Ga naar inhoud

prothese Gezakt gedraaid


happy82

Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

Het is erg lang geleden ik weet het, ondertussen veel meegemaakt,, gescheiden en al was echt een gevecht scheiding maar goed.

Vanochtend werd ik wakker met wat pijn aan me borst, niet wetende dat er iets was, dacht zal wel moet ongesteld worden dus zal vast daar wel aanliggen.

Tijdens de douchen voelde ik dat het niet goed zat, merkte gelijk al he me borst zit niet goed, het lijkt wel of me borst gezakt was en de bovenkant was plat en alleen vel.

als ik ook buk voelt het ook heel raar aan.

Ik heb global care clinic gebeld en kan woensdag terecht, dan gaat dr nellissen kijken hoe en wat.

Nu vraag ik me af hoe kan dit gebeuren en wat kan ik verwachten wat gaan en of zullen ze doen, ze konden me niet echt antwoord geven dan kijken of ze het terug kunnen draaien.

na alle ellende nu ook weer even dit erbij.

ik slaap altijd op me zij of op me buik en wissel vaak van zij,

dus denk het zal daar wel niks mee te maken hebben toch!

ik zal even kijken hoe ik ook al weer een foto moet plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

IMG 6904

je ziet echt dat het gezakt is en ik boven lege ruimte hebt, kan niet echt een duidelijke foto maken.

Ik heb zijn assistent gesproken en ze kon niet veel vertellen dan langs komen, ze wilde vandaag maar ik kon echt niet vandaag op laatste moment.

Nu even afwachten tot woensdag, ja ik hoop het ook ik wil er zelf ook niet aanzitten ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat raar seg, heb ik hier ook ng nooit gezien.

Lijkt wel of er vanbinnen iets geknakt is, gelost,verschoven...maar vreemd dat dit zo plots kan gebeuren zonder dat je er iets van voelde en ook wat de oorzaak hiervan is en of het vermeden kon worden.

Hopelijk krijg je snel advies! En een oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat raar seg, heb ik hier ook ng nooit gezien.

Lijkt wel of er vanbinnen iets geknakt is, gelost,verschoven...maar vreemd dat dit zo plots kan gebeuren zonder dat je er iets van voelde en ook wat de oorzaak hiervan is en of het vermeden kon worden.

Hopelijk krijg je snel advies! En een oplossing!

ja ik weet het echt niet, want het ging maanden jaren goed ofzo, ik ben bang dat er inderdaad iets geknapt is ofzo, want ik heb zelf ook motiva en 440 cc.

echt een raadsel dit

Ze zoekt nog even netwerk verbinding geloof en komt daarna even bij je kijken!!

Mmm ook nog voor de spier!!

Brrt eng ( heb ik ook)

Wat kan er dan gebeurd zijn he

ik heb niks geks gedaan dus ik zit ook van alles te bedenken hoe het kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop in ieder geval dat het niet aan het merk vd implantaten ligt!

Heb nooit van motiva iets slecht gelezen.

Maar speculeren heeft nu geen zin, wel jammer dat ze in de kliniek ng niets konden zeggen adhv je foto, zo wist je toch al iets.

Ik zou zoiets direct moeten weten! :P

Hou ons woensdag zeker op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop in ieder geval dat het niet aan het merk vd implantaten ligt!

Heb nooit van motiva iets slecht gelezen.

Maar speculeren heeft nu geen zin, wel jammer dat ze in de kliniek ng niets konden zeggen adhv je foto, zo wist je toch al iets.

Ik zou zoiets direct moeten weten! :P

Hou ons woensdag zeker op de hoogte!

motiva moet het niet aan liggen hoor vriendin van mij heeft al 4,5 jaar motiva en alles is nog super goed...

ja ik moet het ook altijd direct weten hahaah.

ja ga ik zeker doen.. wel weer fijn om wweer na een tijd terug te zijn op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

motiva moet het niet aan liggen hoor vriendin van mij heeft al 4,5 jaar motiva en alles is nog super goed...

ja ik moet het ook altijd direct weten hahaah.

ja ga ik zeker doen.. wel weer fijn om wweer na een tijd terug te zijn op het forum

Ik zou zeggen welcome back ;)

Maar niet fijn om zo te moeten terug komen met eventueel een complicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen welcome back ;)

Maar niet fijn om zo te moeten terug komen met eventueel een complicatie.

nee dat zeker niet, ik zit nu steeds in me achterhoofd dat het vast een hersteloperatie zal zijn.

als hij het terug zou draaien zou ik niet weten of het niet wel weer nog een x gebeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ziet er idd vreemd uit! Lijkt alsof ie kwart slag is gedraaid en niet meer in z'n pocket zit. Ik hoop dat je PC het kan terugdraaien en dat ie blijft zitten. Hoop niet dat het iets te maken heeft met buik en zijslapen..ga anders acuut op mijn rug liggen!!

Hoop dat BB je op kort termijn kan adviseren en je PC je positief kan behandelen.

Voor nu even sterkte en volhouden tot je afspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik had je topic eerder vanavond al gelezen en Thassie maakte me er ook attent op (zie hier ook haar berichten staan haha (muts! :45: ) ) maar opeens viel mijn wifi weg en toen moest ik dat eerst ff fixen..

Heb heel ff je oude topic erbij gehaald, gelukkig kon ik het nog vinden, heel ver weggeschoven.. Zal er meteen hier ff een link naartoe neerzetten, dan heb jij het ook weer ;)
http://www.borstenforum.com/topic/6231-happy82-31-januari-2013-dr-nelissen-global-care-clinic/page-7

Destijds had je problemen met je schildklier las ik net terug.. en herinner me ook idd dat we het daar toen over gehad hebben.. Eerst kwam je steeds bij van je traag werkende schildklier, maar opeens ging je ervan afvallen.. Heb je daar de laatste jaren, sinds je bv, nog last van gehad? Schommelend gewicht?

En hoe zit het met hardlopen? doe je dat nog intensief? En steeds met stevige sportbh?

Ik zit namelijk aan het volgende te denken, maar kan dit dus nog niet met zekerheid zeggen.. Over het algemeen zie je het niet vaak gebeuren bij een bredere prothese, maar zoals ik het nu zie, is jouw prothese gedraaid. De prothese ligt nu eigenlijk met de achterkant aan de kant van je arm. Als je voorover bukt zie je dit heel goed.

Een pocket kan verruimen, door verschillende oorzaken.. O.a door verschillen in gewicht (dus aankomen en weer afvallen) maar ook door het bedrijven van bepaalde intensievere sporten...
Jouw huid was niet heel stevig voor je operatie, zoals ik het tenminste zie op je foto's, en in jouw geval zou dit dus best eens aan de hand kunnen zijn.. Pocket die verruimd is (misschien wel gewoon doordat je weefsel is gaan rekken, je huid is gaan rekken, en je dus te veel ruimte gekregen hebt)

Of het iets met buikslapen te maken heeft, weet ik eigenlijk ook niet.. zit me dat af te vragen.. Ik kan me voorstellen dat in het geval van de meer ruimte in de pocket, dat zeker een invloed kan hebben gehad, en zou voorlopig even niet op je buik gaan liggen (niet eerder dan dat je Pc zegt dat het weer kan)

Trek ff je sportbh weer aan, en zorg dat je borsten op 1 plek blijven (zoveel dat kan natuurlijk) Je hoeft niet als een plank rond te gaan lopen, maar ga ff niet hardlopen of zo (of zwemmen in het pierebadje.... )

Dit is wat ik er op dit moment van kan maken...

Hoop dat Nelissen een passende oplossing vindt.. ik durf niet goed op de zaken vooruit te lopen.. het kan zijn dat hij adviseert (na terugdraaien van de prothese) een tijd sportbh te dragen.. maar wie weet kan hij ook zeggen dat een correctie nodig is.. In dit geval misschien zelfs iets liften van je borsten waardoor de pocket meteen ook kleiner gemaakt kan worden?

Het is echt speculeren, naar de oplossingen.. Maar je pc is de enige die daar uitsluiting over kan geven...

Balen hoor!! Hoop dat alles goed komt op een vlotte manier..

xxx BB


Hey, ziet er idd vreemd uit! Lijkt alsof ie kwart slag is gedraaid en niet meer in z'n pocket zit. Ik hoop dat je PC het kan terugdraaien en dat ie blijft zitten. Hoop niet dat het iets te maken heeft met buik en zijslapen..ga anders acuut op mijn rug liggen!!

aha, zelfde gedachte! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik had je topic eerder vanavond al gelezen en Thassie maakte me er ook attent op (zie hier ook haar berichten staan haha (muts! :45: ) ) maar opeens viel mijn wifi weg en toen moest ik dat eerst ff fixen..

Heb heel ff je oude topic erbij gehaald, gelukkig kon ik het nog vinden, heel ver weggeschoven.. Zal er meteen hier ff een link naartoe neerzetten, dan heb jij het ook weer ;)

http://www.borstenforum.com/topic/6231-happy82-31-januari-2013-dr-nelissen-global-care-clinic/page-7

Destijds had je problemen met je schildklier las ik net terug.. en herinner me ook idd dat we het daar toen over gehad hebben.. Eerst kwam je steeds bij van je traag werkende schildklier, maar opeens ging je ervan afvallen.. Heb je daar de laatste jaren, sinds je bv, nog last van gehad? Schommelend gewicht?

En hoe zit het met hardlopen? doe je dat nog intensief? En steeds met stevige sportbh?

Ik zit namelijk aan het volgende te denken, maar kan dit dus nog niet met zekerheid zeggen.. Over het algemeen zie je het niet vaak gebeuren bij een bredere prothese, maar zoals ik het nu zie, is jouw prothese gedraaid. De prothese ligt nu eigenlijk met de achterkant aan de kant van je arm. Als je voorover bukt zie je dit heel goed.

Een pocket kan verruimen, door verschillende oorzaken.. O.a door verschillen in gewicht (dus aankomen en weer afvallen) maar ook door het bedrijven van bepaalde intensievere sporten...

Jouw huid was niet heel stevig voor je operatie, zoals ik het tenminste zie op je foto's, en in jouw geval zou dit dus best eens aan de hand kunnen zijn.. Pocket die verruimd is (misschien wel gewoon doordat je weefsel is gaan rekken, je huid is gaan rekken, en je dus te veel ruimte gekregen hebt)

Of het iets met buikslapen te maken heeft, weet ik eigenlijk ook niet.. zit me dat af te vragen.. Ik kan me voorstellen dat in het geval van de meer ruimte in de pocket, dat zeker een invloed kan hebben gehad, en zou voorlopig even niet op je buik gaan liggen (niet eerder dan dat je Pc zegt dat het weer kan)

Trek ff je sportbh weer aan, en zorg dat je borsten op 1 plek blijven (zoveel dat kan natuurlijk) Je hoeft niet als een plank rond te gaan lopen, maar ga ff niet hardlopen of zo (of zwemmen in het pierebadje.... )

Dit is wat ik er op dit moment van kan maken...

Hoop dat Nelissen een passende oplossing vindt.. ik durf niet goed op de zaken vooruit te lopen.. het kan zijn dat hij adviseert (na terugdraaien van de prothese) een tijd sportbh te dragen.. maar wie weet kan hij ook zeggen dat een correctie nodig is.. In dit geval misschien zelfs iets liften van je borsten waardoor de pocket meteen ook kleiner gemaakt kan worden?

Het is echt speculeren, naar de oplossingen.. Maar je pc is de enige die daar uitsluiting over kan geven...

Balen hoor!! Hoop dat alles goed komt op een vlotte manier..

xxx BB

aha, zelfde gedachte! :35:

Hai BB,

JA nou me schildklier werkt nog steeds traag maar niet in de zin meer van aankomen ofzo hij is vrij stabiel, me gewicht is maanden hetzelfde.

Sporten doe ik nu al ruim al een hlf jaar niet meer, door prive omstandigheden gewoon geen tijd meer ervoor.

JA inderdaad buikslapen, vaak draai ik me ook altijd om voor op me zij.

heb Nu weer me sportbh aan, en ga proberen op me rug te slapen.

Is nu even inderdaad afwachten tot woensdag, ben al heel blij dat je even de tijd hebt om te reageren...

was er best even van geschrokken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ziet er idd vreemd uit! Lijkt alsof ie kwart slag is gedraaid en niet meer in z'n pocket zit. Ik hoop dat je PC het kan terugdraaien en dat ie blijft zitten. Hoop niet dat het iets te maken heeft met buik en zijslapen..ga anders acuut op mijn rug liggen!!

Hoop dat BB je op kort termijn kan adviseren en je PC je positief kan behandelen.

Voor nu even sterkte en volhouden tot je afspraak!

ja, het is ook gedraaid het voelt ook echt zo aan. het is helaas nu even afwachten tot woensdag.

dank je wel en ik hou jullie op de hoogte

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.