Ga naar inhoud

Evoula : 31 mei 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Aahh balen ja met dit warme weer! Ik weet hoe jullie je moeten voelen, ik liep vanaf 16 juli vorig jaar met een sportbh + band (Achter de spier) en had ook bloedhete dagen ertussen zitten.

Echt een tip voor degene die graag wil maar nog geen datum heeft: plan geen eind juni/juli/augustus ^_^ Veel te heet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

260 CC drupelvormig...in high profiel...

Vind het nu nog iets te veel...maar goed...ze slinken nog steeds..dus kan nog geen goed ordeel geven.

Maar als ik de keuse opnieuw had...zou ik voor de zekerheid toch voor minder gaan.

Gr Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Ik heb 275 cc voor de spier en ben zeer tevreden! Bij mijn tengere lichaam zouden meer cc's te onnatuurlijk gaan staan. Ik heb nu een natuurlijk lijkende C-cup en kwam van een A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi allemaal,

Een vriendin heeft binnenkort consult bij de boerhaave. Ik zal graag wat meer info voor haar willen verzamelen over de chirurg.

Nu ben ik zijn naam vergeten en kan het niet terug vinden ( het is niet Roddi) maar iemand met een iets langere naam...

Weten jullie het?

Kan het ook vragen aan vriendin, maar zei wist het niet meer en ik wil wat helpen met voorbereiden( zonder bemoeizucht) ...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evoula,

Heb even via de zoekfunctie 'Boerhaave' ingetypt, en op het eerste zicht zie ik buiten dr. Roddi, dr. Van de Weij. Zou het hem kunnen zijn?

Ga deze topic wel even verhuizen naar de algemene informatie bv, vind dit niet echt bij de operatieverslagen horen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kingkongers whahaha..154.gif154.gif

na ik ben zeer tevreden met het resultaat,had t niet durven dromen,alleen ja ...

ik had wat meer decolete verwacht 1big_boobs.gif en ach,ietsje meer erbij zou ik best wel ok vinden hoor,geen problemen mee.

Wie weet ga ik dat nog wel doen ook..maar ja ben nog aan t nadenken erover.Want ja,ze zijn al erg groot,alleen ja :je kan zo aanvragen en voor je t weet heb je ze gewoon! lol.

Ik mag niet klagen ,maar doe t lekker wel soms ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik was in het begin best tevreden :1: hoor,maar nu zit ik al

weken te mauwen zeg maar haha dat ze te klein zijn,had zeker een ander beeld

ermee voor ogen. :(

De vorm is wel oke hoor,alhoewel ik bovenop :unsure: wat meer zou willen hebben,

daarom heb ik besloten om voor een wissel te gaan, ga alles nog eens

goed op een rijtje zetten wat ik wel wil,want deze wissel is voor mij

dan voorlopig waar ik het mee zal moeten doen de komende jaren :unsure: .

Ik kijk of er ergens tussen de 500 en 600cc geplaastst kan worden :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb 300 cc voor de spier gekregen. Ik ben uitgekomen op een 70F. Soms FF en als ik een beetje pech heb een G.

Dik tevreden. Maar.. Stel ik ga ooit voor een wissel, wil ik misschien toch ietsjes groter. Misschien. Ik hoop dat dat pas over 20 jaar zal zijn overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 300 cc voor de spier gekregen. Ik ben uitgekomen op een 70F. Soms FF en als ik een beetje pech heb een G.

Dik tevreden. Maar.. Stel ik ga ooit voor een wissel, wil ik misschien toch ietsjes groter. Misschien. Ik hoop dat dat pas over 20 jaar zal zijn overigens.

Ja? Zou je toch nog groter willen? Wordt het dan niet heel erg moeilijk om passende bh's te kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Zelfs de pc zei dat ze voor dat aantal cc's best groot waren geworden. Hij heeft zelfs die etiketten gecontroleerd waarop staat welk type,etc. de protheses zijn.

Het is voor mij nu al best een speurtocht om een bh te vinden. Maar toch... Als ik ze dan bloot zie af en toe vraag ik me weleens af hoe ze zouden zijn als ze nog wat groter waren. Maargoed, ik kan nogal wispelturig zijn.. Want op de dagen dat ik bijna ongesteld word schiet ik tegenwoordig gewoon uit mijn beha zo zwellen ze op! Dat had ik hiervoor dus NOOIT! Van die grote, dikke en blauwe aderen op de zijkanten van mijn borsten en zelfs bij mijn tepels! Maargoed, das een heel ander onderwerp.. Hihi.

Ik vraag me weleens af wat er met mijn borsten was gebeurd als ik 450 cc had genomen ofzo... Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee was geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.