Ga naar inhoud

Livia : 21 juni 2010 : Dr Fresow : Quole kliniek waalre


Aanbevolen berichten

opstaan en pijn doen,is volkomen normaal,en vervelend,omdat het pijn doet,dat komt omdat de prothese van het platliggen terug omhoog komt,je krijgt dan een soortje van druk,en alles is mega gevoelig zo in dit stadium nog.

elke week beterd,dus over een paar weken,kijk je lachend terug op deze lastige tijd net po.

sucses en sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik had voor mezelf eigenlijk al beslist dat ik voor de kleinste zou gaan.

Toen zei de arts op de operatietafel 'daarmee kan ik wel een volle C creeeren'

Ik zei 'een volle C?? Ik wilde een volle D!' haha dus toch maar de grotere, 275 en 300 gepakt.

De arts zei dat het in projectie naar voren niets uitmaakte, de grotere waren echter breder en aangezien mijn borsten keiver uit elkaar staan leek hem dat ook beter.

Hij zei dat het bijna onmogelijk was om de toekomstige maat in te schatten, dus ik ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Ja bij mij was het opstaan ook lastig! Ook als je straks al wat rond kunt schuifelen en iets wat hoog staat probeert te pakken (wat dus eigenlijk niet mag).

Maar ik moest ook echt uit bed rollen.

Maar als je eerst een 70C had, dan klopt het wat roel zegt. Dan heb je een B-cup. Als je omtrek lager wordt, dan word je cupmaat hoger. Dus als je 75C hebt, dan wordt het 70D....heb je 75D dan heb je 70E. En andersom ook. Heb je 70D dan heb je ook 75C.

Ze gaven mij toen een sportBH maat 75C. Maar uiteindelijk bleek het toch een 70E te zijn geworden (DD bestaat niet meer, dus is het hetzelfde als 75D).

Ik mocht inderdaad ook al zo snel weer douchen, maar heb echt zo lang mogelijk gewacht. Ik ben volgens mij na 3,5 a 4 dagen weer onder de douch gegaan. BTW: als je onder de douch gaat, en je zit nog helemaal onder met dat rose spul (jodium volgens mij), dan moet je dat er niet af gaan schobben. In eerste instantie heb je niet echt gevoel in je borsten als je iets gaat doen, maar 10 minuten later voel je het wel hoor! Als je 2 of 3 keer onder de douche bent geweest dan is het er van zelf al helemaal van af gegaan en heb je er geen last van!

Succes!

Groetjes,

Nicole

P.s. Mag ik je WW?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij was het opstaan ook lastig! Ook als je straks al wat rond kunt schuifelen en iets wat hoog staat probeert te pakken (wat dus eigenlijk niet mag).

Idd, ik lag gisteren plat in bed en wilde de lamp uitdoen, boven mn hoofd. Ik kon er echt onmogelijk bij en ben maar in slaap gevallen met de lamp aan :P

Ik heb ze net voor het eerst gezien en mijn verwachte blije gevoel bleef helemaal uit :unsure:

Het is echt een enorme verbetering met wat het was, maar toch..

Ik weet niet waar het door komt want het is niet dat ik ze niet mooi vond.

Ze zijn alleen wel suuuuupergroot, veel groter dan ik verwacht had! en ik heb nog helemaal niet het gevoel dat ze bij mij horen :mellow: Ik lees hier veel over twijfels over cc's, het herstel, lingerie enzo maar ik hoor eigenlijk nooit dat mensen een btje teleurgesteld zijn in het resultaat. Ik lees meestal dat mensen er meteen heel blij mee zijn.. en ik heb dit helemaal niet.

Zou dit zijn omdat ik nog zo'n pijn heb en eraan moet wennen? Ik hoop het...

En krimpen ze nog als de zwelling afneemt? Ik heb nu een 70D sportBH aan maar als ik die uitdoe lijkt het wel HEEEEL groot :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ook toen ik ze voor het eerst zag heb ik stom staan te gapen en dacht ik wat groot blij kon ik mezelf ook nietb noemen

nu zit ik inmiddels op drie weken en ben nu wel super blij

de zwelling wordt ook nog minder bij je het is allemaal nog zo vers

ik kwam ook van een b cup af en heb nu een bh gekocht van 80F maar ze lijken ook niet zo groot

het was bij mij gewoon een kwestie van wennen denk dat dat bij jou ook zo is

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ook toen ik ze voor het eerst zag heb ik stom staan te gapen en dacht ik wat groot blij kon ik mezelf ook nietb noemen

nu zit ik inmiddels op drie weken en ben nu wel super blij

de zwelling wordt ook nog minder bij je het is allemaal nog zo vers

ik kwam ook van een b cup af en heb nu een bh gekocht van 80F maar ze lijken ook niet zo groot

het was bij mij gewoon een kwestie van wennen denk dat dat bij jou ook zo is

liefs melissa

Pff ik hoop het maar, iig fijn om te weten dat ik niet de enige ben die niet meteen een gat in de lucht sprong :blush:

Maar van B naar F lijkt me idd ook een hele verandering.. zou ik jouw fotos mogen zien?

En die zwelling.. werden ze daar een klein beetje minder van of echt veel minder bij jou?

Ik ga vandaag fotos maken... hoop dat ik er snel aan gewend ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond ze niet echt veel minder worden alleen leek het wel dat ze steeds lager kwamen bij mij was het juist zo toen mijn tape er na twee weken af was leek het wel of ze groeide hihihihi

en de mijne werden zien der ogen zachter dat viel mij ook heel erg op

ik zelf ben nu erg tevreden hihihi

en idd het was een hele verandering ik had niet verwacht dat aan te treffen onder die tape hihihi

met een beetje geduld zul je straks zien als alles achter de rug is dat alles snel went

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond ze niet echt veel minder worden alleen leek het wel dat ze steeds lager kwamen bij mij was het juist zo toen mijn tape er na twee weken af was leek het wel of ze groeide hihihihi

Oh God hoop niet dat ze bij mij nog gaan groeien :mellow:

Maar als ze straks geen pijn meer doen en zachter zijn zal ik er wel aan wennen I guess..

Ze zijn in ieder geval stukken mooier dan mn 'oude', daar viel echt niet aan te wennen :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Voor je het weet ben je ze al gewent hoor, meestal gaat dat vrij snel! En ze zullen nog wel wat slinken als alle zwelling weg is! Zou ik ook je ww mogen?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal :)

Het doet me goed om te horen dat anderen ze mooi vinden, ookal WEET ik zelf ook wel dat ze mooi zijn.

Ik vind dat ik zo ondankbaar klink, want ze zijn eigenlijk wel goed gelukt.

Het zal gwn nog wennen zijn idd.. de operatie is ook nog maar een paar dagen geleden.

Maar iig thanks voor jullie reacties :D

Ow en die nieuwe bikini's... ik kon nooit iets vinden waarin mn hangboobies er fatsoenlijk uitzagen, maar ik vraag me af of ik nu wel iets kan vinden!

Draag van sportBH nu 70D maar volgens mij gaat het veeeel groter worden, denk zelfs E of F.

Of wat denken de borstenkenners hier ervan? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Nou ik heb je foto's bekeken en moet zeggen dat ik ze supermooi vind! :123: Kan me wel voorstellen dat je heel erg moet wennen aan de grootte, vergeleken met waar je van komt, maar als de zwelling eenmaal wat weg zal zijn en ze zachter en soepeler worden ben ik overtuigd dat je er heeeel blij mee zult zijn! :33: Ze staan je in ieder geval super ook qua maat, je kan het makkelijk hebben!

Je klinkt niet ondankbaar hoor, je moet gewoon nog effe wennen, zeer begrijpelijk! Welke maat je straks zult bekomen, durf ik niet direct voorspellingen over doen, maar je zult heus wel een bikini vinden waarmee je mooie nieuwe boobies kunnen schitteren! Komt helemaal goed! :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Nou ik heb je foto's bekeken en moet zeggen dat ik ze supermooi vind! :123: Kan me wel voorstellen dat je heel erg moet wennen aan de grootte, vergeleken met waar je van komt, maar als de zwelling eenmaal wat weg zal zijn en ze zachter en soepeler worden ben ik overtuigd dat je er heeeel blij mee zult zijn! :33: Ze staan je in ieder geval super ook qua maat, je kan het makkelijk hebben!

Je klinkt niet ondankbaar hoor, je moet gewoon nog effe wennen, zeer begrijpelijk! Welke maat je straks zult bekomen, durf ik niet direct voorspellingen over doen, maar je zult heus wel een bikini vinden waarmee je mooie nieuwe boobies kunnen schitteren! Komt helemaal goed! :35:

Liefs, :53:

Dankjewel :66:

Fijn om te horen dat mensen hier ze niet te groot vinden. Ik denk dat mijn mening ook heel erg beinvloed was door mijn moeder die zei gelijk 'WOOOW ze zijn echt GROOOT!!' :20:

Ik begin er zelf iig steeds meer aan te wennen, zeker nu de pijn steeds wat afneemt.

Ik kan echt niet wachten tot ik helemaal genezen ben :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames,

Een week geleden ben ik geopereerd en onder m'n borsten zijn 2 pleisters achtergelaten.

Over een week heb ik controle en ik mocht de pleisters tot die tijd gewoon laten zitten.

Ik mag ze er ook afhalen, mits ik er niet te hard aan trek.

Eerst dacht ik 'ik laat ze lekker zitten' maar inmiddels zien ze er een beetje vies uit waardoor het mij hygiënischer lijkt om ze eraf te halen. Na het douchen begon ik te pulken maar ze zitten muurvast :/

Tenminste op het stuk waar de wondjes echt beginnen.. als ik trek heb ik het idee dat ik mn wondjes open trek :unsure:.

Maar om die pleisters nou twee weken te laten zitten lijkt me ook niet zo'n goed idee.

Hoe hebben jullie dit gedaan? Hebben jullie de pleisters ook zelf verwijderd en wanneer?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zaten er hechtingen in... en een pleister erop (van die witte scheurtape was 't meer). Dus de 'pleister' ging er wel gewoon af, en daarna heeft hij de hechtingen verwijderd (geloof 1 of 2 weken na de operatie). Denk niet dat je maar zo de wond open trekt, de draadjes van de hechting zitten er ook nog in :1:

Als je de pleisters er zelf af mag halen, en je wil het perse, dan zou ik met de ene hand zachtjes de pleister lostrekken en met de andere hand je huid vasthouden.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke duidelijk.. niet doen dus.

Maar hij moet er toch ooit af? Hoe gaat de arts dit doen zonder de wond open te trekken?

Alleen als het echt nodig is! Want je doet er dan beter weer een nieuwe op zodat alles droog blijft tijdens het douchen.

En je wond trek je er heus niet van open hoor, je litteken kan wel wat hebben er zitten per slot nog hechtingen in zowel onderhuids waarschijnlijk als aan de oppervlakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zou het lekker door de kliniek laten doen,zijn hun er ook verantwoordelijk voor mocht er wat mis gaan toch?

begrijp niet dat ik vaak hoor dat er meiden zo worden achtergelaten,zo van zoek het zelf maar uit,want 2 weken die pleisters laten zitten is ook niet goed,dat gaat broeien en irrieteren en des te langer duurt t genezen.

Bij mij werden ze er na een week afgehaald incl de draadjes van buiten.

Bij mij jeukte het al erg ,ik was al aan de gang gegaan met wasbenzine omdat ik de kleefzooi er niet afkreeg met water en zeep.

ja moest wat he,werd dr gek van..wacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.