Ga naar inhoud

Livia : 21 juni 2010 : Dr Fresow : Quole kliniek waalre


Aanbevolen berichten

ik heb ze nog een dag op en ondanks dat ze op een niet rechte plek zitten en ik behoorlijk gezweet heb vandaag zitten ze erg goed.

Tsja... onhandig! ik vind persoonlijk smeren ook onhandig :P

Deze plak je op en laat je zitten.

Ik hoop alleen dat ze goed werken.

Ik krijg ook nog de dermatix pleister.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tip om die restjes van pleisters eraf te halen heb ik wel.

Ik had overal van die zwarte restjes vd pleisters zitten.

Had gevraagd aan de verpleging toen ik pas weer gehecht nmoest worden hoe ik dat er af kan halen.

Met acceton (nagellak remover) en ja t ging er zo af met een wattenschijfje en nagellak remover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al 7 maanden Cicaplast zalf gebruikt (op aanraden van de kliniek), 2maal daags en nu beginnen de littekens mooi te vervagen. Ik gebruik nu 's nachts ook de Scarban pleisters, op eigen initiatief.

Dus 's ochtends de zalf en 's nachts de pleisters. Onder het motto "baat het niet, dan schaadt het niet" (wel in de portemonnee want ik heb 50 euro betaald voor 2 pleisters en reinigingsmiddel via de webshop van Scarban). :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik dat heb ik ook! ze zijn nog zo rood :(

Ik ben nog maar 32 dagen PO dus het zal wel geduld zijn...

Maar bij sommige zie ik na een week al een mooi dun streepje :(

Ik smeer 2 x per dag in met olie.

Dus we wachten op antwoord meloentje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu op m'n voorlaatste controle geweest en ik heb Madécasol moeten halen van de apotheek. Die moet je 's morgens en 's avonds gewoon opsmeren. In de herfst ga ik wel voor een laserbehandeling van 60euro per beurt en ik heb al foto's gezien van vrouwen die dat laten doen hebben daar, en je ziet er Niets meer van! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

*Jenn, je hebt toch ook een recept voor littekencreme meegekregen?

Ik smeer hem ook 2x per dag met Dermatix en het gaat goed....

Een laserbehandeling mhh.... kijk maar uit! Het zijn wel je borsten, wees er zuinig op weiffie!

Met laser halen ze ook ernstige littekens op gezichten etc weg! Het wordt super mooi en is veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.