echt een beetje een rommeltje. Stond een krakende radio in de wachtkamer waar ik niet tegen kon. Toen mocht ik naar de container om mij om te kleden. ook daar vond ik het een rommeltje, kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Had een heel ander beeld van een kliniek. Er was bijvoorbeed een ikea bank met een heel erg ongestreken doek erover. Normaal vind ik dat soort dingen niet erg maar nu kreeg ik er een beetje de kriebels van. Zo van pfff, iedereeen betaald een smak geld maar een normale muziek in de wachtkamer of een nette bank kan er niet van af. In elk geval nadat ik mij had omgekleed kwam dokter Plovier, vriendelijke man. Nog even alles doorgenomen en toen werd ik verdoofd. Werd wakker op de uitslaap kamer, misselijk maar wou echt heel graag weg daar. ben een soort van gevlucht.

Vind de informatie voorzien bij Beacare ver onder de maat. Ben weggegaan zonder vervolg afspraak, info over de hechtingen en herstel. Ook heb ik 3 x moeten bellen om aantal cc te horen.Had het anders verwacht allemaal. Ben met veel vragen thuis.

Met het resultaat ben ik wel blij en daar gaat het allemaal om. Ik zal zo weer naar Beaucare gaan, uiteindelijk gaat het om het resultaat :1big_boobs:

Doeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat je het zo ervaren hebt, ik was er erg tevreden. ze moeten idd wat dingen veranderen maar daarom zijn ze ook bezig met een grote verbouwing.

hoe voel je je nu? ik heb trouwens ook meer gekregen hoor, ik dacht zo tussen de 375 en 400 maar kreeg uiteindelijk 450cc.

ga zo ff je fotos bekijken.

hoe heb je ze gekregen, achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eveline :)

Had je al een pm gestuurd :)

Heb ze achter de spier. Jouw :1big_boobs: zien er een stuk groter uit in dat rode topje dan die van mij...Hihi vraag mij af of ik er niet meer in had moeten doen. Ben benieuwd naar je fotos :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evoula,

Ik heb je foto's in de galerij gezien, je borsten zien er al heel mooi uit! Maat is precies goed , past perfect bij je lichaam en de vorm is heel natuurlijk met moie overgang van bovenkant naar beneden, maar dat heb je altijd, denk ik, met achter de spier of dual plane plaatsing.

Jammer dat de operatie ervaring niet helemaal top was, maar what the hell, als maar het resultaat goed is, toch?

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Hoe lang moesten jullie die afschuwelijke bh aan? Ik hoor verschillende verhaeln, van 2 tot 6 weken. Mij is verteld 4 weken dag en nacht. Ik word er gek van. Niks staat leuk met die bh, mijn borsten lijken wel 2 punten....Nog ff geduld dan maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.