Ga naar inhoud

Livia : 21 juni 2010 : Dr Fresow : Quole kliniek waalre


Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

Hoi Livia,

Ik mocht ook kiezen tussen 2 verschillende groottes protheses. Ik heb voor de grootste gekozen. Simpelweg omdat ik gewoon van mezelf wist dat ik spijt zou krijgen als ik kleiner zou kiezen. Ik las hier op het forum al dat het bij iedereen anders valt/wordt. Ik wilde sowieso een zichtbaar verschil. Er zijn meiden die met 300 cc 2 cupmaten groter gaan, en ik ben met 300 cc van een B naar een F gegaan. Ik heb er absoluut geen spijt van. Mijn pc zei dat ik niet groter moest gaan, maar als ik de keuze had gehad denk ik zomaar dat ik dan alsnog voor de grotere had gegaan!

Succes met kiezen! Het is jouw lijf!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Livia,

Ben je al zenuwachtig? :blink:

Ik ben vorige week nog bij Roel geweest. Hij was zelf al trots op het resultaat :blush::145:

Ik zal een kaarsje voor je opsteken maandag! :116: Hoelaat moet je daar zijn?

Als je nog vragen hebt: stuur maar, ik antwoord wel :blush:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week nog bij Roel geweest. Hij was zelf al trots op het resultaat :blush::145:

Ik had tijdens het gesprek ook aangegeven dat ik via jou bij hem was gekomen, ik zei dat je Nicole heet en hij wist gelijk wie je was :D

De jouwe zijn ook echt heeel mooi vind ik! Hoop dat de mijne ook zo mooi worden :123:

IK KAN ECHT NIET WACHTEN!!!!! Ik ben voor de operatie totaal niet zenuwachtig!

Alleen voor het resultaat... kleine stevige borsten worden nou eenmaal mooier dan slappe borsten, plus ze staan heel ver uit elkaar en Roel zei ook dat hij daar niet veel aan kon doen. Dus ik moet wel realistisch zijn maar ik droom elke nacht over perfecte tieten haha :D

Thanks trouwens voor jouw laatste berichtje met die al die tips. Ik dacht dat ik had teruggestuurd maar ik zag nx staan dus hierbij mn excuses! Maar ik heb er zeker veel aan!

IK KAN ECHT NIET WACHTEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!! nog maar 4 nachtjes slapen!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een kleine omvang (70) dus je zal met 275 zéker op die grote D uitkomen hoor .

Een vriendin van mij is er met 275cc 2 cups op vooruit gegaan terwijl ik met 335cc 'slechts' één .

Ik heb dan ook een grotere omvang dan haar . Bij een kleinere omvang heb je minder cc's nodig om eenzelfde cup te bekomen dan iemand met een grotere omvang .

Daarbij spelen nog andere factoren een rol zoals plaatsing , eigen borstweefsel , vetweefsel , elasticiteit van je huid enz. ...

Wat ik wil zeggen : een ervaren pc kan die maat het beste inschatten , hij zal je geven wat je vroeg :38:

Ik heb toch nog maar even naar de kliniek gebeld, ze hebben nu 250+275cc en 275+300cc dus dan kan ik daar nog kijken wat ik doe :) maar het is zooo moeilijk!

Ik had trouwens rijstzakjes gevuld en dan in mn sportBH gedaan, iemand een idee of dat een goede tactiek is? Of plet die sportBH te veel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Livia,je laatste hangborst weekend,straks heb je volle boezem :101:

ben je er een beetje klaar voor?alles ana kant en op handbereik gezet?laatste boodschapjes gedaan enzo,wasgoed weg gewerkt enz enz

sucses met de laatste dagen aftellen naar je GROTE dag...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks :)

De zenuwen vallen nog goed mee, ben alleen wel zenuwachtig voor het resultaat.

Hoop zo dat ze er iets moois van maken en dat ik geen grote ipv kleine hangtieten krijg!

Ben er wel helemaal klaar voor, heb alles opgeruimd en gepoetst, een hele stapel dvd's klaargelegd en m'n tasje met sportBHs en pyjama staat al 2 weken klaar :D

Ben er alleen nog steeeeds niet uit wat ik doe... 250-275cc of toch 275-300? Zou ik van tevoren nog mogen passen denken jullie?

Morgen om kwart over 12 is het zo ver!!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal :)

Ik had vannacht gedroomd dat ik die kleinste had gepakt en dat je bijna niets van het resultaat zag, aaah twijfels twijfels!

Gisteravond nog wat 'afscheidsfoto's' gemaakt, pff het is echt HARD nodig :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allemaal, thanks voor jullie medeleven :)

Ik ben net thuis en voel me al goed genoeg om een operatieverslagje te schrijven.. als ik iets raars schrijf komt het omdat ik nog wazig ben van de morfine ;)

Vandaag werd ik om half 1 geopereerd. De arts tekende eerst mn borsten af, en ik zei dat ik nog steeds twijfelde tussen 250-275 en 275-300cc. De arts zei dat hij dacht dat ik een Bcup (!!) heb en dat 275-300 wel mooi zou zijn. Hij zei dat het verschil echt heel erg klein was, het enige verschil is de breedte van de prothese. De 275-300 was een paar mm breder en aangezien mijn borsten zo ver uit elkaar staan leek hem dat beter. Ik heb zn advies opgevolgd en nu zit er dus 275 en 300 in.

Na een paar prikjes en pleisters plakken werd ik wakker, ik kan me niet eens herinneren dat ze het narcosemaskertje opdeden! Jammer want dat leek me juist wel grappig :D Toen ik wakker werd voelde ik helemaal niets aan mn rechterborst, ik had alleen wat last aan mn linker, die waar het meeste inzit. Ik kreeg morfine toegediend en heb lekker liggen slapen, rond half 6 ging ik weer naar huis, en nu zit ik alweer te typen.

Ik moet zeggen dat het me ontzettend is meegevallen! Ik heb alleen aan de linkerborst wat last, en een soort van lichte spierpijn. Verder voel ik wat druk op m'n borst, zeker bij het inademen, maar alles gaat tot nu toe prima :D

Morgen de drains eruit halen.. ik hoop dat ik ze dan kan bekijken. Ben nog zenuwachtiger voor het resultaat dan voor de operatie zelf!

HET IS GEWOON GEBEURD!! Zo lang naar uitgekeken en dan is het nu eindelijk zo ver :43:

ik moet zeggen dat het nog totaal niet tot me doordringt :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2

Vannacht heb ik redelijk goed geslapen, werd een paar keer wakker en heb pijnstillers gepakt, maar over het algemeen ging het goed. Vandaag had ik wel veeel meer pijn dan gisteren. Het was wel vol te houden maar vooral als ik me bewoog had ik wel pijn. Ook veel druk op mn borstkas bij het ademen. Maargoed dat ik morfinepillen heb meegekregen ;)

Ik ben net naar de kliniek geweest om de drains te laten verwijderen. Door de verhalen hier op het forum dacht ik dat dat superveel pijn zou doen maar het viel reuze mee. Ik heb ze ook voor het eerst gezien! Maar ik moest een spiegel vragen en de arts was niet echt scheutig met laten kijken, ondanks dat ik het 3 x vroeg :s

Mn zus was erbij en zei dat ze heel mooi geworden waren.. er zat echter wel nog steeds een heeel groot gat tussen de ene en de andere, maar dat is mijn bouw en ik wist dat ze daar niets aan konden doen. Ik heb ze dus helemaal niet goed gezien maar op het eerste zicht leken ze wel mooi :)

Ze heeft trouwens een sportBH 70D aangedaan en een heeel strakke band waardoor er nog meer druk op mn borst staat :/ dalijk maar weer wat pijnstillers en naar bedje toe..

Denk dat ik er pas helemaal blij mee ben als ik bikinis enzo kan gaan passen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Ja meid, de eerste 3 à 5 daagjes zijn het zwaarste, daarna gaat het met stukken vooruit! Trouw je pijnstillertjes nemen en volgende week ben je het ergste alweer vergeten! Ben zeker dat je niet hoeft te wachten tot het einde van die 6 weken voor je er blij mee zult zijn. :D Wens je nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 na de operatie

Vandaag gaat het wel, maar bij het opstaan doet alles zo'n pijn! Hebben jullie dat ook?

Ik kan mezelf ook onmogelijk rechtzetten, mn vriend moet mn rug echt ondersteunen. Ik ben ook echt langzaam en sloom met alles, voel me echt een oud wijf.

Vandaag mag ik voor het eerst douchen maar ik denk dat ik er nog even me wacht, voor mn gevoel is het beter als ik alles zo lang mogelijk 'veilig' ingepakt laat.

Mijn linkerborst (daar zit 25cc meer in) doet trouwens veeel meer pijn dan mn rechter, iemand enig idee of dit normaal is? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dag 4 na de operatie

Vandaag gaat het wel, maar bij het opstaan doet alles zo'n pijn! Hebben jullie dat ook?

Ik kan mezelf ook onmogelijk rechtzetten, mn vriend moet mn rug echt ondersteunen. Ik ben ook echt langzaam en sloom met alles, voel me echt een oud wijf.

Vandaag mag ik voor het eerst douchen maar ik denk dat ik er nog even me wacht, voor mn gevoel is het beter als ik alles zo lang mogelijk 'veilig' ingepakt laat.

Mijn linkerborst (daar zit 25cc meer in) doet trouwens veeel meer pijn dan mn rechter, iemand enig idee of dit normaal is? :s

Hee hallo!!

Bij mij deed het opstaan ook f*cking veel pijn. Alsof er een olifant op mijn boobies/ribbenkast stond! Na 2 weken is dit wel weg :rolleyes: Ik kon amper mijn bed uitkomen, moest echt eruit rollen als het ware.

Mijn linkerborst deed ook meer pijn dan mijn rechter, was aan het begin ook veeeeel groter. Slonk wel later gelukkig.

Maar klinkt allemaal bekend hoor.. No worries :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij deed het opstaan ook f*cking veel pijn. Alsof er een olifant op mijn boobies/ribbenkast stond! Na 2 weken is dit wel weg :rolleyes: Ik kon amper mijn bed uitkomen, moest echt eruit rollen als het ware.

Na TWEE WEKEN? <_< haha nou bedankt voor de peptalk zeg :P

Wel fijn om te horen dat het niet vreemd is dat de ene veel meer pijn doet.

IK WIL BIKINIS PASSEEEN!! Maar ik durf ze nog niet uit te pakken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.