Ga naar inhoud

prothese Gezakt gedraaid


happy82

Aanbevolen berichten

nee dat zeker niet, ik zit nu steeds in me achterhoofd dat het vast een hersteloperatie zal zijn.

als hij het terug zou draaien zou ik niet weten of het niet wel weer nog een x gebeurd

Ja is idd niet fijn, je verwacht niet dat er na een paar jaar al iets kan gebeuren en je denkt dat je safe zit.

Voelt die borst ook anders aan? Of voel je het implantaat onderaan of langs de zijkant zitten?

Als je je bukt, zie je echt een deuk he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja is idd niet fijn, je verwacht niet dat er na een paar jaar al iets kan gebeuren en je denkt dat je safe zit.

Voelt die borst ook anders aan? Of voel je het implantaat onderaan of langs de zijkant zitten?

Als je je bukt, zie je echt een deuk he.

nou het voelt raar aan, het zit nu anders dan vanochtend, met bh aan had ik wel pijn trekkingen heb nu weer me sportbh aan .

ja daarom dacht laat ik maar een foto maken gebukt dan zie je het beter dan een voor foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je bukt, zie je echt een deuk he.

Dat is de achterkant van de prothese, dus de platte kant...

Hai BB,

JA nou me schildklier werkt nog steeds traag maar niet in de zin meer van aankomen ofzo hij is vrij stabiel, me gewicht is maanden hetzelfde.

Sporten doe ik nu al ruim al een hlf jaar niet meer, door prive omstandigheden gewoon geen tijd meer ervoor.

JA inderdaad buikslapen, vaak draai ik me ook altijd om voor op me zij.

heb Nu weer me sportbh aan, en ga proberen op me rug te slapen.

Is nu even inderdaad afwachten tot woensdag, ben al heel blij dat je even de tijd hebt om te reageren...

was er best even van geschrokken.

xxx

Sorry dat ik geen beter of positiever antwoord kan verzinnen.. hoop dat Nelissen dit goed kan oplossen voor je!

Houd ons ff op de hoogte he!!

en heel veel succes alvast voor woensdag!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de achterkant van de prothese, dus de platte kant...

Sorry dat ik geen beter of positiever antwoord kan verzinnen.. hoop dat Nelissen dit goed kan oplossen voor je!

Houd ons ff op de hoogte he!!

en heel veel succes alvast voor woensdag!!

xxx BB

nee, ik snap het hoor, soms kan men niet op alles een antwoord geven. ben al blij dat je even de tijd had om te reageren. nog steeds altijd druk zie ik hihih.

Ja, ik hou jullie zker op de hoogte...

dank je wel

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik veronderstel dat je ronde protheses hebt?

Die kunnen ook draaien maar ik dacht dat je dat bij ronde protheses op het zicht niet kon zien als ze draaide, maar bij jou zie je het wel dus is ze meer gekanteld.

heb inderdaad ronde prothese.

ugh vind het nog steeds raar.

ik ga proberen te slapen.

ik hou jullie woensdag op de hoogte hoe en wat.

bedankt voor je berichtjes en welterusten straks

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb inderdaad ronde prothese.

ugh vind het nog steeds raar.

ik ga proberen te slapen.

ik hou jullie woensdag op de hoogte hoe en wat.

bedankt voor je berichtjes en welterusten straks

xxx

Voor alles is een oplossing ;) gewoon afwachten tot woensdag!

Goede nachtrust gewenst en hou ze stevig in de sportbh! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg! Pfoee.. ik hoop dat je arts weet wat het is en je een geschikte oplossing biedt.

Wat ik me afvroeg toen ik je topic las. Mocht er nou een herstel operatie nodig zijn, krijg je dit dan vergoed? Ook omdat het al een paar jaar geleden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisje! Ik ben ook pas door dokter Nelissen geopereerd! Ik hoop dat hij een goede oplossing je kan beiden en dat snel in orde komt!Hoe erg te lezen dat je het zo moeilijk hebt gehad! veel sterkte met de hele situatie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte,

Niet leuk dat dit na jaren nog kan gebeuren, ik dacht echt dat na de 6 wk het kapsel goed vastgegroeid zou zijn.

Hoop op een goede en correcte oplossing voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg! Pfoee.. ik hoop dat je arts weet wat het is en je een geschikte oplossing biedt.

Wat ik me afvroeg toen ik je topic las. Mocht er nou een herstel operatie nodig zijn, krijg je dit dan vergoed? Ook omdat het al een paar jaar geleden is.

Dank je wel..

ik weet niet of ik dat vergoed krijg.. alles is voor mij nu een raadsel.

ja inderdaad in 2013 laten zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte,

Niet leuk dat dit na jaren nog kan gebeuren, ik dacht echt dat na de 6 wk het kapsel goed vastgegroeid zou zijn.

Hoop op een goede en correcte oplossing voor jou.

haha ja dat dacht ik ook altijd, ik ben gewoon echt benieuwd naar morgen, ben ook de hele dag een beetje down, en dan ook nog menstruatie vandaag erbij gaat lekker allemaal hahaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisje! Ik ben ook pas door dokter Nelissen geopereerd! Ik hoop dat hij een goede oplossing je kan beiden en dat snel in orde komt!Hoe erg te lezen dat je het zo moeilijk hebt gehad! veel sterkte met de hele situatie xx

hai hai ,

ja ik las dat je door hem bent behandeld. Ik vind het zelf echt een fijne arts.

ik hoop het ook, is nu gewoon heel even afwachten hoe en wat, hoop zelf dat hij het kan terug zetten met de hand en dan gewoon voorlopig weer met een sportbh lopen, heb ook heel slecht geslapen vannacht echt op me rug wat ik niet gewend ben.

Dank je wel lief van je.

ik hou jullie morgenavond op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, dit is niet iets waar je op zit te wachten, en iets wat je natuurlijk absoluut niet verwacht.

Het lijkt er idd wel op dat de prothese gekanteld is, en ik hoop dat Dr Nelissen jou een goede en blijvende oplossing gaat bieden.

Heel veel succes woensdag.

xx

dank je wel en ik hou jullie op de hoogte.

Ik vind hem zelf een prettige man dus ik hoop dat hij het ook begrijpt, want vaak lees je ook hoe sommige artsen reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,

Vandaag echt zo een dip dagje ook op werk,

OOk nog menstruatie die is begonnen.

Ik ga maar eens vroeg me bed in, gisteravond slecht geslapen en op me rug geslapen wat ik niet kan en gewend ben.

Ik hou jullie morgen avond op de hoogte,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Nou ben net een uurtje thuis, altijd wel weer een lange rit (amsterdam)

Dr nelissen heeft het terug gezet, voor fotos en na fotos gemaakt, Alles opgemeten en ect.

hij zag ook dat ik was aan gekomen wat ook klopt. waardoor me pocket nu iets meer ruimte heeft. ik zat op 9,5 nu op 10,5.

wel weer fijn dat hij ook voor zijn eigen administratie alles heeft genoteerd/opgemeten en fotos heeft gemaakt.

Voor de rest was alles gewoon goed.

Ik heb wel besloten om denk binnen 2 jaar te gaan liften, borsten hangen wel vind ik zelf.

de komende dagen zal ik gewoon weer even met sportbh lopen en slapen. Just in case en voor me eigen gevoel.

jullie berichten erg lief en fijn om te lezen...

Nu ik weer genoeg tijd heb, kan ik weer hier op het forum blijven hangen.

Ik ben weer tot rust hihihih.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn om te horen,en die sport bh moet nu maar even wonderen gaan doen.

Heeft Dr. Nelissen ook verteld of dit eventueel nog een keer kan gebeuren? en wat je dan misschien zelf zou kunnen doen?

Zo is het, gewoon weer lekker hier op het forum komen :6: en fijn dat je helemaal gerustgesteld bent

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH fijn meid!!

Gelukkig kon hij gewoon terug gedraaid worden..

Maar wat heb je nu voor advies mee gekregen? Neemt hij aan dat het met een paar dagen sportbh wel goed komt?

Dus toch de pocket te groot, balen.. maar als je besloten hebt sowieso voor een lift te gaan, dan kan het probleem op dat moment wel echt helemaal opgelost worden.

Fijn dat je gerustgesteld bent :35:

Nu dan maar weer een tijdje lekker forummen haha! Welcome back!! ;)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn om te horen,en die sport bh moet nu maar even wonderen gaan doen.

Heeft Dr. Nelissen ook verteld of dit eventueel nog een keer kan gebeuren? en wat je dan misschien zelf zou kunnen doen?

Zo is het, gewoon weer lekker hier op het forum komen :6: en fijn dat je helemaal gerustgesteld bent

xxx

Hai,

Het zou misschien nog een x kunnen gebeuren, is meer een ja en nee antw, en ik zou dan het zelf kunnen proberen terug te draaien als dat zou gebeuren. Missschien anders een kliniek dicht bij bij huis opbellen en vragen of hun het voor mij willen doen.

haha ja inderdaad..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.