Ga naar inhoud

Evoula : 31 mei 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Ben nu 18 dagen PO kan nog niet echt hakken verdragen , nog een vreemd gevoel als je loopt he . Maar gaat al iets beter dan een week terug zeg maar...

Ben die platte schoentjes ook wel moe aant worden , staat soms wat lomp onder bepaalde kledingstukken 4.gif . Je bent dan al beperkt in kledingkeuze door sportbh, maar met die platte schoentjes ook vind ik ... (ben voor de rest niet zo ijdel hoorbiggrin.gif )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Haha dit vroeg ik mij ook af, de eerste 2 weken was het lopen inderdaad al moeizaam. Sinds een dag of 5 kan ik weer prima op hakken lopen. Ik heb maar even een extra sexy paartje aangeschaft, voel ik me tenminste een beetje aantrekkelijk nu het harnas nog omzit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 dgnn po hier en nog geen hakken, platte schoenen geven al stuwingen links, dus nee... mijn verzameling pumps kan nog lekker even in de kast blijven staan. Maar ja... als pedicure zijnde moet ik toch ook het goede voorbeeld geven: lang-leve-de-crocs! :rolleyes: Schoolvoorbeeld van: lomp, nniet gracieus, niet elegant, maar och... ze lopen toch zo lekker!

Maar, in mijn vrije tijd mis ik mijn pumps wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zaterdag weer hakjes aangetrokken,tenminste laarzen met een hakje!

en ik vond t ook vreselijk irritant aanvoelen dat gebonkt..het lekk ook wel of er 2 waterballonnen aan me vast zaten! :wacko::122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hahhaa!! Wat herkenbaar dit! De eerste 4 weken deed het zeer man op hakken!! Nu heb ik een enorme schoenen-tic.. En ook alleenmaal stilleto's.. Vreselijk! Maar ik heb op mijn Uggs lekker rondgewandeld :P.

Nu loop ik gewoon op 10 cm hak rond. Ik vind het toch zo sexy.. Hahaha. High heels, big boobies :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ben benieuwd, heb ook giga schoenentic kasten vol allemaal hakken

weet niet wanneer ik met men buik terug hakken kan aandoen, maar denk dat ik voor de eerste zes weken deze outfit ga zoeken

http://goremasternews.files.wordpress.com/2009/07/megan-fox-in-vancouver.jpg

kan ik lekker met platte schoentjes aandoen en het is schattig

Mij staan flatjes gewoon niet. Ik heb het idee dat ik eendenvoeten erin krijg! Haha! Naast mijn borstencomplex dus ook een billen, benen en voetencomplex!

:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Arme dollie! gelukkig kan je nu terug mooie hakjes aan dan!

Maar aan de andere kant niemand kijkt naar eendenvoetjes met jou lijf hoor :1bouncingboobs:

Trouwens heb ik zo niet het idee dat men borsten wiebelen als ik hakken aan heb :4:

Ik had dat idee ook niet voor mijn BV. Er wiebelde uberhaupt niks.. Haha. :152:

Maar ik wilde 1 week PO even op mijn sleehakjes de deur uit.. AUW!! Alsof mijn siliconen begonnen te bouncen van binnen :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi iedereen,

Ben nu een maand po en voel mij litteken heel erg. Het is echt hard en dik. Heb er geen last van maar is dit normaal? Ook voel ik de prothese onder mijn borst echt zitten. Wordt dit minder met de tijd???

:wacko::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de prothese op de spier heb en je heb weinig vetweefsel en een dunne huid zou je de prothese kunnen voelen.

Heb je hem op de spier?

hier wat over littekens:

Het lichaam overdrijft tijdelijk bij littekenvorming: het litteken wordt hard en roze (tot rood of paars). Vaak ontstaat er een reliëf of hobbelig wondoppervlak. Ook de omliggende huid verstijft en wordt gevoeliger voor druk. Een litteken is pas na vier à zes weken op zijn lelijkst. Gedurende deze periode trekt een litteken ook samen; af en toe voelt men eens een pijnsteek. Later wordt het litteken, bij goede genezing, weer zachter; de omliggende huid wordt weer elastisch, de verkleuring verdwijnt en eventuele pijnsteken worden steeds zeldzamer.

overdreven littekenvorming:

Het tijdelijk hard en rood worden van een litteken is normaal. Indien deze streep echter DIK wordt vormt U waarschijnlijk teveel littekenweefsel. Hiervoor bestaan verschillende behandelingen, die best zo snel mogelijk worden gestart. Wacht dus geen maanden om uw arts weer te raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je..Is idd ook erg hobbelig. Niet echt dik, wel een beetje, of gewooon hard...Hmmmm, misschien maar ff langs de dokter.

Prothese is waar het, het meest pijn doet. Dat is toch achter de spier? Ff vergeetachtig :blink:

Hmmm, zit mij vandaag te stressen. heb teveel horror verhalen gelezen vandaag. Mpoet ik eigenlijk niet doen :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als het over 2 weken nog is zou ik eens naar de huisarts gaan ofzo.

Maar nu kan het ook nog gewoon aant genezen zijn, staat ook int stukje 4/6 weken op zn lelijkst.

Ja das achter de spier, je bent natuurlijk harstikke slank.

Zelfs achter de spier zou je soms dan de randen kunnen voelen.

Daar doe je dan verder weinig aan helaas.

Heb je cohesieve protheses of vloeibare?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cohesieve. Tja, ik weet ook niet hoe het voor iemand anders voelt. Ik voel het heel duidelijk omdat het in mijn lichaam zit maar of ieamnd anders ( mijn vriend ) dit ook zo voelt weet ik eigenlijk niet. Vraag het liever niet, vestig er liever geen aandacht op. Duurt vaak lang voordat een man iets zelf ondekt ;)

Bedankt voor je hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een simpel potje litteken creme van het kruitvat(merk kruitvat) kost geloof ik kleine 3euro,smeer elke dag na douchen me littekentjes ermee in,naja,ik maseer de creme erin tot ik gene creme meer voel,ik geloofde er niet in,maar niet geprobeerd altijd mis,maar ik moet toegeven,ze zijn minder trekkerig,ik had dan geen dikke littekentjes,heb zelfs hele mooie dunne streepjes,maar zie toch nog verschil sinds ik die creme gebruik,dus een goede tip voor je,kost je 3euro,en aan tijd kost het je 3min per dag :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee deze ruikt wel aangenaam,en kost niks,ze worden er soepel van en minder trekkerig,ik had iets een trekkerige gevoel en dat werkte goed,en de streepjes litteken zijn nog dunner geworden, :1bouncingboobs:

wat ik er ook nog even bij wil vertellen,een vriendin van me,heeft het op ene 2jaar oud littekentje gebruikt ook,wat zelfs dat kan staat op het potje,en eerlijk na een tijdje gebruiken werden ze mooier van kleur,ze waren verkleurd en vuurrood toen,nu meer de huidskleur,ook leuk te weten mischien :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las zelfs dat je het kan voorkomen door voor de operatie al te beginnen met masseren van het gebied.

Ik las ook (ja ik lees veel :rolleyes: ) dat de siliconengel die nu vaak wordt gebruikt om de littekens mee in te smeren pas zin heeft als je er minstens een half jaar dagelijks mee insmeert, en dan nog gaat het eigenlijk om het masseren.

Ja en cohesieve voelen wat stugger aan, je zal het altijd wel een beetje voelen.

Een echte borst voelt toch wat anders aan dan een borst met implantaat.

Maar het is al een hele grote vooruitgang met vroeger hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Ik heb sinds 31 mei nwe :1big_boobs: Ben er heel blij mee, denk ik.

Ik weet het niet zo goed..................\

Vind het gevoel voor altijd iets lichaams vreemd bij je te dragen erg naar. Kan niet zo goed uitleggen wat ik voel. Een beetje lugguber maar bijvoorbeeld als ik dood ga blijft die prothese liggen..............

Ben blij met dat ze niet zo klein meer zijn maar vind het gevoel van iets onnatuurlijks raar in mijn lichaam. Misschien wennen. Hebben jullie dit ook gehad? Moeten wennen aan een gek ding in je lichaam???Hopelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi grappig onderwerp :lol:

maar ik neem je vraag wel serieus hoor,nee ik heb dit zelf niet gehad.

hmmm mischien ben ik dan juist vreemd?? :125::106:

ik had wel vlak voor de 2de operatie zoiets van,ze gaan groter worden,dus ook zwaarder,dat ga ik zeker voelen met liggen/lopen/bukken enz

maar nee,had eerste 2weken wel idee dat ik een paar kamelenbulten had van voor,echt ff onwennig zeg maar,maar verders na die 2weken voelen ze of ik ze altijd al gehad heb,vond ik best gek,want zijn best zwaar en breed enzo,maar nee,heb nergsn last van,en het volet al als eigen,mischien dat dat het is?

mischien moet je nog erg wennen aan je nieuwe jij,het is ineens wel dat je ff een paar grotere boobs heb,die je jarennnnnnnnnnnnnn niet had.

denk dat het allemaal met de loop van de tijd went,alleen de ene went sneller als de ander denk :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, bedankt voor je reactie :). Ik heb ooit borsten gehad,na 3 jaar geleden besloten te hebben op mijn gewicht te komen voor de zwangerschap zijn mijn borsten als sneeuw voor de zon verdwenen) Zie mijn foto's in de gallerij, had echt nog maar een a ofzo, terijl ik ooit een c had....

Nu heb ik dus een d/e maar vind het gevoel van die prothese dus echt heel raar...Snap het niet zo goed, zit iets wat eigenlijk niet hoort in mijn lichaam. Ben echt heel blij met mijn resultaat en weer :1big_boobs: te hebben. Echt leuk. Maar als ik aan mijn lichaam denk, bloot, zie ik de hele tijd die vulling die ik vreemd vind. Zoals ik al zei, kan het niet goed uitleggen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk toch wel dat ik je begrijp hoor

is ook lastig verwoorden via schrijven ja :rolleyes:

ja ik had ook gedacht dat ik dat wel zou hebben,maar toch niet,gekke is,wel dat ik toen de dual plane had,ik niet kon wennen aan me borsten,voelde zo nep,stug en oogde voor mijn idee ook nep,ja ook lastig uitleggen,had er een raar gevoel bij gewoon,en nu he ik dat helemaal niet meer,alhoewle ik juist enorm bang was dat het wel meer zou worden,omdat ik maat meer ging krijgen,maar eigenlijk is het dus nu omgedraaide wereld,ben sneller gewend ana ze,en ze voelen ook gewoon natuurlijk aan,en ja,weet niet,heb er nu gewoon geen last meer van,van wat jij nu hebt dan zeg maar,hahahahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.